Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauji daugiabučiai namai Vilniuje
Collapse
X
-
Tiesiogiai. Tu rašei - "(Durpių ar net Kernavės g.), bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui)". O nuorodoje yra -Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą.Parašė John Rodyti pranešimąKaip tai susiję su tuo, ką aš prieš tai rašiau?
Comment
-
Kalbėjau apie galimybę iš Linkmenų gatvės (kur statoma daug gyvenamojo ploto ir gyvens daug naujų gyventojų) patekti į Kernavės gatvę ar kitas aplinkines gatves, neskaitant jungties su Žalgirio gatve. Minimi projektai, kuriuos palinkino Lettered, žinomi seniai ir jie niekaip nesusiję su mano minima problema.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kernavės g. projektuojama, o tu sakai, kad nė velnio. Susirink faktus pirmiau, po to rašinėk.
O tai kaip tiesiogiai patekti iš Linkmenų gatvės į minimas gatves po projekto įgyvendinimo? Kuris brėžinys tai rodo? Gali būti, kad aš arba nesupratau brėžinių ir aprašymo arba kažką praleidau. Nes jeigu negalima į tas gatves pravažiuoti mašina iš Linkmenų gatvės, tai kaip ir irrelevant ar ne?Parašė digital Rodyti pranešimąTiesiogiai. Tu rašei - "(Durpių ar net Kernavės g.), bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui)". O nuorodoje yra -Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą.
Paskutinis taisė John; 2018.02.18, 00:30.
Comment
-
Galėjai išvis vieną žodį išimti ir apie jį parašyti kokį nors ŠimašizmąParašė digital Rodyti pranešimąAš nekalbu apie tiesioginį patekimą, o tik apie tavo teksto dalį - "bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui)".
Jei jau parašiau, kad kalbu apie Linkmenų gatvę ir ten statomus projektus prieš tai cituodamas kažką, kas apie tai rašė ir pridurdamas, kad tėra vienintelis išvažiavimas iš tos teritorijos (suprask, išvažiavimų kitoje pusėje į Kernavės gatvę šiuo metu nėra), tai kaip ir akivaizdu, kad nekalbu šiaip sau at random apie kažkur toliau esančių gatvių tvarkymą, o kažkaip tai sieju būtent su alternatyvių jungčių įrengimu? Jezus, tie Šimašiaus gerbėjai...
Comment
-
Visi šitie išvardinti dalykai yra suprantami gal kokiems 5% populiacijos. 95% likusių žmonių, nieko nežinodami apie šio dvaro statybas, laisvai gali jį palaikyti rekonstruotu autentišku dvaru. Tarsi kažkas labai gilinasi į tas proporcijas ir tarpus. Eilinis mirtingasis, žiūrėdamas į šį realizuotą projektą, mato gražius "senus" namelius.Parašė googleLT Rodyti pranešimąTrečio aukšto balkonas nelabai žiūrisi, nematęs dvarų su tokiu išdėstymu, dažniausiai visiem pakakdavo vieno antrame aukšte. Na ir beveik visų langų keistas dydis arba proporcijos, tarpai tarp jų. Geriausiai atrodo pagrindinių rūmų antro aukšto šoniniai du langai, tiek dydis, tiek formą. Na ir dėl dešinėje esančio korpuso autentikos abejoju nei 1808, nei 1840, nei 1938 metų plane jo nėra.
P.s. Garažo įvažiavimas netrukdys jei kada nors užsimanys atkurti užstatymą kvartale palei upę? Ir kodėl korpusas palei gatvę nepastatytas? Ten net langu angos sienoje likusios.
Čia gaunasi kaip su Eurovizija - kuo daugiau svarstoma "kuo tą norėta pasakyti", diskutuojama apie muzikinius balso ir natų niuansus, tuo ta daina pasirodo prasčiau. Tuo tarpu visada aukštos vietos atitenka dainoms su užkabinančia "catchy" melodija ir įspūdingu šou.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Ironiska, kad Lietuvoje, kur architektų per capita turbūt yra daugiausiai pasaulyje ir visokie "paveldo saugotojai" ir super žinovai knibžda ant kiekvieno kampo, turim bene šūdiniausiai suplanuotą Europos sostinę su Pilaitėmis, Perkūnkiemiais ir panašių mėšlu. Nemokame žminiškai padaryti net NAUJŲ šaligatvių, skęstame purvynuose ir nekokybiškose viešosiose erdvėse kaip Indija ar Bangladešas.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Visi šitie išvardinti dalykai yra suprantami gal kokiems 5% populiacijos. 95% likusių žmonių, nieko nežinodami apie šio dvaro statybas, laisvai gali jį palaikyti rekonstruotu autentišku dvaru. Tarsi kažkas labai gilinasi į tas proporcijas ir tarpus. Eilinis mirtingasis, žiūrėdamas į šį realizuotą projektą, mato gražius "senus" namelius.
Čia gaunasi kaip su Eurovizija - kuo daugiau svarstoma "kuo tą norėta pasakyti", diskutuojama apie muzikinius balso ir natų niuansus, tuo ta daina pasirodo prasčiau. Tuo tarpu visada aukštos vietos atitenka dainoms su užkabinančia "catchy" melodija ir įspūdingu šou.
- 1 patinka
Comment
-
Ten yra bėda, kad aplink gyvena labai daug NIMBY'ių, kuriems didžiausias siaubas pasaulyje yra šalia gatvėse važinėjantys automobiliai. Tiek nauji Linkmenų ežerų gyventojai (pats FB grupėje matei, buvo net savivaldybei besiskundžiančių, kad gatve šalia žmonės važiuos į trečia Linkmenų ežerų etapą, o jeigu padarys išvažiavimą į Ozo gatvę tai išvis siaubas!Parašė John Rodyti pranešimą
Galėjai išvis vieną žodį išimti ir apie jį parašyti kokį nors Šimašizmą
Jei jau parašiau, kad kalbu apie Linkmenų gatvę ir ten statomus projektus prieš tai cituodamas kažką, kas apie tai rašė ir pridurdamas, kad tėra vienintelis išvažiavimas iš tos teritorijos (suprask, išvažiavimų kitoje pusėje į Kernavės gatvę šiuo metu nėra), tai kaip ir akivaizdu, kad nekalbu šiaip sau at random apie kažkur toliau esančių gatvių tvarkymą, o kažkaip tai sieju būtent su alternatyvių jungčių įrengimu? Jezus, tie Šimašiaus gerbėjai...
), tiek tuo labiau nuosavų namų gyventojai, kurie net savavališką užtvarą pasistatė, užtveriantį gatvę link Compensos.
Ir gyvena su kraupiomis gatvėmis kaip kur nors Afrikos townshipe, svarbu niekad pro šalį nevažinėja (nors kur ten važinės jeigu vidinės Šnipiškių gatvės vargiai pravažiuojamos).
Čia reiktų nebent mero su plieniniais kiaušiniais, kuris nebijotų net protestų po savivaldybės langais.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Su vienu draugu diskutavom ta tema. Šiaip tranzitinis srautas tokiose vietose iš tikrųjų nėra pageidautinas. Klausimas tik koks yra realus tokios gatvės (Linkmenų) capacity su šviesoforine sankryža, kokia dabar yra su Žalgirio g? Gal viskas ten bus ok? Norėčiau tikėti, kad Linkmenų palikimas akligatviu turi kažkokią logiką, pagrįsta skaičiavimu , o ne tik Šimašiaus stiliaus atmazais.Parašė index Rodyti pranešimą
Ten yra bėda, kad aplink gyvena labai daug NIMBY'ių, kuriems didžiausias siaubas pasaulyje yra šalia gatvėse važinėjantys automobiliai. Tiek nauji Linkmenų ežerų gyventojai (pats FB grupėje matei, buvo net savivaldybei besiskundžiančių, kad gatve šalia žmonės važiuos į trečia Linkmenų ežerų etapą, o jeigu padarys išvažiavimą į Ozo gatvę tai išvis siaubas!
), tiek tuo labiau nuosavų namų gyventojai, kurie net savavališką užtvarą pasistatė, užtveriantį gatvę link Compensos.
Ir gyvena su kraupiomis gatvėmis kaip kur nors Afrikos townshipe, svarbu niekad pro šalį nevažinėja (nors kur ten važinės jeigu vidinės Šnipiškių gatvės vargiai pravažiuojamos).
Čia reiktų nebent mero su plieniniais kiaušiniais, kuris nebijotų net protestų po savivaldybės langais.
Comment
-
Jei tik paversti Linkmenų gatvę tranzitine gatve tai iš tikro nebūtų gerai, nes ją užkištų ne tik gyventojai (o gana greitai ji greičiausiai bus pilnai užstatyta iš vienos pusės ir naujų gyventojų bus labai daug), bet ir srautas nukraunamas nuo Geležinio Vilko gatvės. Bet palikti ją akligatviu irgi ne išeitis, nes ją užkiš jau vien vietiniai gyventojai (nes ji visgi pati yra siaura, o gyventojų bus daug.Parašė John Rodyti pranešimą
Su vienu draugu diskutavom ta tema. Šiaip tranzitinis srautas tokiose vietose iš tikrųjų nėra pageidautinas. Klausimas tik koks yra realus tokios gatvės (Linkmenų) capacity su šviesoforine sankryža, kokia dabar yra su Žalgirio g? Gal viskas ten bus ok? Norėčiau tikėti, kad Linkmenų palikimas akligatviu turi kažkokią logiką, pagrįsta skaičiavimu , o ne tik Šimašiaus stiliaus atmazais.
Dalykas toks, kad dėl seno gero istorinio planavimo Šnipiškėse ten galima turėti kokias 8 lygiagrečias gatves eismui tarp Žalgirio ir Geležinio Vilko gatvių (ir analogiškai tarp Žalgirio ir Konstitucijos pr.) kartu su skersinėmis gatvėmis sukuriant pilnavertį grid planning, kas dėl daug galimų alternatyvių maršrutų turėtų visiškai išspręsti transporto problemas ten. Lygiai dėl tos pačios priežasties žemutiniame Naujamiestyje iš esmės niekada nebūna kamščių, kai didelės tranzitinės gatvės amžinai užkištos. Tik tam pirma reikia nugalėti vietinę NIMBY army, kurie nori kaimo centre ir kad niekas nevažiuotų po jų trobos langai, nors patys po to stovi amžinuose kamščiuose šalia.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Tu parašei du dalykus:Parašė John Rodyti pranešimąGalėjai išvis vieną žodį išimti ir apie jį parašyti kokį nors Šimašizmą
Jei jau parašiau, kad kalbu apie Linkmenų gatvę ir ten statomus projektus prieš tai cituodamas kažką, kas apie tai rašė ir pridurdamas, kad tėra vienintelis išvažiavimas iš tos teritorijos (suprask, išvažiavimų kitoje pusėje į Kernavės gatvę šiuo metu nėra), tai kaip ir akivaizdu, kad nekalbu šiaip sau at random apie kažkur toliau esančių gatvių tvarkymą, o kažkaip tai sieju būtent su alternatyvių jungčių įrengimu? Jezus, tie Šimašiaus gerbėjai...
Aš dėl pirmo nekalbu (sutinku su tuo), bet dėl antro tu neteisus.1. Negerai tik tai, kad abu nauji kvartalai (tiek šitas, tiek plečiamas Linkmenų Ežerai) teturi vienintelį išėjimą į išorinį pasaulį per Linkmenų gatvę. Yra galimybė padaryti ir pro kitą pusę (Durpių ar net Kernavės g.),
2. bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui). Savivaldybė ir jos meras apie tai nė cypt.
Comment
-
Negi nera kazkokiu tai reikalavimu bent jau naujai statomuose namuose sukisti lietvamzdzius po zeme? WTF visiskas absurdas... salia ofiso yra lietvamzdis is kurio vanduo issilieja ant saligatvio, tai sia ziema vos nenukritau kelis kartus paslides. Nukapociau rankas tiems projektuotojams, kurie pagailejo keliu tukstanciu... jau nekalbu apie tai kad pats saligatvis sutrupes nuo vandens greiciau. Papildomas vanduo skverbsis i rusi... neisivaizduoju kaip leidzia taip daryt.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Analogišką radau tai Tower pigiau https://www.aruodas.lt/butai-vilniuj...nuo-1-2443011/ (abu ten be vaizdų). Bet čia nekorektiškas lyginimas (nebent lyginama pagal baisumą, o ne lokaciją) - reiktų Pliaterių Rūmų 50-60 kv butą lyginti su analogišku Misionierių Namų butu be vaizdų.
Dar užkliuvo kad Pliaterių Rumuose visi lietvamzdžiai ne tiesiai į kanalizaciją, bet į kiemelį išvesti. Tokios smulkios detalės parodo statytojo supratimą ir požiūrį. Stato pastatą nuo 0 ir lietvamzdžius padaro tokius kad balose pasitaškyti galima būtų.
Tikrai daug pasako apie projekta ir jauciu bus pataupyta ant visko.
- 1 patinka
Comment
-
Siūlau atkreipti dėmesį į Pakalnio pastabą, reaguojant į III Linkmenų ežerų etapo pakartotinius projektinius pasiūlymus.Parašė index Rodyti pranešimą
Jei tik paversti Linkmenų gatvę tranzitine gatve tai iš tikro nebūtų gerai, nes ją užkištų ne tik gyventojai (o gana greitai ji greičiausiai bus pilnai užstatyta iš vienos pusės ir naujų gyventojų bus labai daug), bet ir srautas nukraunamas nuo Geležinio Vilko gatvės. Bet palikti ją akligatviu irgi ne išeitis, nes ją užkiš jau vien vietiniai gyventojai (nes ji visgi pati yra siaura, o gyventojų bus daug.
Dalykas toks, kad dėl seno gero istorinio planavimo Šnipiškėse ten galima turėti kokias 8 lygiagrečias gatves eismui tarp Žalgirio ir Geležinio Vilko gatvių (ir analogiškai tarp Žalgirio ir Konstitucijos pr.) kartu su skersinėmis gatvėmis sukuriant pilnavertį grid planning, kas dėl daug galimų alternatyvių maršrutų turėtų visiškai išspręsti transporto problemas ten. Lygiai dėl tos pačios priežasties žemutiniame Naujamiestyje iš esmės niekada nebūna kamščių, kai didelės tranzitinės gatvės amžinai užkištos. Tik tam pirma reikia nugalėti vietinę NIMBY army, kurie nori kaimo centre ir kad niekas nevažiuotų po jų trobos langai, nors patys po to stovi amžinuose kamščiuose šalia.
Kas turi reaguoti į šią pastabą ir kokią reikšmę ji turi?
http://www.vilnius.lt/index.php?1156571050
Comment
-
perskaiciau ir nelabai supratau ka jie ten del garazu norejo iskovot? Norejo irodyt kad ne ju zemeje pastatyti garazai yra teiseti nekilnojami statiniai ir labai faini ir grazus? Kuo visgi baigesi, ipareigos nukelt?Parašė derbis Rodyti pranešimą
Siūlau atkreipti dėmesį į Pakalnio pastabą, reaguojant į III Linkmenų ežerų etapo pakartotinius projektinius pasiūlymus.
Kas turi reaguoti į šią pastabą ir kokią reikšmę ji turi?
http://www.vilnius.lt/index.php?1156571050
Comment
Comment