Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Netrukus prasidės Džiaugsmo gatvės rekonstrukcija
    Vilniaus miesto savivaldybė pasirašė rangos sutartį dėl Džiaugsmo gatvės Naujojoje Vilnioje rekonstrukcijos. Darbus atliks viešąjį konkursą laimėjęs rangovas – UAB „Kerista“. Tvarkyti gatvę planuojama pradėti jau šį rugsėjį, o pabaigti – 2026 m. lapkričio mėn.


    Trijų kilometrų ilgio Džiaugsmo gatvės atkarpa nuo Paeglinės g. iki Pergalės g. šiuo metu yra prastos būklės ir nepritaikyta nei pėstiesiems, nei dviratininkams – joje nėra šaligatvių, dviračių tako, apšvietimo, neįrengta lietaus nuotekų surinkimo sistema. Tamsiu paros metu esama gatvės būklė kelia rimtą pavojų visiems eismo dalyviams.


    Rekonstrukcijos metu Džiaugsmo gatvė bus iš esmės atnaujinta: įrengti pėsčiųjų šaligatviai abiejose kelio pusėse, atskiras dviračių takas, modernus apšvietimas, apšviestos pėsčiųjų perėjos bei naujos viešojo transporto stotelės. Taip pat numatyta įdiegti 2,3 km ilgio lietaus nuotekų surinkimo sistemą, kuri užtikrins efektyvų vandens nutekėjimą ir prisidės prie ilgaamžės gatvės dangos išsaugojimo.
    Dėl gatvės, dviračių ir pėsčiųjų takų bei kitos susisiekimo ir inžinerinių komunikacijų infrastruktūros įrengimo, numatomas esamų želdinių šalinimas – iš viso bus šalinami 246 medžiai (322 kamienai), tarp kurių yra tiek saugotinų (120 vnt), tiek nesaugotinų (202 vnt) medžių. Teritorijoje auga paprastieji klevai, mažalapės liepos, karpotieji beržai, blindės, o taip pat ir kai kurie spygliuočiai ir vaismedžiai – atliktos želdinių inventorizacijos metu užfiksuoti 1794 medžiai. Želdinių šalinimas numatomas tik jeigu tai neišvengiamai būtina dėl infrastruktūros įrengimo.
    Svarbu pabrėžti – kiekvienas pašalintas saugotinas želdinys bus pilnai kompensuotas: projekto metu bus pasodinti net 396 nauji medžiai. (...)

    https://vilnius.lt/naujienos/netruku...-bus-atsodinti

    Comment


      Viršilų g. pasodinti medžiai:

      Click image for larger version

Name:	IMG_20250812_185359.jpg
Views:	1915
Size:	3,18 MB
ID:	2214964 Click image for larger version

Name:	IMG_20250812_185419.jpg
Views:	1912
Size:	2,36 MB
ID:	2214961
      Įvažiavimas į parką beveik baigtas:

      Click image for larger version

Name:	IMG_20250811_175407.jpg
Views:	1898
Size:	2,63 MB
ID:	2214962 Click image for larger version

Name:	IMG_20250811_175447.jpg
Views:	1914
Size:	2,95 MB
ID:	2214963

      Comment


        Tvarkoma ta siaubinga P. Lukšio g. atkarpa. Gaila, kad vėl be jokio projekto ar viešinimo, tad neaišku, kas tiksliai bus, bet keičiasi bortų vietos, tad situacija pėstiesiems bus geresnė ir nebeliks nepraeinamų aukštų bordiūrų sunkiau judantiems:
        Click image for larger version

Name:	IMG_2556.jpeg
Views:	1660
Size:	1,73 MB
ID:	2216090

        Comment


          Mane stebina kai stebimasi kodėl Vilniuje yra toks polinkis į automobilizmą:

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1544
Size:	139,7 kB
ID:	2216152


          O likusią Lukšio dalį (nuo Verkių iki Kalvarijų) padaryčiau 4 juostų. Žinoma, įrengiant gerus šaligatvius.

          Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1526
Size:	132,5 kB
ID:	2216153
          Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1541
Size:	207,3 kB
ID:	2216154

          Comment


            Kam toks briedas reikalingas? Pvz galima taip padaryti:

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1524
Size:	150,5 kB
ID:	2216158

            Comment


              Žinoma, gerai, kad tą Lukšio atkarpą tvarko, nes ten ant tiek viskas blogai, kad blogiau turbūt nelabai ir gali būti, įskaitant tą faktą, kad ten net nėra miesto apšvietimo. Klausimas, ar bus kaip nors tvarkomas baisus pietinės pusės šaligatvis, kuriame dabar yra nenuuleistų bortų ir kuris, nepaisant visko, yra viena intensyviausiai naudojamų pėsčiųjų/dviratininkų jungčių tarp Šnipiškių ir Šiaurės miestelio? Kitas dalykas, kodėl praleista proga šitą atkarpą sutvarkyti normaliai, turint omeny, kad ten netrukus bus statomas didelis daugiabučių projektas su 455 butais?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Žinoma, gerai, kad tą Lukšio atkarpą tvarko, nes ten ant tiek viskas blogai, kad blogiau turbūt nelabai ir gali būti, įskaitant tą faktą, kad ten net nėra miesto apšvietimo. Klausimas, ar bus kaip nors tvarkomas baisus pietinės pusės šaligatvis, kuriame dabar yra nenuuleistų bortų ir kuris, nepaisant visko, yra viena intensyviausiai naudojamų pėsčiųjų/dviratininkų jungčių tarp Šnipiškių ir Šiaurės miestelio? Kitas dalykas, kodėl praleista proga šitą atkarpą sutvarkyti normaliai, turint omeny, kad ten netrukus bus statomas didelis daugiabučių projektas su 455 butais?
                Blogiau būtų taip. Jokio ženklinimo, o pakraščiuose žvyruoti kelkraščiai ir aikštelės ir viskas belekaip užparkuota, bordiūrų ir šaligatvių atitinkamai nėra. Tai čia daugmaž taip įsivaizduoju blogiausią įmanomą sovietinį planavimą kai iš vis galvoja apie asfalto dangas.

                Rimčiausias Lukšio g. trūkumas tai apšvietimo nebuvimas, kas nustebino jei rimtai.
                Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.20, 22:09.

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250828_065829_Facebook.jpg
Views:	1134
Size:	347,0 kB
ID:	2217315

                  Comment


                    Vilniaus r. savivaldybės pranešimas:

                    Pasirašyta sutartis dėl „Via Lietuva“ valdomo valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5241 Buivydiškės–Zujūnai rekonstrukcijos ruože nuo 1,5 iki 3,56 km.
                    Tai reikšminga investicija, kuri pagerins gyvenimo kokybę tiek Zujūnų, tiek Buivydiškių gyventojams.
                    Mes, kaip savivaldybė, pirmieji kreipėmės į Susisiekimo ministeriją dėl finansavimo šios gatvės tvarkymui. Ledai pajudėjo – skyrus papildomą finansavimą iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės, „Via Lietuva“ pradėjo šio projekto įgyvendinimą.
                    Darbus planuojama pradėti jau šį rugsėjį, o pabaiga numatoma 2026 m. rugpjūtį. Projektą įgyvendins UAB „Gevalda“. Bus sutvarkytas 2 km gatvės ruožas – nuo Sidarionių ir Pilaitės sodų 3-iosios g. sankirtos iki Buivydiškių ir Zujūnų g. sankryžos.
                    Numatyti darbai:
                    • važiuojamosios dalies rekonstrukcija ir gatvės bortų įrengimas (3,25 m pločio),
                    • paviršinių (lietaus) nuotekų tinklai (3,3 km),
                    • nauji dviračių takai (1,4 km ilgio, 2,5 m pločio),
                    • 4 500 m² šaligatvių,
                    • apšvietimas visame ruože,
                    • užvažiuojamas žiedas sankryžoje su Zujūnų g.
                    „Via Lietuvai“ įgyvendinus projektą, Vilniaus rajono savivaldybė įsipareigoja perimti nuosavybės teise šį kelią.

                    Comment


                      P. Lukšio g.

                      Bortai jau pasidarė judinami šitame mieste?

                      Nelabai suprantu, kam čia tiek platinti, jei iš abiejų galų stabdo šviesoforai, o sankryžoje srautas važiuoja tik viena kryptimi

                      Click image for larger version

Name:	20250828_175716.jpg
Views:	958
Size:	2,86 MB
ID:	2217518

                      Click image for larger version

Name:	20250828_175758.jpg
Views:	953
Size:	3,10 MB
ID:	2217517

                      Click image for larger version

Name:	20250828_175816.jpg
Views:	954
Size:	2,79 MB
ID:	2217516

                      Click image for larger version

Name:	20250828_175950.jpg
Views:	944
Size:	2,59 MB
ID:	2217515

                      Click image for larger version

Name:	20250828_175956.jpg
Views:	957
Size:	2,67 MB
ID:	2217514

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        P. Lukšio g.

                        Bortai jau pasidarė judinami šitame mieste?

                        Nelabai suprantu, kam čia tiek platinti, jei iš abiejų galų stabdo šviesoforai, o sankryžoje srautas važiuoja tik viena kryptimi
                        Gal ilgins dalį kur yra atskira juosta tiesiai+kairėn. Pagrindinio srauto uodega gerokai stabdo pralaidumą kitom kryptim.

                        Comment


                          Ten tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Ten tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
                            Ten (t.y. Lukšio gatvėje prie sankryžos su Kalvarijų) ir dabar yra dvi juostos. Viena į kairę/tiesiai, kita į dešinę. Bet labai trumpoje atkarpoje.

                            Comment


                              Turėjau omenyje, kad šalia dviejų esamų juostų būtų dar viena posūkiui į dešinę, kad būtų galima sukti iškart dviem juostom.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Ten tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
                                Nelabai yra prasmės, nes šiaip sekcija į dešinę dega labai ilgai ir jei kamštis susidaro tai tik dėl to, kad pati Kalvarijų g. užsikišus. Bet Lukšio g. labai reikia dviračių tako, nes srautas tiek žmonių, tiek dviračių, paspirtukų nemažas tarp šiaurės miestelio ir Kalvarijų - Ozo g. mazgo, dabar ten visi stumdosi siaurame šaligatvyje ir dar pilname bordiūrių ir fiziškai užstatytų automobiliais.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2025.08.29, 12:01.
                                Flickr

                                Comment


                                  Kalvarijų g.

                                  Dar vienas paprastasis remontas, dar vienas neaiškus sprendimas ir neaiškios paskirties asfalto plotas, kuris galimai virs nemokamu parkingu.
                                  Buvęs eismo organizavimas: https://maps.app.goo.gl/D4DxPef69w4fpgSp9?g_st=ac

                                  Click image for larger version

Name:	20250911_160038.jpg
Views:	425
Size:	1,96 MB
ID:	2219904

                                  Comment


                                    Tai "A" juosta.
                                    Prie "Sigmos" dienos metu būna kamščiai ir jokių "nemokamų parkingų" ten nebus.

                                    Comment


                                      Būtent kad A juosta yra ne ta kraštinė, o per vidurį, išskirta ištisine linija. Eismui palikta viena juosta, o šita kraštinė neaišku kam. Jei nesudės atitvarų, tai tikrai ją paliks parkavimui.

                                      Comment


                                        Čia gal stotelę planuoja perkelti? Nes pagal ženklinimą nepanašu, kad ten paliekama "kišenė" tiesiog bet kam.
                                        Perkėlus stotelę būtų sąlygos per A juostą G autobusui aplenkti kitą VT sustojusį stotelėje. Ir dar vienas dalykas, kad atstumas tarp stotelių būtų kiek logiškesnis, nes dabartiniu atveju stotelė labai arti Pramogų arenos stotelių, o atstumas iki Giedraičių st. neproporcingai didelis.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Čia gal stotelę planuoja perkelti? Nes pagal ženklinimą nepanašu, kad ten paliekama "kišenė" tiesiog bet kam.
                                          Perkėlus stotelę būtų sąlygos per A juostą G autobusui aplenkti kitą VT sustojusį stotelėje. Ir dar vienas dalykas, kad atstumas tarp stotelių būtų kiek logiškesnis, nes dabartiniu atveju stotelė labai arti Pramogų arenos stotelių, o atstumas iki Giedraičių st. neproporcingai didelis.
                                          Geras pastebėjimas, nes troleibusai ir kiti autobusai visad užtveria kelią 1G.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X