Nesusipratimu virtusi Muravos sankryža piktina vairuotojus: kalta ne tik panaikinta rodyklė?
„Tačiau sankryžoje kol kas ne visos įrangos galimybės yra išnaudotos, todėl specialistai vis dar dirba kalibruodami programą pagal kasdien kintančius eismo srautus“, – pridūrė Kauno miesto savivaldybės atstovas.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...kinta-rodykle/
Padiskutuokime - ar reikėtų žiedinės sankryžos, kokios? Kaip ji turėtų atrodyti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Šilainiuose sugalvojo pakeisti Baltų pr. ir Prūsų g. sankryžą į žiedinę. Sakyčiau puse ant pusės čia, dažnas ir taip važiuodavo ja lyg joje būtu buvęs žiedinis eismas. Bus matyt kaip žmonės tvarkysis su naujomis eismo taisyklėmis, šiandien pravažiavau, tai net vėlų vakarą sutikus vieną automobilį jau praleidinėjo kur buvo jam pirmenybė.
Daugiau info: https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/10/...-eismo-tvarka/
Komentuoti:
-
Šitoj vietoj jau pradėjo darbus, apie puse metro plačiau bus.Parašė Briedis Rodyti pranešimąGalima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos

- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sprendžiant pagal parašymą, pasirinktas brangesnis, bet turbūt efektyvesnis sprendimas - prieš žiedą daryti 3 juostas, iš kurių pirma būtų atskirta salele ir skirta tik posūkiui į dešinę.
Komentuoti:
-
„Edukologijos žiedo“ eismo tvarka: žadama dar daugiau permainųParašė Briedis Rodyti pranešimąGalima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos

2018-09-11 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ugiau-permainu
„Gavome kelis pastebėjimus, kad srautui, atvažiuojančiam nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio, būtina suformuoti eismo juostą dešiniam posūkiui į Konstitucijos prospektą.
Buvo užsakytas techninis projektas, kuris numato perkelti pėsčiųjų ir dviračių takus, viešojo transporto sustojimo vietą. Taip pat bus įrengta papildoma saugumo salelė pėstiesiems“, – netolimos ateities pakeitimus pristato T. Kamaitis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Edukologijos žiedo“ eismo tvarka: žadama dar daugiau permainų
2018-09-11 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ugiau-permainu
Nors tema ne apie estakadas (ironija).„Labai seniai yra kalbama apie T. Narbuto gatvės ir Konstitucijos prospekto jungtį. Dabar organizuojamos architektūrinės dirbtuvės, kad būtų atsirinktas variantas, kuris leistų užtikrinti sklandų pėsčiųjų, dviratininkų ir automobilių srautą. Taip pat siekiama, kad planuojama estakada būtų ne tik patogi judėti, bet patraukli ir architektūriškai“, – pasakoja T. Kamatis.
Tačiau kalbant apie konkrečias datas, jis įvardijo tik tai, kad projektavimo darbai turėtų prasidėti dar nepasibaigus šiems metams, vėliausiai tai gali nusikelti iki pavasario. Kalbant apie galimą statybos eigos pradžią arba galimą galutinę estakados įrengimo datą, T. Kamaitis nieko nežadėjo ir teigė to įvardinti dar negalintis.
Komentuoti:
-
Negaliu patikėt, kad forume tiek daug nenuovokių žmonių. Iš darbo, kurį baigi bet kurioje Vilniaus dalyje, reikia parskristi? Ar numesti mašiną ten, kur pabaigei darbus, ir kasdien vis skirtingose vietose palikinėti automobilį?Parašė 10.000
Nu tai nevažinėk su mašina po darbo, ir problema išspręsta.
Aš pats esu už automobilizacijos mažinimą, bet sveiko proto ribose. Nes ką šiuo metu jūs forume darote, tai prisikabinėjate prie kiekvieno parašyto žodžio.
Beje, tema yra apie žiedines sankryžas, tad metas ir grįžti prie to. Kalboms apie A juostas ir parkavimą yra atskiros temos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ką? Nelabai supratau ką čia norėjai pasakyti. O apie kokį laiką, tavo nuomone, aš kalbu? Šeštadienį 22:00?Parašė Kristisz
Darbo metu kamščiai labai nedideli, kalbama apie kamsčius prieš ir po darbo, tad argumentas apie darbo priemonę čia nelabai tinkamas.
Važinėjant po miestą su mašina nuo 8 iki 18val. gali matyti srautus ir piko, ir ne piko metu. Būtent apie laiką po darbo ir turėjau omeny.
Komentuoti:
-
Būtent to ten ir reikia, sukurti juostą į Konsitucijos pr, kuria naudotųsi tik tas srautas ir kuria nebūtų galima išvažiuoti iš žiedo atvažiuojantiems nuo Narbuto g. ar Ukmergės g.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.
Komentuoti:
-
Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi
Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.
Komentuoti:
-
Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsiParašė Briedis Rodyti pranešimąGalima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos

Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš kur žinai, kad visi laukia į pirmą juostą? Kiti gal elementariai laikosi KET. Ką jeigu sąžiningai laukęs pilietis tokiam besirikiuojančiam įkaltų į šoną? Nes nu nesitiki, kad atlėks per ištisinę iš kairės...Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.
Komentuoti:
-
Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?
Komentuoti:
-
Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos

- 6 patinka
Komentuoti:
-
Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Eilė ant Geležinio Vilko tilto ilgėja ne dienom, o valandom. Vakar ~18val. eilė laukiančių tęsėsi net už tunelio po Gedimino pr. Kadangi tai trukdo automobiliams išvažiuoti iš Goštauto g., tai kamštis ilgėja ir ten.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.
Komentuoti:
-
Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąBeje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:
Komentuoti:
-
Pritariu kad si eile gerokai pailgejo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
Komentuoti:
-
Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
Komentuoti:
Komentuoti: