Parašė thomcius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
aš labiau palaikau dsanto kad bent jau Kaune tokių šviesoforų dauguma. Dar vieną galėčiau pridėti tai Gimnazijos ir Šv. Gertrūdos g. sankryža. Bet pamirštam šitą ginčą ir nenutolstam nuo Alytaus temos.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Vis tiek jos sudaro gal vieną kitą procentą nuo visų ir atsirado tik per paskutinius kelis metus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Diskusija apie Alytaus šviesoforus iškelta / nukopijuota į šviesoforų temą.Parašė dsanto Rodyti pranešimąP.S. pranešimus reiktų iškelti į šviesoforų temą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Žinau šią sankryžą, tenka važiuoti tik kaip vairuotojui, ir beveik visada viena kryptimi - nuo Kauno link Lazdijų ir atgal. Kai pakeitė šviesoforus susidarė visai priešinga nuomonė negu jūsų: "blemba, visus žalius pėstiesiems uždegė taip, kad nesikirstų srautai, todėl vairuotojams dažnai tenka laukti tuščiai." Kaip matau iš jūsų žinutės, šia tvarka nėra patenkinti nei pėstieji, nei vairuotojai. Tikrai pritariu, kad ši sankryža kažkoks nesusipratimas. Šią problemą dabar išsprendžiau savaip: Ties Miklusėnais suku dešinėn link Užubalių (naujai išasfaltuota) ir vėliau kairėn į Ūdrijos g. Taip stengiuosi aplenkti šį nesusipratimą.Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:Parašė thomcius Rodyti pranešimąšioje sankryžoje visomis kryptimis yra po atskirą rodyklę, čia tik bendrai, nenorėjau smulkintis, nes čia buvo teigiančių, kad sukantiems į dešinę niekaip neįtakoja pėsčiųjų mygtukas.
Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
- Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima).
- Molėtų pl. Santaros g. Tas šviesoforas gali būti apvaziuojamas sukant anksčiau link Santariškių garažo ir pro Mažumos aikštelę (jei aikštelės šlagbaumai neriboja laiko).
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O taip, Vilniuje tokių yra. Dar prie Kareivių g. Rimi yra, esu čia įkėlęs video su absurdišku valdymu. Kaune, ten kur yra atskiri šviesoforai į dešinę, yra veikiantys pėsčiųjų mygtukai. Jei nespausi mygtuko, žalias pėstiesiems neužsidegs.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
- Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima). Molėtų pl. Santaros g. Tas šviesoforas gali būti apvaziuojamas sukant anksčiau link Santariškių garažo ir pro Mažumos aikštelę (jei aikštelės šlagbaumai neriboja laiko).
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip priešingas variantas, absoliučiai automobiliams prioritetinė sankryža ties PC "Akropolis", Vilniuje (Ozo - Stanevičiaus g.). Pėstėsiems neleidžiama eiti kartu su paraleliu automobilių srautu, todėl jeigu eini/važiuoji pagal laikrodžio rodyklę - turėsi laukti visą pilną ciklą saugumo salelėje, kurios plotis nesiekia 2m (dviračio ratai išlindę už salelės ribų). Nesuprantu tokio sprendimo, jei gretimoje Ozo - Kareivių - Kalvarijų kuo puikiausiai leidžia kartu su paraleliniu srautu. Tai man asmeniškai adekvačiau būtų arba "konfliktinis" reguliavimas arba pilnai apsaugoti posūkiai su ilgesniu laukimu, bet visos sankryžos kirtimu negu tokie išmislai.
Paskutinis taisė Riedis; 2020.12.09, 11:23.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geras pastebėjimas. Dviejų juostų į kairę ten nereikia.Parašė abruo Rodyti pranešimąToje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė abruo Rodyti pranešimąToje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.Dvi juostos likę nuo tų laikų, kai nebuvo Akropolio viaduko ir susidarydavo nemažos spūstys norint pasukti į kairę nepaisant dviejų juostų. Realiai dabar apskritai nebereikalingas tos posūkis į kairę, vietoje jo geriau pėstiesiems papildomas ciklas atsirastų, A juosta bei atskira juosta posūkiui į dešinę į Gelvonų g.Parašė John Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas. Dviejų juostų į kairę ten nereikia.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prieš porą savaičių leido važiuoti tiesiai ir į dešinę, kai nebuvo pėsčiųjų (tikriausiai, pakoregavo valdymo programą).Parašė Romas Rodyti pranešimąTokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
- Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima).
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Arba pasisekėParašė Aleksio Rodyti pranešimąPrieš porą savaičių leido važiuoti tiesiai ir į dešinę, kai nebuvo pėsčiųjų (tikriausiai, pakoregavo valdymo programą).
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal 3D Vilniuje esantį priešprojektinį pasiūlymą, panašu kad taip ir bus. Arba netikslingai persidengia A juostos ir Sankryžos schemos.Parašė abruo Rodyti pranešimąToje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
Tik viešintame pasiūlymų dokumente gan dviprasmiškos kelios schemos, vienoje išlieka 2 kairėn, kitoje ne. Reikia palaukti pirkimų, kad įsitikint kaip pakoreaguotas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šie nukrypimai apie Akropolio sankryžą mažai ką turi bendro su šviesoforų įrengimo tvarka.Parašė liootas Rodyti pranešimąIr vėl: kam A juosta ir tada stotelė su įvaža?
 Kam kam kam
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man irgi įdomu. Kodėl atsisakė?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Nyderlandai netgi išsiskiria dryžuotais stulpais, nes kitur (pvz. Vokietijoje, Lenkijoje) lyg neteko matyti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nuotrauka turbūt iš laikraščio.Parašė dsanto Rodyti pranešimąKauno Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžos pokyčiai.
1987 m.
...bet kokybė tokia, kad jei ne šviesoforas atrodytų kaip iš Tarpukario
Patiko stilizuotos tvorelės.
Comment
 
Comment