Parašė Globalus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vietoj spėliojimo būtų gerai jei atsidarytumėte žemėlapį ir patikrintumėt prieš rašydamas tokią nesąmonę. Tereikia paeiti 100m į šoną ir lengvai kirsti Ukmergės gatvę plačiu viaduko pėsčiųjų taku. Akivaizdu, jog dauguma yra patenkinti požemine perėja, jei nesirenka eiti tų papildomų 100 metrų į šoną.Parašė Kaid Rodyti pranešimą2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
 
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Agas Rodyti pranešimą
 Vietoj spėliojimo būtų gerai jei atsidarytumėte žemėlapį ir patikrintumėt prieš rašydamas tokią nesąmonę. Tereikia paeiti 100m į šoną ir lengvai kirsti Ukmergės gatvę plačiu viaduko pėsčiųjų taku. Akivaizdu, jog dauguma yra patenkinti požemine perėja, jei nesirenka eiti tų papildomų 100 metrų į šoną. 
 Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.
 
 Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
 
 
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Netiesa, už ~100 m yra viadukas su geru pėsčiųjų priėjimu.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
 https://www.google.com/maps/@54.7158...er=0&entry=ttu
 
 Nenoriu leistis į beprasmes diskusijas, aš irgi visomis keturiomis už patogų judėjimą pėsčiomis, bet mane nervina sapalionės, apie tai, kaip jau funkcionuojančią 6 juostų eismo gatvę reikia pakišti po žeme, o pėsčiųjų taką padaryti nuliniame lygyje. Mano kartos žmonės to nesulauks.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal diskusiją, tai perėja, ne kuri patenkina pėsčiajį, o labiausiai mėgstama perėja VilniujeParašė Kaid Rodyti pranešimąPerėja, kuri patenkina pėsčiajį: 
 
 100 metrų iki viaduko, dar 100 metrų nuo jo. Niekas nevaiksčios papildomų 200 metrų ir nelips ilgesniais laiptais (visada ant viadukų užlipti bus daugiau laiptų pakopų, nei nusileisti į požeminę perėją), kad užtruktų ilgiau ir prasieitų toliau. Kaip ir buvo parašyta - visada renkamasi mažesnė blogybė iš keletos. Tačiau tai nereiškia, kad tokia perėja yra priimtina ir toks sprendimas - labai geras. Jeigu ten būtų vieno lygio reguliuojama pėsčiųjų perėja, kad ir to viaduko vietoje (100 m paėjus į šoną), tai didelis klausimas kiek žmonių leistųsi į tą apspjaudytą siaurą koridoriuką po gatve.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
 Netiesa, už ~100 m yra viadukas su geru pėsčiųjų priėjimu.
 https://www.google.com/maps/@54.7158...er=0&entry=ttu
 
 O šiaip tas geras pėsčiųjų priėjimas, tai yra šitie baigiantys sutrupėti laiptai?
 Ukmergės g. - Google Maps
 
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie poliklinikos yra kiti laiptai, kitoje viaduko pusėje - ilga rampa be laiptų... Ai, viskas blogai, ne už tokią Lietuvą mes kovojome!Parašė sleader Rodyti pranešimą
 O šiaip tas geras pėsčiųjų priėjimas, tai yra šitie baigiantys sutrupėti laiptai?
 Ukmergės g. - Google Maps
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra, bet iki jų eiti reikia kažkur per aplinkui, jeigu eitume nuo stotelės, iš kurios susidaro nemažas pėsčiųjų srautas. Tą labai puikiai parodo berods net keli išmindžioti takai per tą šlaitą tap vieno šaligatvio/laiptų ir kito.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
 Prie poliklinikos yra kiti laiptai, kitoje viaduko pusėje - ilga rampa be laiptų... Ai, viskas blogai, ne už tokią Lietuvą mes kovojome!
 
 Dėl "ne už tokią Lietuvą kovojome", tai galėčiau pasakyti, kad galbūt kaip tik dabar dar kovojame, kad ne sovietinio miestų planavimo "šedevras" kaip požeminė perėja su laiptais būtų etalonas ir toliau tiražiuojamas visur bei visada. O, kad būtų pasiremta įrodyta ir pagrįsta vakarų šalių praktika, bei požeminės perėjos (ypač tokio tipo) būtų traktuojamos kaip atgyvena, kurios reikia atsisakyti.
 Gaila, kad tik sarkazmas naudojamas visiškai ne vietoje, nes tie, kurie kovojo, turbūt ir kovojo už progresyvumą, modernumą ir patogumą pirminiams naudotojams - pėstiesiems.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Diskusija prasidėjo nuo to, jog ta požeminė perėja bus modernizuojama ir pritaikoma neįgaliesiems. Bet žinoma, atsiranda žmonių, kurie ir tuo nepatenkinti, nes iš kart nori milijoninių investicijų į gatvės pakišimą po žeme. Gal jau grįžkime į realybę? Progresas daromas mažais žingsniukais, o ne papezėjimais apie idealų miestą ir kaip iš kart čia ir dabar reikia viską keisti 180 laipsnių kampu 
 
 Laiptų kokybė niekaip nepakeičia fakto, kad jūs nusišnekėjote sakydamas, jog1 km spinduliu nėra kaip kitaip kirsti gatvės, tik požemine perėja. Kartais tiesiog reik pripažint suklydus...Parašė Kaid Rodyti pranešimą
  
 Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.
 
 Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
 Paskutinis taisė Agas; 2024.02.07, 17:08.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia gal VMS šita perėja patenkina, o ne pėsčiajįParašė Kaid Rodyti pranešimą
  
 Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.
 
 Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
  
 
 O šiaip pagal tokią logiką galima sakyti, kad ir šaligatvių mums nereikia, nes
 Šaligatvis, kuri patenkina pėsčiajį:
 
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požemines perėjas kaip Minske, tik dar ir su šūdina darbų kokybe.Parašė Agas Rodyti pranešimąDiskusija prasidėjo nuo to, jog ta požeminė perėja bus modernizuojama ir pritaikoma neįgaliesiems. Bet žinoma, atsiranda žmonių, kurie ir tuo nepatenkinti, nes iš kart nori milijoninių investicijų į gatvės pakišimą po žeme. Gal jau grįžkime į realybę? Progresas daromas mažais žingsniukais, o ne papezėjimais apie idealų miestą ir kaip iš kart čia ir dabar reikia viską keisti 180 laipsnių kampu Paskutinis taisė Nikas; 2024.02.08, 10:10. Paskutinis taisė Nikas; 2024.02.08, 10:10.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad kiša po žeme tiek olandijose, tiek skandinavijose. Tik dažniau kiša mašinas. Nors metro tam tikra prasme irgi žmonių kišimas po žeme.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požimines perjėas kaip Minske, tik dar ir šūdina darbų kokybe.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu matyt tikrai durnas esu jeigu man patinka eiti nesustojant ir nekertant važiuojamosios dalies, be jokių šviesaforų ir pan. Nu bet matyt aš čia vienas toks durnas ir reikai kad būtų pėstiesiens nepatogesnės ir nesaugesnės vieno lygio sankryžos.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požemines perėjas kaip Minske, tik dar ir su šūdina darbų kokybe.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Nu matyt tikrai durnas esu jeigu man patinka eiti nesustojant ir nekertant važiuojamosios dalies, be jokių šviesaforų ir pan. Nu bet matyt aš čia vienas toks durnas ir reikai kad būtų pėstiesiens nepatogesnės ir nesaugesnės vieno lygio sankryžos.
 
 Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.Paskutinis taisė Kecal; 2024.02.08, 15:06.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Remiatės pakalniška prielaida, kad automobilių ir pėsčiųjų bei dviračių trasos turi sutapti. Neturi. Ne be reikalo yra E ir F gatvių kategorijos, kurios turėtų būti numatytos rengiant BP.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
 Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).
 .
 Kai tai suvoksite, tai suprasite, kad ir mieste be vargo gali būti patogios skirtingo lygio perėjos, kurių eidamas, o tuo labiau važiuodamas dviračiu, net nepastebėsite.
 Jei nesate matęs ar pamiršote, pažiūrėkite bent šį video
 .
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Problema su tokiomis skirtingo lygio perėjomis/pervažomis/sankryžomis, kad norint jas įrengti, reikia galvoti ir planuoti. O Vilniuje tai yra problema. Aš tik priminsiu, kad Vilniuje dar nėra išmokta sujungti fakin ŠALIGATVIŲ į vieną lygį, kai viskas daroma pagal egzistuojantį PROJEKTĄ ir NUO NULIO. Net ir tokiais idealiais atvejais, kai viskas iš esmės padėta ant lėkštutės ir kažko sugadinti tiesiog fiziškai nėra įmanoma, kažkokiais protu nesuvokiamais ir fenomenalių anti-sugebėjimų reikalaujančiais antgamtiniais būdais, yra sugebama viską kolosaliai supisti ir padaryti taip, kad ta miesto vieta būtų nepritaikyta žmonėms. Tai dar ilgas ilgas kelias iki bent kažkokių užuomazgų ir supratimo, kaip reikia tuos dalykus daryti teisingai.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu ponas pats būsite ne pilno proto, jei sugebate situaciją matyti tik iš vienų eismo dalyvių perspektyvos. O ir kišti gatvę po žeme buvo ne mano pasiūlymas...Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požemines perėjas kaip Minske, tik dar ir su šūdina darbų kokybe.
 
 O neįgaliesiems bei tėvams su vežimėliais REALIAI pritaikyta požeminė perėja (kol kas retas atvejis Vilniuje) visada nugali vieno lygio šviesoforinę perėją per B (nors realiai A) kategorijos gatvę.Paskutinis taisė Agas; 2024.02.09, 09:56.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu požeminėse perėjose būtų įrengiami liftai (su sąlyga jog veikiantys), tai būtų visai neblogai. Tačiau dažnai pas mus įrengiami net ne liftai, o neįgaliųjų keltuvai, kurie iš esmės nepritaikyti dažnam naudojimui ir kitoms grupėms asmenų nėra patogūs.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
 Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).
 
 Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
 
 Pėrėjos su mygtukais yra gerai, jeigu mygtukas funkcionaliai veikia ir suteikia kažkokią pirmenybę laiko atžvilgiu. Tikrai yra sankryžų, kur nuspaudus mygtuką, bent jau ne piko metu, žalia įsijungia pakankamai greitai. Tai tikrai patogiau ir funkcionaliau (visų eismo dalyvių atžvilgiu), nei fiksuoto ilgio ir trukmės ciklai.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Faktas, kad tinkamos ir patogios požeminės perėjos GALI BŪTI. Tačiau atsižvelkime į realybę, kad pas mus nei vienos tokios nėra ir nei viena tokia neplanuojama. Net naujausiuose projektiniuose pasiūlymuose visur kur buvo įpieštos požeminės perėjos, tai įpiešiamos šabloninės su stačiais laiptais abiejose pusėse, lygiagrečiais važiuojamąjai daliai, niekaip neatsižvelgiant į reljefą, pagrindinius pėsčiųjų srautus ir pan.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
 Remiatės pakalniška prielaida, kad automobilių ir pėsčiųjų bei dviračių trasos turi sutapti. Neturi. Ne be reikalo yra E ir F gatvių kategorijos, kurios turėtų būti numatytos rengiant BP.
 Kai tai suvoksite, tai suprasite, kad ir mieste be vargo gali būti patogios skirtingo lygio perėjos, kurių eidamas, o tuo labiau važiuodamas dviračiu, net nepastebėsite.
 Jei nesate matęs ar pamiršote, pažiūrėkite bent šį video
 .
 Kai sugebėsime nors vieną tinkamą pasistatyti, tuomet bus galima kalbėti, kad galima vienur ar kitur jas įrengti. Bet kol nesugebame ir tikriausiai greit nesugebėsime, turėtū būti banas joms.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aiškiau bus kad geros požeminės perėjos yra patogesnės? Geros tai ne tokios kokias sovietai pastatė beje. Arba kai pachalturino Artery statytojai. Pasiimi bloga pavyzdį ir iš to nusprendi kad visi atvejai bus blogi.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
 Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).
 
 Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
 
 Automobiliam "mygtukai" yra kai būna išmanus šviesoforas, kameromis stebi kiek auto laukia ir pagal tai reguliuoja ciklo greitį.
 
 Comment









 
			
			
		
Comment