Parašė Fulgur
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Saugus perėjimas pėsčiajam Batoro g. įmanomas tik pastačius tiltą, padarius požeminę perėją po tiltu ar įrengus šviesoforus. Atkreipkite dėmesį, kad tai gatvė, kurioje nėra net apšvietimo, o važiuojamosios dalies plotis vietomis siekia 3 juostas į vieną pusę.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAr teisingai suprantu, kad terminas "nežymėta perėja" sugalvotas legalizuoti nesaugų gatvės perėjimą? Panašiai, kaip ir su terminu "prekyba poveikiu"? Kitaip sakant, priklausomai nuo aplinkybių per žiniasklaidą girdėsime arba "...netikėtai išbėgus į kelią" arba " partrenkė nežymėta perėja ėjusį..."Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Perėja "Šaudykla" nereikalinga. Vieta.
 
 PS
 Šios panaikintos nutrinant zebrą, įrengiant tvorą su tarpu Pučkoriai, Pučkorių atodanga
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na statistika kraupi ir keista, kad 10 metų niekas nesuka galvos. Juk statistika yra kaupiama. Ir neskirti dėmesio net menkiausiai analizei? Gaila.Vien Klaipėdoje per pastaruosius dešimt metų perėjose žuvo 106 žmonės, dar 3 495 buvo sužeisti.
 
 Panevėžyje buvo išskirta per 80 nesaugių pėstiesiems perėjų. „Tai perėjos, kurios arba neapšviestos, arba yra gatvėse, kur leistinas greitis didesnis nei 50 km per valandą, arba viena kryptimi yra daugiau nei dvi eismo juostos“, – aiškino M.Katkus.
 
 Dauguma perėjų miestuose buvo projektuotos dar sovietmečiu, eismas gatvėse yra suintensyvėjęs, todėl jos nebeatitinka saugumo reikalavimų.
 
 „Yra ir kitų būdų pereiti gatvę: perėjos gali būti reguliuojamos šviesoforo, įrengtos po žeme ar virš gatvės“, – aiškino specialistas.
 
 Vilniaus valdžia yra įsipareigojusi iki 2017-ųjų panaikinti visas nesaugias perėjas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu kaip ten bus patogu mamom su vežimėliais ir dviratininkams leistis/keltis laiptukais. O koks bus sprendimas prie pupos - išėjimas stačiais laiptais?Parašė Arulis Rodyti pranešimąPanasu, kad prasidejo pozemines perejos prie Pupos, Pilaiteje, statybos darbai. Teritorija aptverta.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susirūpinę „Lidl“ parduotuvės statybomis pamiršo gyventojus
 Karoliniškių gyventojai stebisi: ta Sausio 13-osios gatvės dalimi, kur dabar kyla prekybos centras „Lidl“, jie daugybę metų buvo priversti klampoti per purvyną. Šaligatvis bus nutiestas tik pastačius parduotuvę.
 
 Pasak savivaldybės Susisiekimo komunikacijų skyriaus vedėjo Arūno Visocko, įrengus požeminę perėją Laisvės prospekte bus panaikintas pėstiesiems skirtas šviesoforas.
 Numatytas požeminės perėjos ilgis – beveik 43 metrai, plotis – 4 metrai, o aukštis – 2,5 metro. Perėjoje bus įrengti du dengti įėjimai ir išėjimai, taip pat abiejose Laisvės prospekto pusėse numatyti neįgaliųjų keltuvai.
 Anot A.Visocko, darbai prasidės pasibaigus viešųjų pirkimų procedūroms – mažiausiai po 3 mėnesių. O perėjos statyba gali užtrukti iki metų. Tiesa, vienu metu suabejota, ar požeminės perėjos šioje vietoje tikrai reikia.
 Mat baigus tiesti vakarinį aplinkkelį transporto srautas Laisvės prospekte sumažės. Tai jaučiama jau dabar.
 R.Šimašius Karoliniškių gyventojams turėjo ir daugiau gerų naujienų. Netrukus pradedama projektuoti viaduką virš T.Narbuto gatvės. Jis iškils pėsčiųjų perėjos vietoje, kur įvyko ne viena skaudi nelaimė.
 Kol kas miesto valdžia dar neapsisprendė, kam šis viadukas bus skirtas – vien pėstiesiems ir dviratininkams ar ir automobiliams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gaila, kad ten užpilta požeminė niekam nerūpi. Ir tikiuosi, senąją panaikins.Parašė Mettal Rodyti pranešimąKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar kada matėte ta perėja einančius žmones? Labai retai matau, ir tai dažniausiai tik 1 žmogus būna.Parašė SPX Rodyti pranešimąGaila, kad ten užpilta požeminė niekam nerūpi. Ir tikiuosi, senąją panaikins.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kur ten tokia užpilta perėja yra? Labai įdomu sužinot.Parašė SPX Rodyti pranešimąGaila, kad ten užpilta požeminė niekam nerūpi.
 
 Beje, rytų kryptimi galėtų A juostą įrengti, kaip Žemaitės g. be šviesoforo.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašiai ten kur dabartinė. Ką jau pamiršote betoninius statinius tarp dabartinės perėjos ir "Arfos"?Parašė dondc Rodyti pranešimąO kur ten tokia užpilta perėja yra? Labai įdomu sužinot.
 
 Beje, rytų kryptimi galėtų A juostą įrengti, kaip Žemaitės g. be šviesoforo. Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš tiesų keistai pamiršta ta perėja.Parašė SPX Rodyti pranešimąKadras iš filmo "Gamtos Šėlsmas: Žemės drebėjimas":
 
 Atvaizdas
 
 (google earth 2002m. nuotrauka)
 
 Perėjos pradžia ties Nacionaline dailės galerija.
 Ir kažkaip niekas nežada jos prikelti.
 kiek pamenu - atrodė visiškai pastatyta, tik gal apdailos nebuvimas neleido formalai jos "priduoti". Iš NDG pusės buvo praėjimas grotomis užtvertas - bet visas tunelis matydavosi, buvo ir kitoj gatvės pusėj laiptinė pastatyta (kuri atrodė kaip keistas gelžbetoninis kioskas), kurią sunaikino platindami prospektą.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų malonu, jei projekto, nors ir nepatvirtinto, būtų kiek įmanoma labiau prisilaikoma vardan didesnio saugumoParašė dsantoKol kas pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklės nepatvirtintos. Panašu, kad rengiamas patobulintas variantas. Teisės aktų sistemoje naujas projektas dar nebuvo paskelbtas. Bent jau žemyninėje šiaurės vakarinėje Europos dalyje, kur eismo saugumo prisilaikoma aukščiausiame lygyje, neteko matyti per 4 juostas einančių nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų, juo labiau, kad apskritai ten daug(uma) perėjų einančios per 2+ juostas yra reguliuojamos. Bent jau žemyninėje šiaurės vakarinėje Europos dalyje, kur eismo saugumo prisilaikoma aukščiausiame lygyje, neteko matyti per 4 juostas einančių nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų, juo labiau, kad apskritai ten daug(uma) perėjų einančios per 2+ juostas yra reguliuojamos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilaitėje atidaryta požeminė perėja - https://www.facebook.com/24147621589...2118994166835/
 
 Taip atrodė pernai - http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...bus-221-540065
 
 Pilaitėje atidaryta požeminė pėsčiųjų perėjaPaskutinis taisė digital; 2016.10.04, 12:21.
 Comment



 
							
						


 
							
						







 
							
						
Comment