Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nusispjaut panašu ant tų ne vienerius metus vystytų gatvių standartų... Spėju prieš 40 metų labiau tvarkos laikėsi gatvės remontams nei šitas jovalas...Paskutinis taisė Myliu miestus; 2023.09.27, 12:38.
- 11 patinka
-
A. Stulginskio g. 60 metrų atkarpos remontas
1. Važiuojamoji dalis virš 8 m pločio, 2 eismo juostos, gaunasi, kad eismo juosta platesnė nei 4 m.
Nuotraukos dešinėje sumontuoti granitiniai bordiūrai (7-12 cm aukščio), kairėje - puse atkarpos palikti seni bordiūrai (15-20 cm aukčio) ir sudėti nauji (15 cm aukčio).
Dešineje pilnai pakeistos šaligatvio plytelės, kairėje - puse pakeista, puse ne.
Medžiais pasirūpinta tik dešinejė pusėje, bet pasirupinta buvo turbūt ir šankų pamažinimu, nes jau labai skurdžiai atrodo. Kaireje medžiai palikti kaip po senovei, auga aukščiai nei visa infrastruktūra, todėl negauna pakankamai vandens (vienas jau išdžiūvęs).
2. Įvažiavimas Nr. 1 į vidinį kiemą - su sunkvežimiams pritaikytais posūkių spinduliais, asfalto danga, pėsčiųjų takas nusileidžia į gatvė lygį, vienoje pusėje, paliktas poros cm bordiūrų peraukštejimas
3.Įvažiavimas Nr. 2 į mažą parkavimo aikštelę (A. Stulginskio g. 9) - su olandiško tipo granitiniais bordiūrais, takas nenutrukstamas, išliekantis vienodame aukštyje
4. Įvažiavimas Nr. 3 į Pramogų banko parkavimo aikštelę - niekas nekeista, palikta sena, kreiva, ištrupėję, takas nusileidžia į gatvės lygį, bordiūrai su aukščių skirtumais. Iki šlogbaumo yra gatvės sklypas.
5. Įvažiavimas Nr. 4 į parkavimo aiktelę. Aukščiai suvesti pagal gatvės ir parkavimo aikštelės lygį, tad pėsčiųjų takas 50/50 vienodame lygyje. Matosi naujų bordiūrų ir senų bordiūrų aukščiai.
6.Kadangi tai senamiestis, intensyviai vaikšomas pėsčiųjų, tačiau visa infrastruktūra skirta tik automobiliams (o gal net tankams ir šarvuočiams), tai žmonės priversti pažeidinėti taisykles, legaliai pereiti gatvę galima sankryžose su Gedimino pr. ir Pamėnkalnio g. (čia žalio signalo reikia laukti apie minutę ar daugiau).
Dar kartą, sutvarkyta ir automobilams pagerintos sąlygos tik 60 m gatvės atkarpoje. Visi įvažiavimai absoliučiai skirtingai įrengti, vienas įrengtas pagal visus teisės aktus ir pavyzdingai (Nr. 2), džiugu.
Aplinkui visa infrastruktūra skirta tik automobiliams, nėra nei suoliukų, nei šiukšliadėžių, nei dviračių stovų, ką jau kalbėti apie viešąją erdvę ar kokį parkelį, nebuvo išspręstos jokios problemos, užlietas begalinis kiekis asfalto, suklotos pigiausios plytelės kartu su brangiausiai bordiūrais arba iš vis niekas nekeista.
Toks jausmas, kad kiekvienq metra projektavo, statė ir darbus užsakė skirtingos orgnizacijos/įmonės.
Vaizdas iš viršaus:
Apie Jakšto g. nėra ką rodyti, ten tiesiog užvarė naują asfalta ir tiek, net jau porą savaičių nesugeba paženklinti dangos.Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.27, 11:33.
- 35 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
Nesutinku, nes trukdo. Ten būtinas ir techninis šaligatvis, nes abipus gatvės yra lygiagretus parkavimas ir būtent nepakeistų bortų pusėje buvo puiki progą tai sutvarkyti, jog netektų lipti ant pievos. Minima atkarpa tera 200m, tai ten ir nedaug kainuotų tokie darbai.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąApskritai kokia yra nauda is lygaus kaip stiklas asfalto? Na biski jauciasi sujungimai tarp lopu, bet ar tas yra prioritetas vaziuojant iki 50 kmh? Svarbu, kad nebutu duobiu. Kazkodel saligatviu lygumui neegzistuoja jokiu patikrinimu ir standartu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kai važiuoji žemo profilio R19+ ratais, jaučiasi visi tie nelygumai ir esi priverstas važiuoti gerokai greičiau, nes kuo greičiau varai - tuo mažiau krato.
Niekas ten nevaikšto.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąApskritai kokia yra nauda is lygaus kaip stiklas asfalto? Na biski jauciasi sujungimai tarp lopu, bet ar tas yra prioritetas vaziuojant iki 50 kmh?
Svarbu, kad nebutu duobiu. Kazkodel saligatviu lygumui neegzistuoja jokiu patikrinimu ir standartu.
Komentuoti:
-
Apskritai kokia yra nauda is lygaus kaip stiklas asfalto? Na biski jauciasi sujungimai tarp lopu, bet ar tas yra prioritetas vaziuojant iki 50 kmh? Svarbu, kad nebutu duobiu. Kazkodel saligatviu lygumui neegzistuoja jokiu patikrinimu ir standartu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSeni, apgriuvę bortai važiuoti netrukdo.
Komentuoti:
-
O kam rūpi, jei koks varguolis turės išlipti an pievos? Daugumai svarbu, kad aksvaltas būtų lygus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSeni, apgriuvę bortai važiuoti netrukdo.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSeni, apgriuvę bortai važiuoti netrukdo.
Komentuoti:
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąVMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.
"Informuojame, kad gatvės bortų keitimas visu gatvės ilgiu nebuvo numatytas užsakovo pateiktoje darbų apimtyje."
Centre nekeičia, bet užmiestyje deda granitinius. Visiška betvarkė iš VMS pusės su tokiais darbų užsakymais. Note - nuo asfalto paklojimo praėjo mėnuo, kelio ženklinimo vis dar nėra.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Darbų organizavimas iš VMSA pusės yra tragiškas. Ateities gatvė tarp GV viaduko ir už fabų nuskusta jau gal mėnesį. Išlupo bordiūrus ir literaliai nieko nedarė daugiau. Gatvė nebuvo pasaka, bet netekusi pagrindinio sluoksnio iš viso pavirto šernų išknistu lauku.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
UAB „Grinda“ informuoja, jog pradeda remontuoti Panerių gatvę. Darbai bus vykdomi dviem etapais – nuo Iešmininkų iki Švitrigailos gatvės ir nuo Švitrigailos iki Mindaugo gatvės. Šioje gatvėje numatyta suremontuoti dangas ir atlikti ištisinio asfaltavimo darbus. Viso – beveik 1,5 km.
„Panerių gatvė yra viena iš judresnių gatvių Vilniaus mieste, svarbi tranzitinio sunkiojo transporto jungtis. Jos dangų nusidėvėjimui metams bėgant didelę įtaką padarė aptarnaujantis geležinkelio krovinių stoties transportas ir tranzitinis sunkvežimių eismas“, – rašma „Grindos“ pranešime.
Remonto metu numatyta:
Asfalto dangos frezavimas,
Kelio bortų keitimas,
Inžinerinių komunikacijų tinklų ir šulinių remontas,
Apatinės asfalto dangos pažaidų remontas,
ištisinio asfalto klojimas.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąUpdate Mildos g. buvę užasfaltuoti dangčiai:
Šiaip visur kur liejamas ištisinis turėtų būti privaloma pakeisti tuoss ovietinius įleisto profilio dangčius, kurie yra duobės kai per juos važiuoji.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pramonės g. Dalinai jau išrausta (nuo didžiagabaričių atliekų aikštelės iki miesto ribos) - darbai trūks turbūt ilgai, nes dienos metu vos vienas ekskavatorius būna vietoje + keli kelio darbuotojai. Jeigu spės Iki gruodžio vidurio, bus kalėdinis stebuklas.
Kartu su kelio atnaujinimo darbais šalia rausiama duobė bendram pėsčiųjų/dviračių takui. Klausimas tik, kaip reikės ji pasiekti - važiuoti bendrų srautu su sunkvežimiais nuo Vilejkol Lidlo iki pervažos, nuo kurios bus takas, "good luck" taip sakant, nes šaligatvio toje atkarpoje realiai irgi nėra - arba sunykęs, įaugęs į žemę, arba techninis 2 - 3 plytelių. Šiaip viena prasčiausių infrastruktūros atkarpų pėstiesiems ir dviratininkams, lyginant su kelio intensyvumu.
Šiaip irgi keistai, kad tvarkant kelią neplanuojama apšviesti šios atkarpos - dažniausiai dviračių/pėsčiųjų takai apšvietimą turi, čia atrodo, kad jo nebus.
Jokio projekto šiems darbams rasti irgi nepavyko, tai turbūt išeina, kad visus darbus galima visai gerai ir be projektų daryti - kiek gerai, tai aišku paaiškės po atliktų darbų,kad nebūtų kaip Kojelavičiaus gatvėje... aj, ten gi projektas buvo, tik nieks jo neskaitė...
Paskutinis taisė adomazzz; 2023.09.22, 11:27.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evvt
Tai iš antros foto matom kad jau ir baigti šitie kaip ten tie "didžiausi gatvių tvarkymo darbai miesto istorijoje" nes nu kur iškastas buvo asfaltas tai dabar jau subertas ten atgal trupinių pavidalu. Dar su asfaltiniu lygintuvu pravažiuos jei geri būsime. Valio tovarišči!
O šaligatvis dar visai geras, plytelės gi pilnai į miltus dar nesutrupėjo.
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad jei Kaunas paleistų VT labiau į vakarą ir dažnesniu intervalu tai infrastruktūros kokybe jau rimtai lenktų Vilnių (jau modernesni autobusai negu Vilniuje, nekalbant apie troleibusus), žymiai labiau sutvarkytos gatvės (tiek danga, tiek šviesoforai naujo tipo, didelėj daly vietų šviestuvai pilkai-juodos spalvos, o Vilniuj košė visiška dar). Nesuprantu, kaip galima taip gauti į kaulus nuo kone 2 kartus mažesnio miesto, plius dar ne sostinė.
Dviračių takai Vilniuje geresni. Netrūkinėja kaip Kaune ties kiekviena sankryža. Yra įrengtos dviračių pervažos. Kai kurios turi visai modernius dviračių šviesoforus (Algirdo g., Pilaitė).
Į kaulus gauna VT. Arguably geriausias VT iš didžiųjų miestų (o gal net aplamai Lietuvoje) yra Kaune. Trūksta tik pirmumo ir suderintų šviesoforų VT, būtų iš vis pavyzdinis VT Lietuvoje. Tada galbūt nebūtų skurdesnių gyventojų grupių transportas, galėtų konkuruoti su automobiliu.
Kaune daugiau apleistų pastatų, skylių tarp pastatų, kur nepradėta/nėra statybos. Menkesnė ekonomika, gal net overall prastesnė gyvenimo kokybė, t.y. mažiau naujos statybos intarpų aplink Centrą, didesnė gyventojų dalis gyvena komiblokuose miesto ribose. Daug būnu Vilniuje ir Kaune, susidarau įspūdį, kad Kaune daugiau žmonių su prastesniu išsilavinimu/prastesniu pasaulio suvokimu. Vilniuje labai jaučiasi ekonomikos bumas, koks niekur Lietuvoj nesijaučia. Highrise'ai horizonte, statybos, solidžios vietos (Japoniškas sodas Šnipiškėse, Seimo tunelio apylinkės, Verslo trikampis, NMC).
Man asmeniškai nepatinka dėl Vilniaus, lyginant su Kaunu. VT kokybė, Senamiestis/Naujamiestis galėtų būt labiau renovuotas, tiek gatvės, tiek pastatai, minimizuot netvarkingų fasadų ir balkonų skaičių. Dar galėčiau paminėti važ. dalių dangų kokybę, bet Valdas jau tvarko šį reikalą.Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.20, 18:21.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Tai taip išeina, kad jei Kaunas paleistų VT labiau į vakarą ir dažnesniu intervalu tai infrastruktūros kokybe jau rimtai lenktų Vilnių (jau modernesni autobusai negu Vilniuje, nekalbant apie troleibusus), žymiai labiau sutvarkytos gatvės (tiek danga, tiek šviesoforai naujo tipo, didelėj daly vietų šviestuvai pilkai-juodos spalvos, o Vilniuj košė visiška dar). Nesuprantu, kaip galima taip gauti į kaulus nuo kone 2 kartus mažesnio miesto, plius dar ne sostinė.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąAstana ar vidutinis JAV miestas?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: