Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet dabar yra ciklas į dešinę, kai pagrindinis dega raudonas ir tada gali sukti laisvai į dešinę nesustojant, ką reikdavo padaryti seniau esant raudonam šviesoforui. O laukti tenka tada, kada važiuoja kiti ir taip ar taip negali sukti, tai summa summarum pralaidumas netgi padidėjo (neskaitant aišku atvejų, kur atskiros juostos ir ciklo į dešinę nėra).
    Na va pagaliau einam link esmės... "kam tada reikėjo naikinti tą rodyklę, jei buvo iš karto galima patobulinti konkrečias sankryžas, neliečiant kitų?" nes, sankryžos be papildomos juostos visos užsikimšo. Bet vis tiek pirma sugalvojam ir padarom, o po to problemas sprendžiam... tai ir su elektromobiliais, pirma pirkim, o kaip reiks eksploatuot? aj kai nebus kur pasikrauti tada ir galvosim...

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Gal, bet tai bus visiškai netipinis atvejis kurie ir rengsis didesnio galingumo pakrovimo stoteles. Daugumai žmonių to nereikės.
      Netipinis atvejis, kad mašina naudojama pagrinde savaitgaliais? Rimtai? Kiek metau čia kaip tik labiau dažnas atvejis.

      Kas tada tamstos nuomone tipinis atvejis? Kasdien į darbą po 30km į vieną pusę, o savaitgalis namuose?

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Netipinis atvejis, kad mašina naudojama pagrinde savaitgaliais? Rimtai? Kiek metau čia kaip tik labiau dažnas atvejis.

        Kas tada tamstos nuomone tipinis atvejis? Kasdien į darbą po 30km į vieną pusę, o savaitgalis namuose?
        Taip, rimtai. Čia labiau dažnas mūsų forume atvejis (darnaus judumo entuziastai), o ne tarp visų gyventojų. Virš 90% kelionių yra atliekamos mieste.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Taip, rimtai. Čia labiau dažnas mūsų forume atvejis (darnaus judumo entuziastai), o ne tarp visų gyventojų. Virš 90% kelionių yra atliekamos mieste.
          90% kelionių ar kilometrų?

          Šiaip tą patį pastebiu ir už forumiuko ribų. Aišku ne visi, bet labai dažnas atvejis.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            1. Tai turi omenyje taip kaip dauguma žmonių naudoja automobilį? O važiuojant į palangą krausi ne iš 220v rozečių o greito pakrovimo degalinėse.

            2. Kasmet vis daugiau.

            3. Nes merai nesugebėjo per 5 metus modernizuoti šviesaforų ir prisiminė apie tai tik paskutinį mėnesį.

            4. Kiti lietuvos miestai nėra kažkokia stebuklinga atskira respublika ir jiems yra pritaikoma tas pats. Ypač tokiam Kaunui kuris ir funkcionuojantį VT turi.

            5. Sprendimas daugiabučiams seniai sugalvotas vakarų šalyse - tai yra atskiri parkingai kuriose laikoma mašina. Normaliam pasaulyje niekas nesitiki kad automobilis bus 5 metrai nuo laiptinės
            1. Kiek šiandien automobilių užsuks į eilinę degalinę Palangos kryptimi ir bus aptarnauti per valandą? Va dabar paimk tą patį kiekį elektromobilių ir pabandyk juos pakrauti toje pačioje degalinėje. Kiek reikės fizinių krovimo stotelių?

            2. Kiek dar metų turės praeiti, kad bent 2/3 daugiabučių tūrėtų požeminius parkingus?

            3. Na pasiūlyk, kaip modernizuoti šviesoforą be papildomų eismo juostų? Ypač T formos sankryžose kur tik kas penktas važiuoja tiesiai, o visi likę suka į dešinę.

            4. Netoli nukeliavai tik iki antro Lietuvos didmiesčio.. bet jau pažanga

            5. Kiek ten visokiuose Perkūnkiemiuose ir panašiose vietose jau prisirengėt atskirų parkingų?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              90% kelionių ar kilometrų?

              Šiaip tą patį pastebiu ir už forumiuko ribų. Aišku ne visi, bet labai dažnas atvejis.
              Kelionių, kiek kilometrų nežinau, bet kaip atrašiau kitam forumo nariui jeigu važiuoji per dieną 400 km tai tada ne garaže ir krauni arba įsirengi didesnę galią. Bet daugumai naudojimo atvejų to tiesiog nereikės.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                Iš kur Kaune kamščiai??
                Sankauskas atvažiavo ir užkimšo viską
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  1. Kiek šiandien automobilių užsuks į eilinę degalinę Palangos kryptimi ir bus aptarnauti per valandą? Va dabar paimk tą patį kiekį elektromobilių ir pabandyk juos pakrauti toje pačioje degalinėje. Kiek reikės fizinių krovimo stotelių?

                  2. Kiek dar metų turės praeiti, kad bent 2/3 daugiabučių tūrėtų požeminius parkingus?

                  3. Na pasiūlyk, kaip modernizuoti šviesoforą be papildomų eismo juostų? Ypač T formos sankryžose kur tik kas penktas važiuoja tiesiai, o visi likę suka į dešinę.

                  4. Netoli nukeliavai tik iki antro Lietuvos didmiesčio.. bet jau pažanga

                  5. Kiek ten visokiuose Perkūnkiemiuose ir panašiose vietose jau prisirengėt atskirų parkingų?
                  1. Jeigu bus greitas įkrovimas (kam reikia kad degalinėje būtų infrastruktūra) tai tos pačios teritorijos turėtu užtekti. Daug kur yra sustojimo vietų prie degalinių kuriuose irgi gali stovėti krovimo aparatai.

                  2. Kiek dar metų turės praeiti, kad bent 2/3 automobilių būtų elektriniai? Dabar kiek, mažiau nei 1% naujų pardavimų?

                  3. T formos sankryžose tiesiai nevažiuoja niekas. O kaip modernizuoti jau seniai aišku - tam yra šviesoforo sekcijos.

                  4. Na tai būtent su šiuo miestu ir buvo kišami pavyzdžiai kaip be automobilio keliauti neįmanoma. Aišku jeigu jūs renkates gyventi vienkiemyje tai tada ir pasirūpinkite krovimu pats.

                  5. Perkūnkiemyje beveik visuose namuose yra požeminės šiaip. O parkingų irgi yra nemažai (pvz Barking, PPark). Problema yra labiau noras jais naudotis, nes kam nuomotis vietą už 32 eur/mėn jeigu galima nemokamai ant žolės. Beje jeigu sėkmingai baigsis teismo procedūros ten dar viena daugiaaukštė aikštelė turėtu atsirasti kuri sutalpins virš 600 automobilių. Šalia fabijoniškėse tokių jau ne viena stovi. Tas pats Pilaitėje. Su sovietiniais rajonais labiau problema.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    1. Jeigu bus greitas įkrovimas (kam reikia kad degalinėje būtų infrastruktūra) tai tos pačios teritorijos turėtu užtekti. Daug kur yra sustojimo vietų prie degalinių kuriuose irgi gali stovėti krovimo aparatai.

                    3. T formos sankryžose tiesiai nevažiuoja niekas. O kaip modernizuoti jau seniai aišku - tam yra šviesoforo sekcijos.

                    4. Na tai būtent su šiuo miestu ir buvo kišami pavyzdžiai kaip be automobilio keliauti neįmanoma. Aišku jeigu jūs renkates gyventi vienkiemyje tai tada ir pasirūpinkite krovimu pats.

                    5. Perkūnkiemyje beveik visuose namuose yra požeminės šiaip. O parkingų irgi yra nemažai (pvz Barking, PPark). Problema yra labiau noras jais naudotis, nes kam nuomotis vietą už 32 eur/mėn jeigu galima nemokamai ant žolės. Beje jeigu sėkmingai baigsis teismo procedūros ten dar viena daugiaaukštė aikštelė turėtu atsirasti kuri sutalpins virš 600 automobilių. Šalia fabijoniškėse tokių jau ne viena stovi. Tas pats Pilaitėje. Su sovietiniais rajonais labiau problema.
                    1. Klausimas ne apie teritorijos plotą, o apie įrengiamų krovimo stotelių kiekį. Kiek bus suinteresuota degalinė investuoti "kosminius" pinigus į greitaeiges stoteles, kad patenkinti poreikius tik pikinėmis dienomis? Arba paprasčiau, ar kas nors modeliavo variantą, paleisti kad ir kokius 3-4 tūkst. elektromobilių į Palangos pusę. Kokios jiems prireiks krovimo infrastruktūros pakeliui?

                    3. Pasuk T raide 90 kampu ir galėsi važiuoti tiesiai. Ką išsprendžia šviesoforo sekcija vienos juostos kelio sankryžoje?

                    4. Ok tai ir buvo parodyta, kad net ir didmiestyje su VT, dažnu atveju tai nėra alternatyva nuvykti į darbą.

                    5. Tai va kaip planuojama spręsti sovietinių rajonų problema? Ar vėl pirk elektrinę auto... bus kaip bus..

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                      Iš kur Kaune kamščiai??
                      Dabar išties padaugėjo trafiko piko valandomis, nes remontui uždarytas pilies žiedas ir šalia esantis tiltas per Nerį. Tačiau tai truks tik iki rudens, todėl, kai baigs statyti Kaunoramą ir kelsitės gyventi į Kauną, kamščių problemų jau neturėtumėte pajusti.

                      Comment


                        Vilniaus problemas spręskite Vilniuje. Mano "kaime" 99% prieš žalias rodykles degant raudonam sustoja ir apsidairo. Ir tas galioja visoms problemoms - ne tik rodyklėms.

                        Comment


                          Parašė Austras Rodyti pranešimą
                          Dabar išties padaugėjo trafiko piko valandomis, nes remontui uždarytas pilies žiedas ir šalia esantis tiltas per Nerį. Tačiau tai truks tik iki rudens, todėl, kai baigs statyti Kaunoramą ir kelsitės gyventi į Kauną, kamščių problemų jau neturėtumėte pajusti.
                          Kažin prie Kaunoramos bus kur krauti elektromobilį?
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            1. Jeigu bus greitas įkrovimas (kam reikia kad degalinėje būtų infrastruktūra) tai tos pačios teritorijos turėtu užtekti. Daug kur yra sustojimo vietų prie degalinių kuriuose irgi gali stovėti krovimo aparatai.
                            jau ne viena stovi. Tas pats Pilaitėje. Su sovietiniais rajonais labiau problema.
                            1. DIskusija čia prasidėjo nuo to "kas bus kai visi važiuos elektromobiliais". Pagal LAKD
                            https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...ose_2020_m.pdf
                            jei teisingai interpretuoju per parą pravažiuoja ~50k automobilių. Pilnai realu kad bent koks 10procentų apie 5k važiuoja maršrutu Vilnius-Klaipėda kiekvieną dieną. Didžiajai daliai iš jų net vienpusės kelionės metu reikės pasikrauti, ir tas poreikis daugiau mažiau bus koncentruotas atkarpoje tarp Kauno ir Viduklės. Ar įsivaizduoji kiek reiktų stotelių ir galios tam ? Čia aišku reikėtų pamodeliuoti visokius niuansus kaip piko metas ir pan. Bet spėju kad kažkur ties Kėdainiais reiketų pastatyti belekokio dydžio aikštelę su dedikuota elektrine.

                            Litas klausimas kuris čia nebuvo paliestas - kai savaitgaliai suvažiuos tūkstančiai automobilių į Palangą ar dar geriau kokią Šventąją - kas dėsis ten ir kokios realios galimybės pasikrauti ? nes bus tūkstančiai automobilių kuriems dvieju dienų laikotarpyje reikės pilnai pasikrauti akumuliatorius.

                            Comment


                              Va prašom pirmas straipsnis:
                              Prasidėjo elektromobilių lenktynės: didžiausias iššūkis – rasti įkrovimo vietą 30 ekipažų. (Lietuvos rytas 2021-06-18)

                              Tai ką darysim, kai koks 1000 vnt. (čia toks kuklus variantas) elektrinių auto pradės kelionę į pajūrį?

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                Va prašom pirmas straipsnis:
                                Prasidėjo elektromobilių lenktynės: didžiausias iššūkis – rasti įkrovimo vietą 30 ekipažų. (Lietuvos rytas 2021-06-18)

                                Tai ką darysim, kai koks 1000 vnt. (čia toks kuklus variantas) elektrinių auto pradės kelionę į pajūrį?
                                Su krovimo infrastruktūra Lietuvoje tikrai tragiška situacija, žinau ne vieną šeimą kuri vien dėl to dar neperka elektromobilio.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Su krovimo infrastruktūra Lietuvoje tikrai tragiška situacija, žinau ne vieną šeimą kuri vien dėl to dar neperka elektromobilio.
                                  Provincijoje yra nemažai krovimo vietų kurios pastoviai tuščios.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Provincijoje yra nemažai krovimo vietų kurios pastoviai tuščios.
                                    pastoviai tuščios nes el. mašinų po 1-2 ant viso rajono... o va 30 vnt. pajuda ta pačia kryptimi iš vieno kiemo ir jau koks galvos skausmas... įsivaizduok TRISDEŠIMT!!!!, kai judės 10-15 tūkst. bus žymiai žymiai linksmiau...

                                    Comment


                                      Vytenai. Idomu, ar irengtu kiekvienam namui po stotele?

                                      foto is 011
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        1. DIskusija čia prasidėjo nuo to "kas bus kai visi važiuos elektromobiliais". Pagal LAKD
                                        https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...ose_2020_m.pdf
                                        jei teisingai interpretuoju per parą pravažiuoja ~50k automobilių. Pilnai realu kad bent koks 10procentų apie 5k važiuoja maršrutu Vilnius-Klaipėda kiekvieną dieną. Didžiajai daliai iš jų net vienpusės kelionės metu reikės pasikrauti, ir tas poreikis daugiau mažiau bus koncentruotas atkarpoje tarp Kauno ir Viduklės. Ar įsivaizduoji kiek reiktų stotelių ir galios tam ? Čia aišku reikėtų pamodeliuoti visokius niuansus kaip piko metas ir pan. Bet spėju kad kažkur ties Kėdainiais reiketų pastatyti belekokio dydžio aikštelę su dedikuota elektrine.

                                        Litas klausimas kuris čia nebuvo paliestas - kai savaitgaliai suvažiuos tūkstančiai automobilių į Palangą ar dar geriau kokią Šventąją - kas dėsis ten ir kokios realios galimybės pasikrauti ? nes bus tūkstančiai automobilių kuriems dvieju dienų laikotarpyje reikės pilnai pasikrauti akumuliatorius.
                                        Šaunu kad prognozuojate kad tuoj visi 5000 iš šiuo metu esančių 3000 Lietuvoj esančių elektromobilių sugalvos tą pačią dieną nuvažiuot iš Vilniaus į Klaipėdą ir dar grįžti, nekreipkim dėmesio kad vidutiniškai A1 tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoja mažiau nei 10000 per parą...
                                        Na bet paskaičiuokim, tarkim statistinis vidutinis el auto startuos su 50kWh, nuvažiuot 600 km reikės apie 150 kWh, tai gaunasi kad reikės 500 MWh pavidurkinam kad maždaug per 10h visi krovimai įvyks dar imkim piką 2x, gaunam 100 MW arba apie 5% Lietuvoj naudojamos pikinės galios.
                                        Paskutinis taisė transpondster; 2021.06.19, 20:03.

                                        Comment


                                          Reikėtų nepamiršti krovimo laiko. Štai Peugeot e208, su gana nedidele baterija, krovimo laikas. Sakyčiau kad ilgokai laukti reikia. Ir net nepilną krovimą paėmiau, ne nuo 0% iki 100%, o nuo 10% iki 90%

                                          Laiko skaičiuoklė iš Peugeot tinklapio.


                                          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.06.19, 20:36.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X