Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesvaigstu apie slidžių tepimą, kalbu apie judėjimą LTU teritorijoje. Be to, tamsta, mano kinkų netikrinai.
    Neturiu nieko prieš elektromobilius. Čia tik mano pasirinkimas toks.
    Paskutinis taisė Armae; 2023.01.12, 19:52.

    Comment


      Parašė Armae Rodyti pranešimą
      Nesvaigstu apie slidžių tepimą, kalbu apie judėjimą LTU teritorijoje. Be to, tamsta, mano kinkų netikrinai.
      Neturiu nieko prieš elektromobilius. Čia tik mano pasirinkimas toks.
      Ukraina yra puikus pavyzdys mums kaip sunku gauti kuro karo zonoje, yra racionai ir t.t. Ir mes kalbame apie šalį kuri turi didžiulę naftos infrastrukūrą, Lietuvoje ją sutrikdyti palyginus su Ukraina gerokai lengviau. Šalis maža, ir beveik izoliuota. Pamačius keletą nuotraukų su teslomis ir generatoriais galima pažvengi, bet realios situacijos tai neatspindi. Nuo karo pradžios EV pardavimai Ukrainoje IŠAUGO 150% https://ubn.news/during-the-war-in-u...-grown-by-150/ Ir pavyzdys, kaip buvo nupirkta 40 elektromobilių paramai, dėl esančio kuro stygiaus strigo paramos tiekimas. https://www.timesofisrael.com/in-ukr...-aid-delivery/ Karo atveju apskritai judėjimas tampa sudėtingas klausimas, o įsivaizdavimai kaip čia sau važinėsi 1100 km ir kaip EV stovės be elektros yra paprasčiausi svaičiojimai. Apskritai esant kritinei situacijai kai trūksta kuro gali paprasčiausiai pavogti iš bako kurą jei reikia, juos net pragręžia: https://www.youtube.com/watch?v=XGA5Rr9cLZ0

      Comment


        Kraštutinumų gali prisigalvot visiems gyvenimo atvejams. Nereiškia kad pagal juos žmonės daro pirkimo sprendimus. Pats laikas grįžti prie realių VDV vs elektra problemų.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          O tai už mūsų kelius sumoka kas? meksikiečiai?
          Keliams skiriamas finansavimas iš bendrų mūsų mokesčių. Ir pirkdamas kurą aš tų mokesčių sumoku daugiau.

          Tai vat taip - skiriama iš bendrų mokesčių, o ne iš akcizo. Ir degindamas kurą, tu pridarai žalos daugiau nei sumoki mokesčių.
          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

          Nemaža dalis akcizo būtent kelių priežiūrai keliauja, ir taip jam 30+ metų.

          Ir vat vienas geresnių ekonacių/leftistų požymių - noras reguliuot kas ką turi vairuot Labai simple reikalas - ką noriu tą vairuoju. Ir nestresuoju dėl kuro, man tai trečiaeilis rodiklis. Beje, laukiu dar piktesnio tanko, su 287 kw, bus dar smagiau tokius kaip tamsta nervuot
          Labai simple reikalas, nori vairuoti ką nori - kraustykis į Somalį.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Tai vat taip - skiriama iš bendrų mokesčių, o ne iš akcizo. Ir degindamas kurą, tu pridarai žalos daugiau nei sumoki mokesčių.
            O mano sumokėtas akcizo mokestis nesisumuoja į bendrus mokesčius? Jei jau sukam į "eko"radikalizmą, tai nepamiršk, kad jau gimdamas ir dabar gyvendamas darai daugiau žalos, nei sumoki mokesčių.
            Ir šiaip gal jau metas eit prisiklijuot prie asfalto, juk sustos mašinos, nedarys žalos. Ir pasidarys lengviau gyvent

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Tai vat taip - skiriama iš bendrų mokesčių, o ne iš akcizo. Ir degindamas kurą, tu pridarai žalos daugiau nei sumoki mokesčių.


              Labai simple reikalas, nori vairuoti ką nori - kraustykis į Somalį.
              O aš labai džiaugiuos gyvendamas laisvoj Lietuvoj, kur vairuoju tą ką noriu, ir neturiu gaut neokomjaunuolių leidimo. Ir žodžio laisve džiaugiuos, kai tu gali man aiškint ką daryt, bet aš galiu tave pasiųst paskui rusų karo laivą

              O apie mokesčius - akivaizdu kad nfiga nesusigaudai kas kaip, bet jauties labai dideliu mokėtoju
              *censored*

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                O mano sumokėtas akcizo mokestis nesisumuoja į bendrus mokesčius? Jei jau sukam į "eko"radikalizmą, tai nepamiršk, kad jau gimdamas ir dabar gyvendamas darai daugiau žalos, nei sumoki mokesčių.
                Ir šiaip gal jau metas eit prisiklijuot prie asfalto, juk sustos mašinos, nedarys žalos. Ir pasidarys lengviau gyvent
                Na tai čia glaima išspręsti problemą iš karto - išeini ant asfalto ir nebereikia gyventi.

                Comment


                  Grynųjų elektromobilių Lietuvoje per 2022 m. padaugėjo nuo 5045 iki 7561, metinis augimas +50%.
                  Paskutinis taisė Eidvis; 2023.01.15, 15:07.

                  Comment


                    Aš vis dar nesuprantu, kaip tema apie elektromobilius nusirito iki nevisprotinių nesąmonių apie „neegzistuojantį klimato atšilimą“. Toks vaizdas, kad elektromobiliai yra pranašesni už VDV tik klimato srityje...

                    Comment


                      Net ir klimato srityje nepranešesni, pasirodo, o yra bent kur, kur pranašesni šiuo metu ?

                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                      Aš vis dar nesuprantu, kaip tema apie elektromobilius nusirito iki nevisprotinių nesąmonių apie „neegzistuojantį klimato atšilimą“. Toks vaizdas, kad elektromobiliai yra pranašesni už VDV tik klimato srityje...

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Net ir klimato srityje nepranešesni, pasirodo, o yra bent kur, kur pranašesni šiuo metu ?
                        Klimato srityje taip pranašūs, kad net pats su nosimi pajausti gali. Pigesnė priežiūra, pigesnis kuras. Minusas - brangesni už VDV, bet su kiekvienais metais artėja - virš 200 km nuvažiuojantį Leaf galima įsigyti už 30 000€.

                        Comment


                          Na ekonaciai nesuvokia, kad prievarta neikas nepasidaro. Vietoj to kad skirt pinigus technologijų tobulinimui, bando lobyynt prievartinius šūdus visokius. Čia kaip Šimašius, padaryk gatves nepatogias, tai visis ant paspirtukų persės. Aha persėdo. Mand ar įdomiau kad jie su tuo ale renewable užsikabinę, nors realybėje - tik branduolinė energetika yra tai kas gali patenkinti eksponentiškai augančius pasaulio energijos poreikius. Na bet ten pagal jų paniatkes irgi nefengšui.

                          Apie elektromobilius šnekant - elektromobilis su batareika manau tik tarpinė grandis. Žiūrint vystymosi tempus, patogumą ir pan - vendenilio kuro elementai manau didesnę ateitį turi. Silpniausia dalis buvo pačio vandenilio pildymas/laikymas auto ir jo išgavimas, ir vienas ir kitas sprenžias, tai tikėtina kad kuro elementai bus tai kas teiks ev energiją po 10 metų. nebent bus kažkoks proveržis superlaidininkų srityje.
                          *censored*

                          Comment


                            Kad klimato čia ir dabar nepauostysi asmeniškai, tai nereiškia, kad jo neįtakoja per visą ciklą. Čia galbūt tik asmeninės higienos/sveikatos vartojimo vietoje klausimas - su tuo galiu sutikti.

                            Kuo pigesnė priežiūra ? Čia nebent lygintume tik priežiūrą garantiniu laikotarpiu super servisuose ? Pigesnis kuras kuo ? Jei tu tik naktimis krauni ar darbo parkinge, galbūt, bet jei važiuoji bent kiek toliau, tai kainuoja ir laikas, kurį gaišti krovimui. Koks yra baterijos tarnavimo laikas ir koks kuro bako ?

                            200km nuvažiuojanti miniatiūrinė mašina vs 600km nuvažiuojantis sedanas/SUVas už tą pačią kainą nėra palyginami dalykai.

                            P.S. aš norėčiau, kad elektromobiliai vystytųsi ta linkme, kad galima būtų negaišti daug laiko krovimui kelionėje, nuvažiuotų toliau nestojant, kainuotų mažiau, nes taršos vartojimo vietoje norėtųsi išvengti. Bet tam reikia dar kelių technologinių proveržių, o kai kur tiesiog protingų sprendimų, kurių negalima diegti, nes nėra masto ekonomijos (pvz kokia nors standartizuotų jungių modulinė baterija, kurios dalis galėtum atskiruose punktuose pasikeisti į pakrautus).

                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Klimato srityje taip pranašūs, kad net pats su nosimi pajausti gali. Pigesnė priežiūra, pigesnis kuras. Minusas - brangesni už VDV, bet su kiekvienais metais artėja - virš 200 km nuvažiuojantį Leaf galima įsigyti už 30 000€.
                            Paskutinis taisė RamasN; 2023.01.16, 13:07.

                            Comment


                              Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                              Na ekonaciai nesuvokia, kad prievarta neikas nepasidaro. Vietoj to kad skirt pinigus technologijų tobulinimui, bando lobyynt prievartinius šūdus visokius. Čia kaip Šimašius, padaryk gatves nepatogias, tai visis ant paspirtukų persės. Aha persėdo. Mand ar įdomiau kad jie su tuo ale renewable užsikabinę, nors realybėje - tik branduolinė energetika yra tai kas gali patenkinti eksponentiškai augančius pasaulio energijos poreikius. Na bet ten pagal jų paniatkes irgi nefengšui.

                              Apie elektromobilius šnekant - elektromobilis su batareika manau tik tarpinė grandis. Žiūrint vystymosi tempus, patogumą ir pan - vendenilio kuro elementai manau didesnę ateitį turi. Silpniausia dalis buvo pačio vandenilio pildymas/laikymas auto ir jo išgavimas, ir vienas ir kitas sprenžias, tai tikėtina kad kuro elementai bus tai kas teiks ev energiją po 10 metų. nebent bus kažkoks proveržis superlaidininkų srityje.
                              vandenilio didelė bėda yra efektyvume - mes paimam elektrą, paverčiam į vandenilį, o tada automobilį vėl atgal į elektrą. manau toks variantas galimas tik jeigu visiškai sustotų akumuliatorių progresas.

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                Klimato srityje taip pranašūs, kad net pats su nosimi pajausti gali. Pigesnė priežiūra, pigesnis kuras. Minusas - brangesni už VDV, bet su kiekvienais metais artėja - virš 200 km nuvažiuojantį Leaf galima įsigyti už 30 000€.
                                o vartojimo nepatogumas tai čia ne prie minusų? Laikas kainuoja, ir brangiai.
                                *censored*

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  vandenilio didelė bėda yra efektyvume - mes paimam elektrą, paverčiam į vandenilį, o tada automobilį vėl atgal į elektrą. manau toks variantas galimas tik jeigu visiškai sustotų akumuliatorių progresas.
                                  elektros krovimo/perdavimo nuostoliai taip pat didžiuliai.

                                  Edit: kad ne iš oro - perdavimo linijose 10-15% prarandama, krovimo metu - 20-25%. tai sumoj - 30-40 proc elektros į orą.
                                  Paskutinis taisė PukiS; 2023.01.16, 13:12.
                                  *censored*

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    vandenilio didelė bėda yra efektyvume - mes paimam elektrą, paverčiam į vandenilį, o tada automobilį vėl atgal į elektrą. manau toks variantas galimas tik jeigu visiškai sustotų akumuliatorių progresas.
                                    Efektyvumą reiktų matuoti ne tik pačio kuro efektyvumu, bet ir jo pagaminimo kaina ir įtaka aplinkai (visų pirma CO2 emisijomis). Jeigu yra galimybė jo prisigaminti pakankamais kiekiais už mažą kainą ir su mažu aplinkos impact, tai galutiniame rezultate efektyvumas visvien bus toks, kad apsimokės tai daryti.

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Kad klimato čia ir dabar nepauostysi asmeniškai, tai nereiškia, kad jo neįtakoja per visą ciklą. Čia galbūt tik asmeninės higienos/sveikatos vartojimo vietoje klausimas - su tuo galiu sutikti.
                                      Na gyvenimo kokybė tikrai pagerėja miestiečiams - per piką važiuojant dviračiu šalia judresnės gatvės juntamas išmetamųjų dujų kvapas. Pats negyvenu prie tokios gatvės, tačiau tikiu, kad žmonėms pro langus tikrai ne gėlyčių kvapas eina.

                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Kuo pigesnė priežiūra ? Čia nebent lygintume tik priežiūrą garantiniu laikotarpiu super servisuose ? Pigesnis kuras kuo ?
                                      Pigesnė tuo, kad nereikia dažnai keisti tepalų, rūpintis visokiais dirželiais, greičių dėžės marazmais. Pvz. tam pačiam Leaf tereikia pakeisti stabdžių skystį (kurį ir taip retas VDV vairuotojas keičia) bei salono oro filtrą. Kanadoje tyrimas palygino 10 metų eksploatacijos kainą (kartu su kuru) – kai kuriose Kanados provincijose gaunasi ir tris kartus pigiau. Net ir užmetus skeptikos ant tyrimo, iki susilyginimo niekaip nepritrauksi.
                                      Kuras tiesiog pigesnis - elektra gaunasi pigiau už dyzelį. Dabar elektra ir kuras yra gan nestabilios kainos, tačiau ir dabar gaunasi pigiau. ID.3 Forume mačiau kad suvartoja ~15.2 kW šimtui greitkelyje, tai nebent už elektrą mokat kosmosą, gaunasi pigiau.
                                      Šiuo metu elektromobilių krovimas daugiabučių publikai yra problema – tačiau ir parkavimas ten dažnai yra problema. Sutvarkius stovėjimo aikšteles, galima sutvarkyti ir elektromobilių krovimo problemą. Tačiau sutinku, dabar vis dar nepatogu. Vėlgi, mieste gyvenant galima pradėti kalbėti apie iš viso automobilio atsisakymą, bet čia jau išeina iš šitos temos rėmų.

                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Jei tu tik naktimis krauni ar darbo parkinge, galbūt, bet jei važiuoji bent kiek toliau, tai kainuoja ir laikas, kurį gaišti krovimui.
                                      Dažnas automobilistas tikrai nenuvažiuoja į dieną daugiau negu elektromobilio akumuliatorius. Kartą į metus važiuojant atostogaut galima ir palaukti, o grįžus namo įjungti į tinklą krautis užtrunka daug trumpiau, negu piltis kurą degalinėje.

                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Koks yra baterijos tarnavimo laikas ir koks kuro bako ?
                                      Nissan ir Hyundai garantija 160 000 km ir 8 metus – vidutiniškai atlaikys dar daugiau.

                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      200km nuvažiuojanti miniatiūrinė mašina vs 600km nuvažiuojantis sedanas/SUVas už tą pačią kainą nėra palyginami dalykai.
                                      Tiesa, tačiau čia labiau kaip progreso pavyzdys – seniau net ir su tiek nesilygindavo.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Efektyvumą reiktų matuoti ne tik pačio kuro efektyvumu, bet ir jo pagaminimo kaina ir įtaka aplinkai (visų pirma CO2 emisijomis). Jeigu yra galimybė jo prisigaminti pakankamais kiekiais už mažą kainą ir su mažu aplinkos impact, tai galutiniame rezultate efektyvumas visvien bus toks, kad apsimokės tai daryti.
                                        Mes paimam elektrą, kurią buvo galima siųst į elektromobilio akumuliatorių, ir praleidžiame pro dar du procesus. Tai ir gaunasi, kad mažiau efektyvu už elektrą tiesiai.

                                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                        elektros krovimo/perdavimo nuostoliai taip pat didžiuliai.

                                        Edit: kad ne iš oro - perdavimo linijose 10-15% prarandama, krovimo metu - 20-25%. tai sumoj - 30-40 proc elektros į orą.
                                        Vandenilis automobilis = elektra su perdavimo nuostoliais + papildomi nuostoliai du kartus verčiant pirmyn atgal + nuostoliai dėl vandenilio šaldymo.

                                        Comment


                                          15 kwh čia vasarą autostradoj paskui sunkvežimį nebent važiuojant
                                          *censored*

                                          Comment

                                          Working...
                                          X