Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Posūkis Žvalgų-Kalvarijų naktį, kai mirksi geltonas, išeitų, kad nuo Žvalgų g. galima eiti su pirmenybe per Kalvarijų g. ir automobiliai privalo praleisti?
    Nėra šaligatvio linijos, kertančios Kalvarijų gatvę šioje vietoje, tai negalima eiti. Tačiau nepaisant to, sukantys iš Žvalgų g. į Kalvarijų gatvę turėtų praleisti

    Comment


      O jei nesuka dešinėn / kairėn - tai vairuotojas neturi praleisti?

      T.y. vairuotojas juda žalia kryptimi Išganytojo g. - tiesiai - Užupis, o pėstysis juda palei Maironio g. raudona kryptimi.

      Kurio pirmumas?



      Comment


        ↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis.

        Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.
        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          ↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis.

          Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.
          Tai mano siūlymas ir būtų - nori pirmumo eik į gyvenamą zoną. Tada viskas OK.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            ↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis. ​​

            Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.
            Tai pagal Jus, jei aš vairuoju 20 troleibusą Škoda Tr. 14 su 40 keleivių, ištaikęs progą suku iš šalutinio kairėn, kas jau savaime sunku, turiu staigiai stabdyti nes kėglis pėdina ne per zebrą geltona trajektorija (užuot ėjęs violetine)??? Taip Jūs manote???

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Tai pagal Jus, jei aš vairuoju 20 troleibusą Škoda Tr. 14 su 40 keleivių, ištaikęs progą suku iš šalutinio kairėn, kas jau savaime sunku, turiu staigiai stabdyti nes kėglis pėdina ne per zebrą geltona trajektorija (užuot ėjęs violetine)??? Taip Jūs manote???
              O kodėl tamstą stebina toks gan elementarus punktas? Sukdamas praleidi. Ar jis galėjo ten eiti ar negalėjo, net nėra esminė sąlyga. Yra punktas, kuriuo vadovautis turi sukdamas tu.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                O kodėl tamstą stebina toks gan elementarus punktas? Sukdamas praleidi. Ar jis galėjo ten eiti ar negalėjo, net nėra esminė sąlyga. Yra punktas, kuriuo vadovautis turi sukdamas tu.
                Todėl, kad Kelių eismo taisyklės turi būti aiškios ir santykinai paprastos.

                Dabar paregistruosiu Tvarkau Vilnių, kad įrengtų tvorą Žirmūnų g Y formos sankryžoje (kur nėra zebro).
                Taip pat - kad panaikintų galimybę pereiti ties Gariūnais/A1.

                Nes yra nesaugu bet kur vaikščioti. Eiti reikia ten, kur numatyta.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Todėl, kad Kelių eismo taisyklės turi būti aiškios ir santykinai paprastos.

                  Dabar paregistruosiu Tvarkau Vilnių, kad įrengtų tvorą Žirmūnų g Y formos sankryžoje (kur nėra zebro).
                  Taip pat - kad panaikintų galimybę pereiti ties Gariūnais/A1.

                  Nes yra nesaugu bet kur vaikščioti. Eiti reikia ten, kur numatyta.
                  Kuo remiantis naikinsite legalius praėjimus? Jie nesaugūs tik todėl, kad pilnos gatvês bukų vairuotojų įsitikinusių, jog turi išskirtines teises į asfaltą ir nei žiniasklaia, nei policija nesivargina užsiimti švietėjiška veikla

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Kuo remiantis naikinsite legalius praėjimus? Jie nesaugūs tik todėl, kad pilnos gatvês bukų vairuotojų įsitikinusių, jog turi išskirtines teises į asfaltą ir nei žiniasklaia, nei policija nesivargina užsiimti švietėjiška veikla
                    Sveika logika.
                    A1. Arba tegu stato požeminį pėsčiųjų perėjimą, arba bent šviesoforą su mygtuku. Tuoj rekonstruos, bus 2 juostos, bus dar daugiau problemų - žymėtos perėjos nėra, pirma juosta fūra stabdo, antra juosta lengvoji - ne.
                    Žirmūnų g. Jei projektuotojai nenupaišė, nereikia ten pėstiesiems eiti, nes yra šalia puikios perėjos.

                    Comment


                      Manau turi būti apribotos šventų karvių vaikščiojimas bile kaip jei yra saugios protingos alternatyvos.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Manau turi būti apribotos šventų karvių vaikščiojimas bile kaip jei yra saugios protingos alternatyvos.
                        Savo teiginyje pakeiskite žodį "vaikščiojimas" į žodį "važiavimas" ir viskas atsistos į vietas.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Sveika logika.
                          A1. Arba tegu stato požeminį pėsčiųjų perėjimą, arba bent šviesoforą su mygtuku. Tuoj rekonstruos, bus 2 juostos, bus dar daugiau problemų - žymėtos perėjos nėra, pirma juosta fūra stabdo, antra juosta lengvoji - ne.
                          Žirmūnų g. Jei projektuotojai nenupaišė, nereikia ten pėstiesiems eiti, nes yra šalia puikios perėjos.
                          Tai kai platins, tuomet ir suprojektuos kažką.
                          Žirmūnų g. ką turite omenyje sakydami "šalia"? Sekančioje sankryžoje?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Savo teiginyje pakeiskite žodį "vaikščiojimas" į žodį "važiavimas" ir viskas atsistos į vietas.
                            Kliedesys. Tarytum automobiliai važinėja šaligatviais ar automobiliais važinėja driežažmogiai.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Tarytum automobiliai važinėja šaligatviais...
                              Tas vyksta beveik kiekviename daugiabučių kieme.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Kliedesys. Tarytum automobiliai važinėja šaligatviais ar automobiliais važinėja driežažmogiai.
                                Tai sakot kažkurios vienos socialinės grupės išskyrimas yra "kliedesys" vienu atveju, tačiau tamstai pilnai priimtinas kitu atveju? Hm...

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Tai sakot kažkurios vienos socialinės grupės išskyrimas yra "kliedesys" vienu atveju, tačiau tamstai pilnai priimtinas kitu atveju? Hm...
                                  Aš nesiūlau išskirti vieną žmonių grupę. Aš siūlau įvesti aiškumo, kur gali eiti per gatvę, o kur ne. Saugumo, kamščių mažinimo prasme tai manyčiau duotų naudą visiems.
                                  Žmogus kartais eina bile kur per gatvę negalvodamas iš įpročio seno ir jei atsirastų tvorelė jis apsžvalgytų ir pamatytų kitokius variantus. Visuomenėje yra labai daug įvairių taisyklių.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Aš nesiūlau išskirti vieną žmonių grupę. Aš siūlau įvesti aiškumo, kur gali eiti per gatvę, o kur ne. Saugumo, kamščių mažinimo prasme tai manyčiau duotų naudą visiems.
                                    Žmogus kartais eina bile kur per gatvę negalvodamas iš įpročio seno ir jei atsirastų tvorelė jis apsžvalgytų ir pamatytų kitokius variantus. Visuomenėje yra labai daug įvairių taisyklių.
                                    Žmogus eina per gatvę "bile kur" tik tada, jeigu logiškame maršrute nėra galimybės tvarkingai pereiti gatvę.Ten visokie apėjimai ratais kvadratais mieste net negali būti vertinami kaip normali alternatyva. Jeigu vertinsime, kad eilinė kelionė pėsčiomis yra tarp 700-1500 m. Tai kiekvienas gatvės kirtimas (kurių maršrute dažnai būna ne vienas) ir reikalaujantis daryti lankstus po 100-300 metrų, padaro kelionę nelogiškai ilga.
                                    Galima tą patį perkelti į kelionių automobilių "mastelį" ir įsivaizduoti, kad kaskart norint pasukti gatvėje, reikėtų tą daryti ne artimiausioje sankryžoje, o už kokių trijų sankryžų. Kaip tada atrodytų kelionė automobiliu?

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Žmogus eina per gatvę "bile kur" tik tada, jeigu logiškame maršrute nėra galimybės tvarkingai pereiti gatvę.Ten visokie apėjimai ratais kvadratais mieste net negali būti vertinami kaip normali alternatyva. Jeigu vertinsime, kad eilinė kelionė pėsčiomis yra tarp 700-1500 m. Tai kiekvienas gatvės kirtimas (kurių maršrute dažnai būna ne vienas) ir reikalaujantis daryti lankstus po 100-300 metrų, padaro kelionę nelogiškai ilga.
                                      Galima tą patį perkelti į kelionių automobilių "mastelį" ir įsivaizduoti, kad kaskart norint pasukti gatvėje, reikėtų tą daryti ne artimiausioje sankryžoje, o už kokių trijų sankryžų. Kaip tada atrodytų kelionė automobiliu?
                                      Automobiliais taip ir tenka, ir normalu taip projektuoti, didint saugumą (naikinant kairius posūkius, tiksliau retinant). Analogija nėra tiksli, bet ir negali būti - pėstieji eina savom kojom, todėl jų lankstai turi būti kiek įmanoma mažesni, nors ir kas 50 metrų projektuoti būtų overkill

                                      Comment

                                      Working...
                                      X