Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš nesuprantu, ar jūs apsimetat kvailais?? Juk jei pažymėsi Kaunas - Vilnius ženklu "Automagistralė" mėlynam fone, tai jis klaidins eismo dalyvius, nes eismo dalyviai galvos, kad tai Automagistralė ir važiuos 130 km/h... dar kartą kartoju, ženklas "Automagistralė" ar mėlynas, ar žalias skirtas tik magistralės statusą turintiems keliams. Spalva nieko neapsprendžia.Paskutinis taisė dsanto; 2011.03.31, 16:42.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo, važiuoji naktį. Matai "Automagistralės" ženklą ir spitrini, ar ten žalias, ar mėlynasParašė Smauglys Rodyti pranešimąAtsiminkit yra kurie blogiau mato, tamsus paros metas, taip pat daltonikai. Jiems irgi leidžiama vairuoti. Tai kam klaidinti su tuo pačiu logotipu tik kita spalva? Kvailiau nesugalvosi. Kiekviena ženklų grupė turi savo formą ir spalvas. Ir negali būti dviejų vienodų ženklų, kurių skiriasi tik spalva. Kvailiau nesugalvosi. Kiekviena ženklų grupė turi savo formą ir spalvas. Ir negali būti dviejų vienodų ženklų, kurių skiriasi tik spalva.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal dar pakeis, ne viską sumontavo gal.Parašė fredis Rodyti pranešimąŠian kaip tik pravažiavau, tai visur mačiau ženklus mačiau montuojamus. Tik vietomis blogai: už bajorkiemio link Vilniaus ženklai tai 80, už šimto metro tas mėlynas ženklas, paskui kitas ženklas 100. Keistai pasirodė...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal pamažink arogancijos, žmogauParašė dsanto Rodyti pranešimąAš nesuprantu, ar jūs apsimetat kvailais?? Čia juk ne kokie pienburniai susirinko. Čia juk ne kokie pienburniai susirinko.
 Mes nekvestionuojame ženklų prasmės. Man asmeniškai tas mašiniukas ir ypač to ženklo paaiškinimas "kelias skirtas automobiliams" kažkaip keistai atrodo. Tik tiek 
 
 Jei tikrai yra kaip sakai, ir visose Europos šalyse naudojamas būtent toks ženklas (nors aš, tiesą pasakius, nelabai jį prisimenu kitur) - viskas tvarkoj, tebūnie.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano nuomone, automobiliams skirtą kelią žymėti automobilio ženklu yra logiškiausia. Turbūt tą patį manė ir Vienos kelio ženklų ir signalų konvencijos autoriai.Parašė oranger Rodyti pranešimąGal pamažink arogancijos, žmogau Čia juk ne kokie pienburniai susirinko. Čia juk ne kokie pienburniai susirinko.
 Mes nekvestionuojame ženklų prasmės. Man asmeniškai tas mašiniukas ir ypač to ženklo paaiškinimas "kelias skirtas automobiliams" kažkaip keistai atrodo. Tik tiek 
 
 Sakai, nekvescionuojate ženklų prasmės - bet siūlote greitkelio statusą turinčiam keliui statyti ženklus "Automagistralė"... Tai jūs iškreipiate ženklo ir kelio reikšmę.Paskutinis taisė dsanto; 2011.03.31, 16:54.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gerai, kodėl to mašiniuko neužtenka tik iš karto už Vilniaus ir iš karto už Kauno?Parašė dsanto Rodyti pranešimąMano nuomone, automobiliams skirtą kelią žymėti automobilio ženklu yra logiškiausia. Turbūt tą patį manė ir Vienos kelio ženklų ir signalų konvencijos autoriai.
 
 Sakai, nekvescionuojate ženklų prasmės - bet siūlote greitkelio statusą turinčiam keliui statyti ženklus "Automagistralė"... Tai jūs iškreipiate ženklo ir kelio reikšmę.
 Kam reikia juo prifarširuoti visą kelią?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apskritai šią diskusiją reikia perkelti į temą "Kelių ženklinimas Lietuvoje".Parašė oranger Rodyti pranešimąGerai, kodėl to mašiniuko neužtenka tik iš karto už Vilniaus ir iš karto už Kauno?
 Kam reikia juo prifarširuoti visą kelią?
 
 Tavo minima situacija susidaro dėl to, kad tokios yra ženklų įrengimo taisyklės. Šie ženklai statomi už kiekvienos sankryžos, kad juos pamatytų į kelią įvažiavę vairuotojai. Kitose šalyse ženklai "Automagistralė" ir "Automoblių kelias" statomi taip, kad juos matytų tik iš šalutinio kelio įvažiuojantys vairuotojai.
 
 Bet kuriuo atveju, šie ženklai galioja, kol nesibaigia greitkelis ar automagistralė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai va, būtent! Žymiai protingiau juos statyti prieš įvažiavimus į magistralę, o ne pačioje magistralėje, kur jų logika tokia: tu ne ten įvažiavai, kuo greičiau nešk muilą iš čia!Parašė dsanto Rodyti pranešimąApskritai šią diskusiją reikia perkelti į temą "Kelių ženklinimas Lietuvoje".
 
 Tavo minima situacija susidaro dėl to, kad tokios yra ženklų įrengimo taisyklės. Šie ženklai statomi už kiekvienos sankryžos, kad juos pamatytų į kelią įvažiavę vairuotojai. Kitose šalyse ženklai "Automagistralė" ir "Automoblių kelias" statomi taip, kad juos matytų tik iš šalutinio kelio įvažiuojantys vairuotojai.
 
 Bet kuriuo atveju, šie ženklai galioja, kol nesibaigia greitkelis ar automagistralė.
 Dabar išeina taip: įvažiuoja traktoristas į kelią ir 10 kilometrų važiuoja iki kito mazgo, ieškodamas kaip iš to kelio išvažiuoti. Tai kas čia kvailys?Paskutinis taisė oranger; 2011.03.31, 17:14.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiek pridiskutuota ir visai ne į temą. Kam teršti temą su pasisakymais, kad man toks automobilis žymėjimas primena seną automobilį ir nepatinka. Tai ką permodeliuoti pagal naujausias automobilių formas, ar kasmet piešti naujus ženklus, nes va aptakesnius automobilius išleido? Čia gi ne grožio konkursas. Kaip Šveicarams tada irgi jaustis, kad pas juos vien seni automobiliai?:
  
 
 O apie skirtumus ženklų, tai tas, kad greitkelio standarto kelyje negali būti vieno lygio sankryžų, bet standartai yra žemesni nei automagistralės todėl reikia naujo ženklo, kadangi nepanaudosi to pačio ženklo dviems kelių kategorijoms.
 
 Tai va O jei į temą, tai smagu, kad Vilnius - Kaunas gaus geresnį statusą, tik man regis pagal ministro pasisakymus pernai metais, tai ne visa atkarpa Vilnius-Kaunas turėjo gauti greitkelio stausą. O jei į temą, tai smagu, kad Vilnius - Kaunas gaus geresnį statusą, tik man regis pagal ministro pasisakymus pernai metais, tai ne visa atkarpa Vilnius-Kaunas turėjo gauti greitkelio stausą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greitkelyje gali būti vieno lygio sankryžos! Vokietijoje pilna kelių užmiesčiuose su viena juosta kiekviena kryptimi ir turinčių ženklus "Automobilių kelias". Lietuvoje irgi gali būti, tik reguliuojamos.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTiek pridiskutuota ir visai ne į temą. Kam teršti temą su pasisakymais, kad man toks automobilis žymėjimas primena seną automobilį ir nepatinka. Tai ką permodeliuoti pagal naujausias automobilių formas, ar kasmet piešti naujus ženklus, nes va aptakesnius automobilius išleido? Čia gi ne grožio konkursas. Kaip Šveicarams tada irgi jaustis, kad pas juos vien seni automobiliai?:
 Atvaizdas
 
 
 O apie skirtumus ženklų, tai tas, kad greitkelio standarto kelyje negali būti vieno lygio sankryžų, bet standartai yra žemesni nei automagistralės todėl reikia naujo ženklo, kadangi nepanaudosi to pačio ženklo dviems kelių kategorijoms.
 
 Tai va O jei į temą, tai smagu, kad Vilnius - Kaunas gaus geresnį statusą, tik man regis pagal ministro pasisakymus pernai metais, tai ne visa atkarpa Vilnius-Kaunas turėjo gauti greitkelio stausą. O jei į temą, tai smagu, kad Vilnius - Kaunas gaus geresnį statusą, tik man regis pagal ministro pasisakymus pernai metais, tai ne visa atkarpa Vilnius-Kaunas turėjo gauti greitkelio stausą.
 KET:
 Greitkelis – motorinių transporto priemonių eismui skirtas kelio ženklu „Automobilių kelias“ pažymėtas kelias, į kurį įvažiuojama tik per skirtingo lygio ar reguliuojamas sankryžas ir kurio važiuojamojoje dalyje (važiuojamosiose dalyse) draudžiama sustoti ir stovėti.
 
 Traktoriui draudžiama įvažiuoti į greitkelį (automagistralę).Parašė oranger Rodyti pranešimąTai va, būtent! Žymiai protingiau juos statyti prieš įvažiavimus į magistralę, o ne pačioje magistralėje, kur jų logika tokia: tu ne ten įvažiavai, kuo greičiau nešk muilą iš čia!
 Dabar išeina taip: įvažiuoja traktoristas į kelią ir 10 kilometrų važiuoja iki kito mazgo, ieškodamas kaip iš to kelio išvažiuoti. Tai kas čia kvailys?
 
 Apskritai nemaišykit greitkelio su automagistrale. Greitkeliui nėra keliami tokie aukšti reikalavimai kaip skiriamoji juosta ir pan. Angliškai tai vadinama "Expressway". Greitkelio paskirtis - kad jame nebūtų traktorių, arklių ir pėsčiųjų. Kad vairuotojas netrukdomas galėtų važiuoti. O tam reikia, kad traktoriai ir kiti lėtaeigiai eismo dalyviai turėtų alternatyvius kelius. Kai jų nėra, apie greitkelio statusą galima pamiršti.Paskutinis taisė dsanto; 2011.03.31, 20:20.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gerai, o kaip dėl to ženklo pastatymo prieš įvažiuojant į greitkelį? Ar tavo manymui čia irgi "temos teršimas"?Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTiek pridiskutuota ir visai ne į temą. Kam teršti temą su pasisakymais, kad man toks automobilis žymėjimas primena seną automobilį ir nepatinka. Tai ką permodeliuoti pagal naujausias automobilių formas, ar kasmet piešti naujus ženklus, nes va aptakesnius automobilius išleido? Čia gi ne grožio konkursas. Kaip Šveicarams tada irgi jaustis, kad pas juos vien seni automobiliai?:
 Atvaizdas
 
 Beje, šveicarų mašinėlė žymiai solidžiau atrodo  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na dėl ženklo prieš greitkelį tai faktas, kad jis turėtų būti prieš. Beje, gal ir yra statomi ženklai tuose keliuose, kurie įsilies į greitkelį? Visgi turėtų būti perpėjimas, kaip kad lenkai daro, dar prieš kilometrą pastatydami ženklą, kad traktoristai suktų į šoninius keliukusParašė oranger Rodyti pranešimąGerai, o kaip dėl to ženklo pastatymo prieš įvažiuojant į greitkelį? Ar tavo manymui čia irgi "temos teršimas"?
 Beje, šveicarų mašinėlė žymiai solidžiau atrodo   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reiks patikrintiParašė Xmaster Rodyti pranešimąNa dėl ženklo prieš greitkelį tai faktas, kad jis turėtų būti prieš. Beje, gal ir yra statomi ženklai tuose keliuose, kurie įsilies į greitkelį? Visgi turėtų būti perpėjimas, kaip kad lenkai daro, dar prieš kilometrą pastatydami ženklą, kad traktoristai suktų į šoninius keliukus   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar važiuojant iš Molėtų link Vilniaus toks absurdiškas vaizdelis
 
 40 km iki Vilniaus- laukiniai žvėrys 21 km ruože
  
 
 37 km - laukiniai žvėrys 18 km ruože
  
 
 34 km - laukiniai žvėrys 15 km ruože
  
 
 31 km - laukiniai žvėrys 12 km ruože
  
 (...)
 
 25 km - laukiniai žvėrys 6 km ruože
  
 
 Neseniai buvo rašyta spaudoje, kai kažkas prisiteisė iš valstybės už tai, kad jo mašiną sugadino žvėrys. Gal koks teisėjas galvoja, kad valstybė turi galimybių sužiūrėti kiekvieno žvėries elgesį.
 
 Bet turbūt to teisnio absurdo pasekmės bus idiotiškas pinigų švaistymas, ir ženklo devalvacija. Nuo to avarijų nesumažės.
 
 Gal pigiau būtų visą Lietuvą paskelbti laukinių žvėrių pavojaus zona ir įvesti 30 km/h greitį.
  
 O ten, kur žvėrių pavojus negresia (pvz., įvažiuojant į didmiesčius), bus galima spustelėti "gazą" ir iki 50 km/h
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokie informaciniai nuimti? Aš irgi važiavau vakar, labai daug ženklų apie laukinius žveris, apskritai po ženklu parašyta, kad 23 km į prieky reikia saugotis jų pačioj tolimiausioj vietoj. Po kiekvieno kelio įsukimo pastatytas ženklas. Nauji išgalvoti standartai??Parašė Romas Rodyti pranešimąSavaitgalį važiavau Molėtų plentu.
 Nuimti informacinai ženklai, bet kas 2-3 km prismaigstyta įspėjamųjų ženklų apie laukinius žvėris.
 Atvaizdas
 
 Kažkas užsidirbs gražaus pinigėlio...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ale gi ir randat kur pinigų ieškoti. Vienas susidūrimas su žvėriu kainuoja žymiai daugiau už visus tuo ženklus kartu sudėjus. O jei valstybė neturi pinigų nei kompensacijoms, nei tvoroms aptverti, tai pora šimtų už ženklą kaip tik kriziškai taupiausias sprendimas.Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas užsidirbs gražaus pinigėlio...
 
 ? Nepainioji nieko su kilometrais po ženklais?Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą...apskritai po ženklu parašyta, kad 23 km į prieky reikia saugotis jų pačioj tolimiausioj vietoj. Nauji išgalvoti standartai??Paskutinis taisė Ginthus; 2011.04.03, 21:48.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai ne. Nuo Molėtų pusės važiuojant (nepamenu ties kuriuo km prasideda) pirmas ženklas su žvėreliu ir 23km po apačia. Už, tarkim, 5km kur lauko keliukas įsilieja į A14 vėl stovi ženklas atitinkamai 18 km po apačia. Ir taip visa atkarpa kas kelis kilometrus. Na gal ir gerai, tokie ženklai nemaišo.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 ? Nepainioji nieko su kilometrais po ženklais?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko čia gero nėra, netgi priešingai - tai labai blogai. Krūva įspėjamųjų ženklų, kurie nieko konkretaus nenurodo, yra ne tik pinigų švaistymas juos statant, bet ir pakelės apkrovimas nereikšmingais ženklais, bei ženklo informacinės reikšmės prilyginimas nuliui.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTikrai ne. Nuo Molėtų pusės važiuojant (nepamenu ties kuriuo km prasideda) pirmas ženklas su žvėreliu ir 23km po apačia. Už, tarkim, 5km kur lauko keliukas įsilieja į A14 vėl stovi ženklas atitinkamai 18 km po apačia. Ir taip visa atkarpa kas kelis kilometrus. Na gal ir gerai, tokie ženklai nemaišo.
 Įspėjamieji ženklai turėtu informuoti apie tam tikrą pavojų, į kurį reiktu atkreipti dėmesį tam tikroje vietoje. Neįsivaizduoju kaip galima kelių dešimčių kilometrų atkarpoje susikoncentruoti į kažką, ko paprastai nematai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nutarimui lemiamą įtaką turėjo berods tai, kad nebuvo imtasi adekvačių priemonių iš valstybės, kaip kelio savininko pusės, t.y. buvo žinoma apie dažnus susidūrimų atvejus tame ruože, tačiau nepastatė nei įspėjamųjų ženklų, nei tvorų. Tad precedentas labiau nukreiptas į tai, kad ne tik mokesčius rinkti ir reikalauti pareigų iš naudotojų, tačiau ir rūpintis savo turtu reikia.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrisiteisė, nes mat Aukščiausiasis teismas nutarė, jog žvėrys yra valstybės nuosavybė ir už jų elgesį bei padarytą žalą atsako valstybė. Todėl jei ką nors apšiko varna, galima drąsiai prisiteisti kompensaciją iš valstybės. Kol kas tokio precedento nebuvo, bet BŪK PIRMAS! Paskutinis taisė Ginthus; 2011.04.03, 22:42. Paskutinis taisė Ginthus; 2011.04.03, 22:42.
 Comment





Comment