Parašė sankauskas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip teoriškai su automatizuotu krovimu galėtum nupjauti pikines maksimalios gamybos vertes, bet kiek tai suveiks minimalios gamybos atvejus... klausimas didelis. Ir nepamirškim, kad tą gamybą pirmiausia reik pasiekti su dabartiniu mūsų suvartojimu (kas vis dar labai toli atrodo). O kiekvienas atsirandantis automobilis tik didins energijos poreikį ir kels būtinos gamybos kartelę. Tiesiog reik visiems susivokti, kad nemaža dalis idėjų atrodo gražiai rinkoje turint 1000 elektromobilių, bet kaip visus procesus paveiks 100000 auto, klausimas atviras...
 - 1 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei elektromobilį naudosi kaip bateriją pigiai užsipirkti elektrą, o po to ją arba parduoti atgal į tinklą, arba suvartoti - tai jau kiekvienas apsiskaičiuos kas jam labiau apsimoka, baterija greičiau susdevės, bet jeigu piniginė nauda bus kartais didesnė - tai manau bus nemažai tokių, kurie pasinaudos tokia galimybe sutaupyti, ar net užsidirbti. Bet mes juk kalbėjom ne tiek apie tai, o apie tai, kad elektromobilius ar taip ar taip reikia krauti ir normalu, kad žmonės juos norės krauti pačiomis pigiausiomis kainomis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Jei auto bateriją naudoji komerciniais tikslais pigiai pirkti elektrą ir brangiai vėliau parduoti, tai ji labai greit neteks talpos ir bus vargas su tokiu automobiliu važinėti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma, jei nori užsiimti tokiu verslu, tai gal paprasčiau pirkt baterijas, kam tas automobilis? Antra, pagal tokį automatizuotą krovimą su kiekvienu nauju automobiliu kainų pikai mažės, tad ir nauda greit pereis i nuostolį dėl akumuliatorių devėjimosi. Kaip ir sakiau, kas atrodo patraukliai su dabartiniu elektromobilių kiekiu, kiek bus naudinga su tūkstančiais?Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Jei elektromobilį naudosi kaip bateriją pigiai užsipirkti elektrą, o po to ją arba parduoti atgal į tinklą, arba suvartoti - tai jau kiekvienas apsiskaičiuos kas jam labiau apsimoka, baterija greičiau susdevės, bet jeigu piniginė nauda bus kartais didesnė - tai manau bus nemažai tokių, kurie pasinaudos tokia galimybe sutaupyti, ar net užsidirbti. Bet mes juk kalbėjom ne tiek apie tai, o apie tai, kad elektromobilius ar taip ar taip reikia krauti ir normalu, kad žmonės juos norės krauti pačiomis pigiausiomis kainomis.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na čia esminis skirtumas, ar bateriją 3 kartus per mėn. pigiai pasikrauti naktį, ar 3 kartus per parą įkrauti/iškrauti prekiaujant elektra. Baterijos talpos netenka jau vien tik paprastai važinėjant.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJei elektromobilį naudosi kaip bateriją pigiai užsipirkti elektrą, o po to ją arba parduoti atgal į tinklą, arba suvartoti - tai jau kiekvienas apsiskaičiuos kas jam labiau apsimoka, baterija greičiau susdevės, bet jeigu piniginė nauda bus kartais didesnė - tai manau bus nemažai tokių, kurie pasinaudos tokia galimybe sutaupyti, ar net užsidirbti..
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl to ir rašiau, kad kiekvienas žmogus pasiskaičiuos ar jam tai apsimoka ar ne. Mes dabar galime burti iš kavos tirščių, bet kol nežinime tikslių skaičių tai nebus nieko daugiau, kaip tik burtai ir niekuo neparemtos prielaidos.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Na čia esminis skirtumas, ar bateriją 3 kartus per mėn. pigiai pasikrauti naktį, ar 3 kartus per parą įkrauti/iškrauti prekiaujant elektra. Baterijos talpos netenka jau vien tik paprastai važinėjant.
 
 Mes gyvenam laisvos rinkos sąlygomis, o ne socializme. Laisva rinka viską sureguliuos, ar bent jau įmanomą dalį to. Išplėtojus vėjo generaciją 'perteklius' bus pardavinėjamas pigiau ir elektromobilių turėtojai tuo galės pasinaudoti. Tu bandai įrodyti, kad jų tada atsiras tiek daug, kad kainos susilygins, bet tai yra siekiamybė, kad elektromobilių būtų tiek daug, kad jie padėtų Lietuvai išlyginti vėje/saulės generacijos svyravymus. Tik man rodos, kad tu galvoji, jog jeigu tos elektros kainos išsilygintų, tai tų elektromobilių vėl pradėtų mažėti. Visų pirma tos kainos niekada nesusilygins, visų antra, kad jeigu jos 'apsilygins' ir elektromobilių turėtojams nebeapsimokės gaudyti pigesnės kainos ir jie tų elektromobilių pradės atsisakinėti - tai elektros perteklius, o kartu ir pigesnė elektra vėl atsiras ir vėl atsiras daugiau paskatų turėti elektromobilį. Laisva rinka viską sureguliuos, nes didžioji dauguma žmonių yra racionalios būtybės ir supranta kas jiems apsimoka, o kas ne.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Pirma, jei nori užsiimti tokiu verslu, tai gal paprasčiau pirkt baterijas, kam tas automobilis? Antra, pagal tokį automatizuotą krovimą su kiekvienu nauju automobiliu kainų pikai mažės, tad ir nauda greit pereis i nuostolį dėl akumuliatorių devėjimosi. Kaip ir sakiau, kas atrodo patraukliai su dabartiniu elektromobilių kiekiu, kiek bus naudinga su tūkstančiais?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kodėl ta rinka nereguliuoja dabar?Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Mes gyvenam laisvos rinkos sąlygomis, o ne socializme. Laisva rinka viską sureguliuos, ar bent jau įmanomą dalį to. Išplėtojus vėjo generaciją 'perteklius' bus pardavinėjamas pigiau ir elektromobilių turėtojai tuo galės pasinaudoti. Tu bandai įrodyti, kad jų tada atsiras tiek daug, kad kainos susilygins, bet tai yra siekiamybė, kad elektromobilių būtų tiek daug, kad jie padėtų Lietuvai išlyginti vėje/saulės generacijos svyravymus. Tik man rodos, kad tu galvoji, jog jeigu tos elektros kainos išsilygintų, tai tų elektromobilių vėl pradėtų mažėti. Visų pirma tos kainos niekada nesusilygins, visų antra, kad jeigu jos 'apsilygins' ir elektromobilių turėtojams nebeapsimokės gaudyti pigesnės kainos ir jie tų elektromobilių pradės atsisakinėti - tai elektros perteklius, o kartu ir pigesnė elektra vėl atsiras ir vėl atsiras daugiau paskatų turėti elektromobilį. Laisva rinka viską sureguliuos, nes didžioji dauguma žmonių yra racionalios būtybės ir supranta kas jiems apsimoka, o kas ne. Reik per padidintus mokesčius arba įvairias nuolaidas "stumt" elektromobilius iki negalėjimo? Lygiai taip pat siekiamybė, kad visi važinėsi su elektromobiliais, ko niekados nebus su dabartinėmis elektros generacijos technologijomis, be kažkokio technologinio proveržio. O visa kita kol kas tik rožinės svajonės. Reik per padidintus mokesčius arba įvairias nuolaidas "stumt" elektromobilius iki negalėjimo? Lygiai taip pat siekiamybė, kad visi važinėsi su elektromobiliais, ko niekados nebus su dabartinėmis elektros generacijos technologijomis, be kažkokio technologinio proveržio. O visa kita kol kas tik rožinės svajonės.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 labai gerai savo rašinius apibūdinote. Bravo.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 tik burtai ir niekuo neparemtos prielaidos.-
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kam reikia teršti forumą tokiais pezalais? Jei yra argumentų ką kur ne taip rašau - tai galima juos imti ir išsakyti, o ne kažkokiomis bendrinėmis niekuo neparemtomis frazėmis mėtytis. Tavo emocijos gal kažkam ir įdomios, bet man kažkaip atrodo, kad geriau reikėtų ne emocijomis, o argumentais vadovautis. Kai aš paprašau tavęs patikslinti, ką tu turi omeny sakydamas, kad aš parašiau 'nesąmonę', iš tavęs jokių normalių argumentų nėra, išskyrus tikrąja to žodžio prasme nesąmones apie tai, kad 'aš niekur nevažiuodamas nuvažiuoju 53 km. per dieną'. Dėl to jeigu tu neturi kur dėti emocijų - tai įsigyk kriaušę, o jeigu turi kažką rimto pasakyti - tai galima išsakyti argumentų ir faktų kalba.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 labai gerai savo rašinius apibūdinote. Bravo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visi išvedžiojimai per 3 puslapius susiveda į automatinę protingą relę kuri automatiškai ima iš NP kitų 24val kainas ir pagal tai ON/OFF. O dar toliau einant pasidarai papildomą INPUT kur nurodai baterkių likutinę talpą, kad paskaičiuotų ar reikia įjungti krovimą, kiek truks ir kaip įsipaišyti į geriausių kainų ruožą. O kaip tai atsilieps tinklams ar tai turi iš viso rūpėti end useriui???Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąNordPool'e gali dabar imt ir pasižiūrėt rytojaus kainas. Kasdieną 13:00 Lietuvos laiku sekančios dienos kainos yra nustatomos.
 Jei gerai soft'as parašytas - tai automatiškai paskaičiuos kaip pigiausiai pakraut iki tada kai paprastai namus palieki. Jei ne, tai tiesiog kraus visa laiką ir tiek.
 Realiai iš tinklų bus paimta daugmaž tas pats elektros kiekis tik kai yra mažesnė kaina, reiškia tinklams netgi mažiau vargo balansuojant, nereikia per Kruonį gainioti vandenį ir t.t. Patys vartotojai balansuos savo suvartojimą pagal mažesnę kainą. Ir kame tai blogai tinklams?Paskutinis taisė Arunasx; 2023.02.14, 20:07.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kažkoks nevykęs tavo EV jei prie 16% važiuoja kaip vėžlys, taip dauguma prie <10% sulėtėja iki bendzino lygioParašė gerietis Rodyti pranešimą
 Nu nejuokink su savo vidutiniais vairuotojais ir statistikom.
 Tu esi važinėjęs elektromobiliu?
 Žinai kad išsikrovus žemiau 16-20% jis važiuoja kaip vėžlys?
 krenta fast charge greitis, čia diskutuojam apie AC tai nereik suplakt skaičių...žinai kad virš 70-80% krovimo greitis krenta dvigubai?
 pagaliau pataikei bet ir tai AC krovimui tai turi gerokai mažiau įtakos, beto Lietuvoj paprastai vakariniai pikai, tai pigiau bus leist atšalt batarkei ir krautis naktį gerokai pigiau nei šiltą batarkę brangiai krautžinai kad šalta baterija nenori krautis, todėl žiemą krauti reikia iš karto po kelionės o ne paryčiais?
 žiemą LT leistinas greitis mažesnis todėl 110 važiuojant nuvažiuosi panašiai kaip 130žinai kad 400km vidutiniškai ant popieriaus žiemą pavirsta į 200km užmiestyje? Paskutinis taisė transpondster; 2023.02.14, 22:25. Paskutinis taisė transpondster; 2023.02.14, 22:25.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kaip tai atsilieps tinklams ar tai turi iš viso rūpėti end useriui??? Lygiai taip pat atsilieps kaip Akropolio parkingui atsiliepia per išpardavimus. Ir tau iš viso nerūpės, sukant ratus po aikštelę? Šaunu. Lygiai taip pat atsilieps kaip Akropolio parkingui atsiliepia per išpardavimus. Ir tau iš viso nerūpės, sukant ratus po aikštelę? Šaunu.  
 
 WOW naujas fizikinis dėsnis? Balansavimas pagal kainą?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPatys vartotojai balansuos savo suvartojimą pagal mažesnę kainą. Ir kame tai blogai tinklams?  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai yra galvojama/skaičiujama, visi forume pradeda verkti apie neišduodamus statybos leidimus.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNelabai suprantu kur čia problema matoma ir dėl vėjo energetikos. Neva nereikia mums plėtoti vėjo energetikos, nes jinai turi didelius svyravimus? Ar galvojama, kad apie tuos svyravimus nėra galvojama ir nėra skaičiuojama kaip juos atlaikys elektros tinklas?
 Jeigu tuo metu krausis automobiliai, tai elektros poreikis nebus viršytas, nes elektros poreikis bus daug didesnis nei dabar. Todėl ir kaina biržoje netaps pogi kaip dabar. Taip veikia ekonominiai dėsniai.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąFaktas Nr. 2 - Lietuvoje veikia elektros birža ir stipriai pučiant vėjui, bus viršytas elektros poreikis, atitinkamai tuo metu elektros kaina biržoje taps labai pigi. Taip veikia ekonominiai dėsniai.
 
 Naktį, kai šildytuvai veikia smarkiausiai ir tas tinklas yra ir taip apkrautas?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTas elektros gamybos perteklius atsiras dažniausiai naktį, kada vėjas pūs, o elektros vartojama bus mažai, dėl to ir elektros tinklai bus mažiau apkrauti, o jei bus vietų, kur tinklų pralaidumas neleis - tai jie tiesiog ir neturės galimybių pasinaudoti galimybėmis nusipirkti daugiau elektros už mažesnę kainą. Beje, ESO į elektros tinklų modernizavimą per ateinančius kelis metus yra numatę investuoti 2 mlrd. eurų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektros suvartojimo grafikai rodo kad naktį tinklas nėra apkrautas. Todėl balansuoti elektromobilių krovimu yra gerai. Bet tai nėra jokia panacėja. Kartoju trečią kartą: besikraunantys 1 ar 3 naktis per mėnesį kai elektra pigi nesudarys reikšmingo suvartojimo. O tie kurie važinėja daug, be naktinio krovimo garaže dar ir dieną "dasipila" greitose DC stotelėse, nes "400" pagal WLTP nelygu nuvažiuojamam realiai atstumui. Balansavimas gaunasi toks "na pol šišečki" (liet. pusinis).Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Naktį, kai šildytuvai veikia smarkiausiai ir tas tinklas yra ir taip apkrautas?
 Pasižiūrėkite kokie automobiliai nuvažiuoja 400 km ir primeskite kiek tokių yra Lietuvoje.
 
 
 
 
 
 
 
 -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pigesnės naktinės elektros išnaudojimas nėra bloga mintis krauti elektromobilį, tik nereikėtų to vadinti kažkokiais tinklo balansavimais, nes tinklai nėra balansuojami buitiniais prietaisais.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Elektros suvartojimo grafikai rodo kad naktį tinklas nėra apkrautas. Todėl balansuoti elektromobilių krovimu yra gerai. Bet tai nėra jokia panacėja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalbant apie automobilių krovimo automatizavimą, šiandien kaip tik Ignitis atsiuntė emailą (kalba netaisyta):
 
 Patikrinti kaip veikia negaliu, nes neturiu EV, bet panašu jog sprendiniai jau yra kaip pigiau krautis elektromobilį naudojantis biržos privalumais tiesiai nuo sofos.- EV savininkai, turintys Ignitis planą „Išmanus valandinis”, savo namuose gali automatiškai, per mūsų programėlę, krauti elektromobilį pigiausiomis elektros biržos valandomis. Pridėkite nuosavą EV prie EnergySmart paskyros, nustatykite kada norite įkrauti automobilį dinamiškai, o programėlė pati optimizuos automobilio įkrovimo grafiką rasdama pigiausias elektros valandas biržoje. Tokiam dinaminiui įkrovimui per programėlė nebūtina turėti išmanų elektromobilio pakrovėją.- Naujoje meniu skiltyje „Elektros biržos kaina" (vietoj kabučių gal verta įdėti tą naujai atsirandančia ikonėlę? Tas pats, jei įmanoma, gerai būtų ir su EV) galite stebėti einamosios ir kitos dienos elektros biržos kainas. Tai padės atitinkamai suplanuoti elektros naudojimą pigiausiomis valandomis ir turintiems Ignitis biržos planą „Išmanus valandinis” leis taupyti išlaidas elektros energijai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, Ignitis pritaikė pas save tą jau minėtą estų www.gridio.io sprendimą.Parašė evil Rodyti pranešimą
 Patikrinti kaip veikia negaliu, nes neturiu EV, bet panašu jog sprendiniai jau yra kaip pigiau krautis elektromobilį naudojantis biržos privalumais tiesiai nuo sofos.
 
 Tik keista kad estai siūlo krautis per vakarinį piką. Na bet 1 eur sumoje galima sutaupyti.
 
 Paskutinis taisė gerietis; 2023.02.15, 13:43.-
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektros suvartojimas nerodo tinklo apkrovimo. Na nebent perdavimo tinklą (LITGRID) taip galima vertinti. O va kas dedasi su skirstomuoju (ESO) tinklu tu niekaip nematai. Silpniausia grandis -transformatorinės ir 0,4kV tinklas. Ir jei koks fabrikas naktį nevartoja, nereiškia, kad tarkim šalia esančioje gatvelėje šaltą naktį su šilumos siurbliais nebus rimtos tinklo apkrovos.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Elektros suvartojimo grafikai rodo kad naktį tinklas nėra apkrautas. Todėl balansuoti elektromobilių krovimu yra gerai. Bet tai nėra jokia panacėja. Kartoju trečią kartą: besikraunantys 1 ar 3 naktis per mėnesį kai elektra pigi nesudarys reikšmingo suvartojimo. O tie kurie važinėja daug, be naktinio krovimo garaže dar ir dieną "dasipila" greitose DC stotelėse, nes "400" pagal WLTP nelygu nuvažiuojamam realiai atstumui. Balansavimas gaunasi toks "na pol šišečki" (liet. pusinis).
 Pasižiūrėkite kokie automobiliai nuvažiuoja 400 km ir primeskite kiek tokių yra Lietuvoje.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, šito neįvertinau. Tada reikia susitarti su fabriku ir įrengti parkingą su įkrovimo stotelėmis prie fabriko tvoros.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Elektros suvartojimas nerodo tinklo apkrovimo. Na nebent perdavimo tinklą (LITGRID) taip galima vertinti. O va kas dedasi su skirstomuoju (ESO) tinklu tu niekaip nematai. Silpniausia grandis -transformatorinės ir 0,4kV tinklas. Ir jei koks fabrikas naktį nevartoja, nereiškia, kad tarkim šalia esančioje gatvelėje šaltą naktį su šilumos siurbliais nebus rimtos tinklo apkrovos.-
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip tai vienas iš variantų. Tik dažniausiai privačių namų kvartalai randasi žymiai tolokai nuo pramoninių zonų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Taip, šito neįvertinau. Tada reikia susitarti su fabriku ir įrengti parkingą su įkrovimo stotelėmis prie fabriko tvoros.  
 - 1 patinka
 Comment









Comment