Smiltynėje prie Antrosios perkėlos, išvažiavus iš perkėlos teritorijos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTikriausiai sako: o kuo bloga rusiška tvarka?
O dar sako: vakarietiškai tvarkai neturim pinigų, kas už tai mokės?
Čia visų homosovietikų amžina dainelė...
Šiaip, man atrodo, kad atsakymas gali būti tik vienas: rusai nori išsaugoti Lietuvoje savo įtaką, atseit jie turi tranzitą į Kaliningradą, ir gal net apmoka tokius "darbelius".
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPostas senas - bet aktualus. Lietuvai atgavus nepriklausomybę kelių eismo specialistai nesugebėjo perlipti sovietinio barjero - ir vietoje to, kad nukopijuotų pvz., vokiškus dokumentus, jie nukopijavo (tiesiog išvertė) rusiškus GOST. Teko su vienu LST (GOST) autoriumi pabendrauti - jis dar ir šiandien nesuvokia, kokia žala padaryta Lietuvai.
O dar sako: vakarietiškai tvarkai neturim pinigų, kas už tai mokės?
Čia visų homosovietikų amžina dainelė...
Šiaip, man atrodo, kad atsakymas gali būti tik vienas: rusai nori išsaugoti Lietuvoje savo įtaką, atseit jie turi tranzitą į Kaliningradą, ir gal net apmoka tokius "darbelius".Paskutinis taisė oranger; 2011.04.10, 00:19.
Komentuoti:
-
Guest repliedParašė dsanto Rodyti pranešimąReziume - valstybė išdidžiai sustato ženklus "Auomobilių kelias", nepalikdama pėstiesiems jokios alternatyvos kaip tik kirsti šiuo ženklu pažymėtą kelią.
Pagal dabartine buklę kelyje Vilnius Kaunas butu protingiausi vietoj ženklų
555."Automobiliams skirtas kelias" naudot ženklus 329."Ribotas greitis" su užrašu 110 ar 120 taip butu teisingiausia šiuo metu.
Komentuoti:
-
Parašė JohnTaip pat įdomu, kodėl Lietuviškose magistralėse iš anksto normaliai nežymimi išvažiavimai? Visur Europoje, išskyrus Lietuvoje, prieš išvažiavimus iš AM/greitkelio statomi tokie ženklai:
Atvaizdas
Tai tikrai patogu ir padeda geriau ir saugiau važiuoti bei orientuotis. Apskritai, kodėl iki šiol praktiškai taikomi Sovietiniai kelių statybos ir žymėjimo standartai? Negi 20 metų buvo per mažai padaryti nors minimalių pakeitimų ir užmesti akį, kaip viskas ŠIANDIEN daroma Vokietijoje ar kitoje ES šalyje? Kodėl lenkai tai sugebėjo padaryti, o mes ne?
Lenkai, čekai, vengrai seniai nukopijavo kelių dokumentus nuo vakariečių (vokiečių).Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.08, 21:34.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKalba prasidėjo apie tai, kad ženklo neturėtu būti. Tačiau jo nuėmimas pėsčiųjų poreikio kirsti kelią arba pačių pėsčiųjų nepanaikins. Gal geriau tada tegul jis lieka ir perspėja.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŽenklas leidimo vaikščioti nesuteikia, bet kadangi nėra tiltų, pėstieji priversti kirsti kelią.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŽenklai greičiausiai liko iš anksčiau. Tačiau 128 ženklas pėstiesiems leidimo vaikščioti nesuteikia, nes tai įspėjamųjų ženklų grupei priklausantis ženklas, kuris įspėja vairuotojus.
Lygiai taip pat ženklas 127 "Pėsčiųjų perėja" nežymi pačios perėjos (tam yra nurodomieji ženklai 533-534), o tik informuoja, kad artėjama prie tokios.
Komentuoti:
-
Parašė dalman Rodyti pranešimąManau ispejamųjų ženklų 1.28 "Pėstieji" kelyje ,,Automobiliams skirtas kelias“
neturetu buti,nes jie leidžia pestiesiams kirsti skersai vaziuojamaja daly
128 Pėstieji
Kelio ruožas, kurio važiuojamąja dalimi (kelkraščiu) skersai arba išilgai kelio vaikšto pėstieji
XX. Eismas automagistralėse ir greitkeliuose
217. Keliuose, pažymėtuose ženklais „Automagistralė“ ar ,,Automobiliams skirtas kelias“, draudžiama:
217.1. eiti pėstiesiems, vadelioti, varyti gyvulius, joti, važiuoti dviračiais, mopedais ir visomis kitomis transporto priemonėmis, išskyrus automobilius, motociklus ir automobilius su priekabomis, taip pat važiuoti automobiliais ar automobiliais su priekabomis, kurių maksimalus konstrukcinis greitis arba greitis dėl jų techninės būklės mažesnis kaip 60 km/h;
kažkas cia negerai
Komentuoti:
-
Parašė dalman Rodyti pranešimą...kažkas cia negerai
Komentuoti:
-
Ženklai greičiausiai liko iš anksčiau. Tačiau 128 ženklas pėstiesiems leidimo vaikščioti nesuteikia, nes tai įspėjamųjų ženklų grupei priklausantis ženklas, kuris įspėja vairuotojus.
Lygiai taip pat ženklas 127 "Pėsčiųjų perėja" nežymi pačios perėjos (tam yra nurodomieji ženklai 533-534), o tik informuoja, kad artėjama prie tokios.
Komentuoti:
-
Guest repliedgreitkelis Vilnius Kaunas
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTeko pasidžiaugti naujais ženklais. Smagu, kad dabartinė vyriausybė ir transporto srityje pažangesnė nei buvusios
Kitas dalykas, ar taip sudėtinga perdaryti autobusų stoteles? Atitraukti toliau nuo važiuojamosios dalies ir atskirti metaline tvorele. Tada nereikėtų lėtinti atkarpų po 300 m.
neturetu buti,nes jie leidžia pestiesiams kirsti skersai vaziuojamaja daly
128 Pėstieji
Kelio ruožas, kurio važiuojamąja dalimi (kelkraščiu) skersai arba išilgai kelio vaikšto pėstieji
XX. Eismas automagistralėse ir greitkeliuose
217. Keliuose, pažymėtuose ženklais „Automagistralė“ ar ,,Automobiliams skirtas kelias“, draudžiama:
217.1. eiti pėstiesiems, vadelioti, varyti gyvulius, joti, važiuoti dviračiais, mopedais ir visomis kitomis transporto priemonėmis, išskyrus automobilius, motociklus ir automobilius su priekabomis, taip pat važiuoti automobiliais ar automobiliais su priekabomis, kurių maksimalus konstrukcinis greitis arba greitis dėl jų techninės būklės mažesnis kaip 60 km/h;
kažkas cia negerai
Komentuoti:
-
Parašė JohnLietuvoje reiktų sukurti naują KET ženklą, įspėjantį apie sužvėrėjusius vairuotojus... tai bent jau atspindėtų realią situaciją. O gal tų ženklų, matomų Romo nuotraukose, paskirtis ir yra būtent tokia?
Komentuoti:
-
Parašė JohnLietuvoje reiktų sukurti naują KET ženklą, įspėjantį apie sužvėrėjusius vairuotojus... tai bent jau atspindėtų realią situaciją. O gal tų ženklų, matomų Romo nuotraukose, paskirtis ir yra būtent tokia?
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąApie tai jau daug buvo čia kalbėta. Ir galiu pasakyti, kad mano nustebimui, net mūsų forume yra daug palaikančių tą sovietinį standartą.Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.06, 17:33.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, ten yra akivaizdžių perlenkimų - ženklai sustatyti ne tik ten kur gali būti realus pavojus, bet ir kažkur laukuose, net bet ir vienas šalia kito, kai yra keli krūmeliai.
Kaip minimum to ženklo (tiksliau 26 ženklų 85 km ruože) vertė krenta.
To besaikio ženklų smaigstymo priežastys sunkiai paaiškinamos.
Ir ne dėl krūmų statomi šie ženklai, o ten, kur realiai pastebėti žvėrių migracijos keliai. Taip, laukuose taip pat laksto žvėrys.
Šiaip pritariu, kad pernelyg daug ženklų duoda neigiamą efektą ir blaško vairuotojų dėmesį, tačiau būtent tų pačių priekabių vairuotojų dėka (konkrečiai šiuo atveju turbūt dėl to teisminio nutarimo) ir turime tokį perteklinį ženklinimą.Paskutinis taisė Ginthus; 2011.04.06, 17:45.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTarp kitko - šiuo metu Lietuvoje kelio ženklai įrenginėjami pagal sovietinio GOST kopiją LST 1405:1995 "Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas".
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBeje, per daug ženklų gal irgi nemaišo.
Analogiškai yra ir su greičio apribojimo ženklais. Kiek tenka pastebėti vakarinėj Europos dalyje, ženklais galima tikėti - jeigu prieš posūkį ženklas "30", tai spausk brolyti stabdžius, viražas bus ohoho. Pas mus gi įprasta kitaip.
Komentuoti:
-
Parašė Depeche Rodyti pranešimąO tai vis dėl to turi pasikeisti kelio ženklų dizainas?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTarp kitko - šiuo metu Lietuvoje kelio ženklai įrenginėjami pagal sovietinio GOST kopiją LST 1405:1995 "Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas".
Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10 parengtos 2010 m. vasarą. 2010 m. spalio mėnesį jas patvirtino susisiekimo ministras E.Masiulis. Bet iki šiol taisyklės nepatvirtintos dėl Aplinkos ministerijos abejingumo... Praeitą savaitę gavau atsakymą, kad aplinkos ministro įsakymo nereikės, bet Valstybės žiniose taisyklės neišspausdintos, tad Lietuva ženklus įrenginėja vis dar pagal LST 1405 made in USSR... Kiek Lietuvoje trunka patvirtinti eilines statybos taisykles? Ačiū mūsų biurokratams!
Komentuoti:
Komentuoti: