Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Tai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.
      Nesutinku, kad tai klaida. Tai turėjo duoti postūmį miestuose įrenginėti kitokius sprendimus, kurie tam tikrose vietose užtikrintų nereguliuojamą posūkį į dešinė. Vilniuje yra nemažai vietų kur tą galima ir reikėtų padaryti, bet savivaldybė snaudžia ir nieko nedaro. Gal tiesiog tikisi, kad lentelės sugrįš ir nereiks nieko daryt? Visada geriausia sakyti "čia blogai" ir laukti, laukti, laukti... Netgi kitoje temoje šiandien pažiūrėjus Šiaurinės g. detalųjį planą, akivaizdu, kad apie galimybes užtikrinti sklandžius dešiniuosius posūkius papildomomis juostomis nėra pagalvota ir jokie sprendiniai nepriimti, nors galimybių ir vietos ten daugiau nei pakankamai.
      Problema ne lentelių panaikinimas, o atitinkamų sprendimų ir sprendinių projektuose netaikymas. Kas trukdė pvz. važiuojant iš Vakarinio aplinkkelio į Pavilnionių g. padaryti atskirą nereguliuojamą juostą posūkiui į dešinę? Niekas netrukdė, vietos yra, pėsčiųjų srauto didelio nėra (praktiškai išvis pėsčiųjų ten nėra, nes kiek važiuju tai max 1 ar 2 per dieną matau), o transporto srautas sukantis į dešinę didelis, bet nieko nepadaryta ir visi be reikalo stoviniuoja prie šviesoforo. Nors dar neįrengus sankryžos buvo aišku, kad žalios skardos gabalo pakabinti jau nebus galima. Tipinis pvz. yra posūkis iš T. Narbuto g. į Saltoniškių g. link Panoramos PC. Juosta yra, salelė yra (tik nupiešta), pėsčiųjų nėra, tai visos sąlygos nereguliuojam posūkiui yra, tik vat šviesoforą "standartiškai" pakabino ir vietoje nudažytos salelės neįrengė normalios, tai todėl norint atlikti posūkį tenka laukti žalio signalo. O tereikia tiek nedaug perdaryti ir būtų galima šios juostos nereguliuoti šviesoforu.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.
        Taisyklės sugriežtintos nuo 2012 m. Kaune į tai nereaguojama ir naujose arba rekonstruojamose sankryžose lentelės įrengiamos nusižengiant taisyklėms. Savivaldybės savivaliauja ir niekas jų negali sukontroliuoti.

        Comment


          Mano kuklia nuomone "negalėjimas sukontroliuoti" nėra geras pretekstas panaikinimui iš viso.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Mano kuklia nuomone "negalėjimas sukontroliuoti" nėra geras pretekstas panaikinimui iš viso.
            Tai ir nebuvo pretekstas. Pagrindinis pretekstas - eismo saugumas. Aš tik norėjau pastebėti, kad paties minimas taisyklių sugriežtinimas padarytas jau prieš 6,5 metų.

            Comment


              Aš labiau turėjau omeny esamų lentelių peratestavimą. Kad naujas dabar jau draudžia statyti, tai žinau, turėjau omeny, kad jas būtų galima leisti ir toliau statyti, bet tik griežtesnėm sąlygom. Jei joms esant vis tiek statydavo bet kur, tai problema tik kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Tai ir nebuvo pretekstas. Pagrindinis pretekstas - eismo saugumas. Aš tik norėjau pastebėti, kad paties minimas taisyklių sugriežtinimas padarytas jau prieš 6,5 metų.
                Kiek eismo įvykių Lietuvoje įvyko dėl žalios lentelės? - 1, 10, 1247? O gal dėl jų išvis neįvyko nei vieno eismo įvykio?
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Aš labiau turėjau omeny esamų lentelių peratestavimą. Kad naujas dabar jau draudžia statyti, tai žinau, turėjau omeny, kad jas būtų galima leisti ir toliau statyti, bet tik griežtesnėm sąlygom. Jei joms esant vis tiek statydavo bet kur, tai problema tik kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.
                  Nežinau visų argumentų, bet bent jau asmeniškai tai neįžvelgiu jokių galimybių griežčiau reglamentuoti jų įrengimą ir išlaikyti galimybes tik išimtinais atvejais jas įrengti. Jeigu reglamentas reikalautų, kad ta kryptimi nebūtų kertama pėsčiųjų perėja, tai akivaizdžiai būtų nueita paprasčiausiu keliu ir palikta lentelė, o perėja panaikinta, tai priverčiant pėsčiuosius eiti aplink |_| trajektorija. T.y. lentelės, kurios buvo leistinos, bet iš esmės buvo skirtos naudoti išimtinais atvejais tikrai apgalvojus jų reikalingumą ir įrengimo saugumą, tai buvo štampuojamos "by default" visur kur jų reikia/nereikia ir kur jos leidžia važiuoti saugiai ar to neleidžia. T.y. individualiai nebuvo vertinama, o paimta kaip šablonas - reguliuojama sankryža, reiškia visur į dešinę kabiname lenteles. Tiesiog buvo pradėta piknaudžiauti.

                  Duotas ir pereinamas laikotarpis prisitaikyti prie pokyčių, bet bent jau Vilniuje, tai nematau nei vienos vietos, kurioje net būtų bandyta kažką daryti.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Nežinau visų argumentų, bet bent jau asmeniškai tai neįžvelgiu jokių galimybių griežčiau reglamentuoti jų įrengimą ir išlaikyti galimybes tik išimtinais atvejais jas įrengti.
                    Jau rašiau kažkada, kad ir kažkokios komisijos Susisiekimo ministerijoje įsteigimas, kuri tvirtintų kiekvieną lentelę, ar pan.
                    Jeigu reglamentas reikalautų, kad ta kryptimi nebūtų kertama pėsčiųjų perėja, tai akivaizdžiai būtų nueita paprasčiausiu keliu ir palikta lentelė, o perėja panaikinta, tai priverčiant pėsčiuosius eiti aplink |_| trajektorija. T.y. lentelės, kurios buvo leistinos, bet iš esmės buvo skirtos naudoti išimtinais atvejais tikrai apgalvojus jų reikalingumą ir įrengimo saugumą, tai buvo štampuojamos "by default" visur kur jų reikia/nereikia ir kur jos leidžia važiuoti saugiai ar to neleidžia.
                    T.y. individualiai nebuvo vertinama, o paimta kaip šablonas - reguliuojama sankryža, reiškia visur į dešinę kabiname lenteles. Tiesiog buvo pradėta piknaudžiauti.
                    Vėlgi, ką jau sakiau - kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Kiek eismo įvykių Lietuvoje įvyko dėl žalios lentelės? - 1, 10, 1247? O gal dėl jų išvis neįvyko nei vieno eismo įvykio?
                      https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...ir-mociute.htm

                      Šitas atvejis. Nors straipsnyje parašyta, kad "žalia rodyklė" įtakos neturėjo, bet tada nesuprantama kodėl degant žaliam signalui ir sukant į dešinę liudininkai teigia, kad vairuotojas "žiūrėjo į kairę", nes ten nebuvo į ką žiūrėti. Autobusas ketino įvažiuoti degant raudonam pagal lentelę, vairuotojas žiūrėjo į kairę ar gali važiuoti ir kaip tik tuo metu užsidegė žalias. T.y. privažiuojant vairuotojas nematė žalio ir nesitikėjo, kad į kertamą eismo juostą įžengs pėstieji, o jau po to nebespėjo sureaguoti.

                      Jeigu tamsta pasakys, kad niekada neteko atsidurti situacijoje kai į dešinę per rodyklę sukantis vos neužlekia "ant galvos", tai patikėsiu nebent pėsčias nevaikštote.
                      Arba kitas pvz. iš Pilaitės pr.-Sietyno-Spaudos g. sankryžos. Gal čia aš toks nesėkmingas, bet kiekvieną kartą kai iš Sietyno g. suku į kairę į Pilaites pr. pirmą juostą, tai visada tenka "nuspausti signalą", nes sukantys iš Spaudos g. į dešinę nepraleidžia ir bando sutilpti į tą pačią eismo juostą.


                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Jau rašiau kažkada, kad ir kažkokios komisijos Susisiekimo ministerijoje įsteigimas, kuri tvirtintų kiekvieną lentelę, ar pan.

                        Vėlgi, ką jau sakiau - kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.
                        Ministerija negali kontroliuoti kiekvienos lentelės Pagal atsakomybių ribas už miestų gatves atsakingos savivaldybės.

                        Comment


                          Negalima pakeisti įstatymų?

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Negalima pakeisti įstatymų?
                            Dėl lentelių keisti Valstybės institucijų atsakomybių ribas?

                            Comment


                              Išimties, kad lentelės tvirtinamos kažkokios komisijos, niekur negalima įrašyti?

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Išimties, kad lentelės tvirtinamos kažkokios komisijos, niekur negalima įrašyti?
                                Tai nieko nepakeistų. Jei ta komisija būtų sudaryta iš tikrų specialistų, tai jie tiesiog lentelės nepatvirtintų kaip nesaugios priemonės ir savivaldybei pateiktų rekomendaciją kaip kitaip organizuoti eismą. T.y. rezultatas būtų toks pats kaip ir dabar: nebūtų lentelių, yra rekomendacijos kokias kitas priemones galima taikyti.
                                Nes iš buvusių lentelių, gal tik 5 proc. buvo ten, kur jų įrengimui galima būtų pritarti.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Tai nieko nepakeistų. Jei ta komisija būtų sudaryta iš tikrų specialistų, tai jie tiesiog lentelės nepatvirtintų kaip nesaugios priemonės ir savivaldybei pateiktų rekomendaciją kaip kitaip organizuoti eismą. T.y. rezultatas būtų toks pats kaip ir dabar: nebūtų lentelių, yra rekomendacijos kokias kitas priemones galima taikyti.
                                  Tai aš to ir norėčiau. Kad netvirtintų lentelių, kur nesaugu, o kažkur užmiestyje, kur pėsčiųjų nebūna, patvirtintų (buvo keli tokie pavyzdžiai ir šioje temoje). Arba kad ir prie Panoramos Vilniuje - ten pėsčiųjų nėra (nes yra požeminė), lentelė laisvai galėtų būti.

                                  Comment


                                    Geriausiu atveju galėtų rekomenduoti savivaldybėms. O rekomendacijos neturi galios, nes savivaldybės nesilaiko net taisyklių, kurios privalomos.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Šitas atvejis. Nors straipsnyje parašyta, kad "žalia rodyklė" įtakos neturėjo, bet tada nesuprantama kodėl degant žaliam signalui ir sukant į dešinę liudininkai teigia, kad vairuotojas "žiūrėjo į kairę", nes ten nebuvo į ką žiūrėti. Autobusas ketino įvažiuoti degant raudonam pagal lentelę, vairuotojas žiūrėjo į kairę ar gali važiuoti ir kaip tik tuo metu užsidegė žalias. T.y. privažiuojant vairuotojas nematė žalio ir nesitikėjo, kad į kertamą eismo juostą įžengs pėstieji, o jau po to nebespėjo sureaguoti.
                                      Jeigu eismo įvykį nagrinėję asmenys nutaė, kad lentelė neturėjo įtakos avarinei situacijai, reiškia lentelė tikrai ne prie ko. Išvada: lentelė nekelia pavojaus eismo saugai.
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Jeigu tamsta pasakys, kad niekada neteko atsidurti situacijoje kai į dešinę per rodyklę sukantis vos neužlekia "ant galvos", tai patikėsiu nebent pėsčias nevaikštote.
                                      Vaikštau pėsčias kasdien (2 sankryžos mano kasdieniniame kelyje yra su ta žalia lentele) - jokių avarinių situacijų per daug-daug metų nebuvo.O štai kai lentelės nėra (arba sankryža nereguliuojama) - porą kartų buvo beveik avarija, o vieną kartą - avarja (vairuotojas nekreipė dėmesio į pėsčiuosius, pamatęs mane staigiai stabdė ir jam į galą padarė "bum").
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Šiaip jau pėsčiojo pareiga apsižvalgyti prieš žengiant į važiuojamąją kelio dalį nedingsta ir sankryžų su žalia rodykle atveju – nereikia pulti stačia galva.
                                        Tas žalių rodyklių naikinimas jau dabar kelia ištisus kamščius, apie kuriuos esu minėjęs jau anksčiau.

                                        Comment


                                          Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                          Šiaip jau pėsčiojo pareiga apsižvalgyti prieš žengiant į važiuojamąją kelio dalį nedingsta ir sankryžų su žalia rodykle atveju – nereikia pulti stačia galva.
                                          Tas žalių rodyklių naikinimas jau dabar kelia ištisus kamščius, apie kuriuos esu minėjęs jau anksčiau.
                                          Galima įrengti žalias sekcijas į dešinę ten kur yra problema. Pavyzdžiui Kaune Muravos sankryžoje įrengė ir kuo puikiausiai veikia.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X