Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
O kaip atrodo toks ženklas Vokietijoje? Kiek teko pastebėti Lietuvoje ne gyvenvietėse įsp. ženklas Kiti pavojai yra įrengiamas mėlyname skyde, kur greta parašoma pvz. APSEMTAS KELIAS. Šiaip manyčiau kad teksto kelio ženkluose reikėtų vengti, nes ne visi eismo dalyviai supranta lietuviškai (naudojami žodžiai REZERVUOTA, ZONA ir kt. yra daugiau mažiau tarptautiniai). Nepaisant to, čia aptariamu atveju pateisinčiau ženklo Kiti pavojai ir baltos lentelės su užrašu PASIKEITĖ EISMO TVARKA! derinį.
-
Vokietijoje - taip. Reiktų reglamentuoti įspėjamojo ženklo "Kiti pavojai" naudojimą. Po ženklu esantis tekstas (ir simboliai, rodyklės) praneštų apie pasikeitimus eisme ar situacijas, kurių neišeina pavaizduoti per kitus įspėjamuosius ženklus.Parašė Robert Rodyti pranešimąSutinku - toks ženklas praverstų. Ar yra tekę tokį matyti kitose valstybėse?Paskutinis taisė PoDV; 2015.04.05, 19:49.
Komentuoti:
-
Sutinku - toks ženklas praverstų. Ar yra tekę tokį matyti kitose valstybėse?Parašė dsanto Rodyti pranešimąTas tai blogai. Apskritai reikia įspėjamo ženklo, kad pakeista eismo organizavimo tvarka.
Komentuoti:
-
Tas tai blogai. Apskritai reikia įspėjamo ženklo, kad pakeista eismo organizavimo tvarka.Parašė dinux Rodyti pranešimąKą tik važiavau, kirtau Savanorių pr. iš Žukausko g. pusės. Ant kelio dangos rodyklės vis dar neperpieštos, o ženklai sukabinti pagal naują tvarką, trečia juosta tiesiai ir į kairę, antra tiesiai, pirma tik į dešinę. Rezultate automobiliai visom trim juostom važiuoja tiesiai ir bando susitalpinti į dvi Birželio 23-čios juostas.
Komentuoti:
-
Kadangi tai KET tema, žr. atsakymą šioje temoje:Parašė sleader Rodyti pranešimąKelyje Vilnius-Panevėžys irgi tas pats padaryta jau daugiau nei prieš mėnesį. Ženklai "Automagistralės pabaiga" pradėti statyti nuo Vilnius pusės ir sustatyti kažkur iki pusiaukelės esančiuose išvažiavimuose.
Tik pastebėjau, kad ženklų "Automagistralė" dingimas iš pagrindinio kelio sukelia tam tikrų problemų. Kaip žinia kelyje A2 yra gausu apsisukimų ties kuriais greitis apribotas iki 110 km/h. Anksčiau visiems buvo aišku, kad 110 galioja iki ženklo Automagistralė, o toliau jau automagistralėse leistinas greitis. Dabar kyla neaiškumų, nes greičio ribojimo iki 110 pabaigos ženklų nėra, tai nelabai aišku iki kur galioja šis greitis. Pagal KET iki sekančios sankryžos, bet čia kyla klausimas ar tie išvažiavimai/įvažiavimai yra sankryžos ar nėra.
Kelių eismo taisyklės.
Komentuoti:
-
Kelyje Vilnius-Panevėžys irgi tas pats padaryta jau daugiau nei prieš mėnesį. Ženklai "Automagistralės pabaiga" pradėti statyti nuo Vilnius pusės ir sustatyti kažkur iki pusiaukelės esančiuose išvažiavimuose.Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiandien pastebėjau, kad kelyje Kaunas - Klaipėda maždaug nuo Cinkiškių iki Klaipėdos kelio ženklai "Automagistralė" perkelti nuo pagrindinio kelio ir sumontuoti prieš įvažiavimus į automagistralę. Tokiu būdu vairuotojas kelio ženklą "Automagistralė" mato tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne ties kiekvienu įvažiavimu, kaip buvo iki šiol.
Kelio ženklai "Automagistralės pabaiga" ties kiekvienu įvažiavimu dar nesustatyti.
Tik pastebėjau, kad ženklų "Automagistralė" dingimas iš pagrindinio kelio sukelia tam tikrų problemų. Kaip žinia kelyje A2 yra gausu apsisukimų ties kuriais greitis apribotas iki 110 km/h. Anksčiau visiems buvo aišku, kad 110 galioja iki ženklo Automagistralė, o toliau jau automagistralėse leistinas greitis. Dabar kyla neaiškumų, nes greičio ribojimo iki 110 pabaigos ženklų nėra, tai nelabai aišku iki kur galioja šis greitis. Pagal KET iki sekančios sankryžos, bet čia kyla klausimas ar tie išvažiavimai/įvažiavimai yra sankryžos ar nėra.
Komentuoti:
-
Šiandien pastebėjau, kad kelyje Kaunas - Klaipėda maždaug nuo Cinkiškių iki Klaipėdos kelio ženklai "Automagistralė" perkelti nuo pagrindinio kelio ir sumontuoti prieš įvažiavimus į automagistralę. Tokiu būdu vairuotojas kelio ženklą "Automagistralė" mato tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne ties kiekvienu įvažiavimu, kaip buvo iki šiol.
Kelio ženklai "Automagistralės pabaiga" ties kiekvienu įvažiavimu dar nesustatyti.
Komentuoti:
-
Galima kabinti daug ženklų, piešti daug zebrų, montuoti įvairius daviklius, bet http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=65690718
Komentuoti:
-
IMHO pėstieji sprendžia apie tai ar perėja reguliuojama pagal kabančius ar nekabančius šviesoforus.
Tokiam Kaune 3/4 metų horizontalusis ženklinimas apskritai nematomas dėl sniego, purvo ar dėl to, kad jis nusitrynes (o gal apskritai niekada nebuvo), todėl vadovautis juo apskritai nėra jokios prasmės.
Komentuoti:
-
Zebras ženklinamas tik nereguliuojamose perėjose. Reguliuojamų perėjų ribos ženklinamos brūkšninėmis linijomis. Toks pats ženklinimas yra Vokietijoje, Olandijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje. Daugelyje kitų šalių ir reguliuojamos perėjos ženklinamos zebru. Mano nuomone, pas mus naudojamas variantas geresnis, nes pėsčiasis geriau orientuojasi, ar perėja reguliuojama, ar ne.Parašė R.A.M. Rodyti pranešimąDar būtų super, jai centre perėjas nupieštų normalias, t.y. pilnavetiškas zebras, vietoje tų dviejų vos matomų dažniausiai nusitrynusių brūkšninių juostelių... kas jaučiu irgi nuo sovietmečio užsilikęs kelininkų išmislas.Paskutinis taisė dsanto; 2014.08.29, 00:01.
Komentuoti:
-
Čia labai akivaizdi problema, kad nėra tiksliai apibrėžta (o gal yra tik aš nežinau?) iki kur skaičiuojamas konkretus atstumas. Kadangi ženklus suprojektuoja atskiri projektuotojai, o derinant nepažiūrima ar tie atstumai sutampa su kituose anksčiau kabančiuose ženkluose nurodytais atstumais, tai taip ir gaunasi.Parašė oranger Rodyti pranešimąKas per "proto bokštai" įrenginėja kelio ženklus Vilniuje? Ką tik mačiau naujus ženklus prie Vingio parko, prieš naują viaduką: CENTRAS 4 km. Pravažiuoji 1,5 km ir už tunelio jau CENTRAS 1 km
Ar jie turi kokį normalų atsakingą žmogų, kuris moka skaičiuoti? Panašūs neatitikimai ir nuo Molėtų važiuojant Geležinio vilko prospekte.
Jau nekalbu apie tą paliktą mėlyną Vilniaus krypties ženklą autostradoje prie Gariūnų, kai jau pravažiavus apie 6 km miesto teritorijoje, pamatai, kaip reikia į Vilnių važiuoti...
Mano nuomone miesto teritorijoje, ypač likus mažiau nei 5 km iki objekto, iš vis nėra tikslinga nurodyti atstumą. Juo labiau, kad Centras nėra tik vienas taškas. Čia jau atstumas nebeturi prasmės, reikalinga tik nevietinius nukreipti teisingu keliu jį pasiekti.
Dėl to ženklo Vilnius, jau buvome diskutavę. Čia apskritai neteisinga yra prieš Grigiškės pastatyti ženklą, kad jau įvažiuoji į Vilnių. Labai jau norint galėtu būti ženklas "Vilnius - Grigiškės" ar pan. O mano nuomone teisingiausia administracinę teritoriją pažymėti informacine lenta "Vilniaus miestas" su herbu, o jau Grigiškes nurodyti kaip Grigiškes. Taip toliau važiuojant būtų galima išlaikyti nuorodas "Vilnius-Centras", "Vilnius-Lazdynai" ar pan.
Reikėtu pagaliau atskirti kas yra miesto administracinė riba, o kas yra pats miestas (kaip gyvenvietė). Į miesto administracinę ribą gali patekti daugybė gyvenviečių, kurias ženklinant kelius ir orientuojant vairuotojus reikėtų ir vadinti jų pavadinimais.
Pas mus vis dar yra variantų, kai gyvenvietė žymintys ženklai (baltas fonas; greitis 50 km/h) pastatyti ant administracinių tų gyvenvietės ribų, nors ten šalia kelio nėra net nei vieno namo. Visa tai nerealiai diskredituoja visą ženklinimo sistemą ir skatina nepaklusti ženklams, nes važiuojant per laukus kokia prasmė mažinti greitį nuo 90 iki 50 km/h jeigu niekas nepasikeitė.
Man patinka kaip Lenkijoje yra padaryta tokiais atvejais. Pas juos ant ribos stovi gyvenvietės pavadinimas žaliame fone, o tik privažiavus pirmus namus, keliui pavirtus gatve su šaligatviais ar pan. stovi balto fono ženklas su namukais (gyvenvietė). Aš tikiuosi ir mes išmoksime taip daryti, nes pagal KET tokios ženklus turime ir taip daryti galime.
Yra daugybė trūkumų ženklinimo sistemoje, praktikoje ir t.t. Tik tikriausiai atsakingiems asmenims neatrodo, kad tų spragų yra tiek daug.Parašė oranger Rodyti pranešimąNežinau, kokias jie ten metodikas naudoja, tai vairuotojo neturi jaudinti.
Visi ženklai su kryptimis ir atstumais privalo būti lengvai, akimirksniu, suprantami vairuotojui. Jei tame pačiame kelyje taip "šokinėja" atstumai - tai klaidina ir nervina.
Šiaip, seniai pribrendo reikalas daryti kaip Vokietijoje: pagrindiniais miesto keliais pravažiuoja kitų miestų specialistai (niekad nebuvę arba labai seniai buvę šiame mieste) ir surašo klaidas ir pastabas.
Toks testavimas su ne vietiniais specialistais labai pasiteisintų. Dabar dažnai ženklinama su požiūri "taip reikia", o ne galvojant "ką nežinantiems aš čia pasakysiu ir ką jiems reikėtų žinoti".
Elementariai durnai atrodo kažkur Vilniuje padrikai kabantys ženklai "Varšuva xxx km" "Ryga xxx km", nes jokiuose kituose ženkluose nuorodomis nenurodyta kaip pasiekti Varšuvą ar Rygą. Taigi neaišku kur ir kaip važiuojant bus toks atstumas, nes bent jau važiuojant iš Vilniaus į Varšuvą galima rinktis iš min 5 dėmesio vertų maršrutų. Taip pravažiuojant tokius ženklus galvoje ir lieka klausimas ką jie čia man nori pasakyti ir kokia prasmė iš tokios perteklinės informacijos.
Komentuoti:
-
Visgi juokingai (ir kartu visai nejuokingai) atrodo kai atstumas tarp ženklų 1,5 km, o atstumą iki miesto (ar centro) rodo tą patį. Jei jau rodomas atstumas ir yra iki centro, negi taip sunku numesti tą vieną skaičių iki 3......Nors reikėtų paminėti, kad per vieną kelionę tuos abu ženklus pamato labai (tikrai labai) mažas procentas vairuotojų. Matyt patingėjo vietoje 4 parašyti 3, pagalvojo "ai bus gerai"
(dar reikia turėti galvoje, kad kalba eina apie ženklus, kurie yra įrengti kelyje rekonstruotame tik prieš pusantrų metų....).
Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.28, 17:28.
Komentuoti:
-
O kam gali būti aktuali miesto riba? Jeigu žmogui reikalingas atstumas, tai tik išimtinai retu atveju jam reikės važiuoti tik iki miesto ribos, todėl matydamas atstumą iki ribos, o važiuodamas į patį miestą (dažniausiai centrinę dalį) jis nuvažiuos daugiau ir pateikta informacija bus netiksli, bei klaidinanti.Parašė Xedos Rodyti pranešimąVariantas su centru tiktų tik apytiksliai ir tik tolimesniam ženklui. Tą būtų galima atleisti. Artimesnis ženklas jau nemažai meluotų (1,5 km).
Juo labiau keistai atrodytų (ir dabar dėl klaidų ženklinime keistai atrodo), kad tolėliau nurodytas atstumas 10 km, o nuvažiavus kokius 5 km, atstumas tampa 8 arba 2 km. Atstumas iki objektų (miestų) visame maršrute turėtų kisti atitinkamai pagal nuvažiuojamą atstumą.
Pagal nutylėjimą ir yra nurodytas atstumas iki centro. Nėra jokios prasmės visur prirašyti centras, nes toks prierašas atsirastų visur.Ir jei visgi rodo atstumą iki centro ar neturėtų būti kaip nors informuojama, kad ne iki Šiaulių tie 4 km, o iki centro, pvz. į ženklą patalpinant "Centras 4". Nors tiesą sakant tokią formuluotę tvarkingai įkomponuoti į ženklą turbūt būtų nelengva......
Tokius prierašus galima daryti, jeigu pvz. važiuojant aplinkkeliais būtų išvažiavimuose nurodyti ir atstumai iki kitų miesto dalių.
Komentuoti:
-
Variantas su centru tiktų tik apytiksliai ir tik tolimesniam ženklui. Tą būtų galima atleisti. Artimesnis ženklas jau nemažai meluotų (1,5 km).Parašė digital Rodyti pranešimąTai čia viskas ok, paprastai atstumas būna nurodomas ne iki miesto ribos, o centro.
Ir jei visgi rodo atstumą iki centro ar neturėtų būti kaip nors informuojama, kad ne iki Šiaulių tie 4 km, o iki centro, pvz. į ženklą patalpinant "Centras 4". Nors tiesą sakant tokią formuluotę tvarkingai įkomponuoti į ženklą turbūt būtų nelengva......
Komentuoti:
-
Tai čia viskas ok, paprastai atstumas būna nurodomas ne iki miesto ribos, o centro.Parašė Xedos Rodyti pranešimąženklas "Šiauliai 4" (apie kilometrą arčiau Šiaulių už anksčiau minėtą), nors ten gal tik kokie du šimtai metrų iki Šiaulių
.
Komentuoti:
-
Tokių šposų yra ne vien Vilniuje. Prie pat Šiaulių, važiuojant nuo Panevėžio, už turbo žiedo su krašto keliu 213 link Ginkūnų, yra ženklas: "Šiauliai 4", nors ten ne daugiau kaip 1,5 km. Bet "geriausias" ženklas yra stovintis pačioje Aleksandrijoje: sukant iš šalutinės gatvės (iš Aleksandrijos) į A9 kelią link Šiaulių irgi yra ženklas "Šiauliai 4" (apie kilometrą arčiau Šiaulių už anksčiau minėtą), nors ten gal tik kokie du šimtai metrų iki Šiaulių
.
Komentuoti:
-
Nežinau, kokias jie ten metodikas naudoja, tai vairuotojo neturi jaudinti.Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąNegaliu tikslai pasakyti, bet kažkur girdėjau, kad atstumus iki miestų skaičiuoja pagal tai, kiek yra iki to miesto centrinio pašto. Žemėlapiuose mačiau, kad atstumus nuo Vilniaus skaičiuoja nuo Edukologijos žiedo, panašiai išeina ir su nuorodų ženklais, taigi "Centras 1km" yra labiau suprantamas.
Matyt įsivėlė klaida arba jie naudoja skirtingas metodikas atstumams skaičiuoti.
Visi ženklai su kryptimis ir atstumais privalo būti lengvai, akimirksniu, suprantami vairuotojui. Jei tame pačiame kelyje taip "šokinėja" atstumai - tai klaidina ir nervina.
Šiaip, seniai pribrendo reikalas daryti kaip Vokietijoje: pagrindiniais miesto keliais pravažiuoja kitų miestų specialistai (niekad nebuvę arba labai seniai buvę šiame mieste) ir surašo klaidas ir pastabas.
Komentuoti:
-
Negaliu tikslai pasakyti, bet kažkur girdėjau, kad atstumus iki miestų skaičiuoja pagal tai, kiek yra iki to miesto centrinio pašto. Žemėlapiuose mačiau, kad atstumus nuo Vilniaus skaičiuoja nuo Edukologijos žiedo, panašiai išeina ir su nuorodų ženklais, taigi "Centras 1km" yra labiau suprantamas.
Matyt įsivėlė klaida arba jie naudoja skirtingas metodikas atstumams skaičiuoti.
Komentuoti:
-
Kas per "proto bokštai" įrenginėja kelio ženklus Vilniuje? Ką tik mačiau naujus ženklus prie Vingio parko, prieš naują viaduką: CENTRAS 4 km. Pravažiuoji 1,5 km ir už tunelio jau CENTRAS 1 km
Ar jie turi kokį normalų atsakingą žmogų, kuris moka skaičiuoti? Panašūs neatitikimai ir nuo Molėtų važiuojant Geležinio vilko prospekte.
Jau nekalbu apie tą paliktą mėlyną Vilniaus krypties ženklą autostradoje prie Gariūnų, kai jau pravažiavus apie 6 km miesto teritorijoje, pamatai, kaip reikia į Vilnių važiuoti...
Paskutinis taisė oranger; 2014.06.28, 14:14.
Komentuoti:
Komentuoti: