Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip suprantu, nuotraukos iš Google Street View?
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Kaip suprantu, nuotraukos iš Google Street View?
      Taip, labai gera priemonė sankryžoms stebėti

      Comment


        Sankrįža įrengta, jei neklystu, kokiais 1987-1988 metais. Ženklai irgi ne paprasti, o plafoniniai su vidiniu apšvietimu.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Sankrįža įrengta, jei neklystu, kokiais 1987-1988 metais. Ženklai irgi ne paprasti, o plafoniniai su vidiniu apšvietimu.
          Dėl ženklų tik dabar pamačiau, nes važiavau dieną ir ženklai nešvietė. Kairiesiems posūkiams šviesoforuose nėra rodyklių. Čia turbūt per laiką nusitrynė?

          Comment


            Neatkreipiau dėmesio, gal ir nusitrynė. Reikės ir į ženklus atkreipti dėmesį, galbūt nebešviečia, paseno viskas. Taikos prospektas liko paskutinėje vietoje norint pervažiuoti miestą, raudonoji banga ir priviso naujų šviesoforų.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Š.m. gegužę Elektrėnuose įrengta pirmoji šviesoforais reguliuojama sankryža. Projektas atliktas pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Šviesoforai su 200 mm optiniu elementu įrengti prieš sankryžą, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Jos ir nereikalingos - pagrindiniame kelyje beveik nuolat dega žalias, o privažiavus iš šalutinio kelio, netrukus uždegamas žalias signalas.

              Pagal naujas taisykles įrengta sankryža iš pirmo žvilgsnio neužgriozdinta 300 mm šviesoforais, kaip anksčiau, bei neperkrauta dideliu šviesoforų kiekiu.

              Nuo Taikos g. pusės yra saugumo salelė, todėl šviesoforai įrengti dešinėje kelio pusėje ir salelėje:



              Draugystės g. salelių nėra, todėl šviesoforai įrengti dešinėje kelio pusėje ir virš važiuojamosios dalies:





              Taikos g. kerta pėsčiųjų perėja ir dviračių takas, todėl įrengti bendri pėsčiųjų - dviratininkų šviesoforai:



              Draugystės g. kerta tik pėsčiųjų perėja:



              Įvažiavimas iš kiemo į sankryžą nereguliuojamas šviesoforu - įrengtas kelio ženklas "Stop":

              Paskutinis taisė dsanto; 2013.08.06, 19:34.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Š.m. gegužę Elektrėnuose įrengta pirmoji šviesoforais reguliuojama sankryža.
                Draugystės g. salelių nėra, todėl šviesoforai įrengti dešinėje kelio pusėje ir virš važiuojamosios dalies:

                Atvaizdas


                Atvaizdas
                Kas čia per mada įrenginėti šituos griozdus virš kelio? Kai mašina atsitrenkia į mažą tiesų stulpą, tai tikimybė sukelti nepatogumus (arba net pavojų) eismui yra daug mažesnė, nei atsitrenkus į šitą Г-formos konstrukciją.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Kas čia per mada įrenginėti šituos griozdus virš kelio? Kai mašina atsitrenkia į mažą tiesų stulpą, tai tikimybė sukelti nepatogumus (arba net pavojų) eismui yra daug mažesnė, nei atsitrenkus į šitą Г-formos konstrukciją.
                  Rimtai? Esi matęs, ar dar geriau, gal gali kokį linką numesti, kaip Lietuvoj griuvo Г-formos konstrukcija?

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Kas čia per mada įrenginėti šituos griozdus virš kelio? Kai mašina atsitrenkia į mažą tiesų stulpą, tai tikimybė sukelti nepatogumus (arba net pavojų) eismui yra daug mažesnė, nei atsitrenkus į šitą Г-formos konstrukciją.
                    kaip alternatyviai siulytum ten pakabint sviesafora?

                    Comment


                      Užvirusi diskusija išvis apie nieką:
                      1. mada pagal taisykles.
                      2. tokių dar labai nedaug įrengta, tad girdėti ar matyti dar neteko. bet jis tikrai nėra sunkiau nugriaunamas už paprastą šviesoforą.
                      3. alternatyvai ten išvis nematau jokio reikalo. judėjimui skirta tik viena juosta, tai kam tie dubliavimai?

                      Comment


                        Sakykit ką norit, bet šitie stulpai yra žymiai 'lengviau' atrodantys, negu įrengiami Kaune - va ten tai pabaisos.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Sakykit ką norit, bet šitie stulpai yra žymiai 'lengviau' atrodantys, negu įrengiami Kaune - va ten tai pabaisos.
                          O kurie Kaune pabaisos?

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                            O kurie Kaune pabaisos?
                            Pvz. Juozapavičiaus pr. tie juodi kvadratiniai stulpai (pakabinamiems šviesoforams).

                            Comment


                              Tam pačiam Vilniuje įrengta daugybė šviesoforų virš važiuojamosios dalies. Pačios gembės nėra nieko naujo. Jų forma ir dydis labai įvairūs, priklauso nuo šviesoforų kiekio, dydžio. Kaune dažnai statomos didelės gembės, nes įrengiama daug šviesoforų.

                              Comment


                                Siaip idomu, tikrai tik viena juosta judejimui, o sviesaforai pakabinti lygiai tokiu paciu principu kaip pavyzdziui Kaune prie gel. stoties kur ka tik pastate, nors ten juostos dvi. Skirtingos sankryzos, o sviesaforu isdestymas identiskas. Neturetu skirtis?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Siaip idomu, tikrai tik viena juosta judejimui, o sviesaforai pakabinti lygiai tokiu paciu principu kaip pavyzdziui Kaune prie gel. stoties kur ka tik pastate, nors ten juostos dvi. Skirtingos sankryzos, o sviesaforu isdestymas identiskas. Neturetu skirtis?
                                  Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, juostų kiekis neapsprendžia šviesoforų virš važiuojamosios dalies kiekio. Jį apsprendžia atskirai reguliuojamų krypčių kiekis.

                                  Comment


                                    Net ir 3 juostu kelyje uztektu pakabint viena virs antrosios juostos?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Net ir 3 juostu kelyje uztektu pakabint viena virs antrosios juostos?
                                      Taip. Pritariu tokia logikai, nes visose eismo juostose stovintys matys tą šviesoforą kuo puikiausiai. Nėra tikslo apkrauti kelią didelėm konstrukcijom ir dideliais kiekiais šviesoforų. Žinoma, užmiestyje, esant ypatingoms eismo sąlygoms, tam tikrais atvejais tikslinga įrengti ir daugiau šviesoforų.

                                      Comment


                                        Palyginimui.

                                        Jonavos - Nuokalnės g. sankryža su daugybe šviesoforų virš kiekvienos eismo juostos:



                                        Geležinkelio stoties sankryža su vienu šviesoforu virš važiuojamosios dalies:

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          kaip alternatyviai siulytum ten pakabint sviesafora?
                                          NIeko nereikia kabinti - reikia pastatyti šviesoforą sankryžos, t.y. naudoti senas taisykles.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X