Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sena 0,4 kV infrastruktūra saulės elektrinių ir elektromobilių dėka turės būti modernizuota. Visi šitie tinklai yra statomi su nevienalaikiškumo prielaida – kad visi niekada nesusijungs prietaisų vienu metu. Atsidarius seimo puslapį pasimato visi skaičiavimo būdai ir koeficientai. Figuruoja tokie skaičiai kaip 0,3; 0,4. Įsivaizduokit, kas bus kai visi senesniame kvartale įsijungs krautis pertekline elektra – kažkaip ta perteklinė elektra visam kvartalui dings

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Taip tai vienas iš variantų. Tik dažniausiai privačių namų kvartalai randasi žymiai tolokai nuo pramoninių zonų.
      Atsakiau į tamstos parašytą situaciją, kai gyventojai kraunasi šalia fabriko:

      nereiškia, kad tarkim šalia esančioje gatvelėje šaltą naktį su šilumos siurbliais nebus rimtos tinklo apkrovos.
      -

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

        Kam reikia teršti forumą tokiais pezalais? Jei yra argumentų ką kur ne taip rašau - tai galima juos imti ir išsakyti, o ne kažkokiomis bendrinėmis niekuo neparemtomis frazėmis mėtytis.
        Ar pastebi, kad nors ir rašai globaliai teisingus dalykus, niekas tau nededa "Patinka"? Nes savo rašiniuose prirašai tiek pievų, kad ranka nekyla paspausti "patinka". (Ne tik šioje temoje).
        Argumentų neklausai, toliau pasakoji apie "400km vienu krovimu" ir "krautis reikia 3 kartus per mėnesį". Nors kai važinėji Lietuvos ribose elektrinu, krauniesi ir 3 kartus per parą.



        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Atsakiau į tamstos parašytą situaciją, kai gyventojai kraunasi šalia fabriko:
          Jau yra techniniai sprendimai, kai imone pastato krovimo stoteles savo darbuotojams. Imone perka elektra didmenine kaina is tiekojo, o darbuotojo sunaudota elektra yra nuskaitoma nuo algos *pries mokescius*. Tuomet krauniesi darbe kasdiena ir negaudai tu kainu svyravimu. Jau net stovejimo "eileje" prie rozetes klausimas issprestas. Jei masina nepakankamai ismani, gali gauti is krovimo stoteles operatoriaus SMS'a kad masina jau pasikrove ir buk geras, patrauk, nes kitas laukia eileje.

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
            Ar pastebi, kad nors ir rašai globaliai teisingus dalykus, niekas tau nededa "Patinka"? Nes savo rašiniuose prirašai tiek pievų, kad ranka nekyla paspausti "patinka". (Ne tik šioje temoje).
            Argumentų neklausai, toliau pasakoji apie "400km vienu krovimu" ir "krautis reikia 3 kartus per mėnesį". Nors kai važinėji Lietuvos ribose elektrinu, krauniesi ir 3 kartus per parą
            Tavo anksčiau pateikta lentelė su ~<400km yra kai greitis 130 km/h. Dauguma bent jau Vilniuje važinėja miesto sąlygomis, kur greitis labiau 30 km/h o ne 130 km/h. Ir kaip aš pateikiau savo pavyzdį, tai nuvažiuoju ~1100 km/mėnuo, kas turbūt atitinka Eidvio labai suprastintą skaičiavimą 3 krovimai per mėnesį. Tikrai visokių atvejų yra ir nei vienas nėra etaloninis, pvz tavo. Bet "ofisų planktonas" neprisuka 3000 km/mėn.

            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Tavo anksčiau pateikta lentelė su ~<400km yra kai greitis 130 km/h.
              ...
              "ofisų planktonas" neprisuka 3000 km/mėn.
              Pavyzdys su 130 nes man aukščiau aiškino kad žiemą irgi nuvžiuosi 400km, nes vasarą 130kmh. o žiemą 110kmh. Na, jei jūs čia visi su Teslom LR, tada nieko nesakau.
              O ofisų planktonas gyvena bute ir nesikrauna namie.


              -

              Comment


                aš tik norėjau parašyti, kad yra tikrai daug miestuose tokių , kurie nuvažiuoja <1500km/mėnuo ir jiems nereikia krauti daugiau nei 3-5 kartus/mėnuo
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  aš tik norėjau parašyti, kad yra tikrai daug miestuose tokių , kurie nuvažiuoja <1500km/mėnuo ir jiems nereikia krauti daugiau nei 3-5 kartus/mėnuo
                  Man iki darbo 1,5 km į vieną pusę. Tai per savaitę nuvažiuoju iki 50 km su savo automobiliu.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    Man iki darbo 1,5 km į vieną pusę. Tai per savaitę nuvažiuoju iki 50 km su savo automobiliu.
                    čia iš viso pėsčiomis vaikštomas atstumas

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      čia iš viso pėsčiomis vaikštomas atstumas
                      To tak, vasarą dažniausiai einu pėsčias.
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                        To tak, vasarą dažniausiai einu pėsčias.
                        Ne lygis vaikščioti pėškom, dar pagalvos kad turi tik 2 golfą be technikinės.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Ne lygis vaikščioti pėškom, dar pagalvos kad turi tik 2 golfą be technikinės.
                          Turiu 18 metų senumo Volvo, tai irgi ne kažką
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Turiu 18 metų senumo Volvo, tai irgi ne kažką
                            Ne 440? Turbūt 740?
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              Elektros suvartojimo grafikai rodo kad naktį tinklas nėra apkrautas. Todėl balansuoti elektromobilių krovimu yra gerai.
                              Bendras tinklas nėra apkrautas nes pramonė išsijungia, bet vietinis tinklas gyvenamojoje zonoje yra apkrautas ir jau dabar dėl elektrinio šildymo/vedinimo nebepatempia. Buttelio kakliukas susidaro gyvenamojo rajono transoformatorinėje.

                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              Taip, šito neįvertinau. Tada reikia susitarti su fabriku ir įrengti parkingą su įkrovimo stotelėmis prie fabriko tvoros.
                              Jau įsivaizduoju, atvažiuje vakare į fabriko aikštelę pakrauti automobilio, ir tada autobusu važiuoja namo. Ryte autobusu atvažiuoja passimti automobilio.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Bendras tinklas nėra apkrautas nes pramonė išsijungia, bet vietinis tinklas gyvenamojoje zonoje yra apkrautas ir jau dabar dėl elektrinio šildymo/vedinimo nebepatempia. Buttelio kakliukas susidaro gyvenamojo rajono transoformatorinėje.
                                Šiaip pats šildymas nevartoja labai daug, nes šiluma tėra palaikoma, o ne bandoma užšildyti viską nuo lauko temperatūros. Nemanau, kad iš tinklo traukia daugiau kelių kilovatų momentiškai, vidurkis turbūt dar mažesnis. Su elektromobiliais jau šiek tiek įdomiau, nes ten lupa didelę galią be sustojimo.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Jau įsivaizduoju, atvažiuje vakare į fabriko aikštelę pakrauti automobilio, ir tada autobusu važiuoja namo. Ryte autobusu atvažiuoja passimti automobilio.
                                  Atsakiau į aprašytą situaciją, kai gyventojai kraunasi šalia fabriko:

                                  nereiškia, kad tarkim šalia esančioje gatvelėje šaltą naktį su šilumos siurbliais nebus rimtos tinklo apkrovos.

                                  Bet taip, girdėjau atvejų kai palikę krautis važiuoja namo Spark ar Citibee.
                                  Viena įmonė svarsto pirkti paspirtukus darbuotojams kad galėtų nuo krovimo stotelės parvažiuoti.
                                  O ką daryti?


                                  -

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Šiaip pats šildymas nevartoja labai daug, nes šiluma tėra palaikoma, o ne bandoma užšildyti viską nuo lauko temperatūros. Nemanau, kad iš tinklo traukia daugiau kelių kilovatų momentiškai, vidurkis turbūt dar mažesnis. Su elektromobiliais jau šiek tiek įdomiau, nes ten lupa didelę galią be sustojimo.
                                    Šaltą naktį ir šilumos palaikymui reikia daug energijos. Ypač kai viena 0,4 kV linija turi aptarnauti visą kvartalą. Naujai statomuose kotedžų kvartalose teko matyti tokias problemas, tai čia ne šiaip kažkur pasenusi infrastruktūra.

                                    Namų krovimo elektromobiliai irgi nelups didelės galios, nebent statysi atskirą pakrovėją garaže (ignitis man regis už 7k siūlo įrengti). Ten labiau bus ilgesnio laiko krovimas mažesne galia.
                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    Bet taip, girdėjau atvejų kai palikę krautis važiuoja namo Spark ar Citibee.
                                    Viena įmonė svarsto pirkti paspirtukus darbuotojams kad galėtų nuo krovimo stotelės parvažiuoti.
                                    O ką daryti?
                                    Galima investuoti milijardus į tinklo plėtrą (Lietuva prasčiausioje situacijoje su pakrovimo stotelėmis EU kiek atsimenu).
                                    Arba galima suprasti realybę kad elektromobiliai nėra išeitis ir skatinti ne sparkais ir paspirtukais naudotis, o VT.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Arba galima suprasti realybę kad elektromobiliai nėra išeitis ir skatinti ne sparkais ir paspirtukais naudotis, o VT.
                                      Pasiūlykit ESO technikams ir DPD kurjeriams persėsti iš EV į VT.

                                      -

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Namų krovimo elektromobiliai irgi nelups didelės galios, nebent statysi atskirą pakrovėją garaže (ignitis man regis už 7k siūlo įrengti). Ten labiau bus ilgesnio laiko krovimas mažesne galia.
                                        Namų stotelė vienam elektromobiliui priklausomi nuo galios ir gudrumo kainuoja nuo 600 iki 1500 + darbai.
                                        Elektromobiliai iš AC valgo nuo 6,6 iki 11 kW (maža dalis iki 22kW).
                                        Šildymui žiemą išeis daugiau negu krovimui (vidutiniškai, įvertinus tuos kurie žiemą nevažinėja arba tik savaitgaliais į bažnyčią).
                                        Daliai vartotojų teks pasirinkti ar šildytis ar krautis, nes įvado galia gali būti nepakankama. Tam statomi smart skaitikliai ir daromas galios balansavimas - krovimas ima tik tiek kiek lieka nuo namo poreikių.

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Galima investuoti milijardus į tinklo plėtrą (Lietuva prasčiausioje situacijoje su pakrovimo stotelėmis EU kiek atsimenu).
                                          Tai ir bus investuojama. Artimiausiais metais LT bus įrengta tūkstančiai naujų krovimo vietų.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X