Parašė kutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kadangi ten numatoma viešojo transporto stotelė, tai toks status kampas tikrai apsunkins galimybę autobusui saugiai pasukti. Jau yra puikus pavyzdys prie Ikea, kur 2 autobusas vos telpa tarp visų "saugumo" salelių.Parašė Creatium Rodyti pranešimąStatūs gatvės posūkio kampai sumažina atliekamo posūkio greitį, taigi saugiau pėstiesiems ir dviratininkams. Taip pat daugiau vietos lieka pėstiesiems šaligatvyje. Ir sumažėja galimybė daryti pažeidimus (pvz., apvažiuojant darantį posūkį). Statesnis gaunasi ir žiūros kampas tarp vairuotojo bei pėsčiojo, taigi saugiau (vairuotojui nereikia tiek daug sukti galvos į šoną, kad matyti pėsčiuosius).
Comment
-
Kaip tik stovejau prie sviesoforo prie Ikea vakar ir stebejausi kad nepabijojo normaliai padaryt. Ten kur nereguliuojama pereja prifarsiruota saugumo saleliu ir labai siaura vaziuojamoji dalis, uztat niekas nelekia ir autobusai vaziuoja letai ir atsargiai.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Kadangi ten numatoma viešojo transporto stotelė, tai toks status kampas tikrai apsunkins galimybę autobusui saugiai pasukti. Jau yra puikus pavyzdys prie Ikea, kur 2 autobusas vos telpa tarp visų "saugumo" salelių.
Comment
-
Žinoma autobusams užtektų ir mažesnio spindulio, bet pagrindinis argumentas bus prospekto kategorijai priklauso tokie spinduliai ir taškas. Beje šitam dalykui kai kur naudojama praktika spindulyje įrengti šiek tiek iškilų grindinį, kad lenvosios juo nenorėtų važiuoti ir tektų mažinti greitį apvažiuojant statesniu kampu. Lėtai judantiems autobusams tuo tarpu grindinys problemų nesukelia.Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Vizualiai žiūrint tai vietos pilnai turėtų užtekti pasukti autobusui. Galima ir ne tokį statų daryt kaip nubraižiau, bet tikrai ne tokį lenktą kaip dabar projekte numatyta. Asfalto plynė, o ne sankryža.
Bet kam taip nusiaurinti takai vakarinėje pusėje, tai nematau priežąsčių. Kartojama įdinga praktika, kai pėsčiųjų šaligatvis susilieja su techniniu šaligatviu ir dviračių takas tarsi įsispraudžia per vidurį. Tikrai reiktų gatvės atkarpą stumtelti į rytus.
Projektuotojams labai rekomenduočiau pastudijuoti šitą darbą:
https://www.mass.gov/lists/separated...g-design-guide
Šiuo konkrečiu atveju ypač akcentuočiau ketvirtą tomą apie sankryžas.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.16, 12:03.
- 1 patinka
Comment
-
Tikėkimės projektuotojui ir bus nusiųsta.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Žinoma autobusams užtektų ir mažesnio spindulio, bet pagrindinis argumentas bus prospekto kategorijai priklauso tokie spinduliai ir taškas. Beje šitam dalykui kai kur naudojama praktika spindulyje įrengti šiek tiek iškilų grindinį, kad lenvosios juo nenorėtų važiuoti ir tektų mažinti greitį apvažiuojant statesniu kampu. Lėtai judantiems autobusams tuo tarpu grindinys problemų nesukelia.
Bet kam taip nusiaurinti takai vakarinėje pusėje, tai nematau priežąsčių. Kartojama įdinga praktika, kai pėsčiųjų šaligatvis susilieja su techniniu šaligatviu ir dviračių takas tarsi įsispraudžia per vidurį. Tikrai reiktų gatvės atkarpą stumtelti į rytus.
Projektuotojams labai rekomenduočiau pastudijuoti šitą darbą:
https://www.mass.gov/lists/separated...g-design-guide
Šiuo konkrečiu atveju ypač akcentuočiau ketvirtą tomą apie sankryžas.
info@viaprojecta.lt
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Aplinkkelis iš kur į kur? Realiai tik akligatvis nuo Pilaitės pr. į mažą individualių namų kvartalą. Ne per didelė prabanga tokios gatvės, ypač, kai pačiame mieste laukia tiek rimtų projektų?Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Čia būsimas Pilaitės aplinkkelis
https://www.google.lt/maps/@54.71889.../data=!3m1!1e3
- 1 patinka
Comment
-
Už kelių šimtų metrų yra Vilniaus riba. O, berods, Vilniaus rajono savivaldybė yra užblokavusi bet kokios magistralinės gatvės tiesimą jų teritorijoje.. Teoriškai viskas turėjo jungtis su Helsinkio g. viaduku, bet ten jau sklypai išdalinti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aplinkkelis iš kur į kur? Realiai tik akligatvis nuo Pilaitės pr. į mažą individualių namų kvartalą. Ne per didelė prabanga tokios gatvės, ypač, kai pačiame mieste laukia tiek rimtų projektų?
https://www.google.lt/maps/@54.71889.../data=!3m1!1e3
Comment
-
Esu tikras pirmoje juostoje bus leistas parkavimas. Jei ne dabar tai veliau. Tai tiek ir teliks is tos gatves. Vietoj to kad suprojektuoti 2 juostu gatve su parkingo vietomis dabar projektuoja 4 juostu, kuri bus chaotiskai apstatyta masinom. O pestieji tures iskelt akis per 3 metrus ir ziuretis pereinant gatve ar neatlekia kas antra juosta.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aplinkkelis iš kur į kur? Realiai tik akligatvis nuo Pilaitės pr. į mažą individualių namų kvartalą. Ne per didelė prabanga tokios gatvės, ypač, kai pačiame mieste laukia tiek rimtų projektų?
https://www.google.lt/maps/@54.71889.../data=!3m1!1e3
- 3 patinka
Comment
-
Gal kas buvo užsukęs susipažinti ir / arba turi daugiau informacijos apie žemiau minimus infrastruktūros planus?
Kelių direkcija kviečia visuomenę aktyviai dalyvauti sprendžiant svarbius sostinei klausimus
Kelių direkcijos užsakymu bendrovė „Plentprojektas“ parengė Valstybinės reikšmės kelių prie Vilniaus miesto ir besiribojančių teritorijų vietinės reikšmės kelių darnią sąveiką užtikrinančios plėtros schemą.
Su jos sprendiniais visuomenė gali susipažinti nuo 2018-06-27 iki 2018-07-11 darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 (penktadienį iki 15:45) adresu Gedimino pr. 41/2-1, Vilnius.
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...inei-klausimus
Comment
-
Truputi juokingai skamba skelbimas. Kelių direkcija kviečia aktyviai dalyvauti, bet šiais skaitmenizacijos laikais (už lango 2018 m.) nesugeba prie skelbimo prikabinti aptariamos schemos sprendinių PDF failo, kurį galėčiau atsidaryti ir peržiūrėti. T.y. kaip kokiais 1985 m., turiu fiziškai važiuoti į projektuotojo kontorą ir vartyti popierinę bylą, o po to grįžęs pasiūlymus jau pateikti el. paštuParašė kutas Rodyti pranešimąGal kas buvo užsukęs susipažinti ir / arba turi daugiau informacijos apie žemiau minimus infrastruktūros planus?
- 3 patinka
Comment
-
Kažkas tuose pilaitės laukuose turi sklypų, tai ta plati nauja gatvė neblogai padidins vertę. Labai skubiai suprojektavo, net be jokių pirkimų, tuo tarpu ML ar tos pačios Gilužės gatvės projektas stovi vietoje.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Už kelių šimtų metrų yra Vilniaus riba. O, berods, Vilniaus rajono savivaldybė yra užblokavusi bet kokios magistralinės gatvės tiesimą jų teritorijoje.. Teoriškai viskas turėjo jungtis su Helsinkio g. viaduku, bet ten jau sklypai išdalinti.
Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.17, 13:27.
- 1 patinka
Comment
-
Tikrai labai įtartina, veikiausiai tie sklypai priklauso kokiems su savivaldybės administracija susijusiems VIPams. Na, bet pas mus dažnai pasitaiko tokių nesąmonių, pvz. tunelis Vakariniame aplinkkelyje, vingis ir supilta kalva ties Mozūriškių g ir pan.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kažkas tuose pilaitės laukuose turi sklypų, tai ta plati nauja gatvė neblogai padidins vertę. Labai skubiai suprojektavo, net be jokių pirkimų, tuo tarpu ML ar tos pačios Gilužės gatvės projektas stovi vietoje.
Lietuva visiems.
Comment
-
Tam dujininkų kvartaliukui tai labai gerai. III etape vigis ir kalva kitam kvartaliukui irgi gerai.Parašė mantasm Rodyti pranešimąO kas blogai su tuneliu Vakariniame?
Comment
Comment