Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis.
Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Tai mano siūlymas ir būtų - nori pirmumo eik į gyvenamą zoną. Tada viskas OK.Parašė dondc Rodyti pranešimą↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis.
Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.
Comment
-
Tai pagal Jus, jei aš vairuoju 20 troleibusą Škoda Tr. 14 su 40 keleivių, ištaikęs progą suku iš šalutinio kairėn, kas jau savaime sunku, turiu staigiai stabdyti nes kėglis pėdina ne per zebrą geltona trajektorija (užuot ėjęs violetine)??? Taip Jūs manote???Parašė dondc Rodyti pranešimą↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis.
Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.
Comment
-
O kodėl tamstą stebina toks gan elementarus punktas? Sukdamas praleidi. Ar jis galėjo ten eiti ar negalėjo, net nėra esminė sąlyga. Yra punktas, kuriuo vadovautis turi sukdamas tu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tai pagal Jus, jei aš vairuoju 20 troleibusą Škoda Tr. 14 su 40 keleivių, ištaikęs progą suku iš šalutinio kairėn, kas jau savaime sunku, turiu staigiai stabdyti nes kėglis pėdina ne per zebrą geltona trajektorija (užuot ėjęs violetine)??? Taip Jūs manote???
- 3 patinka
Comment
-
Todėl, kad Kelių eismo taisyklės turi būti aiškios ir santykinai paprastos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O kodėl tamstą stebina toks gan elementarus punktas? Sukdamas praleidi. Ar jis galėjo ten eiti ar negalėjo, net nėra esminė sąlyga. Yra punktas, kuriuo vadovautis turi sukdamas tu.
Dabar paregistruosiu Tvarkau Vilnių, kad įrengtų tvorą Žirmūnų g Y formos sankryžoje (kur nėra zebro).
Taip pat - kad panaikintų galimybę pereiti ties Gariūnais/A1.
Nes yra nesaugu bet kur vaikščioti. Eiti reikia ten, kur numatyta.
- 3 patinka
Comment
-
Kuo remiantis naikinsite legalius praėjimus? Jie nesaugūs tik todėl, kad pilnos gatvês bukų vairuotojų įsitikinusių, jog turi išskirtines teises į asfaltą ir nei žiniasklaia, nei policija nesivargina užsiimti švietėjiška veiklaParašė Fulgur Rodyti pranešimą
Todėl, kad Kelių eismo taisyklės turi būti aiškios ir santykinai paprastos.
Dabar paregistruosiu Tvarkau Vilnių, kad įrengtų tvorą Žirmūnų g Y formos sankryžoje (kur nėra zebro).
Taip pat - kad panaikintų galimybę pereiti ties Gariūnais/A1.
Nes yra nesaugu bet kur vaikščioti. Eiti reikia ten, kur numatyta.
- 5 patinka
Comment
-
Sveika logika.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kuo remiantis naikinsite legalius praėjimus? Jie nesaugūs tik todėl, kad pilnos gatvês bukų vairuotojų įsitikinusių, jog turi išskirtines teises į asfaltą ir nei žiniasklaia, nei policija nesivargina užsiimti švietėjiška veikla
A1. Arba tegu stato požeminį pėsčiųjų perėjimą, arba bent šviesoforą su mygtuku. Tuoj rekonstruos, bus 2 juostos, bus dar daugiau problemų - žymėtos perėjos nėra, pirma juosta fūra stabdo, antra juosta lengvoji - ne.
Žirmūnų g. Jei projektuotojai nenupaišė, nereikia ten pėstiesiems eiti, nes yra šalia puikios perėjos.
- 1 patinka
Comment
-
Manau turi būti apribotos šventų karvių vaikščiojimas bile kaip jei yra saugios protingos alternatyvos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Savo teiginyje pakeiskite žodį "vaikščiojimas" į žodį "važiavimas" ir viskas atsistos į vietas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManau turi būti apribotos šventų karvių vaikščiojimas bile kaip jei yra saugios protingos alternatyvos.
- 6 patinka
Comment
-
Tai kai platins, tuomet ir suprojektuos kažką.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Sveika logika.
A1. Arba tegu stato požeminį pėsčiųjų perėjimą, arba bent šviesoforą su mygtuku. Tuoj rekonstruos, bus 2 juostos, bus dar daugiau problemų - žymėtos perėjos nėra, pirma juosta fūra stabdo, antra juosta lengvoji - ne.
Žirmūnų g. Jei projektuotojai nenupaišė, nereikia ten pėstiesiems eiti, nes yra šalia puikios perėjos.
Žirmūnų g. ką turite omenyje sakydami "šalia"? Sekančioje sankryžoje?
Comment
-
Kliedesys. Tarytum automobiliai važinėja šaligatviais ar automobiliais važinėja driežažmogiai.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSavo teiginyje pakeiskite žodį "vaikščiojimas" į žodį "važiavimas" ir viskas atsistos į vietas.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tas vyksta beveik kiekviename daugiabučių kieme.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTarytum automobiliai važinėja šaligatviais...
- 4 patinka
Comment
-
Tai sakot kažkurios vienos socialinės grupės išskyrimas yra "kliedesys" vienu atveju, tačiau tamstai pilnai priimtinas kitu atveju? Hm...Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKliedesys. Tarytum automobiliai važinėja šaligatviais ar automobiliais važinėja driežažmogiai.
- 2 patinka
Comment
-
Aš nesiūlau išskirti vieną žmonių grupę. Aš siūlau įvesti aiškumo, kur gali eiti per gatvę, o kur ne. Saugumo, kamščių mažinimo prasme tai manyčiau duotų naudą visiems.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai sakot kažkurios vienos socialinės grupės išskyrimas yra "kliedesys" vienu atveju, tačiau tamstai pilnai priimtinas kitu atveju? Hm...
Žmogus kartais eina bile kur per gatvę negalvodamas iš įpročio seno ir jei atsirastų tvorelė jis apsžvalgytų ir pamatytų kitokius variantus. Visuomenėje yra labai daug įvairių taisyklių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Žmogus eina per gatvę "bile kur" tik tada, jeigu logiškame maršrute nėra galimybės tvarkingai pereiti gatvę.Ten visokie apėjimai ratais kvadratais mieste net negali būti vertinami kaip normali alternatyva. Jeigu vertinsime, kad eilinė kelionė pėsčiomis yra tarp 700-1500 m. Tai kiekvienas gatvės kirtimas (kurių maršrute dažnai būna ne vienas) ir reikalaujantis daryti lankstus po 100-300 metrų, padaro kelionę nelogiškai ilga.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAš nesiūlau išskirti vieną žmonių grupę. Aš siūlau įvesti aiškumo, kur gali eiti per gatvę, o kur ne. Saugumo, kamščių mažinimo prasme tai manyčiau duotų naudą visiems.
Žmogus kartais eina bile kur per gatvę negalvodamas iš įpročio seno ir jei atsirastų tvorelė jis apsžvalgytų ir pamatytų kitokius variantus. Visuomenėje yra labai daug įvairių taisyklių.
Galima tą patį perkelti į kelionių automobilių "mastelį" ir įsivaizduoti, kad kaskart norint pasukti gatvėje, reikėtų tą daryti ne artimiausioje sankryžoje, o už kokių trijų sankryžų. Kaip tada atrodytų kelionė automobiliu?
- 8 patinka
Comment
-
Automobiliais taip ir tenka, ir normalu taip projektuoti, didint saugumą (naikinant kairius posūkius, tiksliau retinant). Analogija nėra tiksli, bet ir negali būti - pėstieji eina savom kojom, todėl jų lankstai turi būti kiek įmanoma mažesni, nors ir kas 50 metrų projektuoti būtų overkillParašė sleader Rodyti pranešimą
Žmogus eina per gatvę "bile kur" tik tada, jeigu logiškame maršrute nėra galimybės tvarkingai pereiti gatvę.Ten visokie apėjimai ratais kvadratais mieste net negali būti vertinami kaip normali alternatyva. Jeigu vertinsime, kad eilinė kelionė pėsčiomis yra tarp 700-1500 m. Tai kiekvienas gatvės kirtimas (kurių maršrute dažnai būna ne vienas) ir reikalaujantis daryti lankstus po 100-300 metrų, padaro kelionę nelogiškai ilga.
Galima tą patį perkelti į kelionių automobilių "mastelį" ir įsivaizduoti, kad kaskart norint pasukti gatvėje, reikėtų tą daryti ne artimiausioje sankryžoje, o už kokių trijų sankryžų. Kaip tada atrodytų kelionė automobiliu?
- 3 patinka
Comment
Comment