Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • arsiakas
    replied
    Parašė Kristisz

    Darbo metu kamščiai labai nedideli, kalbama apie kamsčius prieš ir po darbo, tad argumentas apie darbo priemonę čia nelabai tinkamas.
    Ką? Nelabai supratau ką čia norėjai pasakyti. O apie kokį laiką, tavo nuomone, aš kalbu? Šeštadienį 22:00?

    Važinėjant po miestą su mašina nuo 8 iki 18val. gali matyti srautus ir piko, ir ne piko metu. Būtent apie laiką po darbo ir turėjau omeny.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.
    Būtent to ten ir reikia, sukurti juostą į Konsitucijos pr, kuria naudotųsi tik tas srautas ir kuria nebūtų galima išvažiuoti iš žiedo atvažiuojantiems nuo Narbuto g. ar Ukmergės g.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.
    Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
    Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.
    Iš kur žinai, kad visi laukia į pirmą juostą? Kiti gal elementariai laikosi KET. Ką jeigu sąžiningai laukęs pilietis tokiam besirikiuojančiam įkaltų į šoną? Nes nu nesitiki, kad atlėks per ištisinę iš kairės...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?
    Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.
    Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
    Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.
    Eilė ant Geležinio Vilko tilto ilgėja ne dienom, o valandom. Vakar ~18val. eilė laukiančių tęsėsi net už tunelio po Gedimino pr. Kadangi tai trukdo automobiliams išvažiuoti iš Goštauto g., tai kamštis ilgėja ir ten.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:
    Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
    Pritariu kad si eile gerokai pailgejo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kaip tas žiedas gali pasidaryti pralaidesnis, jei susiaurintas. Pagrindinis tikslas buvo mažinti avaringumą. Pvz., ties Edukologijos universitetu išvažiuoti iš žiedo galima tik viena juosta (anksčiau būdavo galima dviem). Tai normalu, kad automobilių eilė prieš žiedą pailgėja. Man rodos, kad ta perėja ir buvo nesaugiausia, nes žiede važiuojama gana greitai ir pėsčiajam nelabai aišku, kurie automobiliai važiuos žiedu toliau, kurie išsuks.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.30, 09:15.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20180830_085535_resized_20180830_085617731.jpg Views:	1 Size:	328,8 kB ID:	1666124
    Paskutinis taisė Gladiator; 2018.08.30, 08:01.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied



    Delfi Pilietis 2018.08.07
    Vairuotojui atnaujintame žiede užkliuvo keli dalykai

    Delfi.lt 2018.08.09
    Išpeikė „pedagoginio“ žiedą
    Perėjos nesaugios, ženklinimas nepraktiškas,
    Pokyčių teks luktelėti




    „Savivaldybė planuoja ties užbrūkšniuotais plotais sumontuoti guminius bortelius, o ant ištisinių linijų – atšvaitus. Tai yra, bus taikomi analogiški eismo organziavimo ir pakeitimo principai, kaip
    Žirmūnų ir Olandų žiedinėse sankryžose“

    Norintiems saugesnių pėsčiųjų perėjų, teks luktelėti kitų metų. Šiuo metu, pabrėžė savivaldybės atstovas, greta žiedo liko dvi pėsčiųjų perėjos, kai einančiam pėsčiomis reikia kirsti tris eismo juostas. Kaip aiškino T. Kamaitis, jos keisis drauge su vykdomais kitais eismo pakeitimais aplinkinėse gatvėse.

    „Kitais metais vyks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija, tad gatvėje, važiuojant nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio Baltupių link, atsiras papildoma transportui skirta eismo juosta. Ji baigsis už sankryžos su Žalgirio gatve, maždaug už „Rimi“ parduotuvės, esančios šioje gatvėje“,
    Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele.
    „Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis. Be to, nebeliks galimybės iš Geležinio Vilko gatvės pasukti į dešinę taip, kad būtų įmanoma per nedidelę žiedinę sankryžą įvažiuoti į Lvovo gatvę. Anot T. Kamaičio, čia bus pakeista eismo kryptis ir juosta bus atiduota vairuotojams, į Geležinio Vilko gatvę atvažiuojantiems nuo „pedagoginio“ žiedo pusės.


    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78782625

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
    Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
    Ne vienintelis. Olandų žiede atvažiavus nuo Antakalnio g. pirmąja juosta galima išvažiuoti į Olandų g. Lygiai taip pat atvažiavus nuo Kalnų parko pusės, pirmąja juosta galima išvažiuoti link Žirmūnų tilto.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Net ne vienintelis žiedas, bet vienintelis įvažiavimas.
    Būtent. Bet tą diktuoja elementari logika, nes kam būtų reikalingas važiavimas "tiesiai" (iki antro išvažiavimo) dviejomis juostomis, jei ten važiuoja tik labai nedaug transporto, nes ta kryptimi galima pravažiuoti pro apačią.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
    Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
    Net ne vienintelis žiedas, bet vienintelis įvažiavimas.

    Komentuoti:


  • Neriukelis
    replied
    Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.

    Komentuoti:

Working...
X