Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tokia situacija gali būti ir sukant į kairę, į šalutinę gatvę, o pėstiesiems irgi degs žalias ir jų pirmenybė. Jei partrenks abiems atvejais kaltas vairuotojas, o ne lentelės. Taisyklėse viskas juk aiškiai parašyta ir aišku kas ką turi praleisti. Tai viena. O antra, kad lentelių yra ir visokiose pusiau pramoninėse zonose, kur vaikščiojančių Mortų beveik nėra.
    Naujose taisyklėse yra du punktai:

    47. Žalias signalas pėstiesiems negali užsidegti vėliau nei žalias signalas transporto priemonėms, kurios sankryžoje pasuka ir paskui kerta pėsčiųjų perėją, nes priešingu atveju pėstiesiems sunkiau pasinaudoti savo pirmumo teise, o vairuotojams pėsčiųjų eismas gali būti netikėtas.
    48. Jeigu sankryžoje sukančioms transporto priemonėms ir pėstiesiems bei dviratininkams vienu metu uždegami žali signalai, pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas turi būti uždegamas 1–2 s anksčiau nei sukančioms transporto priemonėms, kertančioms pėsčiųjų perėją.

    Taigi pėstieji pradeda eiti pirmi, o privažiavęs perėją vairuotojas mato pėsčiuosius. Su kairiuoju posūkiu viskas gerai. Kai yra lentelė su žalia rodykle, dešiniajam posūkiui šis variantas nepavyks, nes į dešinę sukama be perstojo ir pėsčiajam gali būti sunku patekti į važiuojamąją dalį (kaip buvo man ir Mørtãi). Kai nėra lentelės, tai suveiks ir dešiniajam posūkiui.

    Comment


      #82
      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      ...dešiniajam posūkiui šis variantas nepavyks, nes į dešinę sukama be perstojo ir pėsčiajam gali būti sunku patekti į važiuojamąją dalį (kaip buvo man ir Mørtãi). Kai nėra lentelės, tai suveiks ir dešiniajam posūkiui.
      Taip. Tame ir reikalas kad tą lentelę vairuotojai (tokie kaip kaikurie iš mūsų forumo) interpretuoja kaip nuolat deganti žalią signalą, visiškai nežiūrint į pagrindinį raudoną. O toj situacijoj kur manes vos nepartrenke padėjo mano jauni metai ir gera fizinė sveikata. Jei vietoj manes ten butu Eimanto mama ar vaikai, manyčiau jis šiandien būtu kur kas liudnesnis.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        #83
        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Taip. Tame ir reikalas kad tą lentelę vairuotojai (tokie kaip kaikurie iš mūsų forumo) interpretuoja kaip nuolat deganti žalią signalą, visiškai nežiūrint į pagrindinį raudoną.
        Kai kuriems geltonas yra "dar geltonas" arba "jau geltonas". Avinui už vairo bet kokios taisyklės yra netaisyklės.
        O ta žalia rodyklė labai gerina sankyžų įveikimą - kaikur Vilniuje reikėtų jas dar pakabinti (iš man gerai žinomų - Panerių/Švitrigailos ir kauno/Smolensko sankryžos).
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          #84
          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          ...Avinui už vairo bet kokios taisyklės yra netaisyklės...
          Tai jei pas mus daug avinų už vairo ir jų skaičius didėja, taisykles reikia griežtinti, tą lentelę reikia pašalinti kaip pavojinga. Kaip tu ten sakei... "bezdžione su granata"... ar ne?
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            #85
            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            O kur tai parašyta kelių eismo taisyklėse? Kodėl, kaip visam pasauly, degant žaliam pėsčiųjų žmogeliukui, pėsčiųjų perėjos negali kirsti vairuotojas?
            Šitoje sankryžoje taip ir padaryta, kad automobilių srautas (kada jam dega žalia) nesikirstų su pėsčiųjų žalia.
            Diskusija apie žalias rodykles jau kita tema. Jeigu pėstieji arba vairuotojai važiuoja per sankryžą neapsidairę, tai jau jų problema. Aišku, yra ir privalumų ir trūkumų, bet dabar niekur ir nededa tokių rodyklių, kur pėsčiųjų daug, nebent ten, kur reikia, kad kamščiai dideli nesusidarytų.
            Paskutinis taisė Lettered; 2012.02.17, 10:21.
            Flickr

            Comment


              #86
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Šitoje sankryžoje taip ir padaryta, kad automobilių srautas (kada jam dega žalia) nesikirstų su pėsčiųjų žalia.
              Diskusija apie žalias rodykles jau kita tema. Jeigu pėstieji arba vairuotojai važiuoja per sankryžą neapsidairę, tai jau jų problema. Aišku, yra ir privalumų ir trūkumų, bet dabar niekur ir nededa tokių rodyklių, kur pėsčiųjų daug, nebent ten, kur reikia, kad kamščiai dideli nesusidarytų.
              Kokioje sankryžoje?

              Aš kalbu, kad kertasi ar nesikerta transporto ir pėsčiųjų srautas, visais atvejais pėstiesiems galima įrengti pėsčiųjų šviesoforus. Nes įrengus pėstiesiems transporto šviesoforus, jie jiems jokios informacijos neduoda.

              Comment


                #87
                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Kokioje sankryžoje?

                Aš kalbu, kad kertasi ar nesikerta transporto ir pėsčiųjų srautas, visais atvejais pėstiesiems galima įrengti pėsčiųjų šviesoforus. Nes įrengus pėstiesiems transporto šviesoforus, jie jiems jokios informacijos neduoda.
                Kalbu apie tą sankryža prie BIG.
                Duoda, žalia reiškia, kad pėstieji turi pirmenybę eiti ir neatlėks koks automobilis 60km/h greičiu.
                Flickr

                Comment


                  #88
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Kalbu apie tą sankryža prie BIG.
                  Duoda, žalia reiškia, kad pėstieji turi pirmenybę eiti ir neatlėks koks automobilis 60km/h greičiu.
                  Kur taip parašyta, kad įrengus transporto šviesoforą pėstiesiems, jo žalias signalas reiškia jog neatlėks joks automobilis. O jei būtu įrengtas pėsčiųjų - reikštų jog toks automobilis atlėks ?
                  Čia kaip tik labiau būtų tikęs pėsčiųjų šviesoforas, nes kai jame dega žalias signalas, iki šiol negalėjo joks transportas kirsti pėsčiųjų trajektorijos (taip kaip padaryta ir čia).

                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  O ta žalia rodyklė labai gerina sankyžų įveikimą - kaikur Vilniuje reikėtų jas dar pakabinti (iš man gerai žinomų - Panerių/Švitrigailos ir kauno/Smolensko sankryžos).
                  Sankryžų įveikimo laiką, važiuojantiems pagrindiniu keliu, dar labiau pagerintu išjungti arba demontuoti šviesoforai. Kodėl niekas nesiūlo tokio varianto.
                  O ta lentelė pagerina sankryžos įveikimą vairuotojams, kurie dažniausiai automobilyje važiuoja po vieną. Tačiau sudaro kliūtis pėstiesiems, kai toks sukantis dešinėn automobilis sustoja ant pėsčiųjų perėjos praleisti kitų. Dar nesu matęs, kad vairuotojas palei žalia lentelę sukdamas dešinėn, praleidinėtu kertama kryptimi važiuojančius vairuotojus stovėdamas prie stop linijos.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Kalbu apie tą sankryža prie BIG.
                    Duoda, žalia reiškia, kad pėstieji turi pirmenybę eiti ir neatlėks koks automobilis 60km/h greičiu.
                    Tai Vilniuje duoda informacijos, o Kaune neduoda? Kaune visur pėsčiųjų šviesoforai, nors ir perėją kerta automobiliai. O Kelių eismo taisyklės juk bendros visai Lietuvai Kur KETe parašyta:

                    "pėsčiojo šviesoforo žalia reiškia, kad pėstieji turi pirmenybę eiti"

                    Comment


                      #90
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      O ta lentelė pagerina sankryžos įveikimą vairuotojams, kurie dažniausiai automobilyje važiuoja po vieną. Tačiau sudaro kliūtis pėstiesiems, kai toks sukantis dešinėn automobilis sustoja ant pėsčiųjų perėjos praleisti kitų. Dar nesu matęs, kad vairuotojas palei žalia lentelę sukdamas dešinėn, praleidinėtu kertama kryptimi važiuojančius vairuotojus stovėdamas prie stop linijos.
                      Tai gali reikšti vieną - kelių policija nenori surinkti daugiau baudų. Sustojai perėjoje sukdamas į dešinę pagal skardinę lentelę - bauda už sustojimą perėjoje. Greitai pradės stoti prie stop-linijos.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Tai gali reikšti vieną - kelių policija nenori surinkti daugiau baudų. Sustojai perėjoje sukdamas į dešinę pagal skardinę lentelę - bauda už sustojimą perėjoje. Greitai pradės stoti prie stop-linijos.
                        O kaip trukdymas priešpriešiniam kairiajam posūkiui?





                        Citata iš naujų Taisyklių:

                        77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                        77.1. priešpriešiniam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                        77.2. priešpriešiniam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
                        77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                        77.4. dešinėje esančiam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
                        Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.17, 18:32.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Tai gali reikšti vieną - kelių policija nenori surinkti daugiau baudų. Sustojai perėjoje sukdamas į dešinę pagal skardinę lentelę - bauda už sustojimą perėjoje. Greitai pradės stoti prie stop-linijos.
                          O išvis yra toks ATPK straipsnis, pagal kurį būtu galima nubausti tokius vairuotojus ?

                          Comment


                            #93
                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            O išvis yra toks ATPK straipsnis, pagal kurį būtu galima nubausti tokius vairuotojus ?
                            Yra netiesioginiiai:

                            124(1)-1. - nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją, kai to reikalauja taisyklės.

                            124(1)-2. - vairuotojų pareigų pėstiesiems, išskyrus šio straipsnio 1 dalyje nurodytas pareigas, nevykdymas;

                            124(2)-1. - KET pažeidimas, sukėlęs pavojingą situaciją, t.y. privertęs kitus eismo dalyvius staigiai keisti judėjimo greitį, kryptį arba imtis kitokių veiksmų savo ar kitų žmonių saugumui užtikrinti;.

                            Bet šiaip policijai dzin vairuotojai, sukantys pagal lentelę į dešinę. Policija yra labai už lenteles. Gerai, kad ministerija sugriežtino jų įrengimą.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Taip. Tame ir reikalas kad tą lentelę vairuotojai (tokie kaip kaikurie iš mūsų forumo) interpretuoja kaip nuolat deganti žalią signalą, visiškai nežiūrint į pagrindinį raudoną. O toj situacijoj kur manes vos nepartrenke padėjo mano jauni metai ir gera fizinė sveikata. Jei vietoj manes ten butu Eimanto mama ar vaikai, manyčiau jis šiandien būtu kur kas liudnesnis.
                              Mane buvo tokioje situacijoje partrenkę. Tai aš to locho vos neprimušiau. O gaila, nes policija taip ir nesugebėjo įrodyti jo kaltės. Tiksliau nenorėjo iš viso menkniekio tirti - aukų nėra, greitosios neprireikė.
                              Paskutinis taisė Al1; 2012.02.18, 11:04.

                              Comment


                                #95
                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                O kaip trukdymas priešpriešiniam kairiajam posūkiui?

                                Atvaizdas


                                Atvaizdas


                                Citata iš naujų Taisyklių:

                                77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                                77.1. priešpriešiniam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                                77.2. priešpriešiniam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
                                77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                                77.4. dešinėje esančiam transportui numatytas iš dalies apsaugotas kairysis posūkis;
                                Ar ne per stipriai saugoma? Juk dažniausiai būna bent dvi juostos į sukamą gatvę, pagal šviesoforą suka į antrąją, o pagal rodyklę į pirmąją ir visiems gerai, be to sukantieji pagal rodyklę turi įsitikinti ir visus praleisti. Ir greitis nėra didelis.
                                P.S. Morta sakys, kad mažiau streso bus, bet kitoms ir važiavimas tarp ar šalia '"fūrų" irgi kelia stresą, taigi menkas argumentas.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Ar ne per stipriai saugoma? Juk dažniausiai būna bent dvi juostos į sukamą gatvę, pagal šviesoforą suka į antrąją, o pagal rodyklę į pirmąją ir visiems gerai, be to sukantieji pagal rodyklę turi įsitikinti ir visus praleisti. Ir greitis nėra didelis.
                                  P.S. Morta sakys, kad mažiau streso bus, bet kitoms ir važiavimas tarp ar šalia '"fūrų" irgi kelia stresą, taigi menkas argumentas.
                                  Na man asmeniškai, net kai gatvėje, į kurią suki, yra dvi juostos, tas sukimas skarda į skardą nervuoja, nes nėra viskas taip jau sklandžiai. Pvz., užsukus į kairę man reikia už 50 m sukti į dešinę. Jei priešais mane suka į dešinę pagal lentelę, tai gali būti papildoma kliūtis. Be to, atliekant posūkio manevrą abiems kartu ties įsiliejimo vieta gali irgi būti ankšta, ypač kai yra didesnių gabaritų transporto priemonės. Dėl šių naujų Taisyklių punktų rimtesnėse sankryžose negalės būti lentelių. Bet tam yra apsaugoti dešinieji posūkiai ir pan.

                                  Comment


                                    #97
                                    Na čia priklausomai nuo vietos, yra labai daug tokių, kur nesant lentelei tektų be reikalo stovėti, o dažnai ir ne vienam.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Eimantas
                                      Na čia priklausomai nuo vietos, yra labai daug tokių, kur nesant lentelei tektų be reikalo stovėti, o dažnai ir ne vienam.
                                      Tai naujos taisyklės ir nedraus tų lentelių visiškai.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Na čia priklausomai nuo vietos...
                                        Dėl 77.1 - 77.4 punktų nereiškia, kad kai priešpriešiniam ar dešinėje esančiam eismui bus numatyti apsaugoti kairieji posūkiai, dešinysis posūkis neturės jokių alternatyvų. Dabar gi projektuotojai visur prikabina tų lentelių, ir palieka visą chaosą srėbti eismo dalyviams. Tiesiog projektuotojai turės pasukti galvas ir pvz., rimtesnėse sankryžose numatyti ne lentelę, o apsaugotą dešinįjį posūkį su atskiru šviesoforu. Palyginimui: kai rimtesnėje sankryžoje yra lentelė, degant žaliam signalui sukantis į dešinę turi praleisti intensyvų lygiagretų pėsčiųjų eismą dešinėje, o užsidegus raudonam - pagal žalią signalą judantį transportą ir pėsčiuosius kertamoje pėsčiųjų perėjoje. Taip lentelė kai kuriose sankryžose praktiškai nepadidina pralaidumo (piko metu), o tik sukuria chaosą. O kur dar tie, kurie nori praleisti iš galo sukančius pagal lentelę, ir taip užvažiuoja ant pėsčiųjų perėjų degant raudonam signalui?

                                        Alternatyvos gali būti apsaugotas dešinysis posūkis su atskiru šviesoforu: dešinysis posūkis nepriklauso nuo važiavimo tiesiai ir yra sklandus: nereikia nieko praleisti:



                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        ...yra labai daug tokių, kur nesant lentelei tektų be reikalo stovėti, o dažnai ir ne vienam.
                                        Čia mūsų įprotis, kad nereiktų stovėti prie raudono, kai reikia sukti į dešinę. O kiek jau ten pastovėti reiktų? 30 s? 1 min.? Max 1,5 min.? Gal iš tiesų nieko neatsitiktų?
                                        Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.18, 09:52.

                                        Comment


                                          Aš taip supratau dviračiu takų ir sviesoforų naujoje taisyklių redakcioje nenumatyta. Ar ne taip?
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X