Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • tricky_kid
    replied
    /\

    Įdomu, kodėl mano pranešimą cituojate ?


    Dėkui už duomenų analizę. Pagalvojau, kad dar vienas įdomus rodiklis turėtų būti gyventojų tankumas šalia to galutinio rezultato. Mažesnis tankumas manau ir reiškia mažesnį greitkelių poreikį.

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Greitkelių tinklo dydis Europos sąjungos šalyse

    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    Thank you for sharing these images !

    Prie sleader sąrašo dar pridėčiau Kaunas - Klaipėda (iki Via Balticos posūkio link Kėdainių) išplėtimas iki 3 juostų, vieno lygio sankryžų naikinimas ir būtų gerai kapitaliai atnaujinti Kaunas - Klaipėda dangą pirmą juostą bent jau perklojant asfaltbetoniu, kad panaikinti provėžas.

    O šiaip mūsų infrastruktūra tenkinanti poreikius. O poreikis lenktyniauti su šešėliais yra juokingas ...
    Vėl prasideda. Ar būtina bet ką pasaulyje pamačius lygtinti su Lietuva? Jaučiu važiuojame į offtopicą, bet kad įrašas nebūtų beprasmis, padariau palyginimą.
    Paskaičiavau, kiek vienam milijonui gyventojų šalyje tenka greitkelių. Manau, tai vienas objektyviausių rodiklių, juk greitkeliai skirti gyventojams susisiekti. Žinoma, šalies dydis taip pat šiek tiek turi reikšmės tinklo dydžiui (bet tada Islandija, Mongolija turėtų didelius tinklus, o Belgija ir Olandija mažus), taip pat ir reljefas (visgi Šveicarijoje greitkelį nutiesti ir Danijoje tai ne tas pats). Kad nebūtų diskusijų, kas yra greitkelis (mūsų supratimu autostrada, bet sąvokas aš šiek tiek painioju, atsiprašau), paėmiau EUROSTAT duomenis. (http://epp.eurostat.ec.europa.eu/por.../data/database). Pasirinkau maksimalų dydį iš kelių metų, nes Lietuvoje pvz žiūrint į duomenis atrodo, jog sumažėjo greitkelių, o tiesiog Vilnius-Kaunas kelias buvo perkvalifikuotas. Manau teisingiau vertinti tokius kaip greitkelius, nes skirtumai tarp tokių kelių ir greitkelių mažesni nei tarp regioninių 1+1 kelių.

    Vaizdas išrūšiuotas mažėjančia tvarka.



    Nieko nestebina Olandija pirmoje vietoje, labiau stebina tai, jog Lietuvoje ir Vokietijoje tinklo tankumas yra panašus. Siūlau atkreipti dėmesį į Lenkiją. Palyginimui ir atsakant į teiginius, jog "Lenkija aplenks visus", paskaičiavau, kaip atrodys tinklo dydis Lenkijoje įvykdžius dabar statomus projektus. Vis dar bus pusantro karto atsilikimas nuo vidutinių šalių, tokių kaip Lietuva ar Vokietija.

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Thank you for sharing these images !

    Prie sleader sąrašo dar pridėčiau Kaunas - Klaipėda magistralės ruožo nuo Kauno iki Sitkūnų (Via Balticos posūkio link Kėdainių) išplėtimas iki 3 juostų, vieno lygio sankryžų naikinimas ir būtų gerai kapitaliai atnaujinti Kaunas - Klaipėda dangą, pirmą juostą bent jau perklojant asfaltbetoniu, kad panaikinti provėžas.

    O šiaip mūsų infrastruktūra tenkinanti poreikius. O poreikis lenktyniauti su šešėliais yra juokingas ...
    Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.10.26, 00:38.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Niekur jie toli nepabėgs. Ką dabar stato, tai tik priartėjimas prie situacijos, kuri būtų adekvati transporto srautams ir gyv. tankumui.
    Jei ir toliau vykdytų tokio masto projektus, tai nušoliuotų tolokai. Tačiau manau, kad užbaigus visus dabar pradėtus projektus ateis "ramybės" laikotarpis.

    Lietuvoje šiuo metu aktualesni tik miestų aplinkkeliai, dar Via Balticos išplatinimas, A1 tarp Vilniaus ir Kauno, bei užbaigti greitkelį nuo Panevėžio iki Šiaulių. Tačiau tai tikrai nėra būtini tokio masto darbai kokie vyksta Lenkijoje.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    Lenkai stato tokiais tempais kad mes ju nepavysim ir po 100 metų.
    Kadanors ir jie tiesti baigs

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Lenkai stato tokiais tempais kad mes ju nepavysim ir po 100 metų.

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Kažką skaičiau, kad iki 2013 metus bus skirta 40 milijardų eurų. Kas žino tiksliau, gal patikslins.

    Komentuoti:


  • yeah#7
    replied
    It's amazing, but also quite strange. /\

    Kiek lėšų skiriama tokiam kelių plėtojimui?

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Amazing

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    A1 Highway Bridge Over Vistula river near Grudziądz construction site:

















    And small compartion. How it looks today:



    Year ago in Oct 2009:



    2 years ago in Otc. 2008:



    Photos by mareksaw_cg

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Just opened second section of Szczecin - Gorzów S3 expressway (total lenght of 1st - already in operation, 2nd - just opened, 3rd - yet under cnostruction is almost 100 km):

















    [/IMG]














    Photos by JaCyk.

    Komentuoti:


  • pzlotnik
    replied
    Fresh update form S11 - Poznań Western Bypass, photos by Carte:



































    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Priekyje esantis [PL] reiškia ne kalbą, o vietovę....
    As ne apie prieki...

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė John
    O perdėtas principingumas prieš anglų kalbą dar niekam niekada neatnešė ir neatneš naudos
    saddamas huseinas nukentėjo bene labiausiai

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    ...Siūlyčiau padaryti išimtį šiai temai.
    Ta pati siulau.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Palaikau John, visiskai nieko pries kad cia butu komentarai ir anglu ir net gi lenku kalba, nors pastarosios beveik nesuprantu. O Romui siulau temos pavadinima patobulinti, kad butu visos 3 kalbos jame [Lt][Pl][En].
    Priekyje esantis [PL] reiškia ne kalbą, o vietovę. Dar nėra buvę, kad vienoje temoje būtų kalbama keliomis kalbomis, bet kokia tema užsienio kalba yra tam skirtame forume.

    Siūlyčiau padaryti išimtį šiai temai.

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Kad mes jau seniai užmigę su Via Baltica. Tas projektas yra praktiškai negyvas.
    Mes jau labai seniai ant laurų užmigę.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Lenku kalba padetu siusti savo nuotraukas su komentarais Lenkijos lenkams. Man daug svarbesne vaizdine informacija nei buki principai.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Palaikau John, visiskai nieko pries kad cia butu komentarai ir anglu ir net gi lenku kalba, nors pastarosios beveik nesuprantu. O Romui siulau temos pavadinima patobulinti, kad butu visos 3 kalbos jame [Lt][Pl][En].
    Gal trys kalbos butu siek tiek per daug, turint omenyje, kad is musu visu, tai labai mazai kas zino Lenku, o Anglu tai beveik visi, neblogai butu padaryti dvieju kalbu, tik Lietuviu ir Anglu

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Na, jei mes su Via Baltica ruožų rekonstrukcija į automagistralę labai nemiegosim, tai imant tuos "per head" santykius toliau lenkus lenksim sėkmingai
    Kad mes jau seniai užmigę su Via Baltica. Tas projektas yra praktiškai negyvas.

    Komentuoti:

Working...
X