Parašė Ginthus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
 Ilgai laukti žalios nereikėtų, ji įsijungtų po kelių sekundžių nuspaudus mygtuką. Jeigu įranga sugenda, ją reikia operatyviai pataisyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesupratau klausimo. Per kiek sekundžių sutaisys bet kurį kitą šviesoforą, jei jis suges? Ar išvis atsisakome šviesoforų kaip eismo reguliavimo priemonės, nes jie gali sugesti?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daugiau info - Vilniuje – mirtimi paženklintas eismo įvykis: Batoro gatvėje žuvo partrenktas vyras
 LRT.lt primena, kad tai jau ne pirmas eismo įvykis, kurių metu žūva pėstieji šioje gatvėje. Praėjusią savaitę taip pat S. Batoro gatvėje buvo partrenktas vyras, kuris taip pat žuvo nelaimės metu.
 
 Iškart po šios nelaimės kilo diskusijų, esą minėta gatvė nesaugi pėstiesiems, o atsakomybė dėl to gula ant savivaldybės pečių. Visgi policija LRT.lt teigė, kad ši gatvė nėra išskirtinė, o tragiški įvykiai neretai būna nulemti neatsakingo pačių pėsčiųjų elgesio.
 
 Gatvė avaringumu neišsiskiria
 
 S. Batoro gatvėje avarijų įvyksta kasmet. Tačiau Vilniaus kelių policijos 2-osios kuopos vadas Donatas Mankauskas portalui teigė, kad ši miesto arterija ypatingu avaringumu nepasižymi. Pasak pareigūno, remiantis fiksuota statistika, 2022 m. čia nežuvo nei vienas pėsčiasis, 2023-iaisiais užgeso vieno pėsčiojo gyvybė.
 
 „Šiemet, neskaičiuojant šio ryto atvejo, S. Batoro gatvėje buvo fiksuoti du įskaitiniai eismo įvykiai, susiję su pėsčiaisiais. Vienas asmuo pėsčiųjų perėjoje buvo sužeistas, kai transporto priemonė, sukdama į dešinę, nepraleido žmogaus. O kitas atvejis buvo mirtinas, kai pėsčiasis neleistinoje vietoje išbėgo į kelią ir jį parbloškė automobilis“, – komentavo D. Mankauskas ir pridūrė, kad visos nelaimės įvyko ne toje pačioje vietoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet kurį kitą kokį? Stovintį intensyvioje sankryžoje, kur ir taip visi sustos ir atidžiai dairysis, ar kažkur viduryje miškų, kur net greičio nenumes nuo 100?Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
 Nesupratau klausimo. Per kiek sekundžių sutaisys bet kurį kitą šviesoforą, jei jis suges? Ar išvis atsisakome šviesoforų kaip eismo reguliavimo priemonės, nes jie gali sugesti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu stovės radaras - greitį nusimes.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Bet kurį kitą kokį? Stovintį intensyvioje sankryžoje, kur ir taip visi sustos ir atidžiai dairysis, ar kažkur viduryje miškų, kur net greičio nenumes nuo 100?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Molėtų pl. 58 nuolat naudodavausi šviesoforu. Nuspaudus mygtuką žalia pradeda mirksėti tą pačią sekundę. Iki Riešės sankryžos neapsimoka važiuot, ten laukti tenka labai ilgai, nors šviesoforai labai arti vienas kito.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?
 
 Sugedus (nors nuo 2015 m. nei kart neužtaikiau ant sugedusio) yra krūva perėjų ženklų:
 Paskutinis taisė dondc; 2024.11.19, 09:35.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Komentaras teisingas, tiksliau faktai tokie, kad nutrenktas pėstysis ne einantis kur nors per perėję ar bent realiame mieste, o naktį miške, girtas ir dar spėju be jokių atšvaitų, tai negu vairuotojas čia kaltas? Pats esu kirtęs Batoro g. su dviračiu n kartų, bet nematau poreikio ten perėjų kas keliasdešimt metrų, tiesiog reikia sveiko proto pačiam apsidairyti.Parašė rmss Rodyti pranešimą
 Policijos komentaras straipsnyje tai Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.19, 11:20. Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.19, 11:20.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip tai jis teisus dėl to kad labia mėgsta vaikščioti bet kur ir bet kakda pėstieji. Šyrit kaip tik vienas toks nusprendė neiti 20 metrų iki šviesaforo, vietoj to nesidairęs šoko per gatvę eiti taip priverdamas staigiai stabdyti troleibusą kuriame važiavau. Jo nenoras pajudinti šikną privertė kelis keleivius pasivolioti troliebuso grindimus. Bet nieko, jis pamojavo ranką troleibusui ir nuėjo neskubėdamas.Parašė rmss Rodyti pranešimą
 Policijos komentaras straipsnyje tai 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi reziumuojant reiktų minimum mygtukinių šviesoforų ir greičio kamerų kokiose penkiose (?) vietose. Galima pagrįsti jei pikinis eismo intensyvumas siekia 3500/h. Jei leistinas greitis 70, tai geltona mirksės minimum 5s, tuomet 5s pereiti 2 juostas iki skiriamosios tuomet, vėl mygtukas ir 5s mirksintis geltonas. Su sąlyga, kad kątik neperėjo kitas žmogus, tuomet prisideda minimalus 15s žalias automobiliams. O tuomet jau gaunasi pusė minutės pagundos perbėgti nelaukus. O tada privažiuoja automobilis mirksint geltonam, o pėsčiųjų nesimato - ai spaudžiam ir prašokam. Kitą kartą jau drąsiau šokam ir per raudoną. Trečią kartą jau net nekreipiam dėmesio, koks ten signalas dega. Nu gerai, šitą galim eliminuoti radarais. Bet jauParašė dondc Rodyti pranešimą
 Molėtų pl. 58[/URL] nuolat naudodavausi šviesoforu. Nuspaudus mygtuką žalia pradeda mirksėti tą pačią sekundę. Iki Riešės sankryžos neapsimoka važiuot, ten laukti tenka labai ilgai, nors šviesoforai labai arti vienas kito.
 
 Sugedus (nors nuo 2015 m. nei kart neužtaikiau ant sugedusio) yra krūva perėjų ženklų:
 
 įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vargu ar tokiose vietose didelė tikimybė ištisiniam pėsčiųjų srautui kur suveiktų tos 15s praleist automobilius. Tad ir be reikalo degančio geltono/raudono nelabai būna. Su tais Molėtų plento šviesoforais per n metų gyvent/minant/bėgiojant tose apylinkėse neteko matyt nei šviesoforo be reikalo, nei automobilių ignoruojančių juos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Taigi reziumuojant reiktų minimum mygtukinių šviesoforų ir greičio kamerų kokiose penkiose (?) vietose. Galima pagrįsti jei pikinis eismo intensyvumas siekia 3500/h. Jei leistinas greitis 70, tai geltona mirksės minimum 5s, tuomet 5s pereiti 2 juostas iki skiriamosios tuomet, vėl mygtukas ir 5s mirksintis geltonas. Su sąlyga, kad kątik neperėjo kitas žmogus, tuomet prisideda minimalus 15s žalias automobiliams. O tuomet jau gaunasi pusė minutės pagundos perbėgti nelaukus. O tada privažiuoja automobilis mirksint geltonam, o pėsčiųjų nesimato - ai spaudžiam ir prašokam. Kitą kartą jau drąsiau šokam ir per raudoną. Trečią kartą jau net nekreipiam dėmesio, koks ten signalas dega. Nu gerai, šitą galim eliminuoti radarais. Bet jau
 įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Molėtų pl. vargu ar eismo intensyvumas mažesnis. Greitis ilgoje atkarpoje 60. Radarą tik naujai pastatė, ir toliau, ties Skersine g. Anksčiau nebuvo. Šviesoforas įjungia pėstiesiems žalią iškart abejose saugumo salelės pusėse.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Taigi reziumuojant reiktų minimum mygtukinių šviesoforų ir greičio kamerų kokiose penkiose (?) vietose. Galima pagrįsti jei pikinis eismo intensyvumas siekia 3500/h. Jei leistinas greitis 70, tai geltona mirksės minimum 5s, tuomet 5s pereiti 2 juostas iki skiriamosios tuomet, vėl mygtukas ir 5s mirksintis geltonas. Su sąlyga, kad kątik neperėjo kitas žmogus, tuomet prisideda minimalus 15s žalias automobiliams. O tuomet jau gaunasi pusė minutės pagundos perbėgti nelaukus. O tada privažiuoja automobilis mirksint geltonam, o pėsčiųjų nesimato - ai spaudžiam ir prašokam. Kitą kartą jau drąsiau šokam ir per raudoną. Trečią kartą jau net nekreipiam dėmesio, koks ten signalas dega. Nu gerai, šitą galim eliminuoti radarais. Bet jau
 įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Anksčiau nuolat trikojis stovėdavo šalia fotkėje matomo šviesoforo miesto kryptimi. Bet nemaža tolerancija. N kartų pravažiavau su srautu ant spidometro +20, baudų negavau. Dabar rečiau, bet irgi būna.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Molėtų pl. vargu ar eismo intensyvumas mažesnis. Greitis ilgoje atkarpoje 60. Radarą tik naujai pastatė, ir toliau, ties Skersine g. Anksčiau nebuvo. Šviesoforas įjungia pėstiesiems žalią iškart abejose saugumo salelės pusėse.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Seinių ir Geležinkelio g. sankryžos perasValdavimas ir pėsčiųjų perėjos perkėlimas.
 Seniau buvo ilga, išilgai Geležinkelio g. Kai pradėjo darbus, gal vasaros metu, tai padarė salelę ir paskui ją išardė. Berods vėliau buvo kažkokie vamzdynų darbai. Ir po to šiek tiek pakeitus salelės formą padaryta štai taip.
 
  Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.02, 09:15.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent būtų sumažinę dešinio posūkio spindulį, taip kaip nutiko čia: https://www.google.com/maps/@54.6667...oASAFQAw%3D%3D
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kas gi pasisakyta apie nežymėtąją pėsčiųjų perėją KET?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Idealiu atveju tai KET (kurių pėstieji privalo laikytis) būtų mokomos mokykloje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 42 punktas:Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 Ir kas gi pasisakyta apie nežymėtąją pėsčiųjų perėją KET?Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti (judėti) tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra, – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti pėsčiųjų perėjos ribų. Kai matomumo zonoje pėsčiųjų perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti (judėti) stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti (judėti) saugu. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Oi oi ne ne. Va atsakymas, bet čia iš dokumento specialistams. Ne iš KET:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 42 punktas:Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti (judėti) tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra, – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti pėsčiųjų perėjos ribų. Kai matomumo zonoje pėsčiųjų perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti (judėti) stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti (judėti) saugu. 
 
 10.2. Nežymėtoji pėsčiųjų perėja (toliau – nežymėtoji perėja) – inžinerinėmis priemonėmis (nuožulniais kelio bortais, iškiliąja saugos salele ar kt.) pėsčiųjų eismui pritaikyta perėjimo per kelią ar gatvę vieta, nepažymėta nei nurodomaisiais kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“, nei horizontaliojo ženklinimo linijomis. Nežymėtoji pėsčiųjų perėja gali būti pažymėta įspėjamaisiais kelio ženklais „Pėstieji“.
 - 2 patinka
 Comment





Comment