Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.
Būtent to ten ir reikia, sukurti juostą į Konsitucijos pr, kuria naudotųsi tik tas srautas ir kuria nebūtų galima išvažiuoti iš žiedo atvažiuojantiems nuo Narbuto g. ar Ukmergės g.
Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.
Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.
Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.
Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.
Iš kur žinai, kad visi laukia į pirmą juostą? Kiti gal elementariai laikosi KET. Ką jeigu sąžiningai laukęs pilietis tokiam besirikiuojančiam įkaltų į šoną? Nes nu nesitiki, kad atlėks per ištisinę iš kairės...
Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?
Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.
Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.
Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?
Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.
Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.
Eilė ant Geležinio Vilko tilto ilgėja ne dienom, o valandom. Vakar ~18val. eilė laukiančių tęsėsi net už tunelio po Gedimino pr. Kadangi tai trukdo automobiliams išvažiuoti iš Goštauto g., tai kamštis ilgėja ir ten.
Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:
Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.
Kaip tas žiedas gali pasidaryti pralaidesnis, jei susiaurintas. Pagrindinis tikslas buvo mažinti avaringumą. Pvz., ties Edukologijos universitetu išvažiuoti iš žiedo galima tik viena juosta (anksčiau būdavo galima dviem). Tai normalu, kad automobilių eilė prieš žiedą pailgėja. Man rodos, kad ta perėja ir buvo nesaugiausia, nes žiede važiuojama gana greitai ir pėsčiajam nelabai aišku, kurie automobiliai važiuos žiedu toliau, kurie išsuks.
Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:
„Savivaldybė planuoja ties užbrūkšniuotais plotais sumontuoti guminius bortelius, o ant ištisinių linijų – atšvaitus. Tai yra, bus taikomi analogiški eismo organziavimo ir pakeitimo principai, kaip
Žirmūnų ir Olandų žiedinėse sankryžose“
Norintiems saugesnių pėsčiųjų perėjų, teks luktelėti kitų metų. Šiuo metu, pabrėžė savivaldybės atstovas, greta žiedo liko dvi pėsčiųjų perėjos, kai einančiam pėsčiomis reikia kirsti tris eismo juostas. Kaip aiškino T. Kamaitis, jos keisis drauge su vykdomais kitais eismo pakeitimais aplinkinėse gatvėse.
„Kitais metais vyks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija, tad gatvėje, važiuojant nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio Baltupių link, atsiras papildoma transportui skirta eismo juosta. Ji baigsis už sankryžos su Žalgirio gatve, maždaug už „Rimi“ parduotuvės, esančios šioje gatvėje“,
Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele.
„Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis. Be to, nebeliks galimybės iš Geležinio Vilko gatvės pasukti į dešinę taip, kad būtų įmanoma per nedidelę žiedinę sankryžą įvažiuoti į Lvovo gatvę. Anot T. Kamaičio, čia bus pakeista eismo kryptis ir juosta bus atiduota vairuotojams, į Geležinio Vilko gatvę atvažiuojantiems nuo „pedagoginio“ žiedo pusės.
Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
Ne vienintelis. Olandų žiede atvažiavus nuo Antakalnio g. pirmąja juosta galima išvažiuoti į Olandų g. Lygiai taip pat atvažiavus nuo Kalnų parko pusės, pirmąja juosta galima išvažiuoti link Žirmūnų tilto.
Net ne vienintelis žiedas, bet vienintelis įvažiavimas.
Būtent. Bet tą diktuoja elementari logika, nes kam būtų reikalingas važiavimas "tiesiai" (iki antro išvažiavimo) dviejomis juostomis, jei ten važiuoja tik labai nedaug transporto, nes ta kryptimi galima pravažiuoti pro apačią.
Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
Net ne vienintelis žiedas, bet vienintelis įvažiavimas.
Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
Komentuoti: