Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei kraunasi elektromobilis su 10kw ir tuo pačiu įsijungi kaitlentę, skalbyklė sukasi, apšvietimas ir t.t.... Ir dar ant viršaus virdulį įsijungiParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 Na dvigubinti nereikia, tačiau didesnis įvadas išties yra privalomas.  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 16 kW įvadą viršytumėt? Įtariu kad ne. O ir su mažesniais įvadais galima krauti naktį, kai didelės galios prietaisai nėra naudojami.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Jei kraunasi elektromobilis su 10kw ir tuo pačiu įsijungi kaitlentę, skalbyklė sukasi, apšvietimas ir t.t.... Ir dar ant viršaus virdulį įsijungi 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įtariu, kad sukritus aplinkybėms gautųsi viršyt. Gal geriau užsimest viršaus. Aišku galima kaip senais laikais - jei nori užsikaist arbatos, eini pažiūrėt ar skalbyklė neįjungtaParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 16 kW įvadą viršytumėt? Įtariu kad ne. O ir su mažesniais įvadais galima krauti naktį, kai didelės galios prietaisai nėra naudojami.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 22kW paėmiau kad parodyti kaip brangiausią variantą. Daryti naują pajungimą stotelei reikės bet kuriuo atveju.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 22 kW krovimas yra kosmosas namams. Ar tikrai reikia nuo nulio pakrauti akumuliatorių per keturias-penkias valandas? Daug paprasčiau turėti ~10kW stotelę, kur daugumos namų ir dabartinis įvadas atlaikytų, ir nereikėtų iš naujo daryti jokių instaliacijų ir perkasinėt kiemų kad atsivesti elektrą naujai. Grįžus po darbo ir įjungus visada ryte bus pilnas akumuliatorius.
 
 O garažuose elektrą teks daryti šviežiai – nuo lempos dešimties amperų ir pusantro kv. mm laido pasikrauti tikrai nepaeis.
 Bet yra vienas BET. Daugelis net elektromobilistų nesupranta kas yra 22kW ir kam jų reikia. 22kW tai yra grubiai 3*7,2kW (32A). O norint krauti paprasčiausią kibirą su 1F 6,6 kW vidiniu krovikliu vistiek reikia turėti 32A įvadą. Todėl be 32A neapseisim, o jei yra trifazis - logiška vestis trifazį ir statyti 22kW stotelę, kuria galėsi krautis ir 1*7,2kW, ir 3*3,5=11kW ir 3*7,2 = 22kW galia. (jei turimas įvada leidžia)
 O jei statai 11 kW (3*3,5kW) 16A stotelę, tai vienfazį automobilį galėsi krautis tik 3,5kW galia - ant šito elektromobilių su 1F vidiniu kroviklių savininkai ir pasimauna. "Kodėl nesikrauna 11 kW?"
 Reziumuojant:
 Opcija 1: statyti tokią stotelę kokia reikalinga konkrečiam automobiliui, pvz 1F 7,2kW ar 3F 11 kW. Sutaupysi ant kabelio ir stotelės. 3,7 - 11kW stotelėms duoda paramą;
 Opcija 2: statyti 22kW stotelę, kuri tiks visiems gyvenimo atvejams, pvz. pakeitus automobilį. Paramą 22kW stotelėms duoda tik įmonėms. Arba 22kW stotelė parduodama popieriuose kaip 11kW :-)
 
 Paskutinis taisė gerietis; 2023.02.20, 12:06.-
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 visi(?) EU parduodami EV yra 3faziai, lieka arba pirmos kartos EV kuriems 16A 1f užtenka arba naudotos iš Amerikos, bet ten ir charge portai kiti.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 22kW paėmiau kad parodyti kaip brangiausią variantą. Daryti naują pajungimą stotelei reikės bet kuriuo atveju.
 Bet yra vienas BET. Daugelis net elektromobilistų nesupranta kas yra 22kW ir kam jų reikia. 22kW tai yra grubiai 3*7,2kW (32A). O norint krauti paprasčiausią kibirą su 1F 6,6 kW vidiniu krovikliu vistiek reikia turėti 32A įvadą. Todėl be 32A neapseisim, o jei yra trifazis - logiška vestis trifazį ir statyti 22kW stotelę, kuria galėsi krautis ir 1*7,2kW, ir 3*3,5=11kW ir 3*7,2 = 22kW galia. (jei turimas įvada leidžia)
 O jei statai 11 kW (3*3,5kW) 16A stotelę, tai vienfazį automobilį galėsi krautis tik 3,5kW galia - ant šito elektromobilių su 1F vidiniu kroviklių savininkai ir pasimauna. "Kodėl nesikrauna 11 kW?"
 Reziumuojant:
 Opcija 1: statyti tokią stotelę kokia reikalinga konkrečiam automobiliui, pvz 1F 7,2kW ar 3F 11 kW. Sutaupysi ant kabelio ir stotelės. 3,7 - 11kW stotelėms duoda paramą;
 Opcija 2: statyti 22kW stotelę, kuri tiks visiems gyvenimo atvejams, pvz. pakeitus automobilį. Paramą 22kW stotelėms duoda tik įmonėms. Arba 22kW stotelė parduodama popieriuose kaip 11kW :-)
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai teisingos pastabos. Pas mus iš viso su tais kilovatiniais matavimais yra komedija, nes iš „10 kW“ įvado gali traukt 17,25 kW. Amperais viskas daug paprasčiau, ypač kai prasideda galios faktoriaus įvertinimai ir pan. Apie vienos fazės skenduolių iš amerikės krovimą tai iš viso klounų komedijos.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 22kW paėmiau kad parodyti kaip brangiausią variantą. Daryti naują pajungimą stotelei reikės bet kuriuo atveju.
 Bet yra vienas BET. Daugelis net elektromobilistų nesupranta kas yra 22kW ir kam jų reikia. 22kW tai yra grubiai 3*7,2kW (32A). O norint krauti paprasčiausią kibirą su 1F 6,6 kW vidiniu krovikliu vistiek reikia turėti 32A įvadą. Todėl be 32A neapseisim, o jei yra trifazis - logiška vestis trifazį ir statyti 22kW stotelę, kuria galėsi krautis ir 1*7,2kW, ir 3*3,5=11kW ir 3*7,2 = 22kW galia. (jei turimas įvada leidžia)
 O jei statai 11 kW (3*3,5kW) 16A stotelę, tai vienfazį automobilį galėsi krautis tik 3,5kW galia - ant šito elektromobilių su 1F vidiniu kroviklių savininkai ir pasimauna. "Kodėl nesikrauna 11 kW?"
 Reziumuojant:
 Opcija 1: statyti tokią stotelę kokia reikalinga konkrečiam automobiliui, pvz 1F 7,2kW ar 3F 11 kW. Sutaupysi ant kabelio ir stotelės. 3,7 - 11kW stotelėms duoda paramą;
 Opcija 2: statyti 22kW stotelę, kuri tiks visiems gyvenimo atvejams, pvz. pakeitus automobilį. Paramą 22kW stotelėms duoda tik įmonėms. Arba 22kW stotelė parduodama popieriuose kaip 11kW :-)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne visi(!) EU parduodami EV yra trifaziai. Pvz.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
 visi(?) EU parduodami EV yra 3faziai, lieka arba pirmos kartos EV kuriems 16A 1f užtenka arba naudotos iš Amerikos, bet ten ir charge portai kiti.
 
 https://www.dacia.lt/CountriesData/Lithuania/images/Brochures/Dacia_Spring_brochure_LT.pdf ĮKROVIMAS - 6,6 kW įkroviklis
 https://www.nissan.lt/automobiliai/n...liai/leaf.html Maksimali „Nissan LEAF“ įkrovimo galia yra 6,6 kW.
 
 Dalyje 3F 11kW įkroviklis yra papildoma įranga už papildomą mokestį
 https://www.mgmotor.eu/model/mg4
 
 Bet taip, judėjimas nuo 1F link 3F yra. Pvz Fiat e-Scudo puslapyje rašo kad kraunasi 1F 7.2 kW, bet žada kad iš gamyklos jau išvažiuos su 11kW 3F.
 
 
 
 -
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai kuriems "proto galiunams" reikia priminti kad trifazes galios formule :Parašė gerietis Rodyti pranešimą22kW paėmiau kad parodyti kaip brangiausią variantą. Daryti naują pajungimą stotelei reikės bet kuriuo atveju.
 Bet yra vienas BET. Daugelis net elektromobilistų nesupranta kas yra 22kW ir kam jų reikia. 22kW tai yra grubiai 3*7,2kW (32A). O norint krauti paprasčiausią kibirą su 1F 6,6 kW vidiniu krovikliu vistiek reikia turėti 32A įvadą. Todėl be 32A neapseisim, o jei yra trifazis - logiška vestis trifazį ir statyti 22kW stotelę, kuria galėsi krautis ir 1*7,2kW, ir 3*3,5=11kW ir 3*7,2 = 22kW galia. (jei turimas įvada leidžia)
 O jei statai 11 kW (3*3,5kW) 16A stotelę, tai vienfazį automobilį galėsi krautis tik 3,5kW galia - ant šito elektromobilių su 1F vidiniu kroviklių savininkai ir pasimauna. "Kodėl nesikrauna 11 kW?"
 Reziumuojant:
 Opcija 1: statyti tokią stotelę kokia reikalinga konkrečiam automobiliui, pvz 1F 7,2kW ar 3F 11 kW. Sutaupysi ant kabelio ir stotelės. 3,7 - 11kW stotelėms duoda paramą;
 Opcija 2: statyti 22kW stotelę, kuri tiks visiems gyvenimo atvejams, pvz. pakeitus automobilį. Paramą 22kW stotelėms duoda tik įmonėms. Arba 22kW stotelė parduodama popieriuose kaip 11kW :-)
 
 P (kW) = (I (Amps) × V (Volts) × PF × 1.732) ÷ 1,000
 
 ne 3 blet, o SQRT(3) = 1.73205080757 !
 
 Ir sitie veikejai po to aiskina man apie energetika ...
 
 Tai va ukiskam skaiciavymui vienfazis tinklas LV 4.5A per 1kW, trifazis 2.6A per 1kWPaskutinis taisė ZYKLON-B; 2023.02.20, 13:38.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gal Belgijoj ar Norgėj kur egzistuoja 3f tarpfazinis 230V, bet šitas tavo parašymas vertas double facepalm...Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąTai va ukiskam skaiciavymui vienfazis tinklas LV 4.5A per 1kW trifazis 2.6A per 1kW
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kur tu tą srovę matuoji trifaziam? Tavo skaičius netinka nei trikampiui nei žvaigždei. Trizazis 1kW duoda su 1,5A. Arba 0,9A imant 380V.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
 Tai va ukiskam skaiciavymui vienfazis tinklas LV 4.5A per 1kW, trifazis 2.6A per 1kW
 
 
 -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be rėkimų – kuo negeras buvo skaičiavimas? Jeigu bendra galia 22 kW, o fazės yra trys, tai iš kiekvienos fazės bus po 7.3 kW. Jis gi ne įtampą dalino iš trijų, o galią.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąKai kuriems "proto galiunams" reikia priminti kad trifazes galios formule :
 
 P (kW) = (I (Amps) × V (Volts) × PF × 1.732) ÷ 1,000
 
 ne 3 blet, o SQRT(3) = 1.73205080757 !
 
 Ir sitie veikejai po to aiskina man apie energetika ...
 
 Tai va ukiskam skaiciavymui vienfazis tinklas LV 4.5A per 1kW, trifazis 2.6A per 1kW
 
 Pats „pakrovėjas“ tiesiog perduoda fazes į elektromobilio kroviklį (dėl to man sunkiai suvokiama kodėl šitie prietaisai iš viso gali artėti prie 4-ženklės sumos), o tada elektromobilyje keitiklis iš jos daro DC. Jeigu gerai traukia elektronikos paskaitų atmintis, tai pats keitiklis tiesiog junginėja fazes pakaitomis (plius filtravimas lyginimui), kad būtų galima joti ant sinusoidės viršūnės. Tai realiai gaunasi, kad skaičiuoti galima tris fazes atskirai. Tuomet iš viso nereikia sukti galvos dėl trifazinio jungimo „delta/trikampis“ šioje temoje. Aišku jeigu gerai prisimenu keitiklių kursą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš labai nuoširdžiai šito nesuprantu.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 Pats „pakrovėjas“ tiesiog perduoda fazes į elektromobilio kroviklį (dėl to man sunkiai suvokiama kodėl šitie prietaisai iš viso gali artėti prie 4-ženklės sumos)
 Tie "krovikliai" yra tiesiog rozetės prailgintojai su keliais elementariais "smart" menkniekiais.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei vien Type 2 kabelis kainuoja 130 - 200 Eur, tai nieko keisto kad už visą smart dėžutę prašo daugiau šimtų. Vien vidinio 4G modemo opcija Elintos stotelei kainuoja virš 400 Eur su PVM.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
 Aš labai nuoširdžiai šito nesuprantu.
 Tie "krovikliai" yra tiesiog rozetės prailgintojai su keliais elementariais "smart" menkniekiais. - -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nupušimas kad 4G modemas kainuoja 400€. O iš kitos pusės, kam reikia 4G modemo prietaisui, kuris stovi namie?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Jei vien Type 2 kabelis kainuoja 130 - 200 Eur, tai nieko keisto kad už visą smart dėžutę prašo daugiau šimtų. Vien vidinio 4G modemo opcija Elintos stotelei kainuoja virš 400 Eur su PVM. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne visi turi prabangą krautis "namie". Tai gali būti ir garažas už kvartalo nuo namų. Gali būti bendro naudojimo parkingas, stotelė su RFID autorizacija per gamintojo serverį. Ir N kitų scenarijų. Pvz vairuotojas vežiojasi tokią 4G stotelę kad galėtų krautis objekte nuvykęs į rajoną . Kam 4G, gali juk krautis ir be jokio ryšio? Ogi įmonės buhalterijai taip reikia. Juk reikia pildyti kelionės lapus ir suvartotos energijos kiekis turi atitikti nustatytą normą.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 nupušimas kad 4G modemas kainuoja 400€. O iš kitos pusės, kam reikia 4G modemo prietaisui, kuris stovi namie? - -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš būtent tokią stotelę turiu savo stovėjimo vietoje daugiabučio namo požeminiame parkinge. Atvestas kabelis nuo skydinės (kuri irgi randasi parkinge) - 50 metrų iki stovėjimo vietos. Taip kad pasijungsi, bet žinoma ne nuo bendros elektros.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Šitą reikai jungti į trifazį. Dar neteko matyti požeminio parkingo su trifaziais prie sotvėjimo vietų. Dabar visa parkingo elektra yra pajunta į vieną fazę ir skirta tik apšvietimui. Šitos dėžutės nepajungsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sunku buvo susiorganizuot? Parašus rinkti reikėjo?Parašė Azure Rodyti pranešimą
 Aš būtent tokią stotelę turiu savo stovėjimo vietoje daugiabučio namo požeminiame parkinge. Atvestas kabelis nuo skydinės (kuri irgi randasi parkinge) - 50 metrų iki stovėjimo vietos. Taip kad pasijungsi, bet žinoma ne nuo bendros elektros.
 Įdomu pats praktinis procesas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ant lėkštutės – 45 mln. eurų elektromobilių įkrovimo stotelėms, tačiau susidomėjusių itin mažai: kas gali pasinaudoti parama - DELFI Būstas
 
 "Šiandien valstybė gyventojams, pasinaudojusiems elektromobilio įkrovimo stotelės įrengimo kompensacija, grąžina dalį investicijų – fiziniams asmenims iki 40 proc., daugiabučių bendrijoms – iki 80 proc. Sąlyga – elektromobilio įkrovimo stotelė turi neviršyti 11 kW galios.
 
 Lietuvos energetikos agentūra skaičiuoja, kad daugiabučių gyventojai, už įrengtą elektromobilio įkrovimo stotelę gali atgauti nuo 1588,74 eurų už kiekvieną įsirengtą prieigą ant sienos ir nuo 2659,06 eurų už kiekvieną įsirengtą prieigą ant žemės. Tam iki 2023 m. kovo 31 d. planuojama paskirstyti 1,595 mln. eurų.
 
 Individualių namų arba sodų savininkai gali atgauti iki 479 Eur už elektromobilio įkrovimo stotelę ant sienos ir iki 683 Eur už įkrovimo stotelę ant žemės. Paraiškas teikti galima iki 2023 m. vasario 28 d., numatyta paskirstyti suma – 6,2 mln. eurų. „Vidutiniškai, pasinaudojus parama, stotelė požeminiame parkinge kainuoja apie 1200 Eur, privačiuose namuose – 700-800 Eur, bet tai tik labai orientaciniai skaičiai, kurie priklauso nuo kiekvieno individualaus atvejo“, – stotelių kainas vardija U. J. Franckevičius."
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai vat, už tai ir įrengimas kainuoja, o ne tik dėžutę už 1000 nusipirkti. Dauguma žmonių laiko garažuose ar iš vis laukuose automobilį.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 22 kW krovimas yra kosmosas namams. Ar tikrai reikia nuo nulio pakrauti akumuliatorių per keturias-penkias valandas? Daug paprasčiau turėti ~10kW stotelę, kur daugumos namų ir dabartinis įvadas atlaikytų, ir nereikėtų iš naujo daryti jokių instaliacijų ir perkasinėt kiemų kad atsivesti elektrą naujai. Grįžus po darbo ir įjungus visada ryte bus pilnas akumuliatorius.
 
 O garažuose elektrą teks daryti šviežiai – nuo lempos dešimties amperų ir pusantro kv. mm laido pasikrauti tikrai nepaeis.
 Na tai taip. Ignitis man sakė irgi gali atvesti nuo namo skydinės ir pastatyti stotelę prie automobilio vietos, už 7000 eurų. Nors pas mane daugiau nei 50 metrų.Parašė Azure Rodyti pranešimą
 Aš būtent tokią stotelę turiu savo stovėjimo vietoje daugiabučio namo požeminiame parkinge. Atvestas kabelis nuo skydinės (kuri irgi randasi parkinge) - 50 metrų iki stovėjimo vietos. Taip kad pasijungsi, bet žinoma ne nuo bendros elektros.
 
 Nuo bendros tai pas mus tik kriptovaliutas kasa.
 
 P.S. Čia buvo kaina 2019 metais, dabar neklausiau.
 Comment







Comment