Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Smiltynėje prie Antrosios perkėlos, išvažiavus iš perkėlos teritorijos

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Tikriausiai sako: o kuo bloga rusiška tvarka?
    O dar sako: vakarietiškai tvarkai neturim pinigų, kas už tai mokės?

    Čia visų homosovietikų amžina dainelė...
    Šiaip, man atrodo, kad atsakymas gali būti tik vienas: rusai nori išsaugoti Lietuvoje savo įtaką, atseit jie turi tranzitą į Kaliningradą, ir gal net apmoka tokius "darbelius".
    Taip, autorius sako - tas standartas geras, tik dabartiniai specialistai blogai jį pritaikė. Apie vakarietiškus eismo ypatumus jis net negirdėjęs. O kad rusai tuo metu turėjo įtaką, tai tikiu. Dabar laikai keičiasi, teisės aktai vis labiau keičiami pagal vakarietišką pavyzdį.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Postas senas - bet aktualus. Lietuvai atgavus nepriklausomybę kelių eismo specialistai nesugebėjo perlipti sovietinio barjero - ir vietoje to, kad nukopijuotų pvz., vokiškus dokumentus, jie nukopijavo (tiesiog išvertė) rusiškus GOST. Teko su vienu LST (GOST) autoriumi pabendrauti - jis dar ir šiandien nesuvokia, kokia žala padaryta Lietuvai.
    Tikriausiai sako: o kuo bloga rusiška tvarka?
    O dar sako: vakarietiškai tvarkai neturim pinigų, kas už tai mokės?

    Čia visų homosovietikų amžina dainelė...
    Šiaip, man atrodo, kad atsakymas gali būti tik vienas: rusai nori išsaugoti Lietuvoje savo įtaką, atseit jie turi tranzitą į Kaliningradą, ir gal net apmoka tokius "darbelius".
    Paskutinis taisė oranger; 2011.04.10, 00:19.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Reziume - valstybė išdidžiai sustato ženklus "Auomobilių kelias", nepalikdama pėstiesiems jokios alternatyvos kaip tik kirsti šiuo ženklu pažymėtą kelią.
    kai kas padare nusizengimą ,kelią pažymejo ženklais ,kuris neatitinka jam keliamų reikalavimų.Rasyt tai VIETINIAMS valdininkams bergždias reikalas
    Pagal dabartine buklę kelyje Vilnius Kaunas butu protingiausi vietoj ženklų

    555."Automobiliams skirtas kelias" naudot ženklus 329."Ribotas greitis" su užrašu 110 ar 120 taip butu teisingiausia šiuo metu.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė John
    Taip pat įdomu, kodėl Lietuviškose magistralėse iš anksto normaliai nežymimi išvažiavimai? Visur Europoje, išskyrus Lietuvoje, prieš išvažiavimus iš AM/greitkelio statomi tokie ženklai:

    Atvaizdas


    Tai tikrai patogu ir padeda geriau ir saugiau važiuoti bei orientuotis. Apskritai, kodėl iki šiol praktiškai taikomi Sovietiniai kelių statybos ir žymėjimo standartai? Negi 20 metų buvo per mažai padaryti nors minimalių pakeitimų ir užmesti akį, kaip viskas ŠIANDIEN daroma Vokietijoje ar kitoje ES šalyje? Kodėl lenkai tai sugebėjo padaryti, o mes ne?
    Postas senas - bet aktualus. Lietuvai atgavus nepriklausomybę kelių eismo specialistai nesugebėjo perlipti sovietinio barjero - ir vietoje to, kad nukopijuotų pvz., vokiškus dokumentus, jie nukopijavo (tiesiog išvertė) rusiškus GOST. Teko su vienu LST (GOST) autoriumi pabendrauti - jis dar ir šiandien nesuvokia, kokia žala padaryta Lietuvai.

    Lenkai, čekai, vengrai seniai nukopijavo kelių dokumentus nuo vakariečių (vokiečių).
    Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.08, 21:34.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kalba prasidėjo apie tai, kad ženklo neturėtu būti. Tačiau jo nuėmimas pėsčiųjų poreikio kirsti kelią arba pačių pėsčiųjų nepanaikins. Gal geriau tada tegul jis lieka ir perspėja.
    Reziume - valstybė išdidžiai sustato ženklus "Auomobilių kelias", nepalikdama pėstiesiems jokios alternatyvos kaip tik kirsti šiuo ženklu pažymėtą kelią.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ženklas leidimo vaikščioti nesuteikia, bet kadangi nėra tiltų, pėstieji priversti kirsti kelią.
    Kalba prasidėjo apie tai, kad ženklo neturėtu būti. Tačiau jo nuėmimas pėsčiųjų poreikio kirsti kelią arba pačių pėsčiųjų nepanaikins. Gal geriau tada tegul jis lieka ir perspėja.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ženklai greičiausiai liko iš anksčiau. Tačiau 128 ženklas pėstiesiems leidimo vaikščioti nesuteikia, nes tai įspėjamųjų ženklų grupei priklausantis ženklas, kuris įspėja vairuotojus.

    Lygiai taip pat ženklas 127 "Pėsčiųjų perėja" nežymi pačios perėjos (tam yra nurodomieji ženklai 533-534), o tik informuoja, kad artėjama prie tokios.
    Ženklas leidimo vaikščioti nesuteikia, bet kadangi nėra tiltų, pėstieji priversti kirsti kelią.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė dalman Rodyti pranešimą
    Manau ispejamųjų ženklų 1.28 "Pėstieji" kelyje ,,Automobiliams skirtas kelias“
    neturetu buti,nes jie leidžia pestiesiams kirsti skersai vaziuojamaja daly

    128 Pėstieji
    Kelio ruožas, kurio važiuojamąja dalimi (kelkraščiu) skersai arba išilgai kelio vaikšto pėstieji

    XX. Eismas automagistralėse ir greitkeliuose


    217. Keliuose, pažymėtuose ženklais „Automagistralė“ ar ,,Automobiliams skirtas kelias“, draudžiama:
    217.1. eiti pėstiesiems, vadelioti, varyti gyvulius, joti, važiuoti dviračiais, mopedais ir visomis kitomis transporto priemonėmis, išskyrus automobilius, motociklus ir automobilius su priekabomis, taip pat važiuoti automobiliais ar automobiliais su priekabomis, kurių maksimalus konstrukcinis greitis arba greitis dėl jų techninės būklės mažesnis kaip 60 km/h;


    kažkas cia negerai
    Čia Lietuva.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė dalman Rodyti pranešimą
    ...kažkas cia negerai
    Deja, Lietuvoje dar nera automagistralių, yra tik keliai-parodijos turintys toki ženklą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Ženklai greičiausiai liko iš anksčiau. Tačiau 128 ženklas pėstiesiems leidimo vaikščioti nesuteikia, nes tai įspėjamųjų ženklų grupei priklausantis ženklas, kuris įspėja vairuotojus.

    Lygiai taip pat ženklas 127 "Pėsčiųjų perėja" nežymi pačios perėjos (tam yra nurodomieji ženklai 533-534), o tik informuoja, kad artėjama prie tokios.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    greitkelis Vilnius Kaunas

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Teko pasidžiaugti naujais ženklais. Smagu, kad dabartinė vyriausybė ir transporto srityje pažangesnė nei buvusios

    Kitas dalykas, ar taip sudėtinga perdaryti autobusų stoteles? Atitraukti toliau nuo važiuojamosios dalies ir atskirti metaline tvorele. Tada nereikėtų lėtinti atkarpų po 300 m.
    Manau ispejamųjų ženklų 1.28 "Pėstieji" kelyje ,,Automobiliams skirtas kelias“
    neturetu buti,nes jie leidžia pestiesiams kirsti skersai vaziuojamaja daly

    128 Pėstieji
    Kelio ruožas, kurio važiuojamąja dalimi (kelkraščiu) skersai arba išilgai kelio vaikšto pėstieji

    XX. Eismas automagistralėse ir greitkeliuose


    217. Keliuose, pažymėtuose ženklais „Automagistralė“ ar ,,Automobiliams skirtas kelias“, draudžiama:
    217.1. eiti pėstiesiems, vadelioti, varyti gyvulius, joti, važiuoti dviračiais, mopedais ir visomis kitomis transporto priemonėmis, išskyrus automobilius, motociklus ir automobilius su priekabomis, taip pat važiuoti automobiliais ar automobiliais su priekabomis, kurių maksimalus konstrukcinis greitis arba greitis dėl jų techninės būklės mažesnis kaip 60 km/h;


    kažkas cia negerai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John
    Lietuvoje reiktų sukurti naują KET ženklą, įspėjantį apie sužvėrėjusius vairuotojus... tai bent jau atspindėtų realią situaciją. O gal tų ženklų, matomų Romo nuotraukose, paskirtis ir yra būtent tokia?
    Geras, dabar pasidarė aiškiau, kodėl daug tų įspėjamųjų ženklų...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John
    Lietuvoje reiktų sukurti naują KET ženklą, įspėjantį apie sužvėrėjusius vairuotojus... tai bent jau atspindėtų realią situaciją. O gal tų ženklų, matomų Romo nuotraukose, paskirtis ir yra būtent tokia?
    Gal toks labiau tiktų?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Apie tai jau daug buvo čia kalbėta. Ir galiu pasakyti, kad mano nustebimui, net mūsų forume yra daug palaikančių tą sovietinį standartą.
    Dėl ženklinimo daug neišmanau, bet su šviesoforais tas sovietinis LST per 15 jo galiojimo metų padarė daug žalos eismo saugumui...
    Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.06, 17:33.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deja, ten yra akivaizdžių perlenkimų - ženklai sustatyti ne tik ten kur gali būti realus pavojus, bet ir kažkur laukuose, net bet ir vienas šalia kito, kai yra keli krūmeliai.
    Kaip minimum to ženklo (tiksliau 26 ženklų 85 km ruože) vertė krenta.

    To besaikio ženklų smaigstymo priežastys sunkiai paaiškinamos.
    Ale Romai pasigavai maniją "kabinėtis prie stulpo". Kai kur nors pastatomas ženklas "Stovėti draudžiama" tai vairuotojai iš kailio neriasi ieškodami iš kurios pusės galima pralįsti iš kur neva to ženklo nesimato, o kai pagal visus reikalavimus sustatomi ženklai prie visu sankryžų, tuomet jau burnoja dėl lėšų švaistymo
    Ir ne dėl krūmų statomi šie ženklai, o ten, kur realiai pastebėti žvėrių migracijos keliai. Taip, laukuose taip pat laksto žvėrys.
    Šiaip pritariu, kad pernelyg daug ženklų duoda neigiamą efektą ir blaško vairuotojų dėmesį, tačiau būtent tų pačių priekabių vairuotojų dėka (konkrečiai šiuo atveju turbūt dėl to teisminio nutarimo) ir turime tokį perteklinį ženklinimą.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2011.04.06, 17:45.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tarp kitko - šiuo metu Lietuvoje kelio ženklai įrenginėjami pagal sovietinio GOST kopiją LST 1405:1995 "Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas".
    Apie tai jau daug buvo čia kalbėta. Ir galiu pasakyti, kad mano nustebimui, net mūsų forume yra daug palaikančių tą sovietinį standartą.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Beje, per daug ženklų gal irgi nemaišo.
    Maišo, ir labai. Jeigu įspėjimas apie pavojų stovi prie kiekvieno krūmo - vairuotojai tiesiog prie jo pripras ir nebekreips į jį reikiamo dėmesio. Jie nebegalės atskirti, kur pavojus realus, o kur tik teorinis.

    Analogiškai yra ir su greičio apribojimo ženklais. Kiek tenka pastebėti vakarinėj Europos dalyje, ženklais galima tikėti - jeigu prieš posūkį ženklas "30", tai spausk brolyti stabdžius, viražas bus ohoho. Pas mus gi įprasta kitaip.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Depeche Rodyti pranešimą
    O tai vis dėl to turi pasikeisti kelio ženklų dizainas?
    Dizainas - deja (dėl mūsų biurokratų riboto mąstymo) - ne. Bet pats ženklų statymas kažkiek keisis.

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tarp kitko - šiuo metu Lietuvoje kelio ženklai įrenginėjami pagal sovietinio GOST kopiją LST 1405:1995 "Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas".

    Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10 parengtos 2010 m. vasarą. 2010 m. spalio mėnesį jas patvirtino susisiekimo ministras E.Masiulis. Bet iki šiol taisyklės nepatvirtintos dėl Aplinkos ministerijos abejingumo... Praeitą savaitę gavau atsakymą, kad aplinkos ministro įsakymo nereikės, bet Valstybės žiniose taisyklės neišspausdintos, tad Lietuva ženklus įrenginėja vis dar pagal LST 1405 made in USSR... Kiek Lietuvoje trunka patvirtinti eilines statybos taisykles? Ačiū mūsų biurokratams!
    O tai vis dėl to turi pasikeisti kelio ženklų dizainas?

    Komentuoti:

Working...
X