Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Gal dar kiek per anksti šauti šampaną..... Bet jei ir rytoj ten nebus tokio kalibro kamščio kaip antradienį, tuomet greičiausiai šios sankryžos jau nebereikės perdarinėti.
    Perdaryti nebėra ką, tik nebent pareguliuoti fazių laikus Atskiras šviesoforas į dešinę ir skirtas didesniam pralaidumui Lauksim žinių

    Comment


      Šiaulių Pramonės/Išradėjų g. sankryža nuo Išradėjų/Baltų g, pusės, apie 12 val.



      Užsidegus žaliam signalui stovėjo tiek automobilių. Palygus su tai kiek jų stovėdavo prieš sankryžos rekonstrukciją, tikrai daugoka....



      Bet nesunkiai pravažiuoja visi ir dar lieka laiko.



      Kol apsisuko ratas ir kitą kartą užsidegė žalias, prie raudono signalo nesustojo nei vienas automobilis.



      Manyčiau, kad bendras vaizdas visai geras.

      Comment


        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Šiaulių Pramonės/Išradėjų g. sankryža nuo Išradėjų/Baltų g, pusės, apie 12 val.

        Atvaizdas


        Užsidegus žaliam signalui stovėjo tiek automobilių. Palygus su tai kiek jų stovėdavo prieš sankryžos rekonstrukciją, tikrai daugoka....

        Atvaizdas


        Bet nesunkiai pravažiuoja visi ir dar lieka laiko.

        Atvaizdas


        Kol apsisuko ratas ir kitą kartą užsidegė žalias, prie raudono signalo nesustojo nei vienas automobilis.

        Atvaizdas


        Manyčiau, kad bendras vaizdas visai geras.
        Smagu, kad skiri laiko Kitaip sakant, nuėmus lenteles su žaliomis rodyklėmis ir įrengus atskirą dešiniojo posūkio šviesoforą, eismo pralaidumas nesumažėjo? Dar labai svarbu, kad panaikintos konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, o vairuotojai netrukdomai gali sukti į dešinę.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Kitaip sakant, nuėmus lenteles su žaliomis rodyklėmis ir įrengus atskirą dešiniojo posūkio šviesoforą, eismo pralaidumas nesumažėjo?
          Kol kas neturiu tvirtos nuomonės. Dabar ten eismas vyksta kitaip nei anksčiau. Prieš tai dalis automobilių (nemaža dalis....) sukdavo į dešinę per raudoną, todėl prie sankryžos stovėdavo gerokai mažiau automobilių. Dabar, kai per raudoną sukti į dešinę jau nebegalima, prie sankryžos stovi pastebimai daugiau automobilių. Bet tiek užvakar, tiek šiandien visi jie spėja pasukti į dešinę, kartais visos fazės ir neprireikia.

          Iš dalies patogiau ir saugiau, automobiliai gali netrukdomi sukti į dešinę (bet ten ir anskčiau per raudoną pasukti į dešinę labai didelių problemų nebuvo), bet dabar ten stovi tikrai daugiau automobilių. Ir jie tą daro ilgiau...

          Comment


            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            Kol kas neturiu tvirtos nuomonės. Dabar ten eismas vyksta kitaip nei anksčiau. Prieš tai dalis automobilių (nemaža dalis....) sukdavo į dešinę per raudoną, todėl prie sankryžos stovėdavo gerokai mažiau automobilių. Dabar, kai per raudoną sukti į dešinę jau nebegalima, prie sankryžos stovi pastebimai daugiau automobilių. Bet tiek užvakar, tiek šiandien visi jie spėja pasukti į dešinę, kartais visos fazės ir neprireikia.

            Iš dalies patogiau ir saugiau, automobiliai gali netrukdomi sukti į dešinę (bet ten ir anskčiau per raudoną pasukti į dešinę labai didelių problemų nebuvo), bet dabar ten stovi tikrai daugiau automobilių. Ir jie tą daro ilgiau...
            Taip, stovi, nes dega raudonas Užsidegus žaliam, pravažiuoja. O degant raudonam su lentele turėjo kiekvienas sustoti ir tik tuomet sukti dešinę. Dabar sukama nesustojus.
            Paskutinis taisė dsanto; 2014.11.01, 17:44.

            Comment


              tikiuosi, sita sustojimo prie zalios rodykles taisykle greitai bus atsaukta.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Taip, stovi, nes dega raudonas . Užsidegus žaliam, pravažiuoja.
                Sensacija .

                Tiesiog svarstau ar papildomas patogumas ir tam tikras saugumas nusveria tai, kad dabar ten reikia gerokai ilgiau pastovėti. Čia jau iš kurios pusės pažiūrėsi.....

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Sensacija .

                  Tiesiog svarstau ar papildomas patogumas ir tam tikras saugumas nusveria tai, kad dabar ten reikia gerokai ilgiau pastovėti. Čia jau iš kurios pusės pažiūrėsi.....
                  Tamsta esate tikras lietuvis. Viskas visada blogai. Pradėkime nuo to, kad lentelė su žalia rodykle įrengta neteisėtai. Iš pradžių baiminotės, kad nuėmus ir taip ten negalimą lentelę, nebus jokių pakeitimų. Vis dėl to, savivaldybė įrengė atskirą atskirą šviesoforą į dešinę. Vėl blogai. Nepaisant to, kad kiekvieno ciklo fazėje sukantieji į dešinę pravažiuoja sankryžą, vėl blogai. Nes reikia sustoti ir palaukti. O kad prie lentelės reikėdavo stoti, nesiskaito.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Tamsta esate tikras lietuvis. Viskas visada blogai. Pradėkime nuo to, kad lentelė su žalia rodykle įrengta neteisėtai. Iš pradžių baiminotės, kad nuėmus ir taip ten negalimą lentelę, nebus jokių pakeitimų. Vis dėl to, savivaldybė įrengė atskirą atskirą šviesoforą į dešinę. Vėl blogai. Nepaisant to, kad kiekvieno ciklo fazėje sukantieji į dešinę pravažiuoja sankryžą, vėl blogai. Nes reikia sustoti ir palaukti. O kad prie lentelės reikėdavo stoti, nesiskaito.
                    Tiesiog manau, kad tiek vienas, tiek kitas variantas turi tam tikrų pliusų bei minusų, todėl svarstau, kuris variantas yra optimaliausias pralaidumo ir saugumo klausimais . Ir tikrai nemanau, kad viskas yra blogai.

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Tiesiog manau, kad tiek vienas, tiek kitas variantas turi tam tikrų pliusų bei minusų, todėl svarstau, kuris variantas yra optimaliausias pralaidumo ir saugumo klausimais . Ir tikrai nemanau, kad viskas yra blogai.
                      Lentelė su žalia rodykle ten negalima. Tad lieka svarstyti du variantus: bendras šviesoforas važiuojantiems tiesiai, į kairę ir į dešinę; arba atskiras šviesoforas į dešinę.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Lentelė su žalia rodykle ten negalima. Tad lieka svarstyti du variantus: bendras šviesoforas važiuojantiems tiesiai, į kairę ir į dešinę; arba atskiras šviesoforas į dešinę.
                        Tik hipotetiškau lyginau senąją tvarką su naująją. Žinoma, atskiras šviesoforas visgi geriau, nes nesimaišys pestieji, jis ir dega ilgiau.

                        Bet nereikia mėtytis "tikro lietuvio" epitetais kiekvieną kartą sukritikavus naująjį standartą. Taip, sustoti ir stovėti reikia ilgiau, norite pasakyti tai gerai ? Užtat sukant į dešinę niekas nesimaišo. Nereikia visko suabsoliutinti, kaip ir sakiau kiekvienas variantas turi savų pliusų ir minusų.

                        Comment


                          Diskusijoje dėl kamščių Šiaulių Pramonės/Išradėjų g, sankryžoje galima galutinai dėti tašką.

                          Nuo Baltų g, pusės. Užsidegė raudonas, bet visi spėjo pravažiuoti be problemų.



                          ("Gera" nuotrauka išėjo ) Visi spėja pasukti.

                          Tiesa, reikia pastebėti, kad artėjant vakarui srautas nuo "pietinio" mažėja, o link "pietinio" nuo turgaus pusės kaip tik didėja, nes dauguma suka namo. Todėl šiandien vakarinio piko metu Pramonės g. vis susidarydavo kelių automobilių eilutė, kurie per vieną fazę nespėdavo pasukti link Baltų g. Artėjant pikui ji palaipsniui ilgėjo. Dienos metu fazės link Baltų g. užtenka su kaupu, bet būtų visai neblogai jei piko metu jai būtų skiriama šiek tiek daugiau laiko, tai būtų tikrai pliusas.



                          Man turbūt labiausiai patinka tai, kad atskiras šviesoforas į dešinę įveda daugiau tvarkos. Raudona stovi, žalias važiuoji, plius niekas nemaišo. Darant prielaida, kad nuo šiol šis šviesoforas į dešinę dirbtinai nebekurs kamščių, šis variantas man žymiai labiau patinka. Na taip, reikia pripažinti, kad tenka ilgiau pastovėti ir laiko prasme šis variantas galbūt nusileidžia lentelei, bet sprendžiant pagal dabartinį vaizdą visi spėja pravažiuoti per vieną fazę. Tiesa, daugumai delfi komentatorių šis šviesoforas tikrai nepatinka. Greitesnis pravažiavimas jiems labiau prie širdies nei šiek tiek ilgesnis pastovėjimas ir pravažiavimas be kliūčių. Čia jau priklauso nuo to iš kurios varpinės pažiūrėsi, vieniems laiko gaišimas, o kitiems visai normaliai.
                          Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.03, 17:30.

                          Comment


                            Straipsnis (įdedu jau kiek paveluotai...) apie rekonstruotą Pramonės/Išradėjų g. sankryžą. Su teiginiu, kad "mažiau kamščių" iš pradžių dar buvo galima ginčytis, bet laimei situacija ryškiai pasikeitė .

                            Išmaniojo šviesoforo poveikis – saugesnis eismas ir mažiau kamščių

                            Beveik prieš mėnesį Šiaulių miesto keliuose įdiegta naujovė – tai išmanusis šviesoforas Pramonės ir Išradėjų gatvių sankryžoje. Šviesoforas automatiškai reguliuoja eismo srautą, sukant į dešinę nebereikia žvalgytis, ar eina pėstieji.

                            Transporto priemonių eismas yra filmuojamas – tai prevencinė saugaus eismo priemonė. Statant išmanųjį šviesoforą buvo siekiama ne tik pasirūpinti saugesniu eismu, bet ir sumažinti kamščius piko metu. Tad ar pasiteisino lūkesčiai?

                            Išmanusis šviesoforas pateisino lūkesčius

                            Pasak Šiaulių miesto savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojo Romano Kančausko, išmanusis šviesoforas pateisino lūkesčius. „Be jokios abejonės – lūkesčiai pasiteisino. Pagrindinė problema šioje sankryžoje buvo atlikti kairiojo posūkio manevrą iš Pramonės gatvės į Išradėjų gatvę, o dabar situacija tikrai pasitaisė“, - sako R. Kančauskas.

                            Pasak jo, šioje sankryžoje sunkiausia vakarinio piko metu. „Susidarydavo tikrai didelės eilės ir žmonės daug laiko gaišdavo. Situacija ženkliai pagerėjo įtaisius šioje sankryžoje išmanųjį šviesoforą“, - teigia R. Kančauskas.

                            Saugesnis eismas – mažiau nelaimių

                            ŠVAPK Kelių policijos biuro viršininkas Kęstutis Dičius taip pat nusiteikęs teigiamai – išmanusis šviesoforas tapo saugesnio eismo dalimi. „Mano nuomone, tokio šviesoforo tikrai reikia. Manau, kad viskas gerai su juo. Jis pats srautus reguliuoja – nematau jokių problemų šioje sankryžoje“, - teigia K. Dičius.

                            Pasak jo, išmanusis šviesoforas – tai ateinančių kartų dalykas, kuris kurs saugesnę eismo aplinką. Šviesoforas pats reguliuoja eismą pagal esamą situaciją – tai tik pliusas. „Yra netgi ir naujovė – jeigu atvažiuoji naktį, iš visų keturių pusių matai raudoną šviesoforo signalą. Žmogų tai priverčia truputį atsibusti ir pamatyti, pristabdyti mašiną. Priartėjus prie sankryžos įsijungia žalia“, - sako K. Dičius.

                            Kelių policijos biuro viršininkas pasakoja, kad teko sulaukti nemažai pasisakymų ir klausimų dėl to, kad antroje pusėje nėra šviesoforo. Tačiau, kaip sako K. Dičius, žmonės už šviesoforo sustoja prie STOP linijos, taip pat kiekvienoje eismo juostoje yra šviesoforas, taigi problemos čia nėra.
                            http://snaujienos.lt/naujienos/miest...-ir-maiau-kami

                            Comment


                              Paragintas keleto forumo narių, noriu padaryti pareiškimą. Tai nebus teisinimasis, o tiesiog paaiškinimas. Ne kartą šioje temoje sulaukiau pastebėjimų, kad esu suinteresuotas asmuo, propaguoju naująją šviesoforų įrengimo tvarką. Gal kažkam mano istorija atskleis, kad taip nėra.

                              Pirmoji mano kelionė už geležinės uždangos buvo kelionė į Berlyną, 2000 m. Kai draugas vokietis degant raudonam signalui sustojo prieš sankryžą, pirmą kartą pamačiau, kad kairysis posūkis reguliuojamas atskiru šviesoforu su rodyklėmis – degė raudonas signalas su rodykle į kairę. Tada dar jam pasakiau, kad pas mus posūkis reguliuojamas viena rodykle. Kita kelionė į Vokietiją buvo 2004 m. – lankiausi Miunchene. Vėl gi draugas vokietis vežiojo po šį miestą, tad mačiau, kad posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais.

                              2005 m. gruodį atidaroma sankryža Kaune, skirta įvažiavimui į prekybos centrą „Mega“. Pirmą kartą Lietuvoje virš kiekvienos eismo juostos įrengiami atskiri šviesoforai su rodyklėmis – nėra jokių papildomų sekcijų.



                              Vėliau Kaune trijų sekcijų šviesoforai su rodyklėmis į kairę įrengti Veiverių – Minkovskių – Marvelės g.; Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g.; Karaliaus Mindaugo pr. – Mickevičiaus g.; Jonavos – Nuokalnės g. sankryžose. Galvojau, kad ir toliau visur bus taip pat.

                              2009 m. atostogavau Kretoje, ir dar kartą įsitikinau – už buvusios SSRS teritorijos posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais, taip pat ir ne tokioje turtingoje Graikijoje:



                              Tą patį rudenį, gruodžio mėn. pradėjo veikti naujas šviesoforas Kaune, Raudondvario pl. – kelio į Via Baltica sankryžoje. Mano nusivylimui, buvo įrengti šviesoforai su papildomomis sekcijomis.



                              Supratau, kad sistema, vakarietiškai įrengti šviesoforus, neveikia, kažkas joje ne taip. Tai mane paskatino ieškoti informacijos internete. Taip atradau šį forumą. Pradėjau diskusiją apie papildomų sekcijų, taip kaip jos reguliuoja eismą pagal sovietinį palikimą, problematiką. Vieni mane palaikė, kiti sakė, kad tai nėra problema. Tuomet supratau, kas diskusijomis forume nieko nepasieksiu. Norint pasiekti rezultatų, reikia klibinti institucijas. Išsiunčiau laiškus Kauno, Vilniaus miestų savivaldybėms, Susisiekimo ministerijai, Kelių direkcijai. Laiške pateikiau pavyzdžius iš vakarietiškų Kauno sankryžų bei iš viso pasaulio, kuriose matosi atskiri posūkių šviesoforai.

                              Tuomet mane pasiekia informacija, kad tuo metu buvo kaip tik rengiamos naujos Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Maža to, šviesoforų taisyklės rengiamos vadovaujantis Vokietijos šviesoforų įrengimo dokumentu RiLSA! Nutariau įsigyti šį vokišką dokumentą ir jo papildinį, taip pat Lietuvos standartą LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“ bei jo papildinį. Išstudijavau visus šiuos dokumentus ir susidariau savo nuomonę – lietuviškas dokumentas praktiškai 100 proc. nukopijuotas nuo rusų standarto ir orientuojasi iš esmės tik į šviesoforų pastatymo vietas. Dar blogiau – lietuviškame standarte praktiškai uždrausti dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai! Vokiškas dokumentas – tai išsamus dokumentas, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas eismo saugumui. Naujai rengiamoms lietuviškoms taisyklėms teikiau pasiūlymus, į kurių dalį buvo atsižvelgta.

                              Mano nuomone, dabartinės šviesoforų taisyklės yra tikrai geros – joms duočiau 9 balus iš 10, kai senam šviesoforų standartui duočiau patenkinamą balą – 6. Išskirčiau pagrindinius naujų taisyklių, mano asmenine nuomone, privalumus: posūkių reguliavimą atskirais šviesoforais, dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforų sugrąžinimą į Lietuvos gatves, prioriteto pėstiesiems suteikimą, lentelių su žaliomis rodyklėmis apribojimą nesaugiais atvejais, šviesoforų įrengimą tik prieš sankryžą, šviesoforų simbolių standartizavimą ir t.t.

                              Atvirai pareiškiu, kad mano veikla yra iš pilietinių paskatų, niekieno nefinansuojama ir niekieno neįtakojama. Niekas nefinansuoja literatūros įsigijimo, kelionių į šviesoforų postus ir mano straipsnių viešoje erdvėje. Veikiu savarankiškai, nes tikiu, kad su laiku atsikratysime sovietinio palikimo eismo reguliavimo sistemos. Nebūkime tokie materialūs, tikrai vis dar yra žmonių, kurie veikia iš idėjos, o ne dėl tariamo suinteresuotumo.

                              Kaip jau minėjau, naujas šviesoforų taisykles vertinu 9 balais. Tikrai jas dar galima ir reikia tobulinti. O tai galime daryti kiekvienas iš mūsų – demokratinė sistema suteikia teisę kiekvienam pareikšti nuomonę už taisyklių rengimą atsakingai institucijai – Susisiekimo ministerijai. Šis forumas yra skirtas tik diskusijoms, o norint kažką tikrai pakeisti – reikia bendrauti su institucijomis. Tad siūlau tiems, kurie mato trūkumų šviesoforų taisyklėse, rašyti apie tai ne tik šiame forume, bet ir tiems, kurie šias taisykles rengia.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Paragintas keleto forumo narių, noriu padaryti pareiškimą. Tai nebus teisinimasis, o tiesiog paaiškinimas. Ne kartą šioje temoje sulaukiau pastebėjimų, kad esu suinteresuotas asmuo, propaguoju naująją šviesoforų įrengimo tvarką. Gal kažkam mano istorija atskleis, kad taip nėra.

                                Pirmoji mano kelionė už geležinės uždangos buvo kelionė į Berlyną, 2000 m. Kai draugas vokietis degant raudonam signalui sustojo prieš sankryžą, pirmą kartą pamačiau, kad kairysis posūkis reguliuojamas atskiru šviesoforu su rodyklėmis – degė raudonas signalas su rodykle į kairę. Tada dar jam pasakiau, kad pas mus posūkis reguliuojamas viena rodykle. Kita kelionė į Vokietiją buvo 2004 m. – lankiausi Miunchene. Vėl gi draugas vokietis vežiojo po šį miestą, tad mačiau, kad posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais.

                                2005 m. gruodį atidaroma sankryža Kaune, skirta įvažiavimui į prekybos centrą „Mega“. Pirmą kartą Lietuvoje virš kiekvienos eismo juostos įrengiami atskiri šviesoforai su rodyklėmis – nėra jokių papildomų sekcijų.

                                Atvaizdas


                                Vėliau Kaune trijų sekcijų šviesoforai su rodyklėmis į kairę įrengti Veiverių – Minkovskių – Marvelės g.; Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g.; Karaliaus Mindaugo pr. – Mickevičiaus g.; Jonavos – Nuokalnės g. sankryžose. Galvojau, kad ir toliau visur bus taip pat.

                                2009 m. atostogavau Kretoje, ir dar kartą įsitikinau – už buvusios SSRS teritorijos posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais, taip pat ir ne tokioje turtingoje Graikijoje:

                                Atvaizdas


                                Tą patį rudenį, gruodžio mėn. pradėjo veikti naujas šviesoforas Kaune, Raudondvario pl. – kelio į Via Baltica sankryžoje. Mano nusivylimui, buvo įrengti šviesoforai su papildomomis sekcijomis.

                                Atvaizdas


                                Supratau, kad sistema, vakarietiškai įrengti šviesoforus, neveikia, kažkas joje ne taip. Tai mane paskatino ieškoti informacijos internete. Taip atradau šį forumą. Pradėjau diskusiją apie papildomų sekcijų, taip kaip jos reguliuoja eismą pagal sovietinį palikimą, problematiką. Vieni mane palaikė, kiti sakė, kad tai nėra problema. Tuomet supratau, kas diskusijomis forume nieko nepasieksiu. Norint pasiekti rezultatų, reikia klibinti institucijas. Išsiunčiau laiškus Kauno, Vilniaus miestų savivaldybėms, Susisiekimo ministerijai, Kelių direkcijai. Laiške pateikiau pavyzdžius iš vakarietiškų Kauno sankryžų bei iš viso pasaulio, kuriose matosi atskiri posūkių šviesoforai.

                                Tuomet mane pasiekia informacija, kad tuo metu buvo kaip tik rengiamos naujos Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Maža to, šviesoforų taisyklės rengiamos vadovaujantis Vokietijos šviesoforų įrengimo dokumentu RiLSA! Nutariau įsigyti šį vokišką dokumentą ir jo papildinį, taip pat Lietuvos standartą LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“ bei jo papildinį. Išstudijavau visus šiuos dokumentus ir susidariau savo nuomonę – lietuviškas dokumentas praktiškai 100 proc. nukopijuotas nuo rusų standarto ir orientuojasi iš esmės tik į šviesoforų pastatymo vietas. Dar blogiau – lietuviškame standarte praktiškai uždrausti dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai! Vokiškas dokumentas – tai išsamus dokumentas, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas eismo saugumui. Naujai rengiamoms lietuviškoms taisyklėms teikiau pasiūlymus, į kurių dalį buvo atsižvelgta.

                                Mano nuomone, dabartinės šviesoforų taisyklės yra tikrai geros – joms duočiau 9 balus iš 10, kai senam šviesoforų standartui duočiau patenkinamą balą – 6. Išskirčiau pagrindinius naujų taisyklių, mano asmenine nuomone, privalumus: posūkių reguliavimą atskirais šviesoforais, dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforų sugrąžinimą į Lietuvos gatves, prioriteto pėstiesiems suteikimą, lentelių su žaliomis rodyklėmis apribojimą nesaugiais atvejais, šviesoforų įrengimą tik prieš sankryžą, šviesoforų simbolių standartizavimą ir t.t.

                                Atvirai pareiškiu, kad mano veikla yra iš pilietinių paskatų, niekieno nefinansuojama ir niekieno neįtakojama. Niekas nefinansuoja literatūros įsigijimo, kelionių į šviesoforų postus ir mano straipsnių viešoje erdvėje. Veikiu savarankiškai, nes tikiu, kad su laiku atsikratysime sovietinio palikimo eismo reguliavimo sistemos. Nebūkime tokie materialūs, tikrai vis dar yra žmonių, kurie veikia iš idėjos, o ne dėl tariamo suinteresuotumo.

                                Kaip jau minėjau, naujas šviesoforų taisykles vertinu 9 balais. Tikrai jas dar galima ir reikia tobulinti. O tai galime daryti kiekvienas iš mūsų – demokratinė sistema suteikia teisę kiekvienam pareikšti nuomonę už taisyklių rengimą atsakingai institucijai – Susisiekimo ministerijai. Šis forumas yra skirtas tik diskusijoms, o norint kažką tikrai pakeisti – reikia bendrauti su institucijomis. Tad siūlau tiems, kurie mato trūkumų šviesoforų taisyklėse, rašyti apie tai ne tik šiame forume, bet ir tiems, kurie šias taisykles rengia.
                                Didžiausias palaikymas ir pagarba dsanto. Pavyzdys visiems, kaip nuo kalbų galima pereiti prie darbų ir, nuosekliai dirbant, pasiekti rezultatų.

                                Comment


                                  Pritariu kolegoms, pilietiškumas sveikintinas.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Paragintas keleto forumo narių, noriu padaryti pareiškimą. Tai nebus teisinimasis, o tiesiog paaiškinimas. Ne kartą šioje temoje sulaukiau pastebėjimų, kad esu suinteresuotas asmuo, propaguoju naująją šviesoforų įrengimo tvarką. Gal kažkam mano istorija atskleis, kad taip nėra.
                                    Teksto daug, bet taip ir neparašyta, kodėl reikia šviesoforus įrenginėti tik prieš sankryžą. Tuo labiau, kad šviesoforai už sankryžos ir Stop-linija prie pat šviesoforo padėda taupyti kurą ir trumpina kamščius.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Na, būna, kad žmogui aiškini, aiškini, o jis vis tiek - savo, nors kuolą ant galvos tašyk. Bet tai kam vėl iš naujo prašyti aiškinti? Juk jau buvo krūva postų tuo Stop linijos klausimu.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Na, būna, kad žmogui aiškini, aiškini, o jis vis tiek - savo, nors kuolą ant galvos tašyk. Bet tai kam vėl iš naujo prašyti aiškinti? Juk jau buvo krūva postų tuo Stop linijos klausimu.
                                        Tai gal tu paaiškinsi, kodėl Izraelyje (ne buv.TSRS ir ne rytų blokas) šviesoforai įrenginėjami taip, kaip neseniai buvo Lietuvoje (prieš ir už sankryžos, stop-linija prie pat šviesoforo), o šviesoforų lempos neturi nupieštų rodyklių, o kryptis nurodama virš šviesoforo bloko pakabinus skardą su nupieštą rodyklę (papildomų sekcijų analogas).
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Čia tiems, kam tikrai įdomu (ne troliams), kaip įrengiami šviesoforai Europoje.

                                          KELIO ŽENKLŲ IR SIGNALŲ KONVENCIJA

                                          III skyrius

                                          ŠVIESOFORO SIGNALAI

                                          23 straipsnis

                                          Transporto priemonėms skirti signalai

                                          3. b) Sankryžų šviesoforai statomi prieš sankryžą arba viduryje ar virš jos; jie gali būti pakartoti tolimesnėje sankryžos pusėje ir (arba) vairuotojo akių lygyje.

                                          Pačią Kelio ženklų ir signalų Konvenciją galite pasiskaityti čia:

                                          http://www3.lrs.lt/pls/inter3/oldsea...44&Condition2=

                                          Reikia įvertinti, kad 1971 m. buvo išleistas Europos susitarimas, papildantis Kelio ženklų ir signalų Konvenciją:

                                          http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=157745

                                          Comment

                                          Working...
                                          X