Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ir kaip trečioje juostoje stovintys vairuotojai supras, kad tai ne antrai juostai skirti du šviesoforai, o vienas antrai, kitas trečiai?
    Ir kažkodėl visi pamiršta vieną dalyką - jeigu koks nors "vairuotojas" atsitrenks į paprastą stulpą ir tas atsiguls ant žemės - problemų eismui bus sukelta mažiau, negu atsitrenkus į "Г" formos konstrukciją.
    Reikia vadovautis kelio ženklu Nr. 507 "Eismo kryptys sankryžoje" ir horizontaliuoju ženklinimu 1.16 "Rodyklėmis, nurodančiomis leistinas važiavimo kryptis juostoje", tuomet viskas bus aišku. Juk žinai, į kokią eismo juostą atsistojai.
    Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.29, 08:47.

    Comment


      Panevėžio miestas. Pramonės Janonio g. sankryža.
      Fotkinta telefonu, prietemoje. Niūroka ten ta sankryža.
      Pakartosiu detalesnį fotografavimą kitą kartą.
      Man sankryža netapo patogesnė.
      Attached Files
      Paskutinis taisė Panevezietis; 2012.09.29, 19:15.

      Comment


        Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
        Panevėžio miestas. Pramonės Janonio g. sankryža.
        Fotkinta telefonu, prietemoje. Niūroka ten ta sankryža.
        Pakartosiu detalesnį fotografavimą kitą kartą.
        Man sankryža netapo patogesnė.
        Ačiū Panevėžiečiui už nuotraukas Šiaip sankryža atitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Sveikintina, kad naudojami mažesni, 200 mm skersmens šviesoforai. "Stop" linija pakankamai toli nuo šviesoforų, tad sustojus prieš ją šviesoforai gerai matomi. Nereikia bijoti, kad nėra šviesoforų už sankryžos, jei suki į kairę (sankryžoje kairysis posūkis neapsaugotas). Įvažiavai per žalią į sankryžą, gali iš jos išvažiuoti per bet kokį signalą pagal KET. Dėl patogumo, tai klausimas kokia ji buvo anksčiau. Dabar nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis, tai daug saugiau pėstiesiems ir skersine kryptimi važiuojančiam transportui.
        Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.29, 19:46.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Reikia vadovautis kelio ženklu Nr. 507 "Eismo kryptys sankryžoje" ir horizontaliuoju ženklinimu 1.16 "Rodyklėmis, nurodančiomis leistinas važiavimo kryptis juostoje", tuomet viskas bus aišku. Juk žinai, į kokią eismo juostą atsistojai.
          Aš visada žinau. Bet šiuo atvėju aš nežinau, kam reikėjo kabinti virš antros juostos du šviesoforus, o virš trečiosios - nei vieno.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Aš visada žinau. Bet šiuo atvėju aš nežinau, kam reikėjo kabinti virš antros juostos du šviesoforus, o virš trečiosios - nei vieno.
            Aš ir nematau prasmės tų dviejų šviesoforų "tiesiai" virš važiuojamosios dalies. Pagal taisykles trūksta šviesoforo į kairę ir šviesoforo į dešinę virš važiuojamosios dalies.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Aš ir nematau prasmės tų dviejų šviesoforų "tiesiai" virš važiuojamosios dalies. Pagal taisykles trūksta šviesoforo į kairę ir šviesoforo į dešinę virš važiuojamosios dalies.
              Kelių eismo taisyklėse (o būtent šituo dokumentu privalo vadovautis eismo dalyviai) X dalyje "Eismo reguliavimo signalai" nieko nėra parašyta apie šviesoforą virš važiuojamosios dalies - tik raudonas, žalias, lentelė su žalia rodykle...
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Kelių eismo taisyklėse (o būtent šituo dokumentu privalo vadovautis eismo dalyviai) X dalyje "Eismo reguliavimo signalai" nieko nėra parašyta apie šviesoforą virš važiuojamosios dalies - tik raudonas, žalias, lentelė su žalia rodykle...
                Turėjau omenyje šviesoforų taisykles. Kelių eismo taisyklės neapsprendžia šviesoforų įrengimo vietos (tą nurodo šviesoforų taisyklės) ir nurodo tik tai:

                79. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų (iš jų ir dubliuojančiųjų) šviesoforų signalais.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Turėjau omenyje šviesoforų taisykles. Kelių eismo taisyklės neapsprendžia šviesoforų įrengimo vietos (tą nurodo šviesoforų taisyklės)
                  Vairuotojui kitos, nei Kelių eismo taisyklės nėra įdomios ir jų žinoti nereikia.
                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  79. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų (iš jų ir dubliuojančiųjų) šviesoforų signalais.
                  Tai tegul ir stato sankryžos, o ne kabina kažkokias konstrukcijas, dėl kurių reikia atitraukti atgal stop-linijas, kas didina kuro suvartojimą, mažina techninį greitį, vien dėl to, kad "atvažiavusiems iš Europos neturi kilti nepatogumų". Tegul ta Europa iš pradžiu priverčia anglus važinėti normaliai ir suvienodina kelio ženklus - dėl jų daug daugiau nepatogumų.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Tai tegul ir stato sankryžos, o ne kabina kažkokias konstrukcijas, dėl kurių reikia atitraukti atgal stop-linijas, kas didina kuro suvartojimą, mažina techninį greitį, vien dėl to, kad "atvažiavusiems iš Europos neturi kilti nepatogumų". Tegul ta Europa iš pradžiu priverčia anglus važinėti normaliai ir suvienodina kelio ženklus - dėl jų daug daugiau nepatogumų.
                    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos remiantis Vakarų Europos šalių patirtimi, bet jos pirmiausiai skirtos Lietuvos eismo dalyviams ir jų saugumui. Nereikia tos tuščios eurofobijos.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos remiantis Vakarų Europos šalių patirtimi, bet jos pirmiausiai skirtos Lietuvos eismo dalyviams ir jų saugumui. Nereikia tos tuščios eurofobijos.
                      Iš pradžių tegul gatves sutvarko vadovaujantis vakarų europos patirtimi. Bet gatvių taisymui "pinigų neužtenka", o naujų taisyklių rengimui (ko gero, ir premijas rengėjams davė, ir po briuselius su amsterdamais pavažinėjo patirties pasisemti) ir sankryžų pertvarkymui kažkodėl suranda.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Iš pradžių tegul gatves sutvarko vadovaujantis vakarų europos patirtimi. Bet gatvių taisymui "pinigų neužtenka", o naujų taisyklių rengimui (ko gero, ir premijas rengėjams davė, ir po briuselius su amsterdamais pavažinėjo patirties pasisemti) ir sankryžų pertvarkymui kažkodėl suranda.
                        Nepavydėk. Žmonės dirba savo darbą, siekdami didesnio eismo saugumo.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Nepavydėk. Žmonės dirba savo darbą, siekdami didesnio eismo saugumo.
                          Ir kaip šviesoforas virš sankryžos duoda daugiau saugumo, negu sankryžos? O jeigu kažkoks autogaidys apvažiavo mašinas ir atsistojo prieš jas, tai tam yra policija. Ir jeigu kažkoks eurofilas galvoja, kad dabar apvažiavimų nebus, tai jis mano klaidingai - dabar "šaus" iš vietos ne pagal "užsankryžinio" šviesoforo parodymus, o pagal "skersai mašinos jau nevažiuoja, reiškia man žalias". Eismo saugumui tai naudos neduos.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Ir kaip šviesoforas virš sankryžos duoda daugiau saugumo, negu sankryžos? O jeigu kažkoks autogaidys apvažiavo mašinas ir atsistojo prieš jas, tai tam yra policija. Ir jeigu kažkoks eurofilas galvoja, kad dabar apvažiavimų nebus, tai jis mano klaidingai - dabar "šaus" iš vietos ne pagal "užsankryžinio" šviesoforo parodymus, o pagal "skersai mašinos jau nevažiuoja, reiškia man žalias". Eismo saugumui tai naudos neduos.
                            Saugumas tame, kad norėdamas matyti šviesoforą, sustosi prieš "Stop" liniją. Kai šviesoforai dubliuojami už sankryžos, gali kirsti "Stop" liniją, užvažiuoti ant pėsčiųjų perėjos, privažiuoti prie pat sankryžos ir kitaip trukdyti eismui, nes vis dar matai šviesoforą už sankryžos!

                            Kai yra šviesoforas už sankryžos, jis netgi klaidina. Užsidegus geltonam signalui, vairuotojai bijo baigti manevrą, nors KET tai leidžia, ir lieka stovėti pusiau įvažiavę į sankryžą.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Saugumas tame, kad norėdamas matyti šviesoforą, sustosi prieš "Stop" liniją. Kai šviesoforai dubliuojami už sankryžos, gali kirsti "Stop" liniją, užvažiuoti ant pėsčiųjų perėjos, privažiuoti prie pat sankryžos ir kitaip trukdyti eismui, nes vis dar matai šviesoforą už sankryžos!
                              Tas, kuris dabar užvažinėja už stop-linijos, tas ir su naujais šviesoforais užvažinės už jos (tuo labiau, kad atitraukus stop-liniją, vietos atsirado), nes kitaip "ne lygis, aš ne runkelis".
                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Kai yra šviesoforas už sankryžos, jis netgi klaidina.
                              O kai yra virš sankryžos - gasdina, nes gali nukristi ant važiojančios mašinos stogo, nes putė stiprus vėjas, o prisukta buvo silpnai.
                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Užsidegus geltonam signalui, vairuotojai bijo baigti manevrą, nors KET tai leidžia, ir lieka stovėti pusiau įvažiavę į sankryžą.
                              Čia yra pavienių vairuotojų problema, o ne visos Lietuvos.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O kai yra virš sankryžos - gasdina, nes gali nukristi ant važiojančios mašinos stogo, nes putė stiprus vėjas, o prisukta buvo silpnai.
                                Pasijuokim

                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Tas, kuris dabar užvažinėja už stop-linijos, tas ir su naujais šviesoforais užvažinės už jos (tuo labiau, kad atitraukus stop-liniją, vietos atsirado), nes kitaip "ne lygis, aš ne runkelis".
                                Nepravažiuos, nes nematys šviesoforų.

                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Čia yra pavienių vairuotojų problema, o ne visos Lietuvos.
                                Bet problema.
                                Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.29, 21:11.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Nepravažiuos, nes nematys šviesoforų.
                                  Ir leistino greičio neviršys, ir pavojingai nelenks, ir invalidų vietas neužiminės, ir pesčiuosius visada praleis, ir pravažiuojant balas mažins greitį, kad pesčiuosius neaptaškytų, ir t.t. Irgi tuo tiki?
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Ir leistino greičio neviršys, ir pavojingai nelenks, ir invalidų vietas neužiminės, ir pesčiuosius visada praleis, ir pravažiuojant balas mažins greitį, kad pesčiuosius neaptaškytų, ir t.t. Irgi tuo tiki?
                                    Kalbam apie šviesoforais reguliuojamų sankryžų ir perėjų saugumą.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Kalbam apie šviesoforais reguliuojamų sankryžų ir perėjų saugumą.
                                      Kol nebus imtasi eismo saugumo visumos, tol šviesoforai virš kelio naudos neduos, nes vistiet bus kelių gaideliai, kurie atsistos taip, kad šviesoforų jiems nesimatys. O norint padidinti sankryžų pralaidumą ir saugumą, dąlį jų (kur mažai eismo) reikia paversti nereguliuojamomis. Arba kaip senais gerais laikais (Čiučchestane ir dabar) pastatyti policininkus, kad reguliuotų eismą (ir priežiūra, ir operatyvus reagavimas į eismo sąlygų pakeitimus, ir bedarbystės sumažėjimas).
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Kol nebus imtasi eismo saugumo visumos, tol šviesoforai virš kelio naudos neduos, nes vistiet bus kelių gaideliai, kurie atsistos taip, kad šviesoforų jiems nesimatys.
                                        Jau imtasi ir ne pirmi metai aktyviai dirbama ties eismo saugumu, tuo pačiu ir didinamos tų darbų apimtys.
                                        Pats matėte tokių "kelių gaidelių", kurie sustotų taip, kad nesimatytų nė vieno šviesoforo? Aš asmeniškai nesu matęs. Elementarus pavyzdys yra reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose. Niekas STOP linijos toli nepervažiuoja, nes elementariai nematytų ką rodo šviesoforas. Dabartinėje situacijoje pas mus galima net į sankryžos vidurį įvažiuoti (pasitaiko ir tokių atvejų) ir netgi tada galima puikiai matyti koks signalas šviečia.
                                        O norint padidinti sankryžų pralaidumą ir saugumą, dąlį jų (kur mažai eismo) reikia paversti nereguliuojamomis. Arba kaip senais gerais laikais (Čiučchestane ir dabar) pastatyti policininkus, kad reguliuotų eismą (ir priežiūra, ir operatyvus reagavimas į eismo sąlygų pakeitimus, ir bedarbystės sumažėjimas).
                                        Nereguliuojama sankryža yra saugesnė už reguliuojamą? To dar neteko girdėti.
                                        Nereguliuojama sankryžos pralaidumas turi ribas. Jeigu pagrindiniu keliu vyksta intensyvus eismas, tuomet šalutiniame kelyje pralaidumas praktiškai išvis prapuola. O mažo eismo intensyvumo sankryžų niekas ir nerengia reguliuojamų. Yra tam tikros ribos, nuo kada reikia įrengti šviesoforinę sankryžą.

                                        Kažkur girdėjote apie policijos pareigūnų perteklių, kad jais galima būtu keisti šviesoforus? Man rodos susiduriama su pareigūnų stygiumi. Ir šiaip keistas pasiūlymas žengti žingsnį atgal ir atsisakyti "sumanių" šviesoforų. Gal tuomet ir šiuolaikinius automobilius keiskim karietomis. Žuvusiųjų eismo įvykiuose turėtu gerokai sumažėti.

                                        Comment


                                          Statybininkų prospekto ir Minijos gatvės sankryža. Minijos gatvės vaizdas link pietinės mieto dalies







                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X