Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    aš mažiausiai tris galiu įvardinti: tai ši Alytuje prie autobusų stoties (gulbynės sankryža), Kaune Neries kr. ir Varnių g., Savanorių pr. Birželio 23-sios (Anūkėlio sankryža) tad drąsiai manau, kad tokių sankryžų yra daugiau nei pas tave pirštų.
    Vis tiek jos sudaro gal vieną kitą procentą nuo visų ir atsirado tik per paskutinius kelis metus.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Vis tiek jos sudaro gal vieną kitą procentą nuo visų ir atsirado tik per paskutinius kelis metus.
      aš labiau palaikau dsanto kad bent jau Kaune tokių šviesoforų dauguma. Dar vieną galėčiau pridėti tai Gimnazijos ir Šv. Gertrūdos g. sankryža. Bet pamirštam šitą ginčą ir nenutolstam nuo Alytaus temos.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        P.S. pranešimus reiktų iškelti į šviesoforų temą.
        Diskusija apie Alytaus šviesoforus iškelta / nukopijuota į šviesoforų temą.

        Comment


          Parašė Austras Rodyti pranešimą

          Žinau šią sankryžą, tenka važiuoti tik kaip vairuotojui, ir beveik visada viena kryptimi - nuo Kauno link Lazdijų ir atgal. Kai pakeitė šviesoforus susidarė visai priešinga nuomonė negu jūsų: "blemba, visus žalius pėstiesiems uždegė taip, kad nesikirstų srautai, todėl vairuotojams dažnai tenka laukti tuščiai." Kaip matau iš jūsų žinutės, šia tvarka nėra patenkinti nei pėstieji, nei vairuotojai. Tikrai pritariu, kad ši sankryža kažkoks nesusipratimas. Šią problemą dabar išsprendžiau savaip: Ties Miklusėnais suku dešinėn link Užubalių (naujai išasfaltuota) ir vėliau kairėn į Ūdrijos g. Taip stengiuosi aplenkti šį nesusipratimą.
          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
          šioje sankryžoje visomis kryptimis yra po atskirą rodyklę, čia tik bendrai, nenorėjau smulkintis, nes čia buvo teigiančių, kad sukantiems į dešinę niekaip neįtakoja pėsčiųjų mygtukas.
          Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
          Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
          Click image for larger version

Name:	gulbyne.JPG
Views:	1859
Size:	136,7 kB
ID:	1844307
          Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
          - Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima).
          - Molėtų pl. Santaros g. Tas šviesoforas gali būti apvaziuojamas sukant anksčiau link Santariškių garažo ir pro Mažumos aikštelę (jei aikštelės šlagbaumai neriboja laiko).

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą



            Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
            - Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima). Molėtų pl. Santaros g. Tas šviesoforas gali būti apvaziuojamas sukant anksčiau link Santariškių garažo ir pro Mažumos aikštelę (jei aikštelės šlagbaumai neriboja laiko).
            O taip, Vilniuje tokių yra. Dar prie Kareivių g. Rimi yra, esu čia įkėlęs video su absurdišku valdymu. Kaune, ten kur yra atskiri šviesoforai į dešinę, yra veikiantys pėsčiųjų mygtukai. Jei nespausi mygtuko, žalias pėstiesiems neužsidegs.

            Comment


              Kaip priešingas variantas, absoliučiai automobiliams prioritetinė sankryža ties PC "Akropolis", Vilniuje (Ozo - Stanevičiaus g.). Pėstėsiems neleidžiama eiti kartu su paraleliu automobilių srautu, todėl jeigu eini/važiuoji pagal laikrodžio rodyklę - turėsi laukti visą pilną ciklą saugumo salelėje, kurios plotis nesiekia 2m (dviračio ratai išlindę už salelės ribų). Nesuprantu tokio sprendimo, jei gretimoje Ozo - Kareivių - Kalvarijų kuo puikiausiai leidžia kartu su paraleliniu srautu. Tai man asmeniškai adekvačiau būtų arba "konfliktinis" reguliavimas arba pilnai apsaugoti posūkiai su ilgesniu laukimu, bet visos sankryžos kirtimu negu tokie išmislai.

              Click image for larger version  Name:	Ozo - Stanevičiaus.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	1845575
              Paskutinis taisė Riedis; 2020.12.09, 10:23.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
                  Geras pastebėjimas. Dviejų juostų į kairę ten nereikia.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Geras pastebėjimas. Dviejų juostų į kairę ten nereikia.
                    Dvi juostos likę nuo tų laikų, kai nebuvo Akropolio viaduko ir susidarydavo nemažos spūstys norint pasukti į kairę nepaisant dviejų juostų. Realiai dabar apskritai nebereikalingas tos posūkis į kairę, vietoje jo geriau pėstiesiems papildomas ciklas atsirastų, A juosta bei atskira juosta posūkiui į dešinę į Gelvonų g.

                    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	0 Size:	2,21 MB ID:	1845604
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
                      - Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima).
                      Prieš porą savaičių leido važiuoti tiesiai ir į dešinę, kai nebuvo pėsčiųjų (tikriausiai, pakoregavo valdymo programą).
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Prieš porą savaičių leido važiuoti tiesiai ir į dešinę, kai nebuvo pėsčiųjų (tikriausiai, pakoregavo valdymo programą).
                        Arba pasisekė

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
                          Pagal 3D Vilniuje esantį priešprojektinį pasiūlymą, panašu kad taip ir bus. Arba netikslingai persidengia A juostos ir Sankryžos schemos.

                          Click image for larger version  Name:	20201210_182330.jpg Views:	0 Size:	593,8 kB ID:	1846001

                          Tik viešintame pasiūlymų dokumente gan dviprasmiškos kelios schemos, vienoje išlieka 2 kairėn, kitoje ne. Reikia palaukti pirkimų, kad įsitikint kaip pakoreaguotas.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Ir vėl: kam A juosta ir tada stotelė su įvaža? Kam kam kam

                            Comment


                              Parašė liootas Rodyti pranešimą
                              Ir vėl: kam A juosta ir tada stotelė su įvaža? Kam kam kam
                              Šie nukrypimai apie Akropolio sankryžą mažai ką turi bendro su šviesoforų įrengimo tvarka.

                              Comment


                                Ankstesnis planas dėl sankryžos S. Batoro g. - Rudens g. buvo pakeistas, dabar ten tebus pėsčiųjų šviesoforas. Juostų skaičius visur lieka toks pats, niekas nesikeičia.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Kauno Šv. Gertrūdos - Savanorių pr. sankryžos pokyčiai laike.

                                  Tarybiniai laikai (data nežinoma).

                                  Click image for larger version  Name:	Kaunas. Raudonosios Armijos prospektas. Fotografas J.Cikoto.jpg Views:	0 Size:	86,3 kB ID:	1856221

                                  1980 m.

                                  Click image for larger version  Name:	1980.jpg Views:	164 Size:	83,7 kB ID:	1856010

                                  2016 m.

                                  Click image for larger version  Name:	749O0015.JPG Views:	165 Size:	118,0 kB ID:	1856011

                                  2019 m.

                                  Click image for larger version  Name:	20191029_111135.jpg Views:	166 Size:	147,8 kB ID:	1856012
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2021.01.20, 20:47.

                                  Comment


                                    Stebiuosi, kad stulpai anksčiau buvo baltai juodi, o dabar nebe. Nyderlanduose, etc. išliko juodai balti. Matomumas geresnis, ypač tamsoje:

                                    Click image for larger version

Name:	Sankryza.jpg
Views:	1653
Size:	387,9 kB
ID:	1856091
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Stebiuosi, kad stulpai anksčiau buvo baltai juodi, o dabar nebe. Nyderlanduose, etc. išliko juodai balti. Matomumas geresnis, ypač tamsoje:

                                      Click image for larger version

Name:	Sankryza.jpg
Views:	1653
Size:	387,9 kB
ID:	1856091
                                      Man irgi įdomu. Kodėl atsisakė?

                                      Nyderlandai netgi išsiskiria dryžuotais stulpais, nes kitur (pvz. Vokietijoje, Lenkijoje) lyg neteko matyti.

                                      Comment


                                        Kauno Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžos pokyčiai.

                                        1987 m.

                                        Click image for larger version

Name:	WP_20160228_18_48_14_Rich (2).jpg
Views:	264
Size:	83,0 kB
ID:	1856198

                                        2010 m.

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_0358.JPG
Views:	265
Size:	135,6 kB
ID:	1856199

                                        2013 m.

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_0028.JPG
Views:	257
Size:	113,6 kB
ID:	1856200

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Kauno Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžos pokyčiai.
                                          1987 m.

                                          Click image for larger version

Name:	WP_20160228_18_48_14_Rich (2).jpg
Views:	264
Size:	83,0 kB
ID:	1856198
                                          Nuotrauka turbūt iš laikraščio.

                                          ...bet kokybė tokia, kad jei ne šviesoforas atrodytų kaip iš Tarpukario

                                          Patiko stilizuotos tvorelės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X