Parašė Blaze
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne ciklą, o fazęParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąDaug kur kairės rodyklės ciklą reik ilginti..  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, pro čia važinės tie "greitieji" autobusaiParašė evvt Rodyti pranešimągal cia su A juostom kaip nebūt susije?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gali. Bet tuomet kamščiai dar didesni būtų Laisvės pr. Na, bet aš, kaip besinaudojantis VT, esu už ir už tokį variantąParašė Blaze Rodyti pranešimą/\ Gali būti, kad tiesiog pirma juosta taps "A".  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten Hesburger'i nauja statys.Parašė RamasN Rodyti pranešimąSveiki,
 
 Gal kas žino, kas per aikštelė įrenginėjama tarp Šeškinės ir Pašilaičių ( netoli Senukų/Topo Centro) ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kai ties šiaurinę dėl jo kiek vargo busParašė karzygys Rodyti pranešimąTen Hesburger'i nauja statys. Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinau, ten sklypas tarp gatvės ir jungčių, bet vis tiek...Parašė digital Rodyti pranešimąNebus, ten kiek žinau atsižvelgta.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje provėžos tvarkomos ypač modernia, dvigubai pigesne technologija
 
 
 
 Džiugu, kad modernios kelių remonto technologijos ateina ir į mūsų miestus. Užmatytas rezultatas po tokio remonto yra išties geras.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rezultatas po remonto tikrai geras. Kažin, ar negalima būtų šios technikos ir technologijos panaudoti ne tik provėžų tvarkymui, bet ir asfalto duobių arba atskirų itin nelygių gatvių atkarpų remontui. Pvz., jei yra kažkokia gatvės asfalto dangos atkarpa ypač nelygi, ar negalima būtų su šia technika pravažiuojant kelis kartus per visą važiuojamosios dalies plotį remontuoti tokių atkarpų, nes paplitęs remontas frezuojant iš užpilant išfrezuotą duobę asfaltu dažnu atveju vietoje duobės rezultate gaunamas gumbas - norimo asfalto lygumo neišgauna, o šia technologija tvarkant gal ir duotų reikiamą efektąParašė sleader Rodyti pranešimąVilniuje provėžos tvarkomos ypač modernia, dvigubai pigesne technologija
 
 Youtube video
 
 Džiugu, kad modernios kelių remonto technologijos ateina ir į mūsų miestus. Užmatytas rezultatas po tokio remonto yra išties geras.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Technologijos principas yra dangų regeneravimas, kai panaudojant esamą dangą ir pridedant nedidelį kiekį naujo asfalto ir/ar bitumo, atnaujinamas esamas ruožas. Atskiroms duobėms toks metodas netinka dėl kelių faktorių:Parašė HSV Rodyti pranešimąRezultatas po remonto tikrai geras. Kažin, ar negalima būtų šios technikos ir technologijos panaudoti ne tik provėžų tvarkymui, bet ir asfalto duobių arba atskirų itin nelygių gatvių atkarpų remontui. Pvz., jei yra kažkokia gatvės asfalto dangos atkarpa ypač nelygi, ar negalima būtų su šia technika pravažiuojant kelis kartus per visą važiuojamosios dalies plotį remontuoti tokių atkarpų, nes paplitęs remontas frezuojant iš užpilant išfrezuotą duobę asfaltu dažnu atveju vietoje duobės rezultate gaunamas gumbas - norimo asfalto lygumo neišgauna, o šia technologija tvarkant gal ir duotų reikiamą efektą
 1) mechanizmų grandies ilgis. Abiejų šių mechanizmų, reikalingų darbui atlikti, ilgis siekia apie 30 m, taigi realiai tik ilgesnius nei šis atstumas ruožus yra prasmės tvarkyti.
 2) duobė ten, kur išbyrėjusi danga. T.y. tvarkant duobę ją reikia užpildyti nauja danga ir nėra ką ten regeneruoti.
 
 Konkrečiai šis mechanizmas yra skirtas grynai provėžų tvarkymui. Yra tokiu principų veikiančios technikos, kuri skirta plačioms eismo juostoms atnaujinti:
 
 
 
 Galima duobes užlopyti nefrezuojant ir po to atlikti šią procedūrą. Tačiau miesto sąlygomis tai atrodo gana problematiškai. Vien didelis liukų skaičius dangoje kelia problemų (greičiausiai net ir daro metodo panaudojimą neįmanomu).Paskutinis taisė sleader; 2013.05.10, 16:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai vat būtent, ilgesnėm duobėtom atkarpom tvarkyti, kur nėra šulinių. Negi negalėtų ta technika kelis kartus pravažiuoti per visą važiuojamosios dalies plotį (ar bent didžiąją jos dalį). Platesnis aparatas būtų dar geriauParašė sleader Rodyti pranešimąTechnologijos principas yra dangų regeneravimas, kai panaudojant esamą dangą ir pridedant nedidelį kiekį naujo asfalto ir/ar bitumo, atnaujinamas esamas ruožas. Atskiroms duobėms toks metodas netinka dėl kelių faktorių:
 1) mechanizmų grandies ilgis. Abiejų šių mechanizmų, reikalingų darbui atlikti, ilgis siekia apie 30 m, taigi realiai tik ilgesnius nei šis atstumas ruožus yra prasmės tvarkyti.
 2) duobė ten, kur išbyrėjusi danga. T.y. tvarkant duobę ją reikia užpildyti nauja danga ir nėra ką ten regeneruoti.
 
 Konkrečiai šis mechanizmas yra skirtas grynai provėžų tvarkymui. Yra tokiu principų veikiančios technikos, kuri skirta plačioms eismo juostoms atnaujinti:
 
 Youtube video
 
 Galima duobes užlopyti nefrezuojant ir po to atlikti šią procedūrą. Tačiau miesto sąlygomis tai atrodo gana problematiškai. Vien didelis liukų skaičius dangoje kelia problemų (greičiausiai net ir daro metodo panaudojimą neįmanomu).  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiuose vietose svarbu ne greitis, o kokybė. Ypač, jei dar randamas koks unikalus archeologinis objektas.Parašė LBP Rodyti pranešimąNaktimis dirbti turės, kad viską tvarkingai iki liepos baigtų...
 Comment













Comment