Parašė RamasN
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
[QUOTE=Mexas;n1676631]Gal pasiteisintų išvažiavimo į Kauno pusę praplatinimas iki 2 juostų ir padarymas pagreitėjimo, kad galėtų nestabdant įsilieti i greitkelį.Kaip kad nuo vakarinio aplinkelio padarė link gariūnų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Liepkalnio viadukas tikrai daug labiau reikalingas. Bet Gariūnuose irgi į naudą būtų.
Ten didesnė problema ne pats šviesoforo pralaidumas, o dalinai susiję veiksniai. Pvz 1-2 juostos susispaudimas į vieną, kad užlipt į A1 link Kauno. Vieni stovi antroj ir galvoja, kad įlįs į pirmą, nes kasnors tikrai nusukinės į Gariūnus ir bus tarpas. Kiti stovi pirmoj piktinasi, kodėl kiti iš anksto nepersirikiavo kur reikia.
Comment
-
Tranzitinis srautas nelabai turėtų kur važiuoti. Iš Nemenčinės - per 108 patogiau. Iš Antakalnio - ypač atsiradus Šiaurinei gatvei tikrai bus neverta lįsti į siaurus kelius iš Balsių. O jų platint irgi nelabai yra kur.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Pažiūrėjau irgi detaliau, na gal ne porą, bet kokių 10 namų gali tekti. Nebent ten vietoj matosi, kad jie jau seniau apleisti ir pan. Įtariu gali gautis nemažai transitinio srauto, nors plane nesimato trasos vystymo iki Molėtų pl, tai gal čia nebus rytinio aplinkelio dalis ?
Comment
-
Dėl remontuojamoje gatvėje sproginėjančių padangų kaltina pačius vairuotojus
Todel kad jie vietomis lyg specialiai butu palike kvadraciukus astraus asfalto ant kuriu pastoviai uzsirauni, nes tikrai nelauki tarp pilnai nuskusto lauko kazkokiu mazu paliktu likuciu.Neseniai prasidėjęs Laisvės prospekto atkarpos nuo Architektų g. viaduko iki Oslo gatvės remontas iš vairuotojų sulaukia ne tik teigiamų, bet ir neigiamų atsiliepimų. Ne vienas vairuotojas įveikdamas šią remontuojamą gatvės ruožą turėjo sustoti ir keisti prakirstas padangas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=79335781
Na ir klasika, jau savaite darbai nevyksta.
Comment
-
Tai kad vyksta darbai, gyvenu lazdynuose ir važinėju kiekvieną dieną. Šiuo metu keičia bortus visoje remontuojamoje atkarpoje.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNa ir klasika, jau savaite darbai nevyksta.
- 1 patinka
Comment
-
Manau, kad čia pasekmė pastoviai pristatomų perteklinių tokių ženklų, kai pvz. paklotas naujas asfaltas, bet nenupieštos kelios linijos ir dvi savaites stovi atitvarai su 30 km/h ženklu ir nė vieno darbuotojo. Nejaugi negalima tų ženklų atidengti/pakeisti, kai vykdomi realūs darbai, o kai jie nevykdomi, palikti šiek tiek nuosaikesnius?Parašė Creatium Rodyti pranešimąKita vertus tai tikrai niekas nesilaiko tų greičių apribojimų. Kiek tenka važiuot pro remontuojamas atkarpas, tai jeigu nėra kažkokių akivaizdžių darbų, tai visi laksto.
Comment
-
Negalima. Nes jei ne "aštrūs kampai", tai tuomet "nebuvo linijos" ar dar kokia "ne mano kaltė" dėl avarijos.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Manau, kad čia pasekmė pastoviai pristatomų perteklinių tokių ženklų, kai pvz. paklotas naujas asfaltas, bet nenupieštos kelios linijos ir dvi savaites stovi atitvarai su 30 km/h ženklu ir nė vieno darbuotojo. Nejaugi negalima tų ženklų atidengti/pakeisti, kai vykdomi realūs darbai, o kai jie nevykdomi, palikti šiek tiek nuosaikesnius?
- 1 patinka
Comment
-
Kai autostradoje daro remonta, pastato zenklus 70, cia kelias tokio pat tiesumo ir platumo ir zenklai 30, aisku niekas 30 nevaziuoja.
Tai gerai kad jie keicia bortus, saunuoliai, nes kitoje puseje nekeite. Bet kiek brigadu vykdo darbus? 4 zmones kilometrineje atkarpoje? Sako kitaip negalima - reikia nuskust, paskui pasikeist bortus, paskui uzdet nauja sluoksni. Visu pirma jau ne karta buvo daroma kitaip, o antra nuskusta max per pora darbo dienu. Zinojo kad reikes keist bortus, reiskia i didziausia siuo metu asfaltuojama objekta pasiunciamos papildomos brigados ir per pora pamainu pakeiciami bortai. Bet ne, o kam?
Comment
-
Tai ką sakysi dar po poros savaičių? Nes girdėjau, kad numatoma darbų pabaiga - gruodžio mėn.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKai autostradoje daro remonta, pastato zenklus 70, cia kelias tokio pat tiesumo ir platumo ir zenklai 30, aisku niekas 30 nevaziuoja.
Tai gerai kad jie keicia bortus, saunuoliai, nes kitoje puseje nekeite. Bet kiek brigadu vykdo darbus? 4 zmones kilometrineje atkarpoje? Sako kitaip negalima - reikia nuskust, paskui pasikeist bortus, paskui uzdet nauja sluoksni. Visu pirma jau ne karta buvo daroma kitaip, o antra nuskusta max per pora darbo dienu. Zinojo kad reikes keist bortus, reiskia i didziausia siuo metu asfaltuojama objekta pasiunciamos papildomos brigados ir per pora pamainu pakeiciami bortai. Bet ne, o kam?
Comment
-
Ne nes kažką keisti 'reiktų projekto'.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen Antakalnio 1 ir 3 foto tai prieš ir po depresijos
Tikiuosi, kad atsiras vietos tuose plačiuose šaligatvių tyruose ir gabaliukui žalumos, kur tą galima padaryt.
Comment
-
Galima būtų iškart nurodyt ir vietą, matyt, prie VU botanikos sodo. Panaikinčiau tuos dviračių / pėsčiųjų kelio ženklus su stulpais. Asfaltas raudonas ir žymėjimas turbūt net labiau kreipia dviratininko dėmesį (atvažiuojant nuo šalutinės gatvės), nei tie kelio ženklai. Pėstiesiems irgi turėtų būti aišku, jei bent kažkada apsitrynus atnaujins žymėjimus, kurie tikrai taip greit nesitrins, kaip auto kelyje. Tvorelė apačioje, tam, kad į autobusą skersai kelio nebėgtų žmonės. Viršuje (nuo kur fotografuota), tvorelė gal ir perteklinė, nes riboja ne dviračių taką, nuo kurio įmanoma nuvažiuot į griovį, bet pėsčiuosius, kurie daug statiškesni.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Iš požeminės perėjos Pilaitės pr. projekto:

Labai, realu, kad bus dar plečiama Pilaitės pr. / Pociūno sankryža - įrengiant papildomą (šeštą) juostą sukti į dešinę į Pociūno g.; pritraukiant šias juostas iki pat Vakarinio aplinkelio rampos; įrengiant papildomą juostą sukti į kairę į Pociūno g.; ties sankryža įrengiant papildomą juostą Pociūno g.; pertvarkant VT kišenę Pilaitės pr. taip, kad autobusai važiuojantys miesto kryptimi patektų tiesiai iš savo juostos; dar kažkoks patekimas tiesiai aplinkelio rampos numatytas.
Bus naujoji Akropolio sankryža.
Comment














Comment