Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Čia situacija šiek tiek palengvina tas, kad yra tik viena priešpriešinio eismo juosta, kai bus dvi - bus dar sunkiau. Žodžiu - kai pas mus mieste įrengs tokius šviesoforus ir viskas bus gerai matoma, tik tada galėsiu pasakyti, kad tokia sistema atitinka žmonių poreikius.
    Milijonai vairuotojų kasdien naudojasi pagal tokią tvarką įrengtais šviesoforais ir nemato jokių problemų. Nereikia visose naujovėse ieškoti vien blogybių.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Čia situacija šiek tiek palengvina tas, kad yra tik viena priešpriešinio eismo juosta, kai bus dvi - bus dar sunkiau. Žodžiu - kai pas mus mieste įrengs tokius šviesoforus ir viskas bus gerai matoma, tik tada galėsiu pasakyti, kad tokia sistema atitinka žmonių poreikius.
      Europoje teko pravažiuoti daug tokių sankryžų. Sustoji tvarkingai prie Stop linijos ir viskas gerai. Dar pasikartosiu - dabar tas pats yra reguliuojamose perėjose ne sankryžose, ir visi, kurie tvarkingai sustoja prie Stop linijos, mato šviesoforą. Naujoji tvarka netgi geresnė, nes daugeliu atvejų šviesoforai įrengiami ir virš važiuojamosios dalies.
      Paskutinis taisė dsanto; 2012.08.11, 11:31.

      Comment


        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Kaune prie Akropolio tas pats, dega žalia desinė rodyklė ir žalias pėstiesiems... o ką sako KET šiuo atvėju?
        KET nieko nesako, bet senas standartas ir naujos taisyklės vienareikšmiškai draudžia tokiu atveju leisti kertamą srautą. Kreipiausi į Kauno savivaldybę, tai posūkius į dešinę į Nemuno salą padarė be rodyklių, o posūkius į dešinę į Mindaugo pr. iš pradžių buvo padarę be rodyklių, bet po to grąžino atgal, neva senas projektas ir pataisys kitame etape...

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          KET nieko nesako, bet senas standartas ir naujos taisyklės vienareikšmiškai draudžia tokiu atveju leisti kertamą srautą.
          Jei KET nieko nesako, tai konfliktai garantuoti, vairuotojai mato žalią rodyklę ir mano kad jie turi pirmenybę, pestėji taip pat mato žalią signalą ir mano kad juos automobiliai praleis. Anksčiau pestėji turėjo pirmenybę, o dabar kitaip?
          ...posūkius į dešinę į Nemuno salą padarė be rodyklių, o posūkius į dešinę į Mindaugo pr. iš pradžių buvo padarę be rodyklių, bet po to grąžino atgal, neva senas projektas ir pataisys kitame etape...
          Taip pat posukis į dešinę į Mickevičiaus... ir žmones eina... ir mašinos važiuoja... kada pas mus tą bardaką pagaliau sutvarkys...
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Iš kur tiek pesimizmo... ...
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Pėstieji visuomet turi pirmenybę. Pėsčiuosius visuomet privalu praleisti, jei jie eina per gatvę. Šiandien važiavau pro Raseinių sankryžą. Pasitaisau - sustojus prie Stop linijos galima matyti ir šviesoforus virš važiuojamosios dalies. Ir apskritai nekilo problemų nematyti šviesoforų prieš sankryžą

              Šiaip viskas gerai su ta sankryža. Raudono-geltono signalų (kartu) trukmė 1 s, geltono signalo trukmė 3 s, žalias mirksi 4 kartus. Pėstiesiems žalias įjungiamas 1 s anksčiau nei sukančioms transporto priemonėms. Vienintelė problema, kad neapsaugoto dešiniojo posūkio šviesoforuose yra rodyklės.
              Paskutinis taisė dsanto; 2012.08.12, 20:48.

              Comment


                Parašė lencas
                Ne visuomet privalu praleisti, jei jie eina per gatvę Jei eina per pėsčiųjų perėją, tai taip, bet jei lenda po ratais bilekur gatvėj, tai kažin ar privalu praleisti (aišku, nebūtina ir nutrenkti).
                Taip, turėjau omeny pėsčiųjų perėjose O jau šviesoforų programuotojai nustato, ar pėsčiųjų eismas apsaugotas, t.y. jų trajektorijos niekas nekerta, ar jiems einant per žalią signalą jų trajektoriją kirs automobiliai. Pastaruoju atveju naujos šviesoforų taisyklės tam, kad pėstiesiems būtų lengviau pasinaudoti savo pirmumo teise, nurodo, kad pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas būtų įjungtas 1-2 s anksčiau nei sukančioms transporto priemonėms. Taip pėstieji pirmi įžengia į perėją ir privažiavę automobiliai jau mato gatve einančius pėsčiuosius. Pagal naujas taisykles pėsčiųjų žalias negali būti įjungtas vėliau nei transportui, nes tuomet gali būti sunku apskritai įžengti į gatvę.

                Comment


                  Kolkas bjauriausiai pereinama perėja yra sostinės T. Narbuto - Laisvės pr. sankryžoje. Į minėtą prospektą įvažiuoti yra dvi eismo juostos. Šalia raudono šviesoforo signalo yra žalia rodyklė, leidžianti sukti dešinėn. Antra juosta važiavusi mašina manęs vos nenutrenkė, kai man degė žalias šviesoforo signalas
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Jo, ta vieta tikrai pavojinga, pastoviai reik žiūrėt ar tikrai praleidžia. O jei ir praleidžia, tai paskui sustoja ant perėjos, kad duotų kelią važiuojantiems Laisvės pr. Pagal naująsias taisykles jei sukama dviem eilėm, prikabinti lentelės su žalia rodykle nebegalima.

                    Comment


                      Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                      Jo, ta vieta tikrai pavojinga, pastoviai reik žiūrėt ar tikrai praleidžia. O jei ir praleidžia, tai paskui sustoja ant perėjos, kad duotų kelią važiuojantiems Laisvės pr. Pagal naująsias taisykles jei sukama dviem eilėm, prikabinti lentelės su žalia rodykle nebegalima.
                      Vilniečiai, už šią unikaliai pavojingą perėją padėkokokite Vilniaus savivaldybės specialistams, nes jie pėstiesiems čia įrengė trijų sekcijų pėsčiųjų šviesoforą, kuris, jų nuomone, turėtų įspėti pėsčiuosius, jog jų trajektoriją kerta automobiliai. O juokais juokais, vieta labai pavojinga, nes sukama iš dviejų eismo juostų, o dešiniajam posūkiui įrengta trikampė salelė, dėl ko sukančiųjų į dešinę greitis yra gan didelis... Baisu, kaip valdininkai žaidžia žmonių sveikata ir gyvybe. Gerai, kad priimtos naujos saugesnės taisyklės ir ateiyje tokių atvejų nebebus.

                      Comment


                        Padariau fotoreportažą iš naujosios Raseinių Vilniaus - Maironio g. sankryžos. Viskas atitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisykles - šviesoforai išdėstyti prieš sankryžą, šviesoforai pasukti į vairuotojus, signalų trukmės atitinka nurodytas taisyklėse. Vienintelis neatitikimas, kad dešinysis posūkis su rodyklėmis, nors kerta pėsčiųjų eismą:







                        Pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas uždegamas 1 s anksčiau nei į dešinę sukančioms transporto priemonėms, tačiau dešiniojo posūkio transporto šviesoforas turi būti be rodyklių:

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Padariau fotoreportažą iš naujosios Raseinių Vilniaus - Maironio g. sankryžos. Viskas atitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisykles - šviesoforai išdėstyti prieš sankryžą, šviesoforai pasukti į vairuotojus, signalų trukmės atitinka nurodytas taisyklėse. Vienintelis neatitikimas, kad dešinysis posūkis su rodyklėmis, nors kerta pėsčiųjų eismą:

                          Pesciuju perejos zenklas turi buti pries pereja
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Pesciuju perejos zenklas turi buti pries pereja
                            Viskas gerai Dešinėje kelio pusėje ženklas prieš perėją, kairėje kelio pusėje už perėjos Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės:

                            179. Ženklai Nr. 533 ir Nr. 534 „Pėsčiųjų perėja“ turi būti naudojami pėsčiųjų perėjai, esančiai važiuojamojoje dalyje, pažymėti. Ženklas Nr. 533 turi būti įrengiamas kairėje, o ženklas Nr. 534 – dešinėje važiuojamosios dalies pusėje. Ženklai turi būti įrengti taip, kad pažymėtų perėjos plotį: ženklas Nr. 534 – artimesniąją, o ženklas Nr. 533 – tolimesniąją perėjos ribą. Ženklus Nr. 533 leidžiama įrengti kitoje ženklų Nr. 534 pusėje (1 pav.).

                            Comment


                              Minėtos sankryžos dešiniojo posūkio šviesoforo veikimas (pėstiesiems žalias įjungiamas anksčiau), bet pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles neturi būti rodyklių:



                              O su kairiuoju posūkiu viskas gerai - degant žaliai rodyklei, priešpriešinis transporto ir lygiagretus pėsčiųjų eismas draudžiamas:

                              Paskutinis taisė dsanto; 2012.08.13, 10:35.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Padariau fotoreportažą iš naujosios Raseinių Vilniaus - Maironio g. sankryžos. Viskas atitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisykles - šviesoforai išdėstyti prieš sankryžą, šviesoforai pasukti į vairuotojus, signalų trukmės atitinka nurodytas taisyklėse.
                                Gerai, kad čia dar yra pesčiųjų perėja, tai šiaip netaip dar tą kairįjį šviesoforą dar galima pamatyti (nors abėjoju, kad tam "anglui" pirmoje nuotraukoje tai lengva), bet vien Vilniuje yra ne viena ir ne dvi sankryžos, kur pesčiųjų perėjų nėra ir stop-linija yra kokio pusantro metro atstumu nuo kertamos gatvės. Kaip tokiu atvėju pamatyti šioje gatvės pusėje stovinti šviesoforą? - tik atitraukiant stop-liniją. O tai reiškia, kad mašinos sustos toliau, reiškia tas atstumas, kuris buvo įveikiamas iš inercijos privažiuojant prie šviesoforo, dabar bus įveikiamas traukos režimu, reiškia kuro sanaudos padidės.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Seni šviesaforai man aiškesni buvo. Jeigu dega paprastas žalias, reiškia sukant reikia praleisti automobilius ir pėsčiuosius. Jeigu rodyklė - reiškia posūkis apsaugotas tiek nuo kitų automobilių tiek nuo pėsčiųjų. Dabar kaip suprantu visur bus rodyklės, bet vis tiek reiks praleidinėti pėsčiuosius ar net automobilius?
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2012.08.14, 10:25.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Seni šviesaforai man aiškesni buvo. Jeigu dega paprastas žalias, reiškia sukant reikia praleisti automobilius ir pėsčiuosius. Jeigu rodyklė - reiškia posūkis apsaugotas tiek nuo kitų automobilių tiek nuo pėsčiųjų.
                                    Tai ir dabar turi būti tas pats. Tik Raseiniai per klaidą visur sudėjo rodykles.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Gerai, kad čia dar yra pesčiųjų perėja, tai šiaip netaip dar tą kairįjį šviesoforą dar galima pamatyti (nors abėjoju, kad tam "anglui" pirmoje nuotraukoje tai lengva), bet vien Vilniuje yra ne viena ir ne dvi sankryžos, kur pesčiųjų perėjų nėra ir stop-linija yra kokio pusantro metro atstumu nuo kertamos gatvės. Kaip tokiu atvėju pamatyti šioje gatvės pusėje stovinti šviesoforą? - tik atitraukiant stop-liniją. O tai reiškia, kad mašinos sustos toliau, reiškia tas atstumas, kuris buvo įveikiamas iš inercijos privažiuojant prie šviesoforo, dabar bus įveikiamas traukos režimu, reiškia kuro sanaudos padidės.
                                      Pėsčiųjų perėja neturi įtakos. Yra nustatyti minimalūs atstumai nuo Stop linijos iki šviesoforo. 1,5 m yra per mažai, pagal seną tvarką turėjo būti minimum 3 m. Pagal naują turi būti 3,5 m (minimum 2,5 m).

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Tai ir dabar turi būti tas pats. Tik Raseiniai per klaidą visur sudėjo rodykles.
                                        O kaip bus su rodyklėmis paprastose sankryžose, kur yra tik 2 ciklai? Ar dabar visur bus apsaugoti kairieji posūkiai ir bus daug ciklų?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          O kaip bus su rodyklėmis paprastose sankryžose, kur yra tik 2 ciklai? Ar dabar visur bus apsaugoti kairieji posūkiai ir bus daug ciklų?
                                          Turi omeny paprastą keturšalę sankryžą? Tai bus taip pat kaip dabar - be rodyklių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X