Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77175991

    Gaila, kad tik pėsčiųjų. Galėjo bent jau šone statyt, dabar kadangi tiesiai per gatvės liniją, tai automobilių viaduko nebebus niekada.

    Comment


      Sakė, jog automobilių nenori daryti dėl to, kad tuomet šis viadukas taptų tranzitiniu, norintiems nuo Karoliniškių važiuoti link Ozo g.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Sakė, jog automobilių nenori daryti dėl to, kad tuomet šis viadukas taptų tranzitiniu, norintiems nuo Karoliniškių važiuoti link Ozo g.
        Būtų paradoksas, viadukas pastatytas dėl suagumo jį dar labiau sumažintų, kai vidinė kvartalo gatvė taptų tranzitine kaip Laisvės pr.
        Flickr

        Comment


          Brainfreeze... Loading... Tai bet kokia nauja gatvė sumažina saugumą pievose. Nereikia tų gatvių - tegu kiškučiai straksi. Bet kai man reikia kažkur nuvažiuoti, tai kodėl netiesia man gatvių ir viadukų. Bet tik ne po mano langais, tieskit po kaimynų.

          Comment


            Vietinė rajono gatvė gali tapti tranzitine tik tada, kai pagrindinės arterijos neatlieka savo vaidmens. Taip yra pvz. su Vileišio gatve Antakalnyje, kuri leidžia apvažiuoti nepralaidų žiedą. Jeigu būtų pilnavertis sujungimas Ozo g. su Vakariniu aplinkeliu arba bent jau su Laisvės pr., turbūt mažai kas rinktųsi važiuoti Ąžuolyno gatve, ypač važiuojantys iš kitų rajonų.
            Šiuo metu yra kita problema - iš Pilaitės norėdami aplenkti rytais užsikišantį Pilaitės pr. senuoju keliu vyksta didelis srautas gyventojų, kurie atsiduria Sietyno, tada Kavoliuko gatvėje, iš jos patenka į Povilaičio g. ir išsirikiuoja prie išsukimo į Laisvės pr.. Blogiausiais rytais eilė Povilaičio g. nusidriekia per visą gatvę. Tai galima sakyti jau dabar dalis Karoliniškių virsta tranzitiniu rajonu. Šiemet planuoja asfaltuoti Taurupės gatvę, tai bus dar linksmiau.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Brainfreeze... Loading... Tai bet kokia nauja gatvė sumažina saugumą pievose. Nereikia tų gatvių - tegu kiškučiai straksi. Bet kai man reikia kažkur nuvažiuoti, tai kodėl netiesia man gatvių ir viadukų. Bet tik ne po mano langais, tieskit po kaimynų.
              Čia retorinė diskusija be atsakymo. Puikiai žinote

              Prigimtis žmogaus tokia. Nei nuo turto, nei nuo dar kažko nepriklauso.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Brainfreeze... Loading... Tai bet kokia nauja gatvė sumažina saugumą pievose. Nereikia tų gatvių - tegu kiškučiai straksi. Bet kai man reikia kažkur nuvažiuoti, tai kodėl netiesia man gatvių ir viadukų. Bet tik ne po mano langais, tieskit po kaimynų.
                Tai kaip suprantu sliūlot tranzitinį srautą perkelt nuo Laisvės pr. ant Šimulionio g.? Gerai, kad miesto planuotojai supranta bent kiek geriau, kas yra tranzitinės gatvės ir kas vidinės kvartalo gatvės.
                Paskutinis taisė Lettered; 2018.02.18, 21:18.
                Flickr

                Comment


                  Parašė derbis Rodyti pranešimą
                  Siūlau atkreipti dėmesį į Pakalnio pastabą, reaguojant į III Linkmenų ežerų etapo pakartotinius projektinius pasiūlymus. Kas turi reaguoti į šią pastabą ir kokią reikšmę ji turi? http://www.vilnius.lt/index.php?1156571050
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Gavau emailą iš Pakalnio, kuriame patvirtino, kad planuojamas pirkimas dėl jungties įrengimo. Ir kad jo concern yra tranzitinis srautas.
                  Manau, kad šiaip pozityvus reikalas būtų jungtis tarp Linkmenų ir Kernavės už Compensos arenos nugaros. Padarius daugiau tokių jungčių, pasidalintų srautai nesukuriant mirtinų kamščių.

                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    V. Mykolaičio-Putino ir Suvalkų gatvėse – laukti pokyčiai

                    Nuo kovo 1-osios sostinės savivaldybė keičia eismo organizavimą V. Mykolaičio-Putino ir Suvalkų gatvėse – didina eismo saugumą ir skiria daugiau erdvės automobilių statymui...
                    ...V. Mykolaičio-Putino gatvės dalyje, nuo M. K. Čiurlionio link M. Valančiaus gatvės, bus įvestas vienpusis eismas, kaip ir Suvalkų gatvėje, nuo M.Valančiaus gatvės link M. K. Čiurlionio gatvės...
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Gal tuo pačiu sutvarkys Suvalkų g. dangą., nes šiuo metu ten Mėnulio reljefas.

                      Beje, rudenį jau buvo sukabinę ženklus pagal panašią schemą - tik M. K. Čiurlionio g. atkarpoje tarp V. Kudirkos ir V. Mykolaičio-Putino taip pat buvo įvestas vienkryptis eismas, leidžiant važiuoti nuo Kudirkos g. pusės. Po poros dienų ženklus nukabino. Galbūt sulaukė skundų, dėl to, kad nebeliko galimybės patekti į Čiurlionio g. važiuojant iš Kalinausko bei Putino gatvių.

                      Comment


                        ...Minties – Tuskulėnų – Žirmūnų gatvių trikampyje projektuojami ne tik dviračių takai, bet ir rajono vidaus sutvarkymas: nauji pėsčiųjų takai, sporto aikštynai, vaikų žaidimo aikštelės, automobilių stovėjimo aikštelės, kiti inžinerinius statiniai, takų apšvietimas, naujų želdinių planavimas, senų priežiūra. Darbai prasidės dar šių metų gale...
                        Daugiau:http://www.vilnius.lt/index.php?3995034372
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          2019 metais prdės gal kaip ir visa kita...
                          O po to realiai bus gal 2019 metų gale kaip panašiai žadėjo VA/Gariūnų jungties platinimo darbus nuo 2017 pavasario, o sumažino greitį iki 50km/h birželį, o darbus realiai pradėjo po žolinių. O baigė gal rugsėjo gale vieną pusę. Kitoje ....
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            2019 metais prdės gal kaip ir visa kita...
                            O po to realiai bus gal 2019 metų gale kaip panašiai žadėjo VA/Gariūnų jungties platinimo darbus nuo 2017 pavasario, o sumažino greitį iki 50km/h birželį, o darbus realiai pradėjo po žolinių. O baigė gal rugsėjo gale vieną pusę. Kitoje ....
                            Kiek sakė Antonas, tai viskas baisiai vėlavo pagrinde dėl medžiagų trūkumų... asfalto poreikis šiemet buvo milžiniškas ir ne tik dėl oro uosto tako rekonstrukcijos. Tas pats buvo ir su trinkelėmis, tiekėjai nespėjo aprūpinti. Sunku patikėt, bet nėra priežasčių netikėt.

                            Comment


                              Svarbi žinia Vilniaus vairuotojams: jau netrukus pradės veikti moderniausias greičio matuoklis

                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...cio-matuoklis/

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Bet tas tiltas nelabai išspręstų kamščių problemą, tik nukeltų juos į kitą vietą, žvėrynas ir pedagoginis žiedas dar labiau užsikištų. Manau vietoje tilto per upę geriau pastatyti estekadą virš žiedo.

                                Apie šį viaduką tik kalbą, o kaip su Žirnių g ir Liepkalnio sankryža? Buvo kalbos, kad šiemet darbai turėtų pajudėti?
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Apie šį viaduką tik kalbą, o kaip su Žirnių g ir Liepkalnio sankryža? Buvo kalbos, kad šiemet darbai turėtų pajudėti?
                                  Tos kalbios kol kas lieka kalbomis. Šioje vietoje lyg jau buvo viskas suplanuota ir paruošta Žalgirio-Geležinio Vilko sankryžos platinimui. Klausimas, ar čia darbai pajudės?

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Apie šį viaduką tik kalbą, o kaip su Žirnių g ir Liepkalnio sankryža? Buvo kalbos, kad šiemet darbai turėtų pajudėti?
                                    Parašyta, jog iki 2020 m. įgyvendins:

                                    http://www.vilnius.lt/index.php?1019437565
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Kas tada liko ketvirtiems kadencijos metams?

                                      Be tų tęstinių jau išvardytų darbų, dar planuojame atidaryti du baseinus – vieną Fabijoniškėse jau po maždaug pusantro mėnesio, o Lazdynuose tikimės po maždaug metų. Judama į priekį dėl rūmų ant Tauro kalno sutvarkymo, planuojame tai baigti per penkerius metus. Numatyta Vakarinio aplinkkelio sujungimo su Molėtų plentu bei Šiaurinio aplinkkelio projektų įgyvendinimo pradžia, netrukus turėtų būti patvirtintas viaduko ant Minsko plento sankryžos su Liepkalnio ir Žirnių gatvėmis projektas, bus imtasi konkurso projektuojant viaduką virš žiedo prie Edukologijos universiteto, pradėsime statyti kelis pėsčiųjų viadukus, tarp jų ir itin pavojingoje vietoje Narbuto gatvėje. Planai – stoties teritorijos tolesnis tvarkymas, pirmiausia sprendžiant Autobusų stoties problemą, ir daugybė kitų infrastruktūrinių darbų.


                                      Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/201...#ixzz59EDM2P6E

                                      Comment


                                        Ar "Vakarinio aplinkkelio sujungimo su Molėtų plentu" bei "Šiaurinio aplinkkelio" projektai nėra vienas ir tas pats?

                                        Comment


                                          Parašė Plents Rodyti pranešimą
                                          Ar "Vakarinio aplinkkelio sujungimo su Molėtų plentu" bei "Šiaurinio aplinkkelio" projektai nėra vienas ir tas pats?
                                          Čia, turbūt, turėta omenyje Šiaurinė gatvė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X