Šildymas naktį nelabai daug prasmės turi. Paprastai šildoma labiau ryte prieš keliantis ir vakarop. Tai krovimas gali būti tarpe tarp vakaro ir ryto, kas pilnai priimtina.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esmė ne kiek išeis suvartojimas ilgame periode, o kiek vartotojų naudos jiems garantuotą galią vienu metu. Jei tarkim kvartale stovi 50 namų su 11kW įvadais, tai transformatorius stovi tarkim 400kVA geriausiu atveju. Ir jie vienu metu negali gauti visos savo galios. Pagal metodikas yra apskaičiuota tikimybė, tarkim koeficinetas 0,3 (kiek vienu metu vartotojų naudos maksimalias galias) ir taip parenkami kabeliai ir transformatoriai. Didėjant elektros įrenginių kiekiui ir vartojamos didelės galios ilgame laikotarpyje esamų tinklų parametrai ima nebeatitikti besikeičiančių poreikių. Ir tai ne vieno kokio mazgo problema, o viso tinklo.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Namų stotelė vienam elektromobiliui priklausomi nuo galios ir gudrumo kainuoja nuo 600 iki 1500 + darbai.
 Elektromobiliai iš AC valgo nuo 6,6 iki 11 kW (maža dalis iki 22kW).
 Šildymui žiemą išeis daugiau negu krovimui (vidutiniškai, įvertinus tuos kurie žiemą nevažinėja arba tik savaitgaliais į bažnyčią).
 Daliai vartotojų teks pasirinkti ar šildytis ar krautis, nes įvado galia gali būti nepakankama. Tam statomi smart skaitikliai ir daromas galios balansavimas - krovimas ima tik tiek kiek lieka nuo namo poreikių.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na jeigu EU uždraus naujus iškastinio kuro automobilius, tai elektromobilis taps tiesiog automobiliu. Apsisuks istorija ratu – šaranistai eis į vaistinę kuro pirkti.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąElektromobilių visi vienu metu naktį nekraus, tai gal tas 0.3 esamo pakils iki kokių 0.5 reikiamo blogiausiu atveju. Nes būkim biedni, bet teisingi - elektromobilis bus ateityje prabangos prekė, o ne kaip sharanas už 1000 eurų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąElektromobilių visi vienu metu naktį nekraus, tai gal tas 0.3 esamo pakils iki kokių 0.5 reikiamo blogiausiu atveju. Nes būkim biedni, bet teisingi - elektromobilis bus ateityje prabangos prekė, o ne kaip sharanas už 1000 eurų. Sėkmės taip save raminant, kad nekraus ir namų nešildys. Tik neseniai kalba buvo apie "pigiausios naktinės valandos paieškas", kuomet ne tu, o automatikos algoritmas spręs kaip, kada ir kiek krautis. Na jei elektromobilis taps prabangos preke, tai turėsi dar vieną ekologinę nelaimę, ką daryti su sharanų vairuotojais. Sėkmės taip save raminant, kad nekraus ir namų nešildys. Tik neseniai kalba buvo apie "pigiausios naktinės valandos paieškas", kuomet ne tu, o automatikos algoritmas spręs kaip, kada ir kiek krautis. Na jei elektromobilis taps prabangos preke, tai turėsi dar vieną ekologinę nelaimę, ką daryti su sharanų vairuotojais.  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bus dar elektrogeitas kada nors:
 Naujas tyrimas dėl hibridinių automobilių priverčia kilnoti antakius: tuo sunku patikėti https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...iketi-26134654
 Švaraus transporto kampanijos grupės „Transport & Environment“ užsakymu Graco universiteto Austrijoje atlikti bandymai atskleidė didelį neatitikimą tarp oficialių „WLTP' bandymų metu nustatytų transporto priemonių išmetamųjų teršalų kiekių ir jų realaus veikimo. Transporto priemonėse buvo sumontuota išmetamųjų teršalų matavimo įranga fiksavo kiekvieno iš jų išmetamąsias dujas.
 Atlikus bandymus taip pat kilo abejonių dėl nurodomo elektromobilių nuvažiuojamo atstumo: „BMW 330e“ nuvažiuoja 26 proc. mažiau nei oficialiai nurodyta – 25,6 mylios (apie 41 km) vietoje 35 mylių (apie 56 km), o Peugeot 308 nuvažiuoja 47 proc. mažiau nei pagal oficialius duomenis – 21 mylia (34 km) vietoje 39 mylių (63 km). Visiškai elektrinis „Renault Megane E-Tech“ pusę mylios (apie 0,8 km) viršijo savo oficialų 30 mylių (48 km) elektrinį nuvažiuojamą atstumą. Ataskaitoje, kurią parengė „Transport & Environment“, rekomenduojama, kad PHEV neturėtų būti laikomi nulinės taršos transporto priemonėmis miestuose, ir raginama, kad visos Europos reguliavimo institucijos PHEV apmokestinimą, įskaitant lengvatinį įmonės automobilio mokestį, pagrįstų faktiniu išmetamųjų teršalų kiekiu, o ne oficialiais bandymais, kurie gali būti gerokai mažesni už realų išmetamųjų teršalų kiekį.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Koks skirtumas kada krausis, vis tiek iki 2045-ų elektromobilis greičiausiai netaps toks populiarus, kad visi tinklai, paskaičiuoti su 0.3, imtų ir neatlaikytų. Dar galime pridėti ir tai, kad gyventojų mažėja, gyventojai senėja, tai dabartinė vidutinio amžiaus darbuotojų karta, sulaukusi pensijos, tikrai nebebus pajėgi nusipirkti naujas mašinas ir gyvens taip, kaip gyveno mūsų tėvai - "kaimynėli, gal paveši iki vaistinės?".Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
  Sėkmės taip save raminant, kad nekraus ir namų nešildys. Tik neseniai kalba buvo apie "pigiausios naktinės valandos paieškas", kuomet ne tu, o automatikos algoritmas spręs kaip, kada ir kiek krautis. Na jei elektromobilis taps prabangos preke, tai turėsi dar vieną ekologinę nelaimę, ką daryti su sharanų vairuotojais. Sėkmės taip save raminant, kad nekraus ir namų nešildys. Tik neseniai kalba buvo apie "pigiausios naktinės valandos paieškas", kuomet ne tu, o automatikos algoritmas spręs kaip, kada ir kiek krautis. Na jei elektromobilis taps prabangos preke, tai turėsi dar vieną ekologinę nelaimę, ką daryti su sharanų vairuotojais. 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo, apskritai bus feodalizmas ir natūriniai mainaiParašė Egiuxz Rodyti pranešimą
 Koks skirtumas kada krausis, vis tiek iki 2045-ų elektromobilis greičiausiai netaps toks populiarus, kad visi tinklai, paskaičiuoti su 0.3, imtų ir neatlaikytų. Dar galime pridėti ir tai, kad gyventojų mažėja, gyventojai senėja, tai dabartinė vidutinio amžiaus darbuotojų karta, sulaukusi pensijos, tikrai nebebus pajėgi nusipirkti naujas mašinas ir gyvens taip, kaip gyveno mūsų tėvai - "kaimynėli, gal paveši iki vaistinės?".
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 šiaip jau ir dabar neatitinka lūkesčių, be transformatorinės modernizacijos neišduodamas norimas skaičius saulės elektrinių leidimų. O kaip taisyklė saulės elektrinių publika taip pat prasidengia ir su elektromobilių publika.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
 Koks skirtumas kada krausis, vis tiek iki 2045-ų elektromobilis greičiausiai netaps toks populiarus, kad visi tinklai, paskaičiuoti su 0.3, imtų ir neatlaikytų. Dar galime pridėti ir tai, kad gyventojų mažėja, gyventojai senėja, tai dabartinė vidutinio amžiaus darbuotojų karta, sulaukusi pensijos, tikrai nebebus pajėgi nusipirkti naujas mašinas ir gyvens taip, kaip gyveno mūsų tėvai - "kaimynėli, gal paveši iki vaistinės?".Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.02.17, 22:03.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekad negali žinoti. Amerikietiška svajonė su namu už tris metines algas tapo kiuženomis už milijonus per kokius 50 metų, Švedija iš normalios šalies tapo švedistanu dar greičiau, Gruzija iš normalios šalies tapo ruskynu išvis per gal per savaitę, nemažai teritorijų Ukrainoje vos per kelias akimirkas tapo nebegyvenamosParašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
 Jo, apskritai bus feodalizmas ir natūriniai mainai 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
 Koks skirtumas kada krausis, vis tiek iki 2045-ų elektromobilis greičiausiai netaps toks populiarus, kad visi tinklai, paskaičiuoti su 0.3, imtų ir neatlaikytų.
 Atlaikė peš 100 metų, atlaikys ir dabar.
 
 
 
 -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kurjeriams tai tikrai reikėtu, nes dabar teisės nupirktos pas daugumą.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Pasiūlykit ESO technikams ir DPD kurjeriams persėsti iš EV į VT.
 Kokio galingumo? Gal dabar atpigo, labai gerai jeigu taip yra.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Namų stotelė vienam elektromobiliui priklausomi nuo galios ir gudrumo kainuoja nuo 600 iki 1500 + darbai.
 Elektromobiliai iš AC valgo nuo 6,6 iki 11 kW (maža dalis iki 22kW).
 Šildymui žiemą išeis daugiau negu krovimui (vidutiniškai, įvertinus tuos kurie žiemą nevažinėja arba tik savaitgaliais į bažnyčią).
 Daliai vartotojų teks pasirinkti ar šildytis ar krautis, nes įvado galia gali būti nepakankama. Tam statomi smart skaitikliai ir daromas galios balansavimas - krovimas ima tik tiek kiek lieka nuo namo poreikių.
 
 Na problema būna ta, kad sujungia 12 namų gatvę į vieną transformatorinę, ir tada tenka 12 namų balansuoti ant mažo pralaidumo. Taip ir atsiranda problemos jau su šildymu kad šaltesnę naktį visiems nebeužtenka. Tai čia jau reikėtu susitarimo su kaimynais reguliuojamo kokiu protingu įrenginiu.
 Prieš 10 metų irgi buvo artimiausiais metais. Idomu kurie čia metai, 2123?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
 Tai ir bus investuojama. Artimiausiais metais LT bus įrengta tūkstančiai naujų krovimo vietų.
 ??? Kas čia per kliedesiai? Šildymas paprastai tiesiog palaiko temperatūrą, taigi naktį ir paryčiais, kuomet yra šalčiausia, didžiausias energijos poreikis.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠildymas naktį nelabai daug prasmės turi. Paprastai šildoma labiau ryte prieš keliantis ir vakarop. Tai krovimas gali būti tarpe tarp vakaro ir ryto, kas pilnai priimtina.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia pas tave kliedesiai. Normalus žmogus pastato elementarų valdymo pultelį su termopora ir pultelis valdo skirtingai pagal sukonfigūruotas programas pagal paros, savaitės dienos grafikus. Nėra prasmės palaikyti tokią pačią temperatūrą kai žmonės jau atsigulė miegoti. Lygiai taip pat šildyti vienodai kai išėjęs į darbą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą??? Kas čia per kliedesiai? Šildymas paprastai tiesiog palaiko temperatūrą, taigi naktį ir paryčiais, kuomet yra šalčiausia, didžiausias energijos poreikis.
 
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 AC 22kW. Brangiausia kokią radau 1,115.62€ su PVM :Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 
 Kokio galingumo? Gal dabar atpigo, labai gerai jeigu taip yra.
 https://shop.saulesgraza.lt/parduotu...ovimo-stotele/
 
 -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau turim tokių pavyzdžių ir be elektromobiliųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 problema būna ta, kad sujungia 12 namų gatvę į vieną transformatorinę, ir tada tenka 12 namų balansuoti ant mažo pralaidumo. Taip ir atsiranda problemos jau su šildymu kad šaltesnę naktį visiems nebeužtenka. Tai čia jau reikėtu susitarimo su kaimynais reguliuojamo kokiu protingu įrenginiu.
 https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ipsniu-silumos
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad vis tiek išnaudosi tiek pat energijos pakelti temperatūra vėliau, nebent čia bandant žaisti ant pigesnio laiko tarifo.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąČia pas tave kliedesiai. Normalus žmogus pastato elementarų valdymo pultelį su termopora ir pultelis valdo skirtingai pagal sukonfigūruotas programas pagal paros, savaitės dienos grafikus. Nėra prasmės palaikyti tokią pačią temperatūrą kai žmonės jau atsigulė miegoti. Lygiai taip pat šildyti vienodai kai išėjęs į darbą.
 Tai čia tik dėžutė. Aš kalbėjau apie irengimą, t.y. kabelio atvedimas iš transfomatorinės, darbai, etc.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 AC 22kW. Brangiausia kokią radau 1,115.62€ su PVM :
 https://shop.saulesgraza.lt/parduotu...ovimo-stotele/
 
 Šitą reikai jungti į trifazį. Dar neteko matyti požeminio parkingo su trifaziais prie sotvėjimo vietų. Dabar visa parkingo elektra yra pajunta į vieną fazę ir skirta tik apšvietimui. Šitos dėžutės nepajungsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 22 kW krovimas yra kosmosas namams. Ar tikrai reikia nuo nulio pakrauti akumuliatorių per keturias-penkias valandas? Daug paprasčiau turėti ~10kW stotelę, kur daugumos namų ir dabartinis įvadas atlaikytų, ir nereikėtų iš naujo daryti jokių instaliacijų ir perkasinėt kiemų kad atsivesti elektrą naujai. Grįžus po darbo ir įjungus visada ryte bus pilnas akumuliatorius.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai čia tik dėžutė. Aš kalbėjau apie irengimą, t.y. kabelio atvedimas iš transfomatorinės, darbai, etc.
 
 Šitą reikai jungti į trifazį. Dar neteko matyti požeminio parkingo su trifaziais prie sotvėjimo vietų. Dabar visa parkingo elektra yra pajunta į vieną fazę ir skirta tik apšvietimui. Šitos dėžutės nepajungsi.
 
 O garažuose elektrą teks daryti šviežiai – nuo lempos dešimties amperų ir pusantro kv. mm laido pasikrauti tikrai nepaeis.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norint ant 10kW krautis reikia 20 kW įvado, kad likusiems prietaisams užtektų galios.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 22 kW krovimas yra kosmosas namams. Ar tikrai reikia nuo nulio pakrauti akumuliatorių per keturias-penkias valandas? Daug paprasčiau turėti ~10kW stotelę, kur daugumos namų ir dabartinis įvadas atlaikytų, ir nereikėtų iš naujo daryti jokių instaliacijų ir perkasinėt kiemų kad atsivesti elektrą naujai. Grįžus po darbo ir įjungus visada ryte bus pilnas akumuliatorius.
 
 O garažuose elektrą teks daryti šviežiai – nuo lempos dešimties amperų ir pusantro kv. mm laido pasikrauti tikrai nepaeis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Normalūs žmonės naudoja grindinį šildymą, kuris yra labai inertiškas ir nelabai pareguliuosi temperatūros ryte/vakare.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąČia pas tave kliedesiai. Normalus žmogus pastato elementarų valdymo pultelį su termopora ir pultelis valdo skirtingai pagal sukonfigūruotas programas pagal paros, savaitės dienos grafikus. Nėra prasmės palaikyti tokią pačią temperatūrą kai žmonės jau atsigulė miegoti. Lygiai taip pat šildyti vienodai kai išėjęs į darbą.
 - 4 patinka
 Comment








Comment