/\
Įdomu, kodėl mano pranešimą cituojate ?
Dėkui už duomenų analizę. Pagalvojau, kad dar vienas įdomus rodiklis turėtų būti gyventojų tankumas šalia to galutinio rezultato. Mažesnis tankumas manau ir reiškia mažesnį greitkelių poreikį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai
Collapse
X
-
Greitkelių tinklo dydis Europos sąjungos šalyse
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąThank you for sharing these images !
Prie sleader sąrašo dar pridėčiau Kaunas - Klaipėda (iki Via Balticos posūkio link Kėdainių) išplėtimas iki 3 juostų, vieno lygio sankryžų naikinimas ir būtų gerai kapitaliai atnaujinti Kaunas - Klaipėda dangą pirmą juostą bent jau perklojant asfaltbetoniu, kad panaikinti provėžas.
O šiaip mūsų infrastruktūra tenkinanti poreikius. O poreikis lenktyniauti su šešėliais yra juokingas ...
Paskaičiavau, kiek vienam milijonui gyventojų šalyje tenka greitkelių. Manau, tai vienas objektyviausių rodiklių, juk greitkeliai skirti gyventojams susisiekti. Žinoma, šalies dydis taip pat šiek tiek turi reikšmės tinklo dydžiui (bet tada Islandija, Mongolija turėtų didelius tinklus, o Belgija ir Olandija mažus), taip pat ir reljefas (visgi Šveicarijoje greitkelį nutiesti ir Danijoje tai ne tas pats). Kad nebūtų diskusijų, kas yra greitkelis (mūsų supratimu autostrada, bet sąvokas aš šiek tiek painioju, atsiprašau), paėmiau EUROSTAT duomenis. (http://epp.eurostat.ec.europa.eu/por.../data/database). Pasirinkau maksimalų dydį iš kelių metų, nes Lietuvoje pvz žiūrint į duomenis atrodo, jog sumažėjo greitkelių, o tiesiog Vilnius-Kaunas kelias buvo perkvalifikuotas. Manau teisingiau vertinti tokius kaip greitkelius, nes skirtumai tarp tokių kelių ir greitkelių mažesni nei tarp regioninių 1+1 kelių.
Vaizdas išrūšiuotas mažėjančia tvarka.
Nieko nestebina Olandija pirmoje vietoje, labiau stebina tai, jog Lietuvoje ir Vokietijoje tinklo tankumas yra panašus. Siūlau atkreipti dėmesį į Lenkiją. Palyginimui ir atsakant į teiginius, jog "Lenkija aplenks visus", paskaičiavau, kaip atrodys tinklo dydis Lenkijoje įvykdžius dabar statomus projektus. Vis dar bus pusantro karto atsilikimas nuo vidutinių šalių, tokių kaip Lietuva ar Vokietija.
Komentuoti:
-
Thank you for sharing these images !
Prie sleader sąrašo dar pridėčiau Kaunas - Klaipėda magistralės ruožo nuo Kauno iki Sitkūnų (Via Balticos posūkio link Kėdainių) išplėtimas iki 3 juostų, vieno lygio sankryžų naikinimas ir būtų gerai kapitaliai atnaujinti Kaunas - Klaipėda dangą, pirmą juostą bent jau perklojant asfaltbetoniu, kad panaikinti provėžas.
O šiaip mūsų infrastruktūra tenkinanti poreikius. O poreikis lenktyniauti su šešėliais yra juokingas ...Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.10.26, 00:38.
Komentuoti:
-
Niekur jie toli nepabėgs. Ką dabar stato, tai tik priartėjimas prie situacijos, kuri būtų adekvati transporto srautams ir gyv. tankumui.
Jei ir toliau vykdytų tokio masto projektus, tai nušoliuotų tolokai. Tačiau manau, kad užbaigus visus dabar pradėtus projektus ateis "ramybės" laikotarpis.
Lietuvoje šiuo metu aktualesni tik miestų aplinkkeliai, dar Via Balticos išplatinimas, A1 tarp Vilniaus ir Kauno, bei užbaigti greitkelį nuo Panevėžio iki Šiaulių. Tačiau tai tikrai nėra būtini tokio masto darbai kokie vyksta Lenkijoje.
Komentuoti:
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąLenkai stato tokiais tempais kad mes ju nepavysim ir po 100 metų.
Komentuoti:
-
Kažką skaičiau, kad iki 2013 metus bus skirta 40 milijardų eurų. Kas žino tiksliau, gal patikslins.
Komentuoti:
-
It's amazing, but also quite strange. /\
Kiek lėšų skiriama tokiam kelių plėtojimui?
Komentuoti:
-
A1 Highway Bridge Over Vistula river near Grudziądz construction site:
And small compartion. How it looks today:
Year ago in Oct 2009:
2 years ago in Otc. 2008:
Photos by mareksaw_cg
Komentuoti:
-
Just opened second section of Szczecin - Gorzów S3 expressway (total lenght of 1st - already in operation, 2nd - just opened, 3rd - yet under cnostruction is almost 100 km):
[/IMG]
Photos by JaCyk.
Komentuoti:
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąPriekyje esantis [PL] reiškia ne kalbą, o vietovę....
Komentuoti:
-
Parašė JohnO perdėtas principingumas prieš anglų kalbą dar niekam niekada neatnešė ir neatneš naudos
Komentuoti:
-
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPalaikau John, visiskai nieko pries kad cia butu komentarai ir anglu ir net gi lenku kalba, nors pastarosios beveik nesuprantu. O Romui siulau temos pavadinima patobulinti, kad butu visos 3 kalbos jame [Lt][Pl][En].
Siūlyčiau padaryti išimtį šiai temai.
Komentuoti:
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąKad mes jau seniai užmigę su Via Baltica. Tas projektas yra praktiškai negyvas.
Komentuoti:
-
Lenku kalba padetu siusti savo nuotraukas su komentarais Lenkijos lenkams. Man daug svarbesne vaizdine informacija nei buki principai.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPalaikau John, visiskai nieko pries kad cia butu komentarai ir anglu ir net gi lenku kalba, nors pastarosios beveik nesuprantu. O Romui siulau temos pavadinima patobulinti, kad butu visos 3 kalbos jame [Lt][Pl][En].
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąNa, jei mes su Via Baltica ruožų rekonstrukcija į automagistralę labai nemiegosim, tai imant tuos "per head" santykius toliau lenkus lenksim sėkmingai
Komentuoti:
Komentuoti: