Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O tai kada važinėja ta dauguma? naktimis? pasiteirauk kiek koks ofisas ar gamykla nusiteikusi investuoti į krovimo stotelių infrastruktūrą savo parkavimo aikštelėse? net naujai statomuose pastatuose dažniausiai projektuojamos tik varganos 2 krovimo vietos 2x11kW, su prierašu planuojamos ateityje. Tad kol kas reik nusiteikti, kad prie ofiso fazės visiems nebus
    Dauguma iš ryto, vakare ir savaitgaliais. Ir dabar dar krovimo stotelių ir vietinių saulės jėgainių nedaug. Bet per 20 metų (tiek laiko prireiks, kad reikšmingiau išaugtų elektromobilių skaičius) viską galima padaryti.

    Pažiūrėkit vien kiek dalykų kardinaliai pasikeitė per pastaruosius 20 metų.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Dauguma iš ryto, vakare ir savaitgaliais. Ir dabar dar krovimo stotelių ir vietinių saulės jėgainių nedaug. Bet per 20 metų (tiek laiko prireiks, kad reikšmingiau išaugtų elektromobilių skaičius) viską galima padaryti.

      Pažiūrėkit vien kiek dalykų kardinaliai pasikeitė per pastaruosius 20 metų.
      Taip... po 20 metų gal ir kažkas ir galėtų būti... bet pagal valdžios planus jau turi tik nebepilnus 9 metus tam... tad jau atsiliekam nuo traukinio... kaip ir su lauko tualetais

      Comment


        planus visada galima koreguoti. Tiksliau, gyvenimas koreguoja

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Na na.. kokiu būdu tu krausi per saulės jėgainę dienos metu, kai tau bus reikalingas auto važiavimui?

          "Baltijos jūroje įrengti 700 MW galios vėjo elektrinių parką. Jame būtų pagaminama iki 3 TWh elektros per metus, o tai patenkintų iki ketvirtadalio jos poreikio Lietuvoje. Plačiau: https://sa.lt/pirma-vejo-jegainiu-pa...-kuo-greiciau/ ". Tik ketvirtadalis...
          Čia poreikis vertintas su elektromobilių parku ar ne?
          Jei vienas elektromobilis vidutiniškai per mėnesį sunaudoja 200 kWh elektros energijos. Tai 100 tūkstančių elektromobilių parkas per metus suvartos 0.24 TWh (200kWh * 12 * 100000 = 240000000kWh = 0.24 TWh). Lietuva suvartoja apie 12 TWh per metus (2018m. - 11,176 TWh). Tai čia 2% viso Lietuvos elektros energijos suvartojimo.

          2019 m. elektros energijos suvartojimas transporte buvo 77.5 GWh
          Iš jų 37 GWh suvartojo troleibusai, 15 GWh - traukiniai.

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            planus visada galima koreguoti. Tiksliau, gyvenimas koreguoja
            Savo asmeninius planus galima koreguoti. Globaliame pasaulyje ne viskas nuo mūsų priklauso. Tik klausimas kiek mes spėsim prie jo taikytis.

            „Opel“ apsisprendė: 2028-aisiais Europoje automobilių su vidaus degimo varikliais nebegamins
            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=87698415




            Comment


              Parašė rPn Rodyti pranešimą

              Jei vienas elektromobilis vidutiniškai per mėnesį sunaudoja 200 kWh elektros energijos. Tai 100 tūkstančių elektromobilių parkas per metus suvartos 0.24 TWh (200kWh * 12 * 100000 = 240000000kWh = 0.24 TWh). Lietuva suvartoja apie 12 TWh per metus (2018m. - 11,176 TWh). Tai čia 2% viso Lietuvos elektros energijos suvartojimo.

              2019 m. elektros energijos suvartojimas transporte buvo 77.5 GWh
              Iš jų 37 GWh suvartojo troleibusai, 15 GWh - traukiniai.
              O kodėl vertini tik 100 000 auto? ar čia tiek liks Lietuvoje, nes kiti neipirks?

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                O kodėl vertini tik 100 000 auto? ar čia tiek liks Lietuvoje, nes kiti neipirks?
                Spėju dėl to, kad visi jie tikrai nesikraus vienu metu.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Spėju dėl to, kad visi jie tikrai nesikraus vienu metu.
                  Taip pat reiktų nepamiršti, kad nemaža dalis jų bus perdaryti į dujas, kas apskritai padės išvengti krovimo problemos.

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Spėju dėl to, kad visi jie tikrai nesikraus vienu metu.
                    Tai kur tada logika? Vardini Lietuvos metini suvartojimą, o elektromobiliam skaičiuoji kaip? kad tik 100000 kartą per metus krausis?

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Tai kur tada logika? Vardini Lietuvos metini suvartojimą, o elektromobiliam skaičiuoji kaip? kad tik 100000 kartą per metus krausis?
                      Šiaio trisingiausia būtų žiūrėti krovimo poreikį ir lyginti su esančia galia.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        O kodėl vertini tik 100 000 auto? ar čia tiek liks Lietuvoje, nes kiti neipirks?
                        O kiek automobilių vertinti? Kiek automobilių kuriais metais Lietuvoje bus tiksliai nežinau. Mano optimistine nuomone toks skaičius bus apie 2025 metus. Šnekam juk apstrakčiai apie netolimą ateitį. Paimiau skaičių, nes jis jau yra pakankamai solidus + galima nesunkiai parinkti daugiklį ir pasiskaičiuoti su savo automobilių skaičiumi. Pvz. susiekimo ministerija skaičiuoja, kad 2025 metais Lietuvoje važinės 46 tūkst. elektromobilių. Tai pagal mano skaičiavimą krovimui būtų sunaudojama 0.11 TWh per metus. 2030 prognozuojama 240 tūkst. elektromobilių. Gaunasi atitinkamai 0.55 TWh per metus. Lietuvoje jau dabar iš vėjo pagaminama 1.5 TWh per metus.

                        Comment


                          Parašė rPn Rodyti pranešimą

                          Jei vienas elektromobilis vidutiniškai per mėnesį sunaudoja 200 kWh elektros energijos. Tai 100 tūkstančių elektromobilių parkas per metus suvartos 0.24 TWh (200kWh * 12 * 100000 = 240000000kWh = 0.24 TWh). Lietuva suvartoja apie 12 TWh per metus (2018m. - 11,176 TWh). Tai čia 2% viso Lietuvos elektros energijos suvartojimo.

                          2019 m. elektros energijos suvartojimas transporte buvo 77.5 GWh
                          Iš jų 37 GWh suvartojo troleibusai, 15 GWh - traukiniai.
                          Tiek elektromobilių sistemai tikrai ne problema, ypač, kai jie dar kompatiški ir naudoja mažai elektros, bet jei kada nors visas transportas, įskaitant ir sunkusis, naudos tik elektrą, tada jau elektros perdavimo ir gamybos sistemai bus iššūkis, reiks nemažai investicijų, nes pavertus visą per metus sunaudojamą benziną, dyzelį į elektros energiją, gaunasi kažkur 20-25 TWh.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tiek elektromobilių sistemai tikrai ne problema, ypač, kai jie dar kompatiški ir naudoja mažai elektros, bet jei kada nors visas transportas, įskaitant ir sunkusis, naudos tik elektrą, tada jau elektros perdavimo ir gamybos sistemai bus iššūkis, reiks nemažai investicijų, nes pavertus visą per metus sunaudojamą benziną, dyzelį į elektros energiją, gaunasi kažkur 20-25 TWh.
                            Tik yra viena sąlyga, kad niekas staiga nepasikeis. Tai visiems pokyčiams bus 5, 10, 20 ar daugiau metų pasiruošti. Net didžiausias investicijas išskaičius per 20 metų galima nesunkiai patempti.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Tik yra viena sąlyga, kad niekas staiga nepasikeis. Tai visiems pokyčiams bus 5, 10, 20 ar daugiau metų pasiruošti. Net didžiausias investicijas išskaičius per 20 metų galima nesunkiai patempti.
                              Tai taip, per tą laiką galima net atominę elektrinę pasistatyti, svarbu vyriausybė tą planuotų strategiškai, kad neliktume paskutinė ES šalis su supuvusiais dyzeliniais pasatais, nes elektromobiliams krauti nebus pajėgumų.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė rPn Rodyti pranešimą

                                O kiek automobilių vertinti? Kiek automobilių kuriais metais Lietuvoje bus tiksliai nežinau. Mano optimistine nuomone toks skaičius bus apie 2025 metus. Šnekam juk apstrakčiai apie netolimą ateitį. .
                                Lietuvoje iš viso įregistruota 4694 transporto priemonių varomų tik elektra. Tad sukrapštyt likusius 95306 elektromobilius per likusius 4 metus.. labai jau optimistinis modelis. O dėl gamybos reik pripažint bus problemų, mes pirma pabandykim padengti esamus vartojimo poreikius. Nes kai pakils visiems noras elektros ji tekės tam kas daugiausiai mokės.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Tik yra viena sąlyga, kad niekas staiga nepasikeis. Tai visiems pokyčiams bus 5, 10, 20 ar daugiau metų pasiruošti. Net didžiausias investicijas išskaičius per 20 metų galima nesunkiai patempti.
                                  Taip tempiam tempiam ir su lauko tualetais, metų metai jau ištiksėjo...

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Lietuvoje iš viso įregistruota 4694 transporto priemonių varomų tik elektra. Tad sukrapštyt likusius 95306 elektromobilius per likusius 4 metus.. labai jau optimistinis modelis. O dėl gamybos reik pripažint bus problemų, mes pirma pabandykim padengti esamus vartojimo poreikius. Nes kai pakils visiems noras elektros ji tekės tam kas daugiausiai mokės.
                                    O kam tada prieštarauti pačiam sau? Viename sakinyje aiškinama, kad per daug naivu tikėtis eksponentinio šuolio elektromobilių pardavimuose. Kitame rašot, kad visi važinės su elektromobiliais todėl neužteks elektros gamybos ir perdavimų paėjgumų.
                                    Pagal mano OPTIMISTINĮ senarijų vien per 2025 metus iš Lietuvoje parduodamų 70000 naujų automobilių 30000 turėtų būti elektriniai (čia tik nauji, pridėk dar importuotus naudotus). Jei svarstai ar tai yra išvis įmanoma, gali pažiūrėti Norvegijos automobilių pardavimo statistiką. 2020 metais Norvegijoje naujų automobilių rinką sudarė 54% pilnai elektrinių, dar 20% plug-in hybrid.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Na lenkai gi kalba apie atominių jėgainių statybą, tai parduoti mums tą 1 GB galės
                                      Lenkai bus priversti uždaryti visas akmens anglimi kūrenamas elektrines, labai abejoju ar prioritetas bus prekyba užsienin.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Taip tempiam tempiam ir su lauko tualetais, metų metai jau ištiksėjo...
                                        Mano komentaro tikslas yra parodyti, kad dabar panikuoti, jog Lietuvoje baigsis elektra neverta. Yra rinka. Didės elektros poreikis, didės ir gamyba. Jeigu ne valstybinė, tai privati. Jeigu ne Lietuvoje, tai iš užsienio.

                                        Tikrai nebus taip, kad niekas nepirks elektromobilių, nes nebus elektros jiems kraut.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Mano komentaro tikslas yra parodyti, kad dabar panikuoti, jog Lietuvoje baigsis elektra neverta. Yra rinka. Didės elektros poreikis, didės ir gamyba. Jeigu ne valstybinė, tai privati. Jeigu ne Lietuvoje, tai iš užsienio.
                                          Deginant dujas arba anglis - labai ekologiška
                                          Kiek naujų galingų hidroelektrinių (kurios yra pačios patikimiausios iš ekologiškų) pradėjo statyti šiais metais Lietuvoje ir aplinkinėse šalyse?
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X