Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Ta dalis - tai maždaug foto apačioje matomos aikštelės įvažiavimas. Prisijungė prie miesto infros, jei taip galima išsireikšt.
- 1 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia yra už Vilniaus ribų.
Komentuoti:
-
Parašė you2001 Rodyti pranešimąNeradau vilniaus rajono infrastruktūros temos tai keliu čia.
Komentuoti:
-
Kelios problemos: dviračių takai atsiranda ir nutrūksta. Tos dalies palei Centrinę g. šaligatvį ir trinkelinį "dvirtakį" galėjo ir perdaryt normaliai, jei vis tiek naują šaligatvį šalia tiesė. O Rokantiškių gatvė be šaligatvių išvis. Kažkiek nepatogu persėsti iš 119 į 18, nes stotelės gana toli viena nuo kitos.
Galima buvo ir geriau padaryti, bet džiugu, kad bent tiek sutvarkyta.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Ką turit minty?:
1. kad nereikia patraukti sklypo? Jei jo nepatrauks tai nauja Subačiaus trasa eis kringeliais. To neturi būti.
2. Jei turit minty, kad nereikia ploto kitur - tuomet tikrai taip.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąBaikit juokus, esamo ploto per akis pakanka netranzitinei, nemagistralinei, "humanizuotai" gatvei ateityje. Be sarkazmo sakau.
1. kad nereikia patraukti sklypo? Jei jo nepatrauks tai nauja Subačiaus trasa eis kringeliais. To neturi būti.
2. Jei turit minty, kad nereikia ploto kitur - tuomet tikrai taip.
Komentuoti:
-
Baikit juokus, esamo ploto per akis pakanka netranzitinei, nemagistralinei, "humanizuotai" gatvei ateityje. Be sarkazmo sakau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikiuosi kai bus užbaiginėjama statyti kvartalai, taps prioritetu. Kitu atveju tai bus dar vienas nesuprantamas savivaldybės sprendimas, ypač tuomet kai jie vis svaigsta (kaip kitaip pavadinti kai tik deklaruojama, bet nedaroma?) apie darnų susisiekimą ir panašiai.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠaligatvių temoje šiuo ir kitais komentarais parodžiau kaip svarbu užbaigti tiesti šią trūkstamą atkarpą dėl elementarios susisiekimo infros trūkumo, ypač žinant kaip išaugs susisiekimo poreikis kai bus baigti vystyti kvartalai. Taip pat šios trūkstamos atkarpos įrengimas susijęs ir su Drujos-Manufaktūrų sankryžos optimizavimu.
"Tai Medininkų gatvės projektas savivaldybės apimtyje, tad laukiame jo spendinių ir tik tuomet galėsime spręstia apie jų įrengimo datas iki malonaus."
Rašiau kažkada ir savivaldybei, tai atrašė, kad ši atkarpa nėra prioritetas. Šiaip kažkiek kvaila, kad taip pat vietoje normalios gatvės prieš kokius 7 metus buvo projektuojamas gaisriniai privažiavimas prie Drujos g. 2 sklypo nuo Subačiaus g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šaligatvių temoje šiuo ir kitais komentarais parodžiau kaip svarbu užbaigti tiesti šią trūkstamą atkarpą dėl elementarios susisiekimo infros trūkumo, ypač žinant kaip išaugs susisiekimo poreikis kai bus baigti vystyti kvartalai. Taip pat šios trūkstamos atkarpos įrengimas susijęs ir su Drujos-Manufaktūrų sankryžos optimizavimu.Paskutinis taisė spekas; 2024.09.14, 10:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Subačiaus trūkstama nenutiesta atkarpa ties Manufaktūrų kvartalu:
Jau kelintas mėnuo kai pardavinėjamas Subačiaus 104 sklypas trukdantis baigti tiesti trūkstamą atkarpą:
Išsiunčiau tokį prašymą tiek pet tvarkaumiesta, tiek savivaldybei įvairiems skyriams (vicemerui, administracijos direktoriui, įvairiems susijusiems specialistams):
,,Laba diena. Siekiant užbaigti tiesti trūkstamą Subačiaus g. dalį, pastebėjau, kad šiuo metu kaip tik parduodamas Subačiaus 104 sklypas, kuris trukdo nutiesti trūkstamą atkarpą. Matau tris variantus: 1. nupirkti sklypą, 2. nacionalizuoti, 3. suformuoti kitą sklypą šalia ir jį iškeisti į esamą. Labai prašau nepraleiskite progos ir inicijuokite sklypo perėmimą. Iš anksto dėkoju. Pagarbiai. https://t.ly/lAP9s ''
Jei kas žinote kur konkrečiai kreiptis, prašau perduokite žodį. Gal kaip nors pavyks savivaldybę įkalbėti perimti šį sklypą.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Buivydiškių g.
Šioje kadencijoje pinigai skiriami visų klaidų įprasminimi iš naujo. Net ir visai nesenai tvakytose vietose keičiami geros būklės elementai ir dangos.
Iki kokio bukumo lygio gali nusileisti infrastruktūros savininkas ir rangovas atliekantis tokius darbus?
Ruduo
Pavasaris
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąDar kartą patvirtina, kad svarbu pasiektų tų savo 100 km, o ne skirti laiko kokybei gerinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
reikia ja ne tik iš naujo suprojektuoti, bet ir suderinti bei gauti leidimą jos pertvarkai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąLiubarto gatvė šiandien:
Atsiprašome, dėl labai didelių fizinių ir juridinių asmenų prašymų, pasiūlymų ir nusiskundimų kiekio, žmogiškųjų resursų trūkumo, dėl atliekamų apžiūrų ir eismo analizės, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai. Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas ir pasiūlymą. Primename, kad norint rekonstruoti gatvę keičiant jos parametrus, reikia ja ne tik iš naujo suprojektuoti, bet ir suderinti bei gauti leidimą jos pertvarkai. Informuojame, kad šiuo vyksta Liubarto g., dalyje Jasinskio g. gatvės tik dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Dviračių trasų planavime dviračių judėjimas bendrame sraute su automobiliais numatytas tik A. Mickevičiaus g., nuoroda: https://maps.vilnius.lt/transportas, kitomis gatvėmis dviratininkai gali taip pat naudotis bet privalu laikytis KET reikalavimų. Papildomai informuojame, kad Liubarto g., Jasinskio g., tilte per upę, Jasinskio g., iki V. Kudirkos g., naujo dviračio tako įrengimas ar juostos pažymėjimas šiuo metu nėra numatytas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPasirodžius Kosciuškos 32 PP, 91 puslapyje radau įdomų brėžinį
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien važinėdamas Rygoje suskaičiavau bent 10 asfaltuojamų stotelių įvažų. Kaip jiems pasisekė, kad jų klimatas ir tankis tai leidžia.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: