Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[130] Kaunas - Prienai - Alytus
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Sklypų išpirkimas įeina? Nes ten greitai nebūna.
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąDvidešimt kilometrų projektuos 25 mėnesius. Nežinau, kelių projektavimo subtilybių, bet atrodo apsurdiška tiesiog...
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kad kelią nupiešti ant lapo popieriaus, reikia minimum 2 linijų. 20km atkarpai tai jau 40km linijų. O jei dar kelio kontūrą žymi dviguba linija... Vien pieštukų sąmata susidaro kokia...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąDvidešimt kilometrų projektuos 25 mėnesius. Nežinau, kelių projektavimo subtilybių, bet atrodo apsurdiška tiesiog...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dvidešimt kilometrų projektuos 25 mėnesius. Nežinau, kelių projektavimo subtilybių, bet atrodo apsurdiška tiesiog...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
..sutartyse numatyta, jog kelio ruožų techniniai darbo projektai turėtų būti parengti per 25 mėnesius..
https://lakd.lt/naujienos/pradeti-rengti-beveik-20-km-siekiancios-kelio-kaunas-prienai-alytus-atkarpos-rekonstravimo-techniniai-darbo-projektai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Na ok, jau telpa 2x2 ir greitis padidėjo iki 80 km/h. Bet iš kur tokią info traukiat? galima šaltintį? Nes aš matau greitį 90km/h ir ties žiedais sumažinimą iki 70km/h(200m iki žiedo) ir 50 km/h.(100m iki žiedo)
Kurioje vietoje ties Ilgakiemiu yra greitis sumažintas iki 80?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Bus sukelta susisiekimo brėžinių žemėlapį 3 alternatyva?
Šiaip kas užkliuvo, tai krypties rodyklių nebuvimas prieš žiedus, tik kryptis išsukimuose.
Taip pat eismo krypčių nurodymas tik prieš pat žiedą gal keliasdešimt metrų.
Gal realus rezultatas kitaip atrodys?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąPaskelbta „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra“ rinkos konsultacija.
Prie dokumentų pridėta 4 alternatyvų priešprojektiniai sprendiniai. Aktuali yra 3 alternatyva, kur projektuojamas kelias yra 2+2 (dokumentas 03c_, bet visas archyvas užima 500 Mb).
Šiaip kas užkliuvo, tai krypties rodyklių nebuvimas prieš žiedus, tik kryptis išsukimuose.
Taip pat eismo krypčių nurodymas tik prieš pat žiedą gal keliasdešimt metrų.
Gal realus rezultatas kitaip atrodys?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Babta Rodyti pranešimądėl per mažai išpirkotos žemės, 2+2 telpa toje vietoje tik su projektiniu greičiu 80km/h, ne taip pasakiau, vieta yra ties Ilgakiemiu.
Kurioje vietoje ties Ilgakiemiu yra greitis sumažintas iki 80?Paskutinis taisė thomcius; 2023.06.03, 14:34.
Komentuoti:
-
dėl per mažai išpirkotos žemės, 2+2 telpa toje vietoje tik su projektiniu greičiu 80km/h, ne taip pasakiau, vieta yra ties Ilgakiemiu.
Komentuoti:
-
Parašė Babta Rodyti pranešimąDar labiau suletės, nes vienoje vietoje 70 dėl to, kad 2+2 netalepa į sklypo ribas
Komentuoti:
-
Dar labiau suletės, nes vienoje vietoje 70 dėl to, kad 2+2 netalepa į sklypo ribas
Komentuoti:
-
Iš esmės 2+1 ar 2+2 niekuo nepasikeitė, tokiu pat tankiu žiedai, vidutinis greitis nepadidės tik daugiau asfalto, jeigu bus panaikinti sektoriniai vidutinio greičio matuokliai, atsiras daugiau "skraidančių".
Puiku, kad atsiras dvirtakis, aišku jis keičia kelis kartus pusę, bet gal taip įdomiau važiuoti bus.
Komentuoti:
-
Paskelbta „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra“ rinkos konsultacija.
Prie dokumentų pridėta 4 alternatyvų priešprojektiniai sprendiniai. Aktuali yra 3 alternatyva, kur projektuojamas kelias yra 2+2 (dokumentas 03c_, bet visas archyvas užima 500 Mb).Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.05.29, 20:00.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Armae Rodyti pranešimąAš manau, kad kelias per platus, užtektų ir 2 juostų. Kiek natūralios pievos ir gyvūnijos būtų išsaugota, o ir priežiūra būtų pigesnė. O jeigu būtų siauros juostos, tai automatiskai ir greitis būtų nedidelis - kiek pėsčiųjų gyvybių ir benamių katinu bei šunų gyvybių išsaugotume ….
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Aš manau, kad kelias per platus, užtektų ir 2 juostų. Kiek natūralios pievos ir gyvūnijos būtų išsaugota, o ir priežiūra būtų pigesnė. O jeigu būtų siauros juostos, tai automatiskai ir greitis būtų nedidelis - kiek pėsčiųjų gyvybių ir benamių katinu bei šunų gyvybių išsaugotume ….
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąM. Skuodis: Kaunas–Prienai kelyje planuojama turėti po dvi juostas į abi puses
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...puses-27085982
- 1 patinka
Komentuoti:
-
M. Skuodis: Kaunas–Prienai kelyje planuojama turėti po dvi juostas į abi puses
Susisiekimo ministras Marius Skuodis tvirtina, kad Kelyje Kaunas–Prienai vietoj planuotų trijų juostų, bus keturios – po dvi į abi kelio puses. Pasak jo, tai nebus automagistralė, nes neplanuojama dviejų lygių sankryžų, bet kelias bus platesnis nei planuota.
- 20 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: