Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Labiausiai lietuviška yra pratęsti. Nesvarbu ką, bet įsigaliojimą nukelti iiesiog į ateitį. Kartais tai vyksta kasmet ir daug metų iš eilės.
    Kaip su PVM lengvata šildymui.
    Kažin ar taip bus, nes lenteles nusprendė panaikinti ne savivaldybės, kurios nieko nedaro, kad įrengtu kompensacines priemones. T.y. sprendimą priima ir jį įgyvendina ne ta pati institucija. Dažniausiai viskas pratęsiama, kai sprendimą priima ir kažkokius pakeitimus turi atlikti ta pati institucija, tai ji maskuodama savo neveiklumą tik nukelinėja viską į ateitį.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      Prašau pateikti nuorodas į standarto pakeitimą
      Štai naujas standartas http://ruspdd.ru/docs/pnst247-2017.pdf (lentelė - p.4.18).
      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Eismo organizavimas Rusijoje tikrai nėra pavyzdinis, kad juo turėtų sekti kiti.
      Forumo vyr.antilentelininkas dsanto teigė kad lenteles būtų galima ir palikti, jeigu vairuotojai būtų normalūs, o ne "vairuotojai". Rusijoje "vairuotojų" yra daug daugiau (santykinai) nei Lietuvoje.
      Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.24, 08:40.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Štai naujas standartas http://ruspdd.ru/docs/pnst247-2017.pdf (lentelė - p.4.18).
        Forumo vyr.antilentelininkas dsanto teigė kad lenteles būtų galima ir palikti, jeigu vairuotojai būtų normalūs, o ne "vairuotojai". Rusijoje "vairuotojų" yra daug daugiau (santykinai) nei Lietuvoje.
        Visų pirma, tai eksperimentinių ženklų standartas. Į pagrindinį standartą lentelės neįtrauktos. Ar jos įtrauktos į KET? Be to, šiame standarte aiškiai parašyta, kad lenteles galima naudoti tik ten, kur nėra intensyvaus pėsčiųjų ir dviratininkų eismo.

        Comment


          Į taisykles negalima įtraukti ženklą iš "nieko" - reikalingas kažkoks pagrindimas. taip kad į KET lentelė bus įtraukta. O kas dėl eismo - Lietuvoje jas liepta demontuoti visose sankryžose (net ten, kur pėsiųjų skaiči per dieną galima suskaičiuoti rankų pirštais).
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Į taisykles negalima įtraukti ženklą iš "nieko" - reikalingas kažkoks pagrindimas. taip kad į KET lentelė bus įtraukta. O kas dėl eismo - Lietuvoje jas liepta demontuoti visose sankryžose (net ten, kur pėsiųjų skaiči per dieną galima suskaičiuoti rankų pirštais).
            Praeitas tavo postas niekinis. Rusai neįtraukė lentelės į pagrindinį standartą, ji taip ir liko eksperimentiniu kelio ženklu. O rusų KET jos išvis nėra.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Praeitas tavo postas niekinis. Rusai neįtraukė lentelės į pagrindinį standartą, ji taip ir liko eksperimentiniu kelio ženklu. O rusų KET jos išvis nėra.
              Standartus ir KET ruošia skirtingos kontoros. Iš pradžių atsiranda standartas, kiek vėliau atsiranda KET pakeitimas. Taip kad niekinės yra tavo mintys apie lentelės pavojingumą.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Standartus ir KET ruošia skirtingos kontoros. Iš pradžių atsiranda standartas, kiek vėliau atsiranda KET pakeitimas. Taip kad niekinės yra tavo mintys apie lentelės pavojingumą.
                Eksperimentinių kelio ženklų standartas nėra šviesoforų standartas.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  [...]
                  Bet naujose sankryžose, kai bus įrengiamas pagrindinis žalias signalas be rodyklės (rodyklių), bus galima sukti degant pagrindiniam žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Kitaip sakant, papildoma sekcija, kaip ir priklauso, bus skirta papildomam, o ne atskiram reguliavimui. Atskiram reguliavimui yra skirti atskiri šviesoforai. Naujas reguliavimas prisidės prie eismo pralaidumo didinimo, nes bus galima sukti nedegant papildomai sekcijai, praleidžiant pėsčiuosius, ir papildomai - degant papildomai sekcijai.
                  Kaip su pirmenybėmis? Jeigu dega tik pagrindinis signalas be rodyklės, galima sukti praleidžiant visus keliaujančius tiesiai; jeigu dega ir pagrindinis signalas be rodyklės ir rodyklė, galima drąsiai sukti (apsaugotas posūkis)? Ar toks variantas, kad vienu metu degtų ir pagrindinis signalas ir rodyklė bus negalimas?

                  Comment


                    Parašė kutas Rodyti pranešimą

                    Kaip su pirmenybėmis? Jeigu dega tik pagrindinis signalas be rodyklės, galima sukti praleidžiant visus keliaujančius tiesiai; jeigu dega ir pagrindinis signalas be rodyklės ir rodyklė, galima drąsiai sukti (apsaugotas posūkis)? Ar toks variantas, kad vienu metu degtų ir pagrindinis signalas ir rodyklė bus negalimas?
                    Visų pirma, kiek suprantu, papildomos sekcijos pagal naują tvarką būtų įrengiamos tik posūkiams į dešinę. Apie kairę kol kas minčių nėra. Dėl kombinacijų, tai galima numatyti, kad esmė bus dvi kombinacijos "dega pagrindinis žalias, sekcija į dešinę nedega" - suki į dešinę ir praleidi pėsčiuosius bei dviratininkus; "dega raudonas ir papildoma sekcija į dešinę" - suki į dešinę, praleisdamas apsisukančius iš dešinės sankryžos pusės". Derinys "dega žalias ir papildoma sekcija" teoriškai galės būti naudojamas, bet tai priklausys nuo šviesoforų taisyklių pakeitimų.

                    Reikia atkreipti dėmesį, kad pagal KET projektą, 75 p. būtų atsisakyta nuo 2019 m. liepos 1 d., likus pusmečiui iki lentelių atsisakymo. Iki to laiko svarbu pakoreguoti Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, kaip tiksliai organizuoti eismą, kai nebebus 75 punkto. Nes dabartinė šviesoforų taisyklių redakcija skelbia:

                    Iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis

                    37. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, tokiu būdu gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.
                    38. Papildomą žalio signalo laiką dešiniajam posūkiui suteikia papildoma sekcija su žaliu rodyklės formos signalu tamsiame fone. Ankstintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas degant raudonam šviesoforo signalui ir turi būti įjungtas visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką. Vėlintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas turi būti įjungtas visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką ir papildomai nustatytą laiko tarpą lieka įjungtas kartu su raudonu šviesoforo signalu. Derinys, kai dega žalias pagrindinio šviesoforo signalas, o papildomos sekcijos signalas yra išjungtas, nenaudojamas. Tačiau reikia užtikrinti, kad, degant papildomai sekcijai, būtų draudžiamas pėsčiųjų ir dviratininkų eismas kertamose perėjose.
                    39. Iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis reguliuojamas papildoma sekcija su žalios rodyklės signalu tamsiame fone, kuri tvirtinama prie pagrindinio šviesoforo žalio signalo sekcijos iš dešinės pusės (žr. IX skirsnį ir priedą).

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Bet naujose sankryžose, kai bus įrengiamas pagrindinis žalias signalas be rodyklės (rodyklių), bus galima sukti degant pagrindiniam žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Kitaip sakant, papildoma sekcija, kaip ir priklauso, bus skirta papildomam, o ne atskiram reguliavimui. Atskiram reguliavimui yra skirti atskiri šviesoforai. Naujas reguliavimas prisidės prie eismo pralaidumo didinimo, nes bus galima sukti nedegant papildomai sekcijai, praleidžiant pėsčiuosius, ir papildomai - degant papildomai sekcijai.
                      Sankryžos pralaidumą didina (nemažinant eismo saugos) lentelė su žalia rodykle arba amerikietiškas variantas - sukti į dešinę galima visada, jeigu nėra tai draudžianč užrašo. O kad šviesoforų panaikinimas už sankryžos yra nepatogus nei vairuotojams, nei pėstiesiems - su tuo sutinka visi.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Sankryžos pralaidumą didina (nemažinant eismo saugos) lentelė su žalia rodykle arba amerikietiškas variantas - sukti į dešinę galima visada, jeigu nėra tai draudžianč užrašo. O kad šviesoforų panaikinimas už sankryžos yra nepatogus nei vairuotojams, nei pėstiesiems - su tuo sutinka visi.
                        Aš nesutinku.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          /\ Ta prasme, reikia suprasti, kad jei:
                          - sukančios į dešinę mašinos ramiai išvažiuoja iš sankryžos su žalia rodykle;
                          - sukančios į dešinę spės išvažiuoti per raudoną ciklą ir nereikės praleidinėti pėsčiųjų kai užsidegs žalia šviesa,
                          - iš dešinės "kišenės" visos mašinos išvažiuoja ir neblokuos pirma juosta važiuojančių tiesiai
                          tuomet pralaidumas nedidėja ?

                          Kai panaikinama žalia rodyklė ir
                          - visi laukia sukdami į dešinę ir užkemša pirmą juostą, nes reikia pralesti pėsčiuosius
                          - arba reikia ilgiausiai laukti sekcijos į dešinę (pvz., kaip Naugarduko-Kauno-Žemaitės sankryžoje Vilniuje),
                          tuomet pralaidumas atseit didėja?

                          Comment


                            Čia toks teisėtas pasipiktinimas dėl dingusios žalios lentelės - nors iš dalies ne tuo adresu.
                            O savivaldybė toje sankryžoje nieko nenuveikė platindama šonines juostas (iš Baltupio į Ateities link Fabijoniškių, iš Fabijoniškių link Molėtų); be to iki šiol nepadarytas dešinysis posūkis nuo Fabijoniškių iš Ateities gatvės tiesiai į Geležinio Vilko gatvę) - bet tai kitos temos objektas.
                            Dėl žalių lentelių problemų kalta Susisiekimo ministerija su savo absurdiška iniciatyva panaikinti šias lenteles iki 2020 metų.

                            Įdomiausia, kad Vilniaus m. savivialdybė atsakyme nepuolė aiškinti, kaip bus gerai, kai iki 2020 m. visos lentelės bus panaikintos.
                            Jie tiesiog "pradėjo tyrimą" dėl dingusios lentelės ir kuo greičiau atstatė tą lentelę.

                            Delfi.lt 2018.05.24
                            Pasipiktinusi vilnietė dėl mįslingai dingusios žalios rodyklės keikia Šimašių
                            Geležinio Vilko gatvė ir taip pilna automobilių, ypač piko metu, tai visi žino ir susitaikė. Tačiau panaikinus papildomą žalią rodyklę Baltupio – Ateities gatvių sankryžoje, Geležinis vilkas tapo nebepravažiuojamu.



                            https://www.delfi.lt/pilietis/voxpop....d?id=78100181

                            Comment


                              Naujojoje Vilnioje, Parko g. ir Pergalės sankryžoje nuimta ten ilgai buvusi žalia rodyklė, todėl dabar Parko gatvėje net ne piko metu formuojasi kamščiai posūkiui į dešinę. Tiesiog smagumėlis.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Žadant naikinti žalias šviesoforų rodykles vairuotojams valdininkai numatė alternatyvą

                                Eismo ekspertų vertinimu, šios lentelės prie šviesoforų lemia ir spūsčių formavimąsi.
                                ot kokie tie musu ekzpertai, bravo

                                Comment


                                  Išsišovė sau į koją su tais žalių rodyklių naikinimais.
                                  Deja, apsunkino gyvenimą ir tūkstančiams vairuotojų.
                                  Gal supras, kad visiems bus geriau ir pigiau palikti galimybę pasukti dešinėn, dirbtinai nesudarant kamščių.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Išsišovė sau į koją su tais žalių rodyklių naikinimais.
                                    Deja, apsunkino gyvenimą ir tūkstančiams vairuotojų.
                                    Gal supras, kad visiems bus geriau ir pigiau palikti galimybę pasukti dešinėn, dirbtinai nesudarant kamščių.
                                    Iškart po datos paskelbimo sakiau, kad nieks esamų sankryžų nerekonstruos, o tik nukabins lenteles. Jau liko tik 1 metai. Kaip matom prognozės pildosi. Jau patys ima ieškoti kažkokių alternatyvų ištaisyti neveiklumo žalai.

                                    Comment


                                      Niekaip nepajėgiu suprasti, kokia čia alternatyva žalioms rodyklėms? Kad nedubliuos žalio su kitu žaliu?

                                      Comment


                                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                        Niekaip nepajėgiu suprasti, kokia čia alternatyva žalioms rodyklėms? Kad nedubliuos žalio su kitu žaliu?
                                        Alternatyvą tai gal ir numatė, bet beveik niekur neįgyvendino.
                                        Kaip sakė kažkuri Prancūzijos karalienė: "Liaudis neturi duonos? Tegu valgo bandeles!"

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                          Aš nesutinku.
                                          Reiškia nevairuoji automobilio.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X