Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Man kiek netikėta, kad pirma pasirodė Karaliačiaus gatvės tęsinio projektas (šiuo metu vedantis į plynus laukus), bet ne Gilužio g. Išasfaltuota Taurupės g. kol kas patogiai pasiekiama tik iš Pietrytinės Pilaitės dalies ir Salotės kvartalo. Pietvakarinei Pilaitei tektų važiuoti per vidines gatveles arba mušti sviestą Gilužio g. Antra vertus smagu, kad infrastruktūra projektuojama anksčiau, nei atsiranda statinių.
    kaip suprantu Giluzio g. jie turi problemu su zemes paemimais. Jei paziuret maps.vilnius.lt ten ja kerta keli sklypai.

    Comment


      Statau, kad korupcinis projektas ir kad ten šiaurinėje dalyje laukia netrukus tankus rajonėlis.
      Šiaip sveikintina infrastruktūra mieste, bet pietinė Karaliaučiaus dalis daug labiau prašosi remonto...

      Comment


        Gal galima kažkur sužinoti, kada prasidės rimtesnių projektų įgyvendinimas: Šiaurinės g., Liepkalnio-Žirnių sankryžos, Kernavės g. rekonstrukcija, Smalinės g. tąsa ir t.t.

        Comment


          /\ Kernavės g. pagal dviračių takų timeline lentelę tai tik kitų metų antroje pusėje.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Statūs gatvės posūkio kampai sumažina atliekamo posūkio greitį, taigi saugiau pėstiesiems ir dviratininkams. Taip pat daugiau vietos lieka pėstiesiems šaligatvyje. Ir sumažėja galimybė daryti pažeidimus (pvz., apvažiuojant darantį posūkį). Statesnis gaunasi ir žiūros kampas tarp vairuotojo bei pėsčiojo, taigi saugiau (vairuotojui nereikia tiek daug sukti galvos į šoną, kad matyti pėsčiuosius).
            Kadangi ten numatoma viešojo transporto stotelė, tai toks status kampas tikrai apsunkins galimybę autobusui saugiai pasukti. Jau yra puikus pavyzdys prie Ikea, kur 2 autobusas vos telpa tarp visų "saugumo" salelių.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              /\ Vizualiai žiūrint tai vietos pilnai turėtų užtekti pasukti autobusui. Galima ir ne tokį statų daryt kaip nubraižiau, bet tikrai ne tokį lenktą kaip dabar projekte numatyta. Asfalto plynė, o ne sankryža.

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                Kadangi ten numatoma viešojo transporto stotelė, tai toks status kampas tikrai apsunkins galimybę autobusui saugiai pasukti. Jau yra puikus pavyzdys prie Ikea, kur 2 autobusas vos telpa tarp visų "saugumo" salelių.
                Kaip tik stovejau prie sviesoforo prie Ikea vakar ir stebejausi kad nepabijojo normaliai padaryt. Ten kur nereguliuojama pereja prifarsiruota saugumo saleliu ir labai siaura vaziuojamoji dalis, uztat niekas nelekia ir autobusai vaziuoja letai ir atsargiai.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  /\ Vizualiai žiūrint tai vietos pilnai turėtų užtekti pasukti autobusui. Galima ir ne tokį statų daryt kaip nubraižiau, bet tikrai ne tokį lenktą kaip dabar projekte numatyta. Asfalto plynė, o ne sankryža.
                  Žinoma autobusams užtektų ir mažesnio spindulio, bet pagrindinis argumentas bus prospekto kategorijai priklauso tokie spinduliai ir taškas. Beje šitam dalykui kai kur naudojama praktika spindulyje įrengti šiek tiek iškilų grindinį, kad lenvosios juo nenorėtų važiuoti ir tektų mažinti greitį apvažiuojant statesniu kampu. Lėtai judantiems autobusams tuo tarpu grindinys problemų nesukelia.
                  Bet kam taip nusiaurinti takai vakarinėje pusėje, tai nematau priežąsčių. Kartojama įdinga praktika, kai pėsčiųjų šaligatvis susilieja su techniniu šaligatviu ir dviračių takas tarsi įsispraudžia per vidurį. Tikrai reiktų gatvės atkarpą stumtelti į rytus.
                  Projektuotojams labai rekomenduočiau pastudijuoti šitą darbą:
                  https://www.mass.gov/lists/separated...g-design-guide
                  Šiuo konkrečiu atveju ypač akcentuočiau ketvirtą tomą apie sankryžas.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.16, 12:03.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Žinoma autobusams užtektų ir mažesnio spindulio, bet pagrindinis argumentas bus prospekto kategorijai priklauso tokie spinduliai ir taškas. Beje šitam dalykui kai kur naudojama praktika spindulyje įrengti šiek tiek iškilų grindinį, kad lenvosios juo nenorėtų važiuoti ir tektų mažinti greitį apvažiuojant statesniu kampu. Lėtai judantiems autobusams tuo tarpu grindinys problemų nesukelia.
                    Bet kam taip nusiaurinti takai vakarinėje pusėje, tai nematau priežąsčių. Kartojama įdinga praktika, kai pėsčiųjų šaligatvis susilieja su techniniu šaligatviu ir dviračių takas tarsi įsispraudžia per vidurį. Tikrai reiktų gatvės atkarpą stumtelti į rytus.
                    Projektuotojams labai rekomenduočiau pastudijuoti šitą darbą:
                    https://www.mass.gov/lists/separated...g-design-guide
                    Šiuo konkrečiu atveju ypač akcentuočiau ketvirtą tomą apie sankryžas.
                    Tikėkimės projektuotojui ir bus nusiųsta. info@viaprojecta.lt

                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      Čia būsimas Pilaitės aplinkkelis
                      Aplinkkelis iš kur į kur? Realiai tik akligatvis nuo Pilaitės pr. į mažą individualių namų kvartalą. Ne per didelė prabanga tokios gatvės, ypač, kai pačiame mieste laukia tiek rimtų projektų?

                      https://www.google.lt/maps/@54.71889.../data=!3m1!1e3
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Aplinkkelis iš kur į kur? Realiai tik akligatvis nuo Pilaitės pr. į mažą individualių namų kvartalą. Ne per didelė prabanga tokios gatvės, ypač, kai pačiame mieste laukia tiek rimtų projektų?

                        https://www.google.lt/maps/@54.71889.../data=!3m1!1e3
                        Už kelių šimtų metrų yra Vilniaus riba. O, berods, Vilniaus rajono savivaldybė yra užblokavusi bet kokios magistralinės gatvės tiesimą jų teritorijoje.. Teoriškai viskas turėjo jungtis su Helsinkio g. viaduku, bet ten jau sklypai išdalinti.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Aplinkkelis iš kur į kur? Realiai tik akligatvis nuo Pilaitės pr. į mažą individualių namų kvartalą. Ne per didelė prabanga tokios gatvės, ypač, kai pačiame mieste laukia tiek rimtų projektų?

                          https://www.google.lt/maps/@54.71889.../data=!3m1!1e3
                          Esu tikras pirmoje juostoje bus leistas parkavimas. Jei ne dabar tai veliau. Tai tiek ir teliks is tos gatves. Vietoj to kad suprojektuoti 2 juostu gatve su parkingo vietomis dabar projektuoja 4 juostu, kuri bus chaotiskai apstatyta masinom. O pestieji tures iskelt akis per 3 metrus ir ziuretis pereinant gatve ar neatlekia kas antra juosta.

                          Comment


                            Gal kas buvo užsukęs susipažinti ir / arba turi daugiau informacijos apie žemiau minimus infrastruktūros planus?

                            Kelių direkcija kviečia visuomenę aktyviai dalyvauti sprendžiant svarbius sostinei klausimus

                            Kelių direkcijos užsakymu bendrovė „Plentprojektas“ parengė Valstybinės reikšmės kelių prie Vilniaus miesto ir besiribojančių teritorijų vietinės reikšmės kelių darnią sąveiką užtikrinančios plėtros schemą.

                            Su jos sprendiniais visuomenė gali susipažinti nuo 2018-06-27 iki 2018-07-11 darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 (penktadienį iki 15:45) adresu Gedimino pr. 41/2-1, Vilnius.

                            http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...inei-klausimus

                            Comment


                              Parašė kutas Rodyti pranešimą
                              Gal kas buvo užsukęs susipažinti ir / arba turi daugiau informacijos apie žemiau minimus infrastruktūros planus?
                              Truputi juokingai skamba skelbimas. Kelių direkcija kviečia aktyviai dalyvauti, bet šiais skaitmenizacijos laikais (už lango 2018 m.) nesugeba prie skelbimo prikabinti aptariamos schemos sprendinių PDF failo, kurį galėčiau atsidaryti ir peržiūrėti. T.y. kaip kokiais 1985 m., turiu fiziškai važiuoti į projektuotojo kontorą ir vartyti popierinę bylą, o po to grįžęs pasiūlymus jau pateikti el. paštu

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Už kelių šimtų metrų yra Vilniaus riba. O, berods, Vilniaus rajono savivaldybė yra užblokavusi bet kokios magistralinės gatvės tiesimą jų teritorijoje.. Teoriškai viskas turėjo jungtis su Helsinkio g. viaduku, bet ten jau sklypai išdalinti.
                                Kažkas tuose pilaitės laukuose turi sklypų, tai ta plati nauja gatvė neblogai padidins vertę. Labai skubiai suprojektavo, net be jokių pirkimų, tuo tarpu ML ar tos pačios Gilužės gatvės projektas stovi vietoje.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.17, 13:27.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kažkas tuose pilaitės laukuose turi sklypų, tai ta plati nauja gatvė neblogai padidins vertę. Labai skubiai suprojektavo, net be jokių pirkimų, tuo tarpu ML ar tos pačios Gilužės gatvės projektas stovi vietoje.
                                  Tikrai labai įtartina, veikiausiai tie sklypai priklauso kokiems su savivaldybės administracija susijusiems VIPams. Na, bet pas mus dažnai pasitaiko tokių nesąmonių, pvz. tunelis Vakariniame aplinkkelyje, vingis ir supilta kalva ties Mozūriškių g ir pan.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Koks vingis ir kas blogai su ta kalva?

                                    Comment


                                      O kas blogai su tuneliu Vakariniame?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        O kas blogai su tuneliu Vakariniame?
                                        Tam dujininkų kvartaliukui tai labai gerai. III etape vigis ir kalva kitam kvartaliukui irgi gerai.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Tai kas ten per vingis? Žemėlapy galit tiksliai pažymėt?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X