Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Užskaitau... pliusas už pralinksminimą.
    Pliusas ne man, pliusas australams.
    https://thedriven.io/2018/12/14/dies...han-you-think/
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Na, čia bėda tik varguoliams iš daugiabučių. Visi kiti turi 11kW ar bent jau 7,4kW wallbox'us ant garažo sienos, ir krauna be rūpesčių.
      su tokiais wallboxais tai tik varguoliai vargsta

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Tai čia gal tik taksistų, važinėjančių po 400km per parą, problema. Kiti žmonės krauna karta per savaitę ar rečiau.
        tu gal pradžiai nusipirk kokį elektromobilį, po to skleisk erezijas. Pirmas dalykas, kiek tokių auto, kurios realiai pravažiuoja tuos 400km, tada einam prie to, kad jei ir pravažiuotų tuos 400km su pilna baterija, jei turėtum elektromobilį, turėtum žinoti, kad krauti iki 100proc. bateriją ir nesveika, 80-90proc. tokia saugiausia riba. Trečias dalykas- per naktį stovintis automobilis irgi išsikrauna. Turima Tesla pameta vasaros metus 1-2proc. per naktį, žiemą kai tikrai šalta stipriai daugiau. Ir prieinam prie svarbiausio punkto, ant skydelio rodomų 450km užtenka apie ištisai važiuojant apie 320-360km., jei per kelias dienas imant, pravažiuojamas atstumas su išsikrovimais tesiekia iki 250km.

        Comment


          Parašė Tipelis Rodyti pranešimą

          tu gal pradžiai nusipirk kokį elektromobilį, po to skleisk erezijas. Pirmas dalykas, kiek tokių auto, kurios realiai pravažiuoja tuos 400km, tada einam prie to, kad jei ir pravažiuotų tuos 400km su pilna baterija, jei turėtum elektromobilį, turėtum žinoti, kad krauti iki 100proc. bateriją ir nesveika, 80-90proc. tokia saugiausia riba. Trečias dalykas- per naktį stovintis automobilis irgi išsikrauna. Turima Tesla pameta vasaros metus 1-2proc. per naktį, žiemą kai tikrai šalta stipriai daugiau. Ir prieinam prie svarbiausio punkto, ant skydelio rodomų 450km užtenka apie ištisai važiuojant apie 320-360km., jei per kelias dienas imant, pravažiuojamas atstumas su išsikrovimais tesiekia iki 250km.
          Kiek žmonių, ndirbančių taksistais ir Bolto kurjeriais, nuolat išvažinėja daugiau nei po 250km per dvi dienas?
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Tačiau elektromobilių baterijas sendina ne metai ir net ne nuvažiuoti kilometrai, o įkrovimo-iškrovimo ciklai. Kiekvieną naktį įkraunama baterija dėvėsis greičiau.
            Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ngas-19704608/
            Ar tie garažo lėti krovikliai sprendžia šią problemą? Kažką teks aukoti. Ar ryte būti apribotam nuvažiuojamu atstumu be papildomo krovimo ar aukoti baterijos resursą kraunant kasnakt.
            Baterijas labiausiai sendina išprovimo įkrovimo ciklas. Jeigu baterija nėra smarkiai iškraunama ji sensta daug lėčiau. Dažnas pakrovimas 80-100% realiai neturi įtakos baterijos gyvybingumui. Beje lėtas pakrovimas taip pat sveikesnis baterijai.

            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Kiek žmonių, ndirbančių taksistais ir Bolto kurjeriais, nuolat išvažinėja daugiau nei po 250km per dvi dienas?
            Pagal šio forumo komentatorius tai 100%. Ir dar ištisus metus kiekvieną savaitgalį į palangą važiuoja irgi 100%.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Baterijas labiausiai sendina išprovimo įkrovimo ciklas. Jeigu baterija nėra smarkiai iškraunama ji sensta daug lėčiau. Dažnas pakrovimas 80-100% realiai neturi įtakos baterijos gyvybingumui. Beje lėtas pakrovimas taip pat sveikesnis baterijai.



              Pagal šio forumo komentatorius tai 100%. Ir dar ištisus metus kiekvieną savaitgalį į palangą važiuoja irgi 100%.
              Na aš kas antrą savaitgalį važiuoju į Šventąją. Manau kad su vienu pakrovimu nuvažiuočiau ir parvažiuočiau be problemų. Blogiausiu atveju, tiek Palangoje, tiek pačioje Švenotojoje jau dabar yra krovimo stotelių (tiesa, greitųjų 50kW vos keletas) kur galiama palikti automobilį krovimui.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                Na aš kas antrą savaitgalį važiuoju į Šventąją. Manau kad su vienu pakrovimu nuvažiuočiau ir parvažiuočiau be problemų. Blogiausiu atveju, tiek Palangoje, tiek pačioje Švenotojoje jau dabar yra krovimo stotelių (tiesa, greitųjų 50kW vos keletas) kur galiama palikti automobilį krovimui.
                Jei naudoji kokią iš populiariausių dabar parduodamų tai nenuvažiuotu. O kad ten stotelių nėra jau buvo parodyta kai pabandė nuvažiuoti 20 EV kartu grupe ir tada teko krautis pakaitomis nes net tai 20 neužteko stotelių.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Jei naudoji kokią iš populiariausių dabar parduodamų tai nenuvažiuotu. O kad ten stotelių nėra jau buvo parodyta kai pabandė nuvažiuoti 20 EV kartu grupe ir tada teko krautis pakaitomis nes net tai 20 neužteko stotelių.
                  Tai, kad dauguma naujų elektromobilių nuvažiuoja bent 200-300 km, tai iš didžiosios Lietuvos dalies jokių problemų į pajūrį nuvažiuoti.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Tai, kad dauguma naujų elektromobilių nuvažiuoja bent 200-300 km, tai iš didžiosios Lietuvos dalies jokių problemų į pajūrį nuvažiuoti.
                    Jis su tuo pačiu pakrovimu dar parvažiuoti nori. Bet taip, iš kokių Šiaulių gal ir suvažinėtų.

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Tai, kad dauguma naujų elektromobilių nuvažiuoja bent 200-300 km, tai iš didžiosios Lietuvos dalies jokių problemų į pajūrį nuvažiuoti.
                      Realus nuvažiuojamas atstumas gerokai mažesnis, ypač, kai važiuoji autostrada, su kondicionieriumi ir dar daiktais, o su pasikrovimu link pajūrio didelė problema, stotelių nedaug, o ir jos dažniausiai užimtos, sugedusios ar šiaip krauna gerokai lėčiau nei turėtų, tai realiai kelionė į pajūrį pailgėja kelis kartus. Nieko keisto, kad elektromobiliai net naujų auto rinkoje sudaro vos kelis procentus, tai toks prastas krovimo tinklas.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Realus nuvažiuojamas atstumas gerokai mažesnis, ypač, kai važiuoji autostrada, su kondicionieriumi ir dar daiktais, o su pasikrovimu link pajūrio didelė problema, stotelių nedaug, o ir jos dažniausiai užimtos, sugedusios ar šiaip krauna gerokai lėčiau nei turėtų, tai realiai kelionė į pajūrį pailgėja kelis kartus. Nieko keisto, kad elektromobiliai net naujų auto rinkoje sudaro vos kelis procentus, tai toks prastas krovimo tinklas.
                        Apie tai kalba ir eina.. net ir žymiai pagerinus krovimo tinklą, problemos liks. Nors visi čia tvirtina, kad problemų su krovimu nėra, deja jų nėra kol elektrinių auto tik tiek. Į bet kurį Lietuvos tašką įmesk nors ir po 30 vnt. atvykstančių mašinų ir turim krovimo problemą.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Realus nuvažiuojamas atstumas gerokai mažesnis, ypač, kai važiuoji autostrada, su kondicionieriumi ir dar daiktais...
                          Aš tai įžiūriu dar kitą problemą - visada norisi nuvažiuoti greičiau, ir, jeigu eismas neintensyvus, važiuodamas 140 km/h matau vieną kitą elektromobilį, važiuojantį 90-100 km/h. Jų greitis irgi įtakoja nuvažiuojamą atstumą, o jeigu dar pataupyti bateriją, tikriausiai ir 70 km. reikia važiuoti. Iš Kauno ar juo labiau Vilniaus važiuoti vis dar problemiška.
                          Beje, nesu prieš elektromobilius ir rimtai svarstau keisti II šeimos auto į varomą elektra, miesto poreikiams per akis, o ir įvadą 25 kW turiu.

                          Comment


                            Gerbiamieji, ar jus kas nors verčia pirkti tuos brangius, nepatogius, lėtus, nepraktiškus EV? Jei ne, tai iš kur tiek neapykantos jiems? Daugumai turinčių tinka ir patinka.

                            Comment


                              Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                              Gerbiamieji, ar jus kas nors verčia pirkti tuos brangius, nepatogius, lėtus, nepraktiškus EV? Jei ne, tai iš kur tiek neapykantos jiems? Daugumai turinčių tinka ir patinka.
                              kolkas neverčia o tik "spaudžia". Neužilgo žada "verst"

                              Comment


                                Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                                Gerbiamieji, ar jus kas nors verčia pirkti tuos brangius, nepatogius, lėtus, nepraktiškus EV? Jei ne, tai iš kur tiek neapykantos jiems? Daugumai turinčių tinka ir patinka.
                                Ne neapykanta, o tiesiog diskusija apie dabartinį praktiškumą ir kilsiančias eksploatavimo problemas. Ar čia tik "ištikimiems gerbėjams" sukurta tema. O pirkti panašu, kad busim visi priversti, kaip ir statyti A++ namus.

                                Comment


                                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                  kolkas neverčia o tik "spaudžia". Neužilgo žada "verst"
                                  kažkodėl aš nejaučiu nei spaudimo, nei tos būsimos grėsmės. Kaip jūs ją jaučiat?

                                  Comment


                                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                    kažkodėl aš nejaučiu nei spaudimo, nei tos būsimos grėsmės. Kaip jūs ją jaučiat?
                                    Tai kol kas mažinamos taršos emisijos ribos, bandoma įvest taršos mokesčius (nors kol kas ir nelabai sėkmingai) ir t.t.
                                    Ir kuo toliau tuo labaiu vis garsiai kalbama kad bus nustoti gaminti VDV automobiliai/Bus uždrausta jiem važiuoti "ten ir ten" ir pan.
                                    Tai kol kas spaudimas yra lengvas, bet skatinantis rinktis elektrinį automobilį vietoje VDV.
                                    Nepraeis ir keli metai ir tas spaudimas didės.

                                    Comment


                                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                      Tai kol kas mažinamos taršos emisijos ribos, bandoma įvest taršos mokesčius (nors kol kas ir nelabai sėkmingai) ir t.t.
                                      Ir kuo toliau tuo labaiu vis garsiai kalbama kad bus nustoti gaminti VDV automobiliai/Bus uždrausta jiem važiuoti "ten ir ten" ir pan.
                                      Tai kol kas spaudimas yra lengvas, bet skatinantis rinktis elektrinį automobilį vietoje VDV.
                                      Nepraeis ir keli metai ir tas spaudimas didės.
                                      Jums tai aktualu, jei dažnai keičiate mašinas ir jas perkate tik naujas (iš salono). Kitu atveju jums jokio skirtumo.
                                      Dar norėčiau paklausti ar jums patinka oras didmiesčiuose?

                                      Comment


                                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                        Jums tai aktualu, jei dažnai keičiate mašinas ir jas perkate tik naujas (iš salono). Kitu atveju jums jokio skirtumo.
                                        Kaip kaip? kam čia jokio skirtumo?

                                        Comment


                                          Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                          Jums tai aktualu, jei dažnai keičiate mašinas ir jas perkate tik naujas (iš salono). Kitu atveju jums jokio skirtumo.
                                          Dar norėčiau paklausti ar jums patinka oras didmiesčiuose?
                                          Jei negalėsi įvažiuot į pusę miesto su VDV, arba atsiras ženklus taršos mokestis mokamas periodiškai, tai neis kalba apie "dažnai keičiamus ar iš salono" automobilius.
                                          Tai reikš kad jeigu norėsi/reikės automobilio - tai tave jau "lies"
                                          O dėl oro tai niekad nesusimasčiau, bet bent jau Lietuvoje tai patinka. Kinijoje/Indijoje ar pan nebuvęs tai negaliu palygint.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X