Lyg elektrinis automobilis neturi nei vieno mazgo, kuris gali sugesti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Jis gali sudegti ir baterijos supleskins vairuotoja ir keleivius gyvusParašė Egiuxz Rodyti pranešimąLyg elektrinis automobilis neturi nei vieno mazgo, kuris gali sugesti.
Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Tada, kada tamsta parodys man toki dyzeliParašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip dyzelį, nuo kurio nesijaučio jokios smarvės, kuriame nusijaučia vibracijos. O kokoos problemos gali būti su tuo dpf jeigu važinėji daugiasia užmiesty?
P.S. kada išmoksi raštyti lietuviškomis raidėmis?
beje, registruojant dyzeline lengvaja Irane taikomas 20% registracijos momestis virs visu kitu iprastu registracijos ir importi mokesciu
pvz registruojant vw caravelle tsi mokestis 85%, o dyzeline butu 105%
Comment
-
O prie ko čia kažkoks Iranas? Mes gyvename Lietuvoje. Ir rašome ąčęėįšųūž.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąbeje, registruojant dyzeline lengvaja Irane taikomas 20% registracijos momestis virs visu kitu iprastu registracijos ir importi mokesciu
pvz registruojant vw caravelle tsi mokestis 85%, o dyzeline butu 105%
Comment
-
Stop ofttopinti.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąO prie ko elektromobiliai ir lietuviskos raides ar stebuklingi dyzeliniai varikliai be vibraciju ir smarves?
Labas vakaras. Įsijungsiu ir aš į diskusiją. Kaip matau verda aistros tarp elektros ir dyzelių šalininkų, o gal ir radikalų. Savo poziciją dedikuoju dyzelio "smarvės" šalininkams, karštai neigiantiems ekologiškumą.
Elektromobilio gamyba gamtai tiek pat kenksminga kiek ir įprastinio automobilio. Prie minusų priskiriami jau iki gyvo kaulo įgrisę tokie faktai kaip trumpas nuvažiuojamas atstumas ir visos su įkrovimo stotelių infrastruktūra susijusios problemos. Ir aišku 50% didesnė elektromobilio kaina, kad lietuviams daro neįmanoma prabanga. Esminis skirtumas yra kuras (ir kt. smulkesni niuansai). Kiekvienas automobilis tarsi atskira šiluminė jėgainė gaminanti sau varomąją jėgą ir išmetanti begalės teršalų.
Elektromobilis šiuo atveju daug švaresnis, nes naudoja elektrą iš baterijų ir į aplinką neišmeta jokio brudo. Brudas buvo išmetamas ankščiau, gaminant elektrą.
Ir iš karto atsakau, kad elektra gaunama ne vien deginant anglį. Argumentuodami nepamirškite paminėti atsinaujinančius elektros šaltinius - hidro ir vėjo elektrines, taip pat atominę energetiką. Elektra taip pat lengvai yra eksportuojama, užtenka laidų ir šiokios tokios logistikos.
O tam pačiam dyzeliui ar benzinui išgauti kiek daug etapų praeinama. Naftos išgavimas (irgi reikia elektros), perdirbimas, transportavimas, iškrovimas ir t.t. Tad mielieji dyzelio radikalai, nejaugi tas dyzelis toks jau ekonomiškas ir "jėga"? Viena elektrinė ir šimtai naudotojų geriau nei šimtai dyzelių jėgainių ir šimtai naudotojų (ir prašau nekiškite čia Vilniaus Energijos, tai visai ne prie ko).kk3
Comment
-
Priedo to, niekas nevažinėja ir ko gero nevažinės elektromobiliais, elektromobiliai prieš 100 metų buvo sukurti ir pamiršti, prisiminti dabar, bet suinteresuotų jėgų pastangomis numarinami po truputį. Labai gaila, kad nejudama į priekį pakankamai (pvz. įvyktų techninis ir socialinis perversmas iš benzininių auto į elektrinius).kk3
Comment
-
Bet vistiek buvo išmetamas.Parašė Haski Rodyti pranešimąElektromobilis šiuo atveju daug švaresnis, nes naudoja elektrą iš baterijų ir į aplinką neišmeta jokio brudo. Brudas buvo išmetamas ankščiau, gaminant elektrą.
Šiandien Lietuvoje vėjas yra ir gamina 300MW, o rytoj vėjo nėra ir bus 10MW. Hidro mažiau priklausoma nuo trumpalaikių faktorių, bet Venesueloje darbo savaitę sutrumpinta iki 2-ų dienų, nes upėse neužtenka vandens.Parašė Haski Rodyti pranešimąIr iš karto atsakau, kad elektra gaunama ne vien deginant anglį. Argumentuodami nepamirškite paminėti atsinaujinančius elektros šaltinius - hidro ir vėjo elektrines
Taip, prisimename - Černobylį ir Fukusimą. Taip pat ir kiti incidentai buvo (ne tokie baisūs).Parašė Haski Rodyti pranešimątaip pat atominę energetiką.
Taip, nes kaina yra mažesnė.Parašė Haski Rodyti pranešimąTad mielieji dyzelio radikalai, nejaugi tas dyzelis toks jau ekonomiškas ir "jėga"?
Comment
-
Viskas praktiškai tiesa, tik kam tų idiotiškų sąmokslų teorjų pabaigoje ? Juos pamiršo prieš 100 metų todėl, kad vidaus degimo variklis tuo metu buvo keliomis eilėmis praktiškesnis ir patogesnis dalykas. Jie buvo naudojami tik tol, kol buvo sukurtas starteris; starteriui atsiradus elektromobiliai numirė momentaliai.Parašė Haski Rodyti pranešimąPriedo to, niekas nevažinėja ir ko gero nevažinės elektromobiliais, elektromobiliai prieš 100 metų buvo sukurti ir pamiršti, prisiminti dabar, bet suinteresuotų jėgų pastangomis numarinami po truputį. Labai gaila, kad nejudama į priekį pakankamai (pvz. įvyktų techninis ir socialinis perversmas iš benzininių auto į elektrinius).
O dėl tobulėjimo yra įdomus pastebėjimas, savotiškas Moore dėsnio atitikmuo: jau 100 metų akumuliatorių talpa padidėja po 20 proc. kas 10 metų. Nors tu ką. Jei turit idėjų kaip patobulint - pirmyn. Pasaulis laukia, iškart milijonieriais tapsit. Akumuliatoriai yra ta vieta, kuri labiausiai stabdo elektromobilių plitimą.
Comment
-
Ar ne tos fermos daugiausiai ir padaro žalos azonui, nes metanas lyg ir žalingiausias.Parašė digital Rodyti pranešimąArklys turbūt kaip ir karvė išmeta metaną.
Comment
-
Šiukšles irgi bet vis tiek išmeti po langais? Ar vis tik į konteinerį, kuris vežamas už miesto, kad bet vis tiek tau nesmirdėtų?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet vistiek buvo išmetamas.
Comment
-
Deginant akmens anglį elektros gamybai, anglies dvideginio išmetama daugiau nei deginant tiesiogiai dyzelinį kurą.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąIsmetama, bet mazesnis kiekis
Į konteinerį, bet tai nėra priežastis uždrausti nesmirdančius dyzelius.Parašė andyour Rodyti pranešimąŠiukšles irgi bet vis tiek išmeti po langais? Ar vis tik į konteinerį, kuris vežamas už miesto, kad bet vis tiek tau nesmirdėtų?
Comment
-
Šaltinį prašau. Ačiū.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDeginant akmens anglį elektros gamybai, anglies dvideginio išmetama daugiau nei deginant tiesiogiai dyzelinį kurą.
Comment
-
Tai tu gal jį uostai ne tik po langais bet ir namie?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDeginant akmens anglį elektros gamybai, anglies dvideginio išmetama daugiau nei deginant tiesiogiai dyzelinį kurą.
Į konteinerį, bet tai nėra priežastis uždrausti nesmirdančius dyzelius.
Comment
-
Vikipedijoje straipsnyje apie akmens anglį.Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠaltinį prašau. Ačiū.
Comment
Comment