Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Prašom nepereiti į asmeniškumus ir per daug nenutolti nuo temos. Jei nematei mano mašinos, tai pasilaikyk sau savo "dūmijantį kledarą".

    100.000.000 EUR yra be proto dideli pinigai, tačiau užsimus apie jų naudojimo pagrįsrumą iš karto prasideda diskusijos be skaičių bet su emocijomis.

    Gal kas nors surastų kiek kainavo nauji dvirtakiai Neringoje.Ir kiek tokių dvirtakių bis galuma nutiesti ir kiek žmonių jais naudosis.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS 2024.08.13
    Dviračių takams 18-oje miestų - 100 mln EUR ES paramos



    LR SM 2024.01.17
    Lietuvos keliams 2024 metams paskirstyta 583,2 mln. eurų, iš jų papildomi 40 mln. – Utenos plentui


    Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
    Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
    Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
    Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams

    Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
    Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .

    Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.
    Įdomu ar šitas žliumbimas dėl kelių biudžeto yra nuoširdus bandymas pastatyti šalį ant optimalaus kelio transporto plėtroje, ar tiesiog bukas ir savanaudiškas noras visur važinėti dūmijant su savo kledaru? Ką, pavyzdžiui, mastai apie tai, kad Vilnius leidžia daugiau nei dvigubai mažiau viešajam transportui nei Ryga (neseniai leisdavo ir keturis kartus mažiau)? Ar kad leidžia panašiai tiek, kiek gerokai mažiau gyventojų turintis Talinas (neseniai leisdavo mažiau)? Apie tai esi kalbėjęs ir skundęsis, ar tavo su transportu susiję skundai visada susiveda į čE ReIkE apLinKkeLiO?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Man rodos čia labiau ne šaltibarščių partijai, o tomaševskiniams ir žemaitaičio aušrai.
    Spėju prie didesnių tarpmiestinių kelių atsiras padoresnė infrastruktūra numint iki kapinių, karvių ir pažvejot. Kas yra labai gerai.
    Pirmieji projektai bus ties miestais ar rajonų centrais.
    O kaimukų gyventojams aktualesnis žvyrkelių asfaltavimas, kuriems skirta tik 7,7 mln. EUR per metus.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Svarbu tik kad būtų realiai kažkas sujungiama, o ne nutiesiama atkarpa be pradžios ir be pabaigos.
    Paprastai pirmiau atsiranda investicijų poreikis, o paskui vyksta pinigų paieškos.
    Šiuo atveju neina kalba apie kažkokią nacionalinio dvirtakių tinklo programą. Kiekviena savivaldybė teiks avo projektus.
    Pirmiau nukrito iš dangaus 100.000.000 EUR, o paskui ieškosim kur įsisavinti.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.02.13, 17:30.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS 2024.08.13
    Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
    Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
    Tai ES parama iki 2027m. Ne tavo nosiai aiškinti ES kokie prioritetai turėtų būti.

    2024 metais, palyginti su 2023 metais, bendras kelių sektoriaus finansavimas didinamas 109,1 mln. eurų, iki 882,3 mln. eurų. Iš jų 139,8 mln. eurų sudarys laikinojo bankų solidarumo įnašas, 159,3 mln. eurų – ES fondų lėšos ir 583,2 mln. eurų – KPPP lėšos.
    Keliams LT per tris metus (iki 2027) išleis virs 2,5mlrd. Čia tie 100mln. rounding error palyginus. Negaliu patikėt, kad plūgai Lietuva apmokestino bankus (by extension piliečius) bullshit "banko solidarumo įnašu" ir tuos pinigus dabar taško keliams.
    Paskutinis taisė felar; 2024.08.15, 08:53.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Populiacijos centrus jungiančių užmiesčio dviračių takų tinklo nebuvimas yra didelė problema, tai labai gerai, kad finansuoja. Svarbu tik kad būtų realiai kažkas sujungiama, o ne nutiesiama atkarpa be pradžios ir be pabaigos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS 2024.08.13
    Dviračių takams 18-oje miestų - 100 mln EUR ES paramos



    LR SM 2024.01.17
    Lietuvos keliams 2024 metams paskirstyta 583,2 mln. eurų, iš jų papildomi 40 mln. – Utenos plentui


    Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
    Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
    Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
    Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams

    Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
    Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .

    Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.
    Man rodos čia labiau ne šaltibarščių partijai, o tomaševskiniams ir žemaitaičio aušrai. Spėju prie didesnių tarpmiestinių kelių atsiras padoresnė infrastruktūra numint iki kapinių, karvių ir pažvejot. Kas yra labai gerai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdomu, kiek kilometrų dvirtakių bus nutiesta uź 100.000.000 EUR ir kokia bus vieno kilometro kaina.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.15, 08:50.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
    Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
    Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
    Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams

    Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
    Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .

    Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.
    Suprantu, kad butthurt'as didelis, tačiau ES lėšų, skirtų dvirtakiams, negali išleist aplinkkeliams ar tiltams. Kažkaip negalvojau, kad šiame forume tą reikės aiškinti kažkam.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.14, 23:06.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS 2024.08.13

    Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
    Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
    Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
    Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams

    Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
    Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .

    Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
    Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
    Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
    Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams

    Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
    Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .

    Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2024.08.13
    Dviračių takams 18-oje miestų - 100 mln EUR ES paramos
    Pirmieji finansavimą gaus trys miestai: Kaunas – daugiau nei 4 mln. eurų, Kėdainiai – beveik 8,4 mln. eurų ir Šiauliai – 18,7 mln. eurų, trečiadienį pranešė ministerija.
    Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad ši investicija į dviračių ir pėsčiųjų takus yra didžiausia iki šiol.
    „Šių sprendimų rezultatą visuomenė pajus greitai. Savivaldybės (...) geriausiai žino, kur efektyviausia tiesti naujus pėsčiųjų ir dviračių takus ar atnaujinti morališkai pasenusius, kad sprendimai atneštų didžiausią naudą gyventojams“, – pranešime teigė M. Skuodis.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...452?komentarai

    LR SM 2024.01.17
    Lietuvos keliams 2024 metams paskirstyta 583,2 mln. eurų, iš jų papildomi 40 mln. – Utenos plentui
    Šiandien Vyriausybė patvirtino Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų panaudojimo sąmatą, pagal kurią 2024 m. keliams skiriama 583,2 mln. eurų Iš jų papildomi 40 mln. eurų numatyti magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena kapitalinio remonto darbams finansuoti Lėšos keliams paskirstytos pagal KPPP finansavimo įstatyme nustatytas proporcijas: 67 / 33 proc. (..._ Tai sudaro atitinkamai 363,9 mln. eurų valstybiniams ir beveik 179,3 mln. eurų vietiniams keliams
    Valstybinės reikšmės kelių tinklui plėtoti numatyta beveik 226 mln. eurų, iš jų 102,8 mln. eurų skiriama strateginiams ir kitiems projektams. Didžiausia suma – 62,8 mln. eurų – numatyta magistralinio kelio „Via Baltica“ dviejų beveik 28 km ilgio ruožų Kaunas–Marijampolė–Suvalkai rekonstrukcijai. Be papildomai numatytų 40 mln. eurų, beveik 30 km ilgio dviejų Utenos plento ruožų tarp Molėtų ir Utenos kapitaliniam remontui skiriama dar 6,3 mln. eurų.
    Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų. Už šias lėšas numatoma rekonstruoti 45 tiltus, iš jų – 2023 m. pradėtą rekonstruoti 31 tiltą ir 13 tiltų 2024 m. pradedamuose objektuose. (...)
    Inžinerinėms eismo saugumo priemonėms diegti skirta 15 mln. eurų, 7,7 mln. eurų numatyta žvyrkeliams

    2024 metais, palyginti su 2023 metais, bendras kelių sektoriaus finansavimas didinamas 109,1 mln. eurų, iki 882,3 mln. eurų. Iš jų 139,8 mln. eurų sudarys laikinojo bankų solidarumo įnašas, 159,3 mln. eurų – ES fondų lėšos ir 583,2 mln. eurų – KPPP lėšos.

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/li...tenos-plentui/
    Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
    Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
    Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
    Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams

    Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
    Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .

    Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240407_165636.jpg Views:	1 Size:	3,08 MB ID:	2122654 Na jo glusiai su plentiniais kodėl dviračių taku nevažinėja
    Paskutinis taisė transpondster; 2024.04.07, 16:04.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    jo manau apie tą https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091 straipsnis senas gal jau sutvarkė
    nesutvarke

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Kaip supratau, PukiS kalbėjo apie taką palei patį Šakių plentą.
    jo manau apie tą https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091 straipsnis senas gal jau sutvarkė

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Kaip supratau, PukiS kalbėjo apie taką palei patį Šakių plentą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    2023 gegužė:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20230519_151756.jpg Views:	1 Size:	2,78 MB ID:	2121857 Click image for larger version  Name:	IMG_20230519_152402.jpg Views:	1 Size:	1,83 MB ID:	2121856

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kas nors pafotografuokit šį dviračių taką, prašom.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Bendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl.
    Retai ten atsiduriu, bet jei važiuojam didele grupe, tai nuo sankryžos su Kairėnų gatve link miesto lendam į važiiuojamąją dalį. Grupe tuo dvirtakiu važiuoti baisu. Daug eismo į abi puses, vaikai, pėstieji, dideli greičių skirtumai.

    Gariūnų g. kalne atsidarius takui nesu važiavęs keliu. Esu matęs tik kartą ar du per dešimt metų, kad kažkas ten leistųsi su mašinomis, o į viršų nesu matęs išvis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Būtų Gariūnuose dvirtakis kaip Molėtų plente - turbūt lįsčiau ir į tokį dvirtakį

    Tas pats ir dėl Nemenčinės. Net ir prieš remontus, jei pataikydavau kai yra baisiai daug eismo, varydavau Pariž-Rubė ir nesiskųsdavau.
    Aš ir dabar į Molėtų dvirtakį lendu. Tik per draudžiantį ženklą tą trumpą atkarpą pavažiuoju plentu. Nemenčinės pl. nei kart net nemyniau su mašinomis.
    ---
    Šioje vietoje prie Molėtų pl. "Rimi" draugo priekyje myniau. Įsibegėjom iš ten kur mašinų keliukas. Paskutinę sekundę pamačiau, jog bortas atsikišęs, o pristabdyt buvo baisu, kad į galą nesiplotų draugas. Šokau nenatūraliai ne visu kūnu, o labiau iš visų jėgų raknomis plešiant dviratį ne tik į viršų, bet ir šokant į tolį, nes peraukštėjimas. Be smėliuko, ten bortas aukštesnis. Nenukritau, neprasidūriau kameros, bet atplyšo dalis peties raumens nuo žastikaulio vidurio. Gydytojas sakė, taip net nelabai įmanoma, nepatikėjo, kad plyšo, kol nepradėjau įtikinėt. Tik prieš porą dienų pradėjau daryti vėl po 17 prisitraukimų vietoj 12–15 po traumos. Praėjo metai ir 5 mėn. Plente toks dalykas nenutiktų.

    Beje, yra keli tikri sportininkai dalyvaujantys ir tikrose užsienio lenktynėse. Įdomu ką jiems veikti dviračių takuose. Iki ramesnio kelio nuvažiuoti irgi gali tekti važiuoti apkrautu.

    P. S. Gydytojas sakė, bus dar geriau sugijus. Gal žinot kodėl? Sakė ten sausgyslių nėra, raumuo iškart į kaulą, tai ten antkaulis, kaip po lūžio susidaro ar kame bus geriau?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pritariu dėl Gariūnai-Kirtimai, nors ties viadukais ir tiltais ten pėsčiajam net per siaura. Senas tvoras nupjovė, bet ties Depo naujos barikados. Kiek girdėjau minėtą baudą būtent ir gavo toje vietoje, kur paminėjai pievą, kur dabar žvyro takas, nes nuo Lazdynų nebuvo įmanoma įvažiuot į taką, nes jo pradžia buvo vidury atitvertos pievos.

    Lentvary ten super siauras, dar siaurutėlis metalinis tiltukas su atitvarais. Kartą pėstyjį sutikau, tai beveik sustot reikėjo pravažiuojant ir vis tiek išgasdinau. Vienam įmanoma važiuot, bet jei su draugu (-ais), tai nesąmonė. Mynes ten tiek juo tiek gatve. Saugiau gatvėje. Grigiškėse visad myniau tuo taku, bet vienur atplyšęs apsauginis sietelis veido vos nekabino, kitur atplyšę strypai dviračio, o purvo ten yra ne tik ties tuo kertamu keliuku, ties kuriuo tikrai pavojinga laiku nepamačius ir būtina stabdyt. Nemanau, kad kas galėtų piktintis važiuojant ten avarine juosta. Kai tiek šiukšlių take, tikrai įmanoma lengviau prasidurt padangą. Aišku, pats turėjai omeny tą normalią (bet tik tą) atkarpą tarp miestų.


    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kai kas nors sugalvos pagulėti vidury kelio, ir tą patį sakysi? Daugiau empatijos? Juk viskam yra priežastys...
    Psichiškai sveikas negulėtų. Jei gulėtų su aklojo lazdele, tai pagal taisykles net ir turėtum jį autostradoj praleist ir / ar leist pagulėt.

    Komentuoti:

Working...
X