Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu pestieji eis zebra, tai jie bus matomi, bet dažnai atsitinka Užtenka nubraižyti ne viena STOP-linija per dvi eiles, o padaryti atskiras poros metrų atstumu viena nuo kitos - kad pirmoje eilėje sustotų 2-3 metrais arčiau šviesoforo. Tokiu būdu mašina, sukanti į dešinė, matys visą kertama kelią.
    Ar tikrai užteks perstumti „Stop” linijas? Ar tikrai sustojęs prie „Stop” linijos sukantis į dešinę vairuotojas matys skersine kryptimi judančius eismo dalyvius šioje sankryžoje?

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Jis yra atsakyngas už eismo saugą... ačiu Devui dar yra mastančių žmonių. Skardines lenteles yra pavojingos, reik naikinti jas be gailesčio.
      Potrauminio sindromo suformuluotas teiginys, o ne elementarios logikos.

      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Na, miestas ir nėra kažkokių "lenktynių be sustojimo" vieta. Vardan saugumo reikia ir pastovėti.
      Taip, kiekvienoje vietoje reikia žiūrėti konkrečiai. Ir asmeniškai Mortai Klaipėdoje galiu pirštu parodyti, kur lentelių panaikinimas būtų nesusipratimas.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Taip, kiekvienoje vietoje reikia žiūrėti konkrečiai. Ir asmeniškai Mortai Klaipėdoje galiu pirštu parodyti, kur lentelių panaikinimas būtų nesusipratimas.
        Būtų įdomu jei ir Vilniuje tokias vietas parodytum

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Būtų įdomu jei ir Vilniuje tokias vietas parodytum
          Dešinieji posūkiai, kur netgi susidaro spūstys nepaisant to, kad ten yra žalios rodyklės:

          Narbuto g.- Laisvės pr.
          Laisvės pr. - Narbuto g.
          Lukšio g. - Žirmūnų g.
          Lukšio g. - Kalvarijų g.
          Žirmūnų g. - Kareivių g.
          Jasinskio g. - Kudrikos g.
          Ozo g. - Kalvarijų g.
          Panerių g. - Iešmininkų g.
          ir t.t.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Dešinieji posūkiai, kur netgi susidaro spūstys nepaisant to, kad ten yra žalios rodyklės:

            Narbuto g.- Laisvės pr.
            Laisvės pr. - Narbuto g.
            Lukšio g. - Žirmūnų g.
            Lukšio g. - Kalvarijų g.
            Žirmūnų g. - Kareivių g.
            Jasinskio g. - Kudrikos g.
            Ozo g. - Kalvarijų g.
            Panerių g. - Iešmininkų g.
            ir t.t.
            O tai patvirtina, kad rimtesnėse sankryžose piko metu jos nepadidina pralaidumo, o tik sukelia visokius praleidinėjimus, jei iš galo pypina, užvažiavimus ant pėsčiųjų perėjų ir t.t.

            Comment


              Aš nesuprantu vienas iš pagrindinių argumentų kodėl reikėtų nuimti korteles yra tai kad kažkas pypina ir t.t. Kodėl dėl visko kaltinamos kortelės o ne policija, kuri neprižiūri ir nekreipia dėmesio į tai kaip būtent yra daromas tas dešinysis posūkis? Dėl to kad policija tingi dirbti o kažkas labai jautriai reaguoja į garsinį signalą ir kažką vos nepartrenkė tokioje sankryžoje, dabar visos kortelės turi būti nuimamos? Tai vadovaujantis tokia logika reik ir perėjas panaikinti nereguliuojamas nes ten yra dažnai partrenkiami (ir turbūt dar dažniau nei prie žalios kortelės) žmonės o taip pat ir kartais garsinių signalų galima tenai sustojus susilaukti..
              Manau per daug lendama į asmeniškumus, o ne į visą esmę. Tikrai daugelį vietų Kaune ši kortelė yra būtina ir neleidžia susidaryti dideliems kamščiams.
              Paskutinis taisė GediminasJa; 2012.02.19, 08:53.

              Comment


                Arba apvažiuoja sustojusįjį prie raudono šviesoforo su žalia lentele bei pasuka į dešinę. Dažnokai tenka matyti, kaip antra juosta (jei būna laisva) apvažiuojami troleibusai ar autobusai, stovintys pirmojoje juostoje prie šviesoforo, ir sukama į dešinę, nes mat lentelė su rodykle yra!
                Paskutinis taisė Al1; 2012.02.19, 09:15.

                Comment


                  Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                  Aš nesuprantu vienas iš pagrindinių argumentų kodėl reikėtų nuimti korteles yra tai kad kažkas pypina ir t.t. Kodėl dėl visko kaltinamos kortelės o ne policija, kuri neprižiūri ir nekreipia dėmesio į tai kaip būtent yra daromas tas dešinysis posūkis? Dėl to kad policija tingi dirbti o kažkas labai jautriai reaguoja į garsinį signalą ir kažką vos nepartrenkė tokioje sankryžoje, dabar visos kortelės turi būti nuimamos? Tai vadovaujantis tokia logika reik ir perėjas panaikinti nereguliuojamas nes ten yra dažnai partrenkiami (ir turbūt dar dažniau nei prie žalios kortelės) žmonės o taip pat ir kartais garsinių signalų galima tenai sustojus susilaukti..
                  Manau per daug lendama į asmeniškumus, o ne į visą esmę. Tikrai daugelį vietų Kaune ši kortelė yra būtina ir neleidžia susidaryti dideliems kamščiams.
                  Lentelių įrengimo tvarką nustatė eismo specialistai, patvirtino ministerija. Mes tik diskutuojam apie argumentus, kodėl vienu ar kitu atveju lentelės gali būti pavojingos, ar kelti chaosą. Vieną kartą sustojau pirmoje juostoje prie aklųjų sankryžos per raudoną. Tai moteriškė iš galo pypino visą raudono signalo laiką. Aišku, aš nepažeidžiau KET ir nekirtau „Stop” linijos, bet nėra malonu. Bet šiaip pastebėsiu, kad Kaune nebepypina, bet vis dar yra tokių, kurie pamatę, jog iš galo nori sukti į dešinę per raudoną, kerta „Stop” liniją, užvažiuoja ant perėjos antroje juostoje. Man pačiam buvo tokia situacija, kai reikėjo sukti į dešinę, bet priekyje manęs stovėjo automobilis. Pamatęs mano posūkio signalą, kirto „Stop” liniją ir užvažiavo ant perėjos. O aš iš principo pasukau tik užsidegus žaliam, tai žmogus turbūt pasimetė Tai buvo posūkis iš Taikos prospekto į Basanavičiaus alėją. Rekonstravus sankryžą pagal naujas taisykles lentelės neliks, nes priešpriešiniam eismui yra apsaugotas kairysis posūkis. Pagal kurį sukant dabar dažnai kelią blokuoja į dešinę pagal lentelę sukantys vairuotojai.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Arba apvažiuoja sustojusįjį prie raudono šviesoforo su žalia lentele bei pasuka į dešinę. Dažnokai tenka matyti, kaip antra juosta (jei būna laisva) apvažiuojami troleibusai ar autobusai, stovintys pirmojoje juostoje prie šviesoforo, ir sukama į dešinę, nes mat lentelė su rodykle yra!
                    Oho, nors skaičiau vokiečių tyrimus apie lenteles, bet apie tokį pavojingą elgesį dar negirdėjau. Ir dar pastebėsiu, kad lentelės išrastos VDR. Susijungus Vokietijoms, jas praktiškai visur nuėmė. Rytų vokiečiai labai piktinosi, bet praėjo laikas ir visi susitaikė.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Lentelių įrengimo tvarką nustatė eismo specialistai, patvirtino ministerija. Mes tik diskutuojam apie argumentus, kodėl vienu ar kitu atveju lentelės gali būti pavojingos, ar kelti chaosą.
                      Aš suprantu apie ką yra diskutuojama bet kai kurie diskusijos dalyviai dėl visko kaltina žalias korteles, nors tiek A|1 aprašytoje situacijoje tiek tavo aprašytose situacijose didžiąją dalį kaltės turėtų prisiimti policija kuri tingi ir nekreipia dėmesio į tokius pažeidėjus.
                      O tų situacijų tenka daug visokių visokiausių matyti ir nieko nepadarysi, kaltos mano nuomone ne kortelės o vairuotojų kultūra ir mentalitetas. O prie jo gerinimo stipriai turėtų prisidėti ir policija.

                      Comment


                        Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                        Aš suprantu apie ką yra diskutuojama bet kai kurie diskusijos dalyviai dėl visko kaltina žalias korteles, nors tiek A|1 aprašytoje situacijoje tiek tavo aprašytose situacijose didžiąją dalį kaltės turėtų prisiimti policija kuri tingi ir nekreipia dėmesio į tokius pažeidėjus.
                        O tų situacijų tenka daug visokių visokiausių matyti ir nieko nepadarysi, kaltos mano nuomone ne kortelės o vairuotojų kultūra ir mentalitetas. O prie jo gerinimo stipriai turėtų prisidėti ir policija.
                        Vokietijoje sukantis per raudoną vairuotojas privalo sustoti prie „Stop” linijos, bet dažnas to nepaiso, tad net vokiečiai nesilaiko taisyklių. Bet ne visada kalti vairuotojai. Kai matomumas blogas, vairuotojas nori nenori turi kirsti liniją, užvažiuoti ant perėjos ar net į sankryžą, kad pamatytų kitus eismo dalyvius. Čia neturi būti lentelių.

                        Comment


                          Taip, bet yra dalyvių kurie kategoriškai rėkia nuimti absoliučiai visas lenteles.
                          Kitas klausimas, per kiek laiko privaloma bus peržiūrėti lentelių buvimo vietas? Ar tai bus sprendžiama tik atnaujinant šviesoforą?

                          Comment


                            Tai STOP linijas nori nenori reikės šiek tiek atitraukti nuo šviesoforų dar ir dėl to, kad šviesoforai nebebus dubliuojami už sankryžos. O kadangi "Stop" linija bus dar toliau nuo sankryžos, tai jos nekirtęs ir tuo pačiu į pėsčiųjų perėją neįvažiavęs vairuotojas jau tikrai nepamatys kitų eismo dalyvių (važuojančių tiesiai arba sukančių į kairę ta pačia kryptimi, kur ir jis važiuos pasukęs į dešinę). O jei jis užvažiuos ant pėsčiųjų perėjos ir stovės joje, laukdamas kol jam atsilaisvins kelias sukti į dešinę pagal žalią lentelę, tai, žinoma, bus dar didesnė blogybė, nes dar ir pėstieji negalės pereiti važiuojamosios dalies. Todėl, savaime suprantama, kad pagal naujas taisykles žaliosios lentelės liks tik nedidelėje dalyje sankryžų. Intensyviose sankryžose, kur daug yra ir sukančių į dešinę, dešinysis posūkis turėtų būti reguliuojamas atskira šviesoforo sekcija.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Tai STOP linijas nori nenori reikės šiek tiek atitraukti nuo šviesoforų dar ir dėl to, kad šviesoforai nebebus dubliuojami už sankryžos. O kadangi "Stop" linija bus dar toliau nuo sankryžos, tai jos nekirtęs ir tuo pačiu į pėsčiųjų perėją neįvažiavęs vairuotojas jau tikrai nepamatys kitų eismo dalyvių (važuojančių tiesiai arba sukančių į kairę ta pačia kryptimi, kur ir jis važiuos pasukęs į dešinę). O jei jis užvažiuos ant pėsčiųjų perėjos ir stovės joje, laukdamas kol jam atsilaisvins kelias sukti į dešinę pagal žalią lentelę, tai, žinoma, bus dar didesnė blogybė, nes dar ir pėstieji negalės pereiti važiuojamosios dalies. Todėl, savaime suprantama, kad pagal naujas taisykles žaliosios lentelės liks tik nedidelėje dalyje sankryžų. Intensyviose sankryžose, kur daug yra ir sukančių į dešinę, dešinysis posūkis turėtų būti reguliuojamas atskira šviesoforo sekcija.
                              Sutinku su viskuo, išskyrus tai, kad pagal naujas taisykles reikės atitraukti „Stop” linijas. Pagal seną standartą LST 1379 linija ženklinama 3 m atstumu nuo šviesoforų, stovinčių šalia kelio ar salelėje, ir 10 m nuo šviesoforų, įrengtų virš važiuojamosios dalies. Pagal naujas horizontaliojo ženklinimo taisykles linija bus ženklinama 3,5 m atstumu nuo visų šviesoforų, atskirais atvejais bus leidžiamas ir 2,5 m atstumas. Taigi kai kuriais atvejais „Stop” linijos netgi bus arčiau sankryžos nei dabar. Ir dar dėl dešinio posūkio reguliavimo. Jam galės būti įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis, arba atskirais atvejais papildoma sekcija. Bet abiem atvejais turės būti atskiros dešiniojo posūkio juostos. Papildomai sekcijai gali būti ne daugiau kaip viena atskira juosta.

                              Comment


                                Parašė dsanto
                                Sutinku su viskuo, išskyrus tai, kad pagal naujas taisykles reikės atitraukti „Stop” linijas. Pagal seną standartą LST 1379 linija ženklinama 3 m atstumu nuo šviesoforų, stovinčių šalia kelio ar salelėje, ir 10 m nuo šviesoforų, įrengtų virš važiuojamosios dalies. Pagal naujas horizontaliojo ženklinimo taisykles linija bus ženklinama 3,5 m atstumu nuo visų šviesoforų, atskirais atvejais bus leidžiamas ir 2,5 m atstumas. Taigi kai kuriais atvejais „Stop” linijos netgi bus arčiau sankryžos nei dabar.
                                Manau, nelabai čia logiška yra. Atsisakyta šviesoforų dubliavimo už sankryžos, bet "Stop" linijos nuo sankryžos toliau neatitraukiamos. Tuomet sąmoningi vairuotojai stos ne prieš pat linijas, o dar 2-3 m atstumu prieš jas, kad matytų jiems skirtus šviesoforo signalus. Tai gal ir linija turėtų būti nubrėžta logišku 3-4 metrų (gal skaičiai ir kitokie) atstumu nuo sankryžos?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Manau, nelabai čia logiška yra. Atsisakyta šviesoforų dubliavimo už sankryžos, bet "Stop" linijos nuo sankryžos toliau neatitraukiamos. Tuomet sąmoningi vairuotojai stos ne prieš pat linijas, o dar 2-3 m atstumu prieš jas, kad matytų jiems skirtus šviesoforo signalus. Tai gal ir linija turėtų būti nubrėžta logišku 3-4 metrų (gal skaičiai ir kitokie) atstumu nuo sankryžos?
                                  O kodėl „Stop” linijos turi būti atitrauktos nuo sankryžos? „Stop” linijos ženklinamos nuo šviesoforų. Sakau, dabar bus 3,5 m atstumas. Jei tvarkingai sustosi, matysi šviesoforus. Be to, jie bus pasukti į vairuotojus dėl geresnio matomumo.
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.19, 11:26.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto

                                    O kodėl „Stop” linijos turi būti atitrauktosnuo sankryžos? „Stop” linijos ženklinamosnuo šviesoforų. Sakau, dabar bus 3,5 m atstumas. Jei tvarkingai sustosi, matysi šviesoforus. Be to, jie bus pasukti į vairuotojus dėl geresnio matomumo.
                                    Jeigu bus pasukti, tai turbūt pakaks tų 3,5 metrų.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      O tai patvirtina, kad rimtesnėse sankryžose piko metu jos nepadidina pralaidumo, o tik sukelia visokius praleidinėjimus, jei iš galo pypina, užvažiavimus ant pėsčiųjų perėjų ir t.t.
                                      Tai patvirtina, jog yra dideli automobilių srautai ir žalios rodyklės padeda spręsti šią problemą. Jeigu pusė automobilių pravažiuoja per žalią ir kita pusė per raudoną, pagalvok kokie kamščiai tuomet būtų. Beto, žalios rodyklės nuėmimas turėtų logikos tokiose sankryžoje kaip prie Akropolio (dabar ten jų ir nėra), kur degant žaliam automobilių srautai nesikerta su pėsčiųjų. Nes kas iš to, jeigu stovi norėdamas pasukti į dešinę per raudoną, jei užsidegus žaliam, užsidega žalias ir pėstiesiems ta pačia kryptimi.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2012.02.19, 11:31.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Tai patvirtina, jog yra dideli automobilių srautai ir žalios rodyklės padeda spręsti šią problemą. Jeigu pusė automobilių pravažiuoja per žalią ir kita pusė per raudoną, pagalvok kokie kamščiai tuomet būtų. Beto, žalios rodyklės nuėmimas turėtų logikos tokiose sankryžoje kaip prie Akropolio (dabar ten jų ir nėra), kur degant žaliam automobilių srautai nesikerta su pėsčiųjų. Nes kas iš to, jeigu stovi norėdamas pasukti į dešinę per raudoną, jei užsidegus žaliam, užsidega žalias ir pėstiesiems ta pačia kryptimi.
                                        Kaune yra panaši situacija sankryžoje prie Kalniečių. Tenai žalias užsidega tiek pėstiesiems tiek automobiliams ta pačia kryptimi kartu. Tad kuomet dega žalia pasukti į dešinę yra praktiškai neįmanoma, nes reikia praleisti pėsčiuosius. Jei tarkim toje vietoje būtų nuimta žalia kortelė būtų didžiausi kamščiai norint pasukti į dešinę.

                                        Comment


                                          Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                          Kaune yra panaši situacija sankryžoje prie Kalniečių. Tenai žalias užsidega tiek pėstiesiems tiek automobiliams ta pačia kryptimi kartu. Tad kuomet dega žalia pasukti į dešinę yra praktiškai neįmanoma, nes reikia praleisti pėsčiuosius. Jei tarkim toje vietoje būtų nuimta žalia kortelė būtų didžiausi kamščiai norint pasukti į dešinę.
                                          Žymiai saugiau nuimti lentelę, pirmą juostą skirti dešiniajam posūkiui, įrengti atskirą dešiniojo posūkio šviesoforą ir leisti tik apsaugotą dešinįjį posūkį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X