Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Norint ant 10kW krautis reikia 20 kW įvado, kad likusiems prietaisams užtektų galios.
    Na dvigubinti nereikia, tačiau didesnis įvadas išties yra privalomas.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Na dvigubinti nereikia, tačiau didesnis įvadas išties yra privalomas.
      Jei kraunasi elektromobilis su 10kw ir tuo pačiu įsijungi kaitlentę, skalbyklė sukasi, apšvietimas ir t.t.... Ir dar ant viršaus virdulį įsijungi

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Jei kraunasi elektromobilis su 10kw ir tuo pačiu įsijungi kaitlentę, skalbyklė sukasi, apšvietimas ir t.t.... Ir dar ant viršaus virdulį įsijungi
        16 kW įvadą viršytumėt? Įtariu kad ne. O ir su mažesniais įvadais galima krauti naktį, kai didelės galios prietaisai nėra naudojami.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          16 kW įvadą viršytumėt? Įtariu kad ne. O ir su mažesniais įvadais galima krauti naktį, kai didelės galios prietaisai nėra naudojami.
          Įtariu, kad sukritus aplinkybėms gautųsi viršyt. Gal geriau užsimest viršaus. Aišku galima kaip senais laikais - jei nori užsikaist arbatos, eini pažiūrėt ar skalbyklė neįjungta

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            22 kW krovimas yra kosmosas namams. Ar tikrai reikia nuo nulio pakrauti akumuliatorių per keturias-penkias valandas? Daug paprasčiau turėti ~10kW stotelę, kur daugumos namų ir dabartinis įvadas atlaikytų, ir nereikėtų iš naujo daryti jokių instaliacijų ir perkasinėt kiemų kad atsivesti elektrą naujai. Grįžus po darbo ir įjungus visada ryte bus pilnas akumuliatorius.

            O garažuose elektrą teks daryti šviežiai – nuo lempos dešimties amperų ir pusantro kv. mm laido pasikrauti tikrai nepaeis.
            22kW paėmiau kad parodyti kaip brangiausią variantą. Daryti naują pajungimą stotelei reikės bet kuriuo atveju.
            Bet yra vienas BET. Daugelis net elektromobilistų nesupranta kas yra 22kW ir kam jų reikia. 22kW tai yra grubiai 3*7,2kW (32A). O norint krauti paprasčiausią kibirą su 1F 6,6 kW vidiniu krovikliu vistiek reikia turėti 32A įvadą. Todėl be 32A neapseisim, o jei yra trifazis - logiška vestis trifazį ir statyti 22kW stotelę, kuria galėsi krautis ir 1*7,2kW, ir 3*3,5=11kW ir 3*7,2 = 22kW galia. (jei turimas įvada leidžia)
            O jei statai 11 kW (3*3,5kW) 16A stotelę, tai vienfazį automobilį galėsi krautis tik 3,5kW galia - ant šito elektromobilių su 1F vidiniu kroviklių savininkai ir pasimauna. "Kodėl nesikrauna 11 kW?"
            Reziumuojant:
            Opcija 1: statyti tokią stotelę kokia reikalinga konkrečiam automobiliui, pvz 1F 7,2kW ar 3F 11 kW. Sutaupysi ant kabelio ir stotelės. 3,7 - 11kW stotelėms duoda paramą;
            Opcija 2: statyti 22kW stotelę, kuri tiks visiems gyvenimo atvejams, pvz. pakeitus automobilį. Paramą 22kW stotelėms duoda tik įmonėms. Arba 22kW stotelė parduodama popieriuose kaip 11kW :-)

            Paskutinis taisė gerietis; 2023.02.20, 11:06.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              22kW paėmiau kad parodyti kaip brangiausią variantą. Daryti naują pajungimą stotelei reikės bet kuriuo atveju.
              Bet yra vienas BET. Daugelis net elektromobilistų nesupranta kas yra 22kW ir kam jų reikia. 22kW tai yra grubiai 3*7,2kW (32A). O norint krauti paprasčiausią kibirą su 1F 6,6 kW vidiniu krovikliu vistiek reikia turėti 32A įvadą. Todėl be 32A neapseisim, o jei yra trifazis - logiška vestis trifazį ir statyti 22kW stotelę, kuria galėsi krautis ir 1*7,2kW, ir 3*3,5=11kW ir 3*7,2 = 22kW galia. (jei turimas įvada leidžia)
              O jei statai 11 kW (3*3,5kW) 16A stotelę, tai vienfazį automobilį galėsi krautis tik 3,5kW galia - ant šito elektromobilių su 1F vidiniu kroviklių savininkai ir pasimauna. "Kodėl nesikrauna 11 kW?"
              Reziumuojant:
              Opcija 1: statyti tokią stotelę kokia reikalinga konkrečiam automobiliui, pvz 1F 7,2kW ar 3F 11 kW. Sutaupysi ant kabelio ir stotelės. 3,7 - 11kW stotelėms duoda paramą;
              Opcija 2: statyti 22kW stotelę, kuri tiks visiems gyvenimo atvejams, pvz. pakeitus automobilį. Paramą 22kW stotelėms duoda tik įmonėms. Arba 22kW stotelė parduodama popieriuose kaip 11kW :-)
              visi(?) EU parduodami EV yra 3faziai, lieka arba pirmos kartos EV kuriems 16A 1f užtenka arba naudotos iš Amerikos, bet ten ir charge portai kiti.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                22kW paėmiau kad parodyti kaip brangiausią variantą. Daryti naują pajungimą stotelei reikės bet kuriuo atveju.
                Bet yra vienas BET. Daugelis net elektromobilistų nesupranta kas yra 22kW ir kam jų reikia. 22kW tai yra grubiai 3*7,2kW (32A). O norint krauti paprasčiausią kibirą su 1F 6,6 kW vidiniu krovikliu vistiek reikia turėti 32A įvadą. Todėl be 32A neapseisim, o jei yra trifazis - logiška vestis trifazį ir statyti 22kW stotelę, kuria galėsi krautis ir 1*7,2kW, ir 3*3,5=11kW ir 3*7,2 = 22kW galia. (jei turimas įvada leidžia)
                O jei statai 11 kW (3*3,5kW) 16A stotelę, tai vienfazį automobilį galėsi krautis tik 3,5kW galia - ant šito elektromobilių su 1F vidiniu kroviklių savininkai ir pasimauna. "Kodėl nesikrauna 11 kW?"
                Reziumuojant:
                Opcija 1: statyti tokią stotelę kokia reikalinga konkrečiam automobiliui, pvz 1F 7,2kW ar 3F 11 kW. Sutaupysi ant kabelio ir stotelės. 3,7 - 11kW stotelėms duoda paramą;
                Opcija 2: statyti 22kW stotelę, kuri tiks visiems gyvenimo atvejams, pvz. pakeitus automobilį. Paramą 22kW stotelėms duoda tik įmonėms. Arba 22kW stotelė parduodama popieriuose kaip 11kW :-)
                Labai teisingos pastabos. Pas mus iš viso su tais kilovatiniais matavimais yra komedija, nes iš „10 kW“ įvado gali traukt 17,25 kW. Amperais viskas daug paprasčiau, ypač kai prasideda galios faktoriaus įvertinimai ir pan. Apie vienos fazės skenduolių iš amerikės krovimą tai iš viso klounų komedijos.

                Comment


                  Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                  visi(?) EU parduodami EV yra 3faziai, lieka arba pirmos kartos EV kuriems 16A 1f užtenka arba naudotos iš Amerikos, bet ten ir charge portai kiti.
                  Ne visi(!) EU parduodami EV yra trifaziai. Pvz.

                  https://www.dacia.lt/CountriesData/Lithuania/images/Brochures/Dacia_Spring_brochure_LT.pdf ĮKROVIMAS - 6,6 kW įkroviklis
                  https://www.nissan.lt/automobiliai/n...liai/leaf.html Maksimali „Nissan LEAF“ įkrovimo galia yra 6,6 kW.

                  Dalyje 3F 11kW įkroviklis yra papildoma įranga už papildomą mokestį
                  https://www.mgmotor.eu/model/mg4

                  Bet taip, judėjimas nuo 1F link 3F yra. Pvz Fiat e-Scudo puslapyje rašo kad kraunasi 1F 7.2 kW, bet žada kad iš gamyklos jau išvažiuos su 11kW 3F.



                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    22kW paėmiau kad parodyti kaip brangiausią variantą. Daryti naują pajungimą stotelei reikės bet kuriuo atveju.
                    Bet yra vienas BET. Daugelis net elektromobilistų nesupranta kas yra 22kW ir kam jų reikia. 22kW tai yra grubiai 3*7,2kW (32A). O norint krauti paprasčiausią kibirą su 1F 6,6 kW vidiniu krovikliu vistiek reikia turėti 32A įvadą. Todėl be 32A neapseisim, o jei yra trifazis - logiška vestis trifazį ir statyti 22kW stotelę, kuria galėsi krautis ir 1*7,2kW, ir 3*3,5=11kW ir 3*7,2 = 22kW galia. (jei turimas įvada leidžia)
                    O jei statai 11 kW (3*3,5kW) 16A stotelę, tai vienfazį automobilį galėsi krautis tik 3,5kW galia - ant šito elektromobilių su 1F vidiniu kroviklių savininkai ir pasimauna. "Kodėl nesikrauna 11 kW?"
                    Reziumuojant:
                    Opcija 1: statyti tokią stotelę kokia reikalinga konkrečiam automobiliui, pvz 1F 7,2kW ar 3F 11 kW. Sutaupysi ant kabelio ir stotelės. 3,7 - 11kW stotelėms duoda paramą;
                    Opcija 2: statyti 22kW stotelę, kuri tiks visiems gyvenimo atvejams, pvz. pakeitus automobilį. Paramą 22kW stotelėms duoda tik įmonėms. Arba 22kW stotelė parduodama popieriuose kaip 11kW :-)
                    Kai kuriems "proto galiunams" reikia priminti kad trifazes galios formule :

                    P (kW) = (I (Amps) × V (Volts) × PF × 1.732) ÷ 1,000

                    ne 3 blet, o SQRT(3) =
                    1.73205080757 !

                    Ir sitie veikejai po to aiskina man apie energetika ...

                    Tai va ukiskam skaiciavymui vienfazis tinklas LV 4.5A per 1kW, trifazis 2.6A per 1kW
                    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2023.02.20, 12:38.

                    Comment


                      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                      Tai va ukiskam skaiciavymui vienfazis tinklas LV 4.5A per 1kW trifazis 2.6A per 1kW
                      gal Belgijoj ar Norgėj kur egzistuoja 3f tarpfazinis 230V, bet šitas tavo parašymas vertas double facepalm...

                      Comment


                        Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

                        Tai va ukiskam skaiciavymui vienfazis tinklas LV 4.5A per 1kW, trifazis 2.6A per 1kW
                        Kur tu tą srovę matuoji trifaziam? Tavo skaičius netinka nei trikampiui nei žvaigždei. Trizazis 1kW duoda su 1,5A. Arba 0,9A imant 380V.


                        -

                        Comment


                          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                          Kai kuriems "proto galiunams" reikia priminti kad trifazes galios formule :

                          P (kW) = (I (Amps) × V (Volts) × PF × 1.732) ÷ 1,000

                          ne 3 blet, o SQRT(3) =
                          1.73205080757 !

                          Ir sitie veikejai po to aiskina man apie energetika ...

                          Tai va ukiskam skaiciavymui vienfazis tinklas LV 4.5A per 1kW, trifazis 2.6A per 1kW
                          Be rėkimų – kuo negeras buvo skaičiavimas? Jeigu bendra galia 22 kW, o fazės yra trys, tai iš kiekvienos fazės bus po 7.3 kW. Jis gi ne įtampą dalino iš trijų, o galią.

                          Pats „pakrovėjas“ tiesiog perduoda fazes į elektromobilio kroviklį (dėl to man sunkiai suvokiama kodėl šitie prietaisai iš viso gali artėti prie 4-ženklės sumos), o tada elektromobilyje keitiklis iš jos daro DC. Jeigu gerai traukia elektronikos paskaitų atmintis, tai pats keitiklis tiesiog junginėja fazes pakaitomis (plius filtravimas lyginimui), kad būtų galima joti ant sinusoidės viršūnės. Tai realiai gaunasi, kad skaičiuoti galima tris fazes atskirai. Tuomet iš viso nereikia sukti galvos dėl trifazinio jungimo „delta/trikampis“ šioje temoje. Aišku jeigu gerai prisimenu keitiklių kursą.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Pats „pakrovėjas“ tiesiog perduoda fazes į elektromobilio kroviklį (dėl to man sunkiai suvokiama kodėl šitie prietaisai iš viso gali artėti prie 4-ženklės sumos)
                            Aš labai nuoširdžiai šito nesuprantu.
                            Tie "krovikliai" yra tiesiog rozetės prailgintojai su keliais elementariais "smart" menkniekiais.

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                              Aš labai nuoširdžiai šito nesuprantu.
                              Tie "krovikliai" yra tiesiog rozetės prailgintojai su keliais elementariais "smart" menkniekiais.
                              Jei vien Type 2 kabelis kainuoja 130 - 200 Eur, tai nieko keisto kad už visą smart dėžutę prašo daugiau šimtų. Vien vidinio 4G modemo opcija Elintos stotelei kainuoja virš 400 Eur su PVM.
                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                Jei vien Type 2 kabelis kainuoja 130 - 200 Eur, tai nieko keisto kad už visą smart dėžutę prašo daugiau šimtų. Vien vidinio 4G modemo opcija Elintos stotelei kainuoja virš 400 Eur su PVM.
                                nupušimas kad 4G modemas kainuoja 400€. O iš kitos pusės, kam reikia 4G modemo prietaisui, kuris stovi namie?

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  nupušimas kad 4G modemas kainuoja 400€. O iš kitos pusės, kam reikia 4G modemo prietaisui, kuris stovi namie?
                                  Ne visi turi prabangą krautis "namie". Tai gali būti ir garažas už kvartalo nuo namų. Gali būti bendro naudojimo parkingas, stotelė su RFID autorizacija per gamintojo serverį. Ir N kitų scenarijų. Pvz vairuotojas vežiojasi tokią 4G stotelę kad galėtų krautis objekte nuvykęs į rajoną . Kam 4G, gali juk krautis ir be jokio ryšio? Ogi įmonės buhalterijai taip reikia. Juk reikia pildyti kelionės lapus ir suvartotos energijos kiekis turi atitikti nustatytą normą.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Šitą reikai jungti į trifazį. Dar neteko matyti požeminio parkingo su trifaziais prie sotvėjimo vietų. Dabar visa parkingo elektra yra pajunta į vieną fazę ir skirta tik apšvietimui. Šitos dėžutės nepajungsi.
                                    Aš būtent tokią stotelę turiu savo stovėjimo vietoje daugiabučio namo požeminiame parkinge. Atvestas kabelis nuo skydinės (kuri irgi randasi parkinge) - 50 metrų iki stovėjimo vietos. Taip kad pasijungsi, bet žinoma ne nuo bendros elektros.

                                    Comment


                                      Parašė Azure Rodyti pranešimą

                                      Aš būtent tokią stotelę turiu savo stovėjimo vietoje daugiabučio namo požeminiame parkinge. Atvestas kabelis nuo skydinės (kuri irgi randasi parkinge) - 50 metrų iki stovėjimo vietos. Taip kad pasijungsi, bet žinoma ne nuo bendros elektros.
                                      Sunku buvo susiorganizuot? Parašus rinkti reikėjo?
                                      Įdomu pats praktinis procesas.

                                      Comment


                                        Ant lėkštutės – 45 mln. eurų elektromobilių įkrovimo stotelėms, tačiau susidomėjusių itin mažai: kas gali pasinaudoti parama - DELFI Būstas

                                        "Šiandien valstybė gyventojams, pasinaudojusiems elektromobilio įkrovimo stotelės įrengimo kompensacija, grąžina dalį investicijų – fiziniams asmenims iki 40 proc., daugiabučių bendrijoms – iki 80 proc. Sąlyga – elektromobilio įkrovimo stotelė turi neviršyti 11 kW galios.

                                        Lietuvos energetikos agentūra skaičiuoja, kad daugiabučių gyventojai, už įrengtą elektromobilio įkrovimo stotelę gali atgauti nuo 1588,74 eurų už kiekvieną įsirengtą prieigą ant sienos ir nuo 2659,06 eurų už kiekvieną įsirengtą prieigą ant žemės. Tam iki 2023 m. kovo 31 d. planuojama paskirstyti 1,595 mln. eurų.

                                        Individualių namų arba sodų savininkai gali atgauti iki 479 Eur už elektromobilio įkrovimo stotelę ant sienos ir iki 683 Eur už įkrovimo stotelę ant žemės. Paraiškas teikti galima iki 2023 m. vasario 28 d., numatyta paskirstyti suma – 6,2 mln. eurų. „Vidutiniškai, pasinaudojus parama, stotelė požeminiame parkinge kainuoja apie 1200 Eur, privačiuose namuose – 700-800 Eur, bet tai tik labai orientaciniai skaičiai, kurie priklauso nuo kiekvieno individualaus atvejo“, – stotelių kainas vardija U. J. Franckevičius."

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          22 kW krovimas yra kosmosas namams. Ar tikrai reikia nuo nulio pakrauti akumuliatorių per keturias-penkias valandas? Daug paprasčiau turėti ~10kW stotelę, kur daugumos namų ir dabartinis įvadas atlaikytų, ir nereikėtų iš naujo daryti jokių instaliacijų ir perkasinėt kiemų kad atsivesti elektrą naujai. Grįžus po darbo ir įjungus visada ryte bus pilnas akumuliatorius.

                                          O garažuose elektrą teks daryti šviežiai – nuo lempos dešimties amperų ir pusantro kv. mm laido pasikrauti tikrai nepaeis.
                                          Tai vat, už tai ir įrengimas kainuoja, o ne tik dėžutę už 1000 nusipirkti. Dauguma žmonių laiko garažuose ar iš vis laukuose automobilį.
                                          Parašė Azure Rodyti pranešimą

                                          Aš būtent tokią stotelę turiu savo stovėjimo vietoje daugiabučio namo požeminiame parkinge. Atvestas kabelis nuo skydinės (kuri irgi randasi parkinge) - 50 metrų iki stovėjimo vietos. Taip kad pasijungsi, bet žinoma ne nuo bendros elektros.
                                          Na tai taip. Ignitis man sakė irgi gali atvesti nuo namo skydinės ir pastatyti stotelę prie automobilio vietos, už 7000 eurų. Nors pas mane daugiau nei 50 metrų.

                                          Nuo bendros tai pas mus tik kriptovaliutas kasa.

                                          P.S. Čia buvo kaina 2019 metais, dabar neklausiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X