Prisiminiau, įstrigo galvoje Releven atstovo Guido Wolf komentaras per kažkurią NT konferenciją, kalbėjo apie Vilniaus NMC, kad maždaug turim fantastišką erdvę prie Balto tilto, CUP'ą, tiltą į centrą ir tada turim "that canyon that you cannot cross", kuris visą šitą erdvę visiškai sugadina. Nu čia toks lyrinis nukrypimas į požeminių perėjų temą. 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nagi, yra pilna perėjų net Vilniuje be jokių laiptų, puikiai tinkančių dviračiams. Aišku, iki pilnos laimės daug kur reiktų platint ir klot raudoną asfaltą. Didžiausia blogybė pvz. Laisvės pr., kad ne tik užbaigė asfaltą prieš pat perėją prie "Litexpo", bet padarytas aklinas 90° pasisukimas dviračiams 1 cm posūkio spindulyje, kai reikėjo tiest taką per mišką ir / arba iš anksto ištiesint dvirtakį prieš pravažiuojamos perėjos pradžią. #1946, #1955, #2076.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą 
 Nelabai tai panašu į požeminę perėją. Kad tokią padaryti Konstitucijos prospekte, tai patį Konstitucijos prospektą reikėtų pakelti, kas tikrai nebūtų labai protinga mintis, nekalbant apie kainą.
 
 Dabar vienintelė viltis perėjos atkūrimas ties NDG ir užvažiavimo išpildymas kitapus prospekto:
 Parašė SPX Rodyti pranešimąKadras iš filmo "Gamtos Šėlsmas: Žemės drebėjimas":
 
  
 
 Perėjos pradžia ties Nacionaline dailės galerija.
 
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, tai yra blogas pavyzdys, o su KP problema yra ta, kad jį suprojektavo kaip pavyzdinį sovietyno prospektą, tad čia jau nelabai kažką normalaus galima iš jo išspaust, nes elementariai nebeliko vietos normaliam sprendimui. Jeigu Europos aikštė būtų suprojektuota kvartalo viduryje, tiesiai prieš dabartinę požeminę perėją, be jokių problemų galima būtų apseiti be laiptų ir padaryti normalią, humanizuotą jungtį. Reikėjo iškart projektuot kažką panašaus, kad būtų visiškai be laiptų ir max atrvira, visiem pritaikyta erdvė:Parašė Eidvis Rodyti pranešimą 
 Nelabai tai panašu į požeminę perėją. Kad tokią padaryti Konstitucijos prospekte, tai patį Konstitucijos prospektą reikėtų pakelti, kas tikrai nebūtų labai protinga mintis, nekalbant apie kainą.
 
 
 
 
 
  Tai nėra kažkoks superinis ir inovatyvus pavyzdys (darant NMC reiktų pvz vietoje aklinų sienų įkišti iš vienos pusės kokį IKI Express, iš kitos kokį fast food'o restoranėlį ir t.t.), tiesiog pateikiu jį, nes pats esu belekiek kartų ten ėjęs ir važiavęs su dviračiu, todėl galiu užtikrintai teigti, kad perėja labai gerai pritaikyta žmonėms, iš esmės jos net ir perėja nepavadinsi, tiesiog naturali jungtis. Ir čia nėra jokio rocket science, ji buvo suprojektuota dar prieš kokius 70 metų, tiesiog tai buvo padaryta šalyje, kur projektuotojai galvoja apie žmones, o pas mus Lietuvoje iki šiol yra tas atsilikęs sovietinis mąstymas, kad tokios problemos yra puikiausiai sprendžiamos tuneliu su laiptais, ir visiškai px kaip ten kas tiems žmonėms yra patogiau - "mes perėją pastatėm, varnelė pažymėta, o toliau tai jau yra ta perėja besinaudojančių žmonių problemos...". Tai nėra kažkoks superinis ir inovatyvus pavyzdys (darant NMC reiktų pvz vietoje aklinų sienų įkišti iš vienos pusės kokį IKI Express, iš kitos kokį fast food'o restoranėlį ir t.t.), tiesiog pateikiu jį, nes pats esu belekiek kartų ten ėjęs ir važiavęs su dviračiu, todėl galiu užtikrintai teigti, kad perėja labai gerai pritaikyta žmonėms, iš esmės jos net ir perėja nepavadinsi, tiesiog naturali jungtis. Ir čia nėra jokio rocket science, ji buvo suprojektuota dar prieš kokius 70 metų, tiesiog tai buvo padaryta šalyje, kur projektuotojai galvoja apie žmones, o pas mus Lietuvoje iki šiol yra tas atsilikęs sovietinis mąstymas, kad tokios problemos yra puikiausiai sprendžiamos tuneliu su laiptais, ir visiškai px kaip ten kas tiems žmonėms yra patogiau - "mes perėją pastatėm, varnelė pažymėta, o toliau tai jau yra ta perėja besinaudojančių žmonių problemos...".
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  
 Aš visgi norėčiau kitokį variantą matyti, Konstitucijos prospektą ne pakelti į viršų, o nuleisti į apačią, t.y. pakišti po žeme. Tiesą sakant apie tai jau prieš N metų ir ne kartą buvau rašęs. Aišku tai kainuotų, bet ir jo pakalėlimas kainuotų, skirtumas tas, kad jį pakišant po žeme virš jo galima būtų statyti visą eilė pastatų, panašiai kaip yra virš Geležinio Vilko tunelio, o tokioje vietoje 'žemė' turėtų nemažai kainuoti, tai galbūt vien ją pardavus vystytojams to užtektų tunelio statyboms finansuoti. NMC ne tik kad nebeliktų plačios gatvės, bet dar ir patį NMC galima būtų humanizuoti ir sulieti jį į vieną visumą, nes jei Konstitucijos pr. būtų pakeltas - tai NMC gautųsi padalintas į dvi dalis, panašiai, kaip yra dabar ir tie pėsčiųjų praėjimai po pakeltu KP, nors ir būtų daug jaukesni nei požeminės perėjos, bet tai vistiek nėra tas pats, kas atviros pėsčiųjų gatvės ir jie daromi ne dėl to, kad tai yra gražu ar jauku, o dėl to, kad tai yra mažesnė blogybė.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia reikėjo ne prospektą kelti, o nuleisti "perėjos" prieigas ir padaryti jungtį be laiptų.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą 
 Aš visgi norėčiau kitokį variantą matyti, Konstitucijos prospektą ne pakelti į viršų, o nuleisti į apačią, t.y. pakišti po žeme. Tiesą sakant apie tai jau prieš N metų ir ne kartą buvau rašęs. Aišku tai kainuotų, bet ir jo pakalėlimas kainuotų, skirtumas tas, kad jį pakišant po žeme virš jo galima būtų statyti visą eilė pastatų, panašiai kaip yra virš Geležinio Vilko tunelio, o tokioje vietoje 'žemė' turėtų nemažai kainuoti, tai galbūt vien ją pardavus vystytojams to užtektų tunelio statyboms finansuoti. NMC ne tik kad nebeliktų plačios gatvės, bet dar ir patį NMC galima būtų humanizuoti ir sulieti jį į vieną visumą, nes jei Konstitucijos pr. būtų pakeltas - tai NMC gautųsi padalintas į dvi dalis, panašiai, kaip yra dabar ir tie pėsčiųjų praėjimai po pakeltu KP, nors ir būtų daug jaukesni nei požeminės perėjos, bet tai vistiek nėra tas pats, kas atviros pėsčiųjų gatvės ir jie daromi ne dėl to, kad tai yra gražu ar jauku, o dėl to, kad tai yra mažesnė blogybė.
 
 Tavo variantą ir kitus panašius jau aptarinėjom NMC temoje. Jis yra geras, bet visiškai neįmanomas. Bent jau ne per tavo lifetime'ą, nebent ruošies gyventi iki kokių 2090-2100 metų.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atidaryta pėsčiųjų perėją po Kosntitucinos prospektu, tarp Europos ir Artery
 Diskusija apie perėją kilo Artery temoje
 
 
 Na taip, kai kurie pranešiamai su su Artery projektu turti "daug bendro".Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąTą požeminė perėja yra šio projekto dalis.
 
 Parašė urbanis Rodyti pranešimąKaip ir atidarė...
  
 
  
 
 
 
  
 
 
 Bet kai kurie pranešimai turi kur kas daugiau bendro Pėsčiųjų perėjų tema,Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 pvz.
 Parašė Edd Rodyti pranešimąKitam gale yra taip, plius liftas (kažin ar veikia?):
          Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąParašė Kaid Rodyti pranešimąNors požeminė perėja atidaryta, tačiau...
 Kol laukiau autobuso, per 5 minutes 4 žmonės kirto gatvę
 Paskutinis taisė Romas; 2024.01.21, 18:58.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Perėja kaip buvusi, savo funkciją atlieka. Žinoma, terminų nesilaikymas čia pagrindinis akcentas - bet pan. Oleksandr kažkaip tai suveda į nac. stadioną, gaila kliko.Parašė tukastu Rodyti pranešimąPo atnaujinimo man dar neteko lankytis šioje perėjoje. Ar kam iš jūsų teko ? Ar tikrai ten taip baisu ?
 https://www.youtube.com/watch?v=yzCRhJCFndI
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esmė darbų kokybė,tos plokštės atrodo išsišokusios, viduje vanduo, nėra šlaito dviračiams/vežimėliams.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
 Perėja kaip buvusi, savo funkciją atlieka. Žinoma, terminų nesilaikymas čia pagrindinis akcentas - bet pan. Oleksandr kažkaip tai suveda į nac. stadioną, gaila kliko.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tos pusės kur atšokusios plytelės/vanduo niekas ir nerekonstravo/neplanavo rekonstruoti.Parašė tukastu Rodyti pranešimą
 Esmė darbų kokybė,tos plokštės atrodo išsišokusios, viduje vanduo, nėra šlaito dviračiams/vežimėliams.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Senoje pusėje, kur rodė, kad bėga vanduo, per šalčius bėgo kaip krioklys ir puse laiptų buvo tiesiog ledu padengta. Lifto mygtukas veikia, bet niekas neatvažiuoja. Sienų išvaizda tragiška, viskas apibėgę, suskilinėję. Naujoje pusėje atrodo labai niūriai, lygtais būtų prieš tuos pačius 20 metų atidaryta ir palyginus siauriauParašė tukastu Rodyti pranešimąPo atnaujinimo man dar neteko lankytis šioje perėjoje. Ar kam iš jūsų teko ? Ar tikrai ten taip baisu ?
 https://www.youtube.com/watch?v=yzCRhJCFndI
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiu būdu?Parašė Agas Rodyti pranešimąReikia pabrėžti ir kelis teigiamus šio projekto aspektus, liečiančius šalia esančios infrastruktūros pagerinimą:
 1) tvarkoma esama požeminė perėja, pritaikant ją neįgaliesiams;
 
 jeigu tokiu, kaip ką tik atidaryta Konstitucijos pr. požeminė, tai čia nėra pritaikymas.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?Parašė Globalus Rodyti pranešimąKad požeminė perėja būtų pritaikyta neįgaliesiams, ją reikia susprogdinti ir užkasti.
 Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nustebsite, bet ir greito eismo gatvių normaliame, žmonėms pritaikytame mieste neturi būti. Tam yra aplinkeliai arba tuneliai. Nyderlanduose Ukmergės gatvė povaliai būtų užkasta ir ant jos būtų kuriamos viešosios ir kitokios erdvės, ramios gatvės privažiavimui ir tik antžeminė infra pėstiesiems, dviratininkams.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
 Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, tik Olandijoje, ir dar alternatyvaus pasaulio Lietuvoje.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 Nustebsite, bet ir greito eismo gatvių normaliame, žmonėms pritaikytame mieste neturi būti. Tam yra aplinkeliai arba tuneliai. Nyderlanduose Ukmergės gatvė povaliai būtų užkasta ir ant jos būtų kuriamos viešosios ir kitokios erdvės, ramios gatvės privažiavimui ir tik antžeminė infra pėstiesiems, dviratininkams.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jokio sarkazmo. Intensyviai naudojasi nes neturi kitos išeities, o ne dėl to, kad naudingas objektas.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
 Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
 Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
 Užkasti būtinai reikia. Nieko tokio, palauks automobilistai, kol pestieji pereina gatvę, nenumirs  
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Ukmergės gatvė (pagal planavimo dok. ir registravimą) nėra greito eismo gatvė, o pagrindinė (B kat.).Parašė Kitas Rodyti pranešimą
 Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
 Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
 2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
 3. Taip sakyti galite, jei esate jaunas žmogus, neturite dviračio ir vaikų (spėju). Infrastruktūra turi būti visiems vienodai patogi ir lengva naudotis, šiuo atveju laimi tik auto vairuotojai.Paskutinis taisė Kaid; 2024.02.06, 13:46.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Realiai ten vienintelis geras sprendimas - pakast eismą tunelyje ir paleist pėsčiuosius viršuje. Nebūtų smagu perėja toj vietoj. Ir kiek pamenu požeminė ten ne pati siauriausia ir liūdniausia. Tai gal bet požeminė geriau nei eilinė perėja.Parašė Globalus Rodyti pranešimąJokio sarkazmo. Intensyviai naudojasi nes neturi kitos išeities, o ne dėl to, kad naudingas objektas.
 Užkasti būtinai reikia. Nieko tokio, palauks automobilistai, kol pestieji pereina gatvę, nenumirs 
 
 Aišku visada galima tikėtis, kad tuoj sumažės eismas perpus ir konvertuosim Ukmergės gatvę į siaurą jaukią gatvelę.Paskutinis taisė mantasm; 2024.02.07, 09:50.
 Comment







Comment