Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lyg elektrinis automobilis neturi nei vieno mazgo, kuris gali sugesti.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Lyg elektrinis automobilis neturi nei vieno mazgo, kuris gali sugesti.
      Jis gali sudegti ir baterijos supleskins vairuotoja ir keleivius gyvus
      Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Taip dyzelį, nuo kurio nesijaučio jokios smarvės, kuriame nusijaučia vibracijos. O kokoos problemos gali būti su tuo dpf jeigu važinėji daugiasia užmiesty?
        P.S. kada išmoksi raštyti lietuviškomis raidėmis?
        Tada, kada tamsta parodys man toki dyzeli beje, registruojant dyzeline lengvaja Irane taikomas 20% registracijos momestis virs visu kitu iprastu registracijos ir importi mokesciu pvz registruojant vw caravelle tsi mokestis 85%, o dyzeline butu 105%

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          beje, registruojant dyzeline lengvaja Irane taikomas 20% registracijos momestis virs visu kitu iprastu registracijos ir importi mokesciu pvz registruojant vw caravelle tsi mokestis 85%, o dyzeline butu 105%
          O prie ko čia kažkoks Iranas? Mes gyvename Lietuvoje. Ir rašome ąčęėįšųūž.

          Comment


            O prie ko elektromobiliai ir lietuviskos raides ar stebuklingi dyzeliniai varikliai be vibraciju ir smarves?

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              O prie ko elektromobiliai ir lietuviskos raides ar stebuklingi dyzeliniai varikliai be vibraciju ir smarves?
              Stop ofttopinti.

              Labas vakaras. Įsijungsiu ir aš į diskusiją. Kaip matau verda aistros tarp elektros ir dyzelių šalininkų, o gal ir radikalų. Savo poziciją dedikuoju dyzelio "smarvės" šalininkams, karštai neigiantiems ekologiškumą.
              Elektromobilio gamyba gamtai tiek pat kenksminga kiek ir įprastinio automobilio. Prie minusų priskiriami jau iki gyvo kaulo įgrisę tokie faktai kaip trumpas nuvažiuojamas atstumas ir visos su įkrovimo stotelių infrastruktūra susijusios problemos. Ir aišku 50% didesnė elektromobilio kaina, kad lietuviams daro neįmanoma prabanga. Esminis skirtumas yra kuras (ir kt. smulkesni niuansai). Kiekvienas automobilis tarsi atskira šiluminė jėgainė gaminanti sau varomąją jėgą ir išmetanti begalės teršalų.

              Elektromobilis šiuo atveju daug švaresnis, nes naudoja elektrą iš baterijų ir į aplinką neišmeta jokio brudo. Brudas buvo išmetamas ankščiau, gaminant elektrą.

              Ir iš karto atsakau, kad elektra gaunama ne vien deginant anglį. Argumentuodami nepamirškite paminėti atsinaujinančius elektros šaltinius - hidro ir vėjo elektrines, taip pat atominę energetiką. Elektra taip pat lengvai yra eksportuojama, užtenka laidų ir šiokios tokios logistikos.

              O tam pačiam dyzeliui ar benzinui išgauti kiek daug etapų praeinama. Naftos išgavimas (irgi reikia elektros), perdirbimas, transportavimas, iškrovimas ir t.t. Tad mielieji dyzelio radikalai, nejaugi tas dyzelis toks jau ekonomiškas ir "jėga"? Viena elektrinė ir šimtai naudotojų geriau nei šimtai dyzelių jėgainių ir šimtai naudotojų (ir prašau nekiškite čia Vilniaus Energijos, tai visai ne prie ko).
              kk3

              Comment


                Jei visi važinės su pakraunamom mašinytėm, iš kur reiks gauti atrabotkės vartam ir tvorom dažyti?

                Comment


                  Priedo to, niekas nevažinėja ir ko gero nevažinės elektromobiliais, elektromobiliai prieš 100 metų buvo sukurti ir pamiršti, prisiminti dabar, bet suinteresuotų jėgų pastangomis numarinami po truputį. Labai gaila, kad nejudama į priekį pakankamai (pvz. įvyktų techninis ir socialinis perversmas iš benzininių auto į elektrinius).
                  kk3

                  Comment


                    Parašė Haski Rodyti pranešimą
                    Elektromobilis šiuo atveju daug švaresnis, nes naudoja elektrą iš baterijų ir į aplinką neišmeta jokio brudo. Brudas buvo išmetamas ankščiau, gaminant elektrą.
                    Bet vistiek buvo išmetamas.
                    Parašė Haski Rodyti pranešimą
                    Ir iš karto atsakau, kad elektra gaunama ne vien deginant anglį. Argumentuodami nepamirškite paminėti atsinaujinančius elektros šaltinius - hidro ir vėjo elektrines
                    Šiandien Lietuvoje vėjas yra ir gamina 300MW, o rytoj vėjo nėra ir bus 10MW. Hidro mažiau priklausoma nuo trumpalaikių faktorių, bet Venesueloje darbo savaitę sutrumpinta iki 2-ų dienų, nes upėse neužtenka vandens.
                    Parašė Haski Rodyti pranešimą
                    taip pat atominę energetiką.
                    Taip, prisimename - Černobylį ir Fukusimą. Taip pat ir kiti incidentai buvo (ne tokie baisūs).
                    Parašė Haski Rodyti pranešimą
                    Tad mielieji dyzelio radikalai, nejaugi tas dyzelis toks jau ekonomiškas ir "jėga"?
                    Taip, nes kaina yra mažesnė.

                    Comment


                      Ismetama, bet mazesnis kiekis

                      Comment


                        Kiek CO'du išmeta arklys/žirgas... kaip transporto priemone?

                        Comment


                          Arklys turbūt kaip ir karvė išmeta metaną.

                          Comment


                            Parašė Haski Rodyti pranešimą
                            Priedo to, niekas nevažinėja ir ko gero nevažinės elektromobiliais, elektromobiliai prieš 100 metų buvo sukurti ir pamiršti, prisiminti dabar, bet suinteresuotų jėgų pastangomis numarinami po truputį. Labai gaila, kad nejudama į priekį pakankamai (pvz. įvyktų techninis ir socialinis perversmas iš benzininių auto į elektrinius).
                            Viskas praktiškai tiesa, tik kam tų idiotiškų sąmokslų teorjų pabaigoje ? Juos pamiršo prieš 100 metų todėl, kad vidaus degimo variklis tuo metu buvo keliomis eilėmis praktiškesnis ir patogesnis dalykas. Jie buvo naudojami tik tol, kol buvo sukurtas starteris; starteriui atsiradus elektromobiliai numirė momentaliai.

                            O dėl tobulėjimo yra įdomus pastebėjimas, savotiškas Moore dėsnio atitikmuo: jau 100 metų akumuliatorių talpa padidėja po 20 proc. kas 10 metų. Nors tu ką. Jei turit idėjų kaip patobulint - pirmyn. Pasaulis laukia, iškart milijonieriais tapsit. Akumuliatoriai yra ta vieta, kuri labiausiai stabdo elektromobilių plitimą.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Arklys turbūt kaip ir karvė išmeta metaną.
                              Ar ne tos fermos daugiausiai ir padaro žalos azonui, nes metanas lyg ir žalingiausias.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Bet vistiek buvo išmetamas.
                                Šiukšles irgi bet vis tiek išmeti po langais? Ar vis tik į konteinerį, kuris vežamas už miesto, kad bet vis tiek tau nesmirdėtų?

                                Comment


                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  Ismetama, bet mazesnis kiekis
                                  Deginant akmens anglį elektros gamybai, anglies dvideginio išmetama daugiau nei deginant tiesiogiai dyzelinį kurą.
                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  Šiukšles irgi bet vis tiek išmeti po langais? Ar vis tik į konteinerį, kuris vežamas už miesto, kad bet vis tiek tau nesmirdėtų?
                                  Į konteinerį, bet tai nėra priežastis uždrausti nesmirdančius dyzelius.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Deginant akmens anglį elektros gamybai, anglies dvideginio išmetama daugiau nei deginant tiesiogiai dyzelinį kurą.
                                    Šaltinį prašau. Ačiū.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Deginant akmens anglį elektros gamybai, anglies dvideginio išmetama daugiau nei deginant tiesiogiai dyzelinį kurą.
                                      Į konteinerį, bet tai nėra priežastis uždrausti nesmirdančius dyzelius.
                                      Tai tu gal jį uostai ne tik po langais bet ir namie?

                                      Comment


                                        Lidl savo automobilių stovėjimo aikštelėse irgi įrengė elektromobilių įkrovimo stoteles ir pavadino "Lidl įkrauna". Puiku.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Šaltinį prašau. Ačiū.
                                          Vikipedijoje straipsnyje apie akmens anglį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X