Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Egiuxz, susipažink su šiuolaikiniais Kinijos gamintojų EV prieš rašydamas beleką.
    Olandijoje, Švedijoje ar Norvegijoje gali nesunkiai gauti bandomąjį važiavimą.
    Ar bent jau pasiskaityk apžvalgas.
    Būna parašai gerų ir protingų komentarų, bet šioje vietoje terši temą rašydamas nesąmones.

    Comment


      Gal ir atrodo nesąmonės, jeigu kyla nuo visko, kas yra kiniška

      Comment


        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
        Egiuxz, susipažink su šiuolaikiniais Kinijos gamintojų EV prieš rašydamas beleką.
        Olandijoje, Švedijoje ar Norvegijoje gali nesunkiai gauti bandomąjį važiavimą.
        Ar bent jau pasiskaityk apžvalgas.
        Būna parašai gerų ir protingų komentarų, bet šioje vietoje terši temą rašydamas nesąmones.
        Nežinau dėl naujausių, bet vieną kinų kūrinį ant ratų, pirktą prieš metus, kartais panaudoju. Įspūdžiai dvejopi. Būtent softas yra silpna vieta.
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Nežinau dėl naujausių, bet vieną kinų kūrinį ant ratų, pirktą prieš metus, kartais panaudoju. Įspūdžiai dvejopi. Būtent softas yra silpna vieta.
          Tas kūrinys nebus BYD, Geely, Xpeng, Nio, Li Auto, IM Motors ar išvardintų gamintojų dukteriniai brendai.
          Kinijos gamintojai prikuria daug visokių brendų.
          Net BYD kuris atrodo neturi jokių dukterinių brendų, iš tiesų turi minimum tris papildomus – Denza, Yangwang ir Fangchengbao.
          Dar galim pridėti Huawei, Alibaba ir Baidu kartu su EV gamintojais įkurtais brendais, kurie irgi stiprūs software srityje.

          VW net susimetė su Xpeng, būtent dėl software.
          Mercedes su Nio. Audi su IM Motors. Ir t.t.

          Kinijoje šiuo metu labai daug EV gamintojų.
          Tikrai galima rasti kelias dešimtis šūdinų.
          Ir kelias dešimtis stebinančiai gerų.

          Comment


            Kur tau nebus daug EV gamintojų, kai didžiausia kaštų dalis, baterijos, subsidijuojamos valstybės.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.
              Vienintelis būdas kaip kinų EV gali tobulėti tai tik vagiant vakarietišką IP. Tokių būdu jie visada atsiliko ir atsiliks technologiškai. Kuo jie gali konkuruoti tai aišku kaina, ypač kai gali naudoti "forced labour" plius kokybe kurios tiesiog ten nėra.

              Comment


                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                Vienintelis būdas kaip kinų EV gali tobulėti tai tik vagiant vakarietišką IP. Tokių būdu jie visada atsiliko ir atsiliks technologiškai. Kuo jie gali konkuruoti tai aišku kaina, ypač kai gali naudoti "forced labour" plius kokybe kurios tiesiog ten nėra.
                Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit
                  Dar galiu pridėti:
                  • Ford perka CATL batareikas ir stato bendrą gamyklą (šaltinis)
                  • BMW perka CATL batareikas ir stato bendrą gamyklą (šaltinis)
                  • Volkswagen bandė pirkti dalį CATL (šaltinis)
                  • ...
                  • Audi nusipirko IM Motors elektromobilių platformą (šaltinis1, šaltinis2)
                  • BMW elektromobiliai daromi su Great Wall Motors pagalba (šaltinis)
                  • Mercedes perka Nio padarytą R&D (šaltinis)
                  • Renault naudos Geely platformą (šaltinis)
                  • Audi ir Mercedes galimai darys bendrą R&D su Huawei (šaltinis)
                  • Stellantis (koncernas į kurį įeina Peugeot ir 10+ kitų gamintojų) perka iš Leapmotor (šaltinis)
                  Ir dešimtys kitų pavyzdžių kur ilgamečiai automobilių gamintojai perka iš kiniečių. Pagrindinė viešai sakoma priežastis dažniausiai būna kad atsilieka/nespėja ir perka nes taip greičiau.
                  Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.11, 15:00.

                  Comment


                    O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
                      Na kam taip nusišnekėti?

                      Labai sunku kažką bandyti išaiškinti žmogui, kuris kaip kokia užsikirtusi plokštelė kartoja kažkokius išsigalvojimus ir nesąmones, ir atsisako matyti, kas vyksta panosėje.

                      Pažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap. Ar krūvą kitų naujų video per paskutinius kelis mėnesius, kur daromi kinietiškų EV reviewsai. Nu negalima tiesiog užsiblokuoti nuo aplinkos ir kartoti kažkokius absoliučiai niekuo nepagrįstus ir lengvai paneigiamus pezalus. Seriously, negi taip sunku bent pabandyti pripažinti realybę, o ne eiti buldozeriu ir gyventi kažkokiame neegzistuojančiame sapnų ir svajonių pasaulyje?

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
                        Kodėl taip sunku patikėti kad kažkokia šalis su:
                        • daugiau nei 1,4 milijardo gyventojų
                        • daugiau nei dvigubai didesniu plotu nei Europos Sąjunga
                        • labai modernia transporto, telekomunikacijų bei skaitmenizacijos infrastruktūra
                        • milžiniškais gamybos pajėgumais
                        • milžiniškom prekybos apimtim
                        • milžiniškom užsienio investicijom (2023 smuko >90% lyginant su 2022, bet seniau buvo kosminiai skaičiai)
                        • geriau reitinguojamais inžinerijos universitetais nei ES
                        • gausybe IT olimpiadų laimėjimų
                        • ...
                        gali būti pirmaujanti kažkokioje srityje ir ta sritis yra elektromobiliai?

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                          O perka gal dėl to, kad iškasenos kasamos Afrikoje, kurią daugmaž jau valdo Kinija?
                          Apsilankyk Kinijoje, baigsis nesąmonių rašinėjimai.
                          Pirmam kartui rekomenduoju Shanghai ir Hangzhou.

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                            Apsilankyk Kinijoje, baigsis nesąmonių rašinėjimai.
                            Pirmam kartui rekomenduoju Shanghai ir Hangzhou.
                            O antram galima jau į Sindziangą?

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              O antram galima jau į Sindziangą?
                              *Xinjiangą

                              Šiaip turėjau planų apsilankyti Urumqi, bet vis patingėdavau, nes reikia kažkokio papildomo leidimo, plius visgi gana toli ten kažkur nuo visko, plius tiesioginių HSR nėra iš Pekino ar Šanchajaus, tai biškį per daug vargo dėl matyt nebaisiai įdomaus regiono. Aš asmeniškai rekomenduoju tiek pirmą, tiek antrą kartą likti prie 1st tier miestų (Beijing, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen), o po to gal kokį Chongqingą, Chengdu ir t.t. Urumqi ir šiaiop Xinjiangas matyt kažkur sąrašo apačioje liktų, nebent specifiškai įdomus tas regionas.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                O antram galima jau į Sindziangą?
                                Be sugrįžimo teisės. Tiesiog pradings keliautojas
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Aha, dėl to Tesla perka BYD batareikas, o VW net nusipirko dalį Xpeng ir naudos jų "pavogtas" platformas. Tavo paaiškinimas skamba tikrai legit
                                  Taip. BYD batareikos yra pigios dėl vastybės dotacijų baterijų pramonei, tai neapsimoka dėti savo kokybiškesnių.
                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Pažiūrėk kad ir šita šiandien išleistą Tom Scott video apie Nio battery swap. Ar krūvą kitų naujų video per paskutinius kelis mėnesius, kur daromi kinietiškų EV reviewsai.
                                  Jeigu kas nors galvoja kad battery swap kadanors bus aktuali plačiajai visuomenei tai tokio žmogaus nuomonė iš karto gali būti nurašyta.
                                  Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                  Kodėl taip sunku patikėti kad kažkokia šalis su:
                                  Tikrai sunku patikėti kad šalis su tokiu požiūrių į mokslą gali būti kur nors pirmaujanti:
                                  it discovered 99 identical papers in one subject
                                  By late afternoon, the invigilators were trapped in a set of school offices, as groups of students pelted the windows with rocks. Outside, an angry mob of more than 2,000 people had gathered to vent its rage, smashing cars and chanting: "We want fairness. There is no fairness if you do not let us cheat."
                                  Šaltinis: https://www.telegraph.co.uk/news/wor...-cheating.html

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Taip. BYD batareikos yra pigios dėl vastybės dotacijų baterijų pramonei, tai neapsimoka dėti savo kokybiškesnių.
                                    Kurios čia tos kokybiškesnės? CATL? Šiaip, gal gali pateikti konkrečius šaltinius, be išsisukinėjimų tik, apie tai, kurios baterijos yra kokybiškesnės už BYD?

                                    Jeigu kas nors galvoja kad battery swap kadanors bus aktuali plačiajai visuomenei tai tokio žmogaus nuomonė iš karto gali būti nurašyta.
                                    Tai nereikia galvoti, nes tai jau kuris laikas yra realybė. Pasiskaityk paskutnes naujienas or smth, nes nu biškį keista, kai rašinėji random išsigalvojimus, nors tereikia nueiti į Google News ir užmesti akį, kas ten rašoma.


                                    Tikrai sunku patikėti kad šalis su tokiu požiūrių į mokslą gali būti kur nors pirmaujanti:


                                    Šaltinis: https://www.telegraph.co.uk/news/wor...-cheating.html
                                    Ne gali, bet ir yra. Ta prasme, neigti, kad Kinija pirmauja EV srityje, yra biškį creepy. Panašiai, kaip neigti, kad dabar Lietuvoje yra žiema, o ne, pavyzdžiui, Vasara.
                                    Paskutinis taisė John; 2023.12.12, 11:18.

                                    Comment


                                      BYD kiek žinau tik LFP gamina, tai kažkaip lygint su kitais gamintojais nelabai tikslo yra, įdomu kai išeis CATL Shenxing gal tai bus geriausios rinkoje batarkės.

                                      Comment


                                        Atnaujinas Porsche Macan bus elektrinis.
                                        Jokių benzininių, dyzelinių ar hibridinių.





                                        https://electrek.co/2023/12/11/porsc...-track-skills/

                                        Comment


                                          Nevs, dar vienas elektromobilių gamintojas iš Švedijos.
                                          Paskutiniu metu Švedijoje arti 10x elektromobilių gamintojų.

                                          Volvo
                                          Polestar
                                          Zeekr
                                          Lync&co
                                          Nevs
                                          Voltazero
                                          Einride
                                          Koenigsegg



                                          Nevs Emily GT

                                          Comment

                                          Working...
                                          X