Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    15 kwh čia vasarą autostradoj paskui sunkvežimį nebent važiuojant
    Ne, pasidomėjus giliau, tai yra labai normalios sąnaudos ID.3 automobiliui.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Ne, pasidomėjus giliau, tai yra labai normalios sąnaudos ID.3 automobiliui.
      Tokios sąnaudos vasarą prie 100km/h kažkur turėtų būt, aišku Pukis turi patį beviltiškiausią Toyotos EV tai su tuo šlamštu viską ir lygina, dar prisiskaitė Toyotos reklaminių brošiūrų apie vandenilį...

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        Klimato srityje taip pranašūs, kad net pats su nosimi pajausti gali. Pigesnė priežiūra, pigesnis kuras. Minusas - brangesni už VDV, bet su kiekvienais metais artėja - virš 200 km nuvažiuojantį Leaf galima įsigyti už 30 000€.
        Na kad ne. Didžioji taršos dalis yra iš padangų devėjimosi, kuris yra didesnis dėl elektromobilių svorio, taigi su nosimi elektormobilio naudos tikrai nepajausi.
        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

        elektros krovimo/perdavimo nuostoliai taip pat didžiuliai.

        Edit: kad ne iš oro - perdavimo linijose 10-15% prarandama, krovimo metu - 20-25%. tai sumoj - 30-40 proc elektros į orą.
        Nu jau. 15% prarasti perdavime tai čia iš kito europos galo elektrą nebent naudoji.
        Parašė John Rodyti pranešimą
        Jeigu yra galimybė jo prisigaminti pakankamais kiekiais už mažą kainą ir su mažu aplinkos impact,
        Nėra
        Parašė transpondster Rodyti pranešimą

        Tokios sąnaudos vasarą prie 100km/h kažkur turėtų būt, aišku Pukis turi patį beviltiškiausią Toyotos EV tai su tuo šlamštu viską ir lygina, dar prisiskaitė Toyotos reklaminių brošiūrų apie vandenilį...
        Pukis vairuoja tanką pavadinimu Cupra Formentor tai jis turbūt niekada nevažiuoja 100 km/h.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Ne, pasidomėjus giliau, tai yra labai normalios sąnaudos ID.3 automobiliui.
          Net nuėjau pasklaust odiso kaimynės, kiek jos ID3 valgo. Labai juokės išgirdus 15kwh Sakė gerą žolę rūkot
          *censored*

          Comment


            Parašė transpondster Rodyti pranešimą

            Tokios sąnaudos vasarą prie 100km/h kažkur turėtų būt, aišku Pukis turi patį beviltiškiausią Toyotos EV tai su tuo šlamštu viską ir lygina, dar prisiskaitė Toyotos reklaminių brošiūrų apie vandenilį...
            EV šiai dienai yra ant tiek panašūs, paimk wageno ir toyotos variklius, dar pusę dalių tokių pat rasi, ar net ištisus blokus.
            *censored*

            Comment


              Parašė PukiS Rodyti pranešimą

              Net nuėjau pasklaust odiso kaimynės, kiek jos ID3 valgo. Labai juokės išgirdus 15kwh Sakė gerą žolę rūkot
              O tai kiek sakė tada? Iš jūsų dar konkrečių skaičių neteko girdėti

              Mano šaltiniai:
              https://ecomento.de/2022/11/24/test-...als-im-sommer/
              https://www.id3forums.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=890 (reikia mylias versti į kilometrus)
              https://www.youtube.com/watch?v=2hn31vLKgho

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                O tai kiek sakė tada? Iš jūsų dar konkrečių skaičių neteko girdėti

                Mano šaltiniai:
                https://ecomento.de/2022/11/24/test-...als-im-sommer/
                https://www.id3forums.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=890 (reikia mylias versti į kilometrus)
                https://www.youtube.com/watch?v=2hn31vLKgho
                https://youtu.be/dy87f5sjvjw?list=PL...6izOTzpF&t=737

                Comment


                  Na jeigu šitaip, tai prie 120 pakyla ne tik elektromobilio, bet ir dyzeliuko sąnaudos, tai koks tada skirtumas? Ypač kai A1 tokie greičiai pasiekiami tik antroje eilėje. Šiaip gi mano antram šaltinyje buvo tie patys skaičiai, tik, žinoma, dauguma forumiečių ten tokių skaičių nesiekia, nes nėra antraeilininkai ir šiaip sau pinigų netaško energijai.

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    O tai kiek sakė tada? Iš jūsų dar konkrečių skaičių neteko girdėti

                    Mano šaltiniai:
                    https://ecomento.de/2022/11/24/test-...als-im-sommer/
                    https://www.id3forums.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=890 (reikia mylias versti į kilometrus)
                    https://www.youtube.com/watch?v=2hn31vLKgho
                    per paskutinį pusmetį naudojimo nėra mačius mažiau 20.
                    Highway - Mild Weather 176 Wh/km
                    https://ev-database.org/car/1127/Vol...re-Performance

                    Beje lexusas 150 kg sunkesnis, bet tam pačiam webe sanaudos skirias nepilnai 20 proc. Taip kad 15 - realios mašinos skydelio screenšotą norėčiau pamatyt, iki tol - gal teoriškai galima,s bet praktiškai neegzistuojantis bulšitas.
                    *censored*

                    Comment


                      ID.3 - 18,66 kWh/100km:
                      Stromverbrauch: Volkswagen - ID.3 - Spritmonitor.de
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        per paskutinį pusmetį naudojimo nėra mačius mažiau 20.
                        Highway - Mild Weather 176 Wh/km
                        https://ev-database.org/car/1127/Vol...re-Performance

                        Beje lexusas 150 kg sunkesnis, bet tam pačiam webe sanaudos skirias nepilnai 20 proc. Taip kad 15 - realios mašinos skydelio screenšotą norėčiau pamatyt, iki tol - gal teoriškai galima,s bet praktiškai neegzistuojantis bulšitas.
                        https://youtu.be/2hn31vLKgho?t=302
                        Po greitkelio rodo 13,9 mylias per kWh – apie 16 kWh šimtui. Tai tikrai nėra nepasiekiamybė.

                        Visus rezultatus sudėjus prie 90 gaunasi apie 14 kWh, prie 110 17,6 kWh, ir tada prie 120 20,5 kWh šimtui. Greičiausiai be šildymų.

                        Įdomu kokios pusmečio kelionių tipas? Girdėjau kad trumpos kelionės labai daug prisuka, nes visą kelią veikia šildymas didele galia (ilgesnėse kelionėse šildymas neveikia visos kelionės metu, kaip kad trumpoje kelionėje, ir tada tas pirminio šildymo sąnaudos pasiskirsto vidurkyje geriau)

                        Comment


                          Įdomu čia vidurkiuoja tik naujausias automobilių sąnaudas ar visus įvedimus? Paspaudus ant konkrečių automobilių matosi, kad žiema paveikia 2-3 kWh... Na bet iki dvidešimt irgi netraukia.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Įdomu čia vidurkiuoja tik naujausias automobilių sąnaudas ar visus įvedimus? Paspaudus ant konkrečių automobilių matosi, kad žiema paveikia 2-3 kWh... Na bet iki dvidešimt irgi netraukia.
                            Kadangi leistinas magistralėje 130kmh ir vasarą važiuojant Vilnius-Kaunas-Klaipėda dauguma važiuoja panašiai, o gal šiek tiek ir daugiau, įdomu būtų sužinoti ir kiek būtų prie 130km/h, 140km/h. Aišku įdomiau ne vien miniatiūriniai automobiliai, bet sedanai, SUVai. Kokios Tesla modelių sąnaudos ?

                            Comment


                              Visus įvedimus.

                              Niekas nesako, kad ID.3 tam tikromis sąlygomis negali nuvažiuoti 100 km su 15 kWh. Elektrinis Lexus UX turbūt irgi gali. Bet dar yra ir realus gyvenimas - važiavimas su įjungtu šildymu, oro kondicionavimu, šildomomis sėdynėmis, trumpais atstumais iki darželio mokyklos maximos ir t.t. ir pan. Spėju PukiS nevažiuoja kaip žaliasis leftistas sugrubusiomis rankomis skuduru valydamas priekinį langą nuo kondensato, tai ir elektros sąnaudos atitinkamos važiavimo komfortui.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                Įdomu čia vidurkiuoja tik naujausias automobilių sąnaudas ar visus įvedimus? Paspaudus ant konkrečių automobilių matosi, kad žiema paveikia 2-3 kWh... Na bet iki dvidešimt irgi netraukia.
                                Visus įvedimus. Įėjus giliau į kiekvieną automobilį galima bandyt žiūrėt prie kiekvieno įrašo, koks vidutinis greitis ir tokiu būdu darytis išvadas, kiek mieste, kiek autostradoj galėtų vartoti.

                                Comment


                                  Na fizikos niekas neatšaukė. El. varikliai patys iš savęs visai neblogai konvertuoja elektros energiją į sukimo momentą. Paties variklio nuostoliai lieka šone, pagrindiniai dalykai - pasipirešinimas (oro, padangų) + svoris. O kadangi didėjant greičiui pasipriešinimas auga eksponentiškai - sąnaudos irgi. Dar niuansas kad dažnu atveju proboema kai EV gaminamas ir "paprasto" auto, o ne kaip teslos atveju kuriamas nuo nulio. Komponentų išdėstymas, svorio centrai, ir svarbiausia - aerodinamika tokios mašinose daug efektyvesnė. Auto su VDV - didelė nuostolių dalis tenka priekinėm grotelėm ir radiatoriui, dėl aušinimo funkcijos. jei groteles uždarai, vistiek negauni tokio efektyvaus rezultatto kaip pvz smaila teslos nosis. Antra dalis kuri ryja energiją - šildymas šaldymas, elektromobiliai mažiausias sanaudas turi prie 15-16 laipsnių lauko temp, kai faktiškai nereikia energijos naudot nei šildymui, nei šaldymui. tada ir galima svaigt apie deklaruojamus atstumus ir kad nemeluos range prognozės. Bet kaip dažnai mūsuos toks oras?
                                  *censored*

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    O tai kiek sakė tada? Iš jūsų dar konkrečių skaičių neteko girdėti
                                    15kWh/100 km yra realu tik vasarą nelabai spaudžiant trinantis po miestą.
                                    Žiemą suvartojimas smarkiai padidėja dėl šildymo poreikio.
                                    Be to, nuvažiuojamas atstumas krenta dėl baterijos parametrų pablogėjimo šaltyje.

                                    https://ev-database.org/car/1531/Volkswagen-ID3-Pro "Real Energy Consumption Estimation between 132 - 283 Wh/km"



                                    -

                                    Comment


                                      Vat jums dar 2 data-pointai: BMW iX1 ir iX3 ziema (+3~+5 dienos temperatura). Vaziuojama i darba ir atgal i namus, be didesniu sustojimu kamsciuose bet ir ne autostrada. "D" rezimas, comfort nustatymai (ne eco-pro kur viskas isjungta) su lengvai pasildomu vairu ir sedyne 10 min pries ilipant i automobili. Sanaudos 24-25 kWh/100km.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                        šiuolaikinį elektromobilį užtenka pakrauti ir tris kartus per mėnesį
                                        Skaitau skaitau tik pyst mintis - "tai Eidvio tekstas". Paskrolinu viršun - akurat . Nes niekas daugiau nesugeba tiek pievų pripešti iš savo galvos.
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          Skaitau skaitau tik pyst mintis - "tai Eidvio tekstas". Paskrolinu viršun - akurat . Nes niekas daugiau nesugeba tiek pievų pripešti iš savo galvos.
                                          Aš galvoju kas čia tokias nesąmones rašo ir nieko neargumentuoja. Pasižiūriu - akurat ir vėl gerietis. Nemanai, kad vertėtų argumentuoti kur čia nesąmones matai? Vidutiniškai ES automobilis per metus nuvažiuoja 12.000 kilometrų, arba 1000 per mėnesį. Šiuolaikiniai elektromobiliai gali nuvažiuoti 400 km., kur tu matai nesąmones pasakyme, kad šiuolaikinį elektromobilį užtenka pakrauti tris kartus per mėnesį? Taip, aš paėmiau iš galvos tiksliai neskaičiavęs ir apytiksliai, bet tai yra netoli tiesos netgi kai elektromobilio baterijos yra kraunamos joms pilnai neišsikrovus. Ir aš parašiau 'užtenka trijų kartų krovimo', o ne tai, kad žmonės visada ir laukia kol baterija pilnai išsikraus.
                                          Paskutinis taisė Eidvis; 2023.02.13, 20:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X