Parašė dalman
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ženklas leidimo vaikščioti nesuteikia, bet kadangi nėra tiltų, pėstieji priversti kirsti kelią.Parašė sleader Rodyti pranešimąŽenklai greičiausiai liko iš anksčiau. Tačiau 128 ženklas pėstiesiems leidimo vaikščioti nesuteikia, nes tai įspėjamųjų ženklų grupei priklausantis ženklas, kuris įspėja vairuotojus.
 
 Lygiai taip pat ženklas 127 "Pėsčiųjų perėja" nežymi pačios perėjos (tam yra nurodomieji ženklai 533-534), o tik informuoja, kad artėjama prie tokios.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalba prasidėjo apie tai, kad ženklo neturėtu būti. Tačiau jo nuėmimas pėsčiųjų poreikio kirsti kelią arba pačių pėsčiųjų nepanaikins. Gal geriau tada tegul jis lieka ir perspėja.Parašė dsanto Rodyti pranešimąŽenklas leidimo vaikščioti nesuteikia, bet kadangi nėra tiltų, pėstieji priversti kirsti kelią.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reziume - valstybė išdidžiai sustato ženklus "Auomobilių kelias", nepalikdama pėstiesiems jokios alternatyvos kaip tik kirsti šiuo ženklu pažymėtą kelią.Parašė sleader Rodyti pranešimąKalba prasidėjo apie tai, kad ženklo neturėtu būti. Tačiau jo nuėmimas pėsčiųjų poreikio kirsti kelią arba pačių pėsčiųjų nepanaikins. Gal geriau tada tegul jis lieka ir perspėja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Postas senas - bet aktualus. Lietuvai atgavus nepriklausomybę kelių eismo specialistai nesugebėjo perlipti sovietinio barjero - ir vietoje to, kad nukopijuotų pvz., vokiškus dokumentus, jie nukopijavo (tiesiog išvertė) rusiškus GOST. Teko su vienu LST (GOST) autoriumi pabendrauti - jis dar ir šiandien nesuvokia, kokia žala padaryta Lietuvai.Parašė JohnTaip pat įdomu, kodėl Lietuviškose magistralėse iš anksto normaliai nežymimi išvažiavimai? Visur Europoje, išskyrus Lietuvoje, prieš išvažiavimus iš AM/greitkelio statomi tokie ženklai:
 
 Atvaizdas
 
 
 Tai tikrai patogu ir padeda geriau ir saugiau važiuoti bei orientuotis. Apskritai, kodėl iki šiol praktiškai taikomi Sovietiniai kelių statybos ir žymėjimo standartai? Negi 20 metų buvo per mažai padaryti nors minimalių pakeitimų ir užmesti akį, kaip viskas ŠIANDIEN daroma Vokietijoje ar kitoje ES šalyje? Kodėl lenkai tai sugebėjo padaryti, o mes ne?
 
 Lenkai, čekai, vengrai seniai nukopijavo kelių dokumentus nuo vakariečių (vokiečių).Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.08, 22:34.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	 dalman dalman
 kai kas padare nusizengimą ,kelią pažymejo ženklais ,kuris neatitinka jam keliamų reikalavimų.Rasyt tai VIETINIAMS valdininkams bergždias reikalasParašė dsanto Rodyti pranešimąReziume - valstybė išdidžiai sustato ženklus "Auomobilių kelias", nepalikdama pėstiesiems jokios alternatyvos kaip tik kirsti šiuo ženklu pažymėtą kelią.
 Pagal dabartine buklę kelyje Vilnius Kaunas butu protingiausi vietoj ženklų
 
 555."Automobiliams skirtas kelias" naudot ženklus 329."Ribotas greitis" su užrašu 110 ar 120 taip butu teisingiausia šiuo metu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikriausiai sako: o kuo bloga rusiška tvarka?Parašė dsanto Rodyti pranešimąPostas senas - bet aktualus. Lietuvai atgavus nepriklausomybę kelių eismo specialistai nesugebėjo perlipti sovietinio barjero - ir vietoje to, kad nukopijuotų pvz., vokiškus dokumentus, jie nukopijavo (tiesiog išvertė) rusiškus GOST. Teko su vienu LST (GOST) autoriumi pabendrauti - jis dar ir šiandien nesuvokia, kokia žala padaryta Lietuvai.
 O dar sako: vakarietiškai tvarkai neturim pinigų, kas už tai mokės?
 
 Čia visų homosovietikų amžina dainelė...
 Šiaip, man atrodo, kad atsakymas gali būti tik vienas: rusai nori išsaugoti Lietuvoje savo įtaką, atseit jie turi tranzitą į Kaliningradą, ir gal net apmoka tokius "darbelius".Paskutinis taisė oranger; 2011.04.10, 01:19.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, autorius sako - tas standartas geras, tik dabartiniai specialistai blogai jį pritaikė. Apie vakarietiškus eismo ypatumus jis net negirdėjęs. O kad rusai tuo metu turėjo įtaką, tai tikiu. Dabar laikai keičiasi, teisės aktai vis labiau keičiami pagal vakarietišką pavyzdį.Parašė oranger Rodyti pranešimąTikriausiai sako: o kuo bloga rusiška tvarka?
 O dar sako: vakarietiškai tvarkai neturim pinigų, kas už tai mokės?
 
 Čia visų homosovietikų amžina dainelė...
 Šiaip, man atrodo, kad atsakymas gali būti tik vienas: rusai nori išsaugoti Lietuvoje savo įtaką, atseit jie turi tranzitą į Kaliningradą, ir gal net apmoka tokius "darbelius".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal kad prasideda, tiksliau tęsiasi "miesto" teritorija, kur greitis <50 km/h?Parašė Gnoss Rodyti pranešimąO taip... Įdomu kokia to ženklo paskirtis miške?
 
 Nors šiaip man keista šio naujojo ženklo paskirtis. Pas mus buvo pakankamai gera sistema - baltas ženklas su miesto pavadinimu nusako greitį <50 km/h. Tai dabar jau atsiranda dubliavimas su šiuo naujuoju ženklu. Pvz įvažiuojant į Panevėžį nuo Šilagalio kabo abu ženklai šalia . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susisiekimo ministerija patvirtino:
 
 Kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles, pagal kurias nuo gegužės 1 d. bus ženklinami keliai:
 
 http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...query=&p_tr2=2
 
 Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisykles, pagal kurias nuo gegužės 1 d. bus įrengiami kelio ženklai:
 
 http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...query=&p_tr2=2
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keičiasi daug kas. Ženklinimas:Parašė digital Rodyti pranešimąReziumuojant, kas keičiasi?
 
 Prieš reguliuojamas sankryžas ištisinės linijos bus ženklinamos tik tarp tų eismo juostų, kurios neturi bendrų krypčių (dabar ženklinama tarp visų eismo juostų).
 
 
 
 Kai yra autobusų juosta, iš šalutinio kelio bus ženklinama ištisinė linija, kad per klaidą neįvažiuotum į autobusų juostą.
 
 
 
 Lėtėjimo / greitėjimo juostose, pagal europinę praktiką, nebus rodyklių:
 
 
 
 Tačiau prieš persirikiavimo ribojimą atsiras daugiau įspėjamųjų rodyklių:
 
 
 
 
 Kelio ženklų įrengime nauja tai, kad pagal europinę praktiką Automagistralės ir Greitkelio ženklai bus statomi prieš įvažiavimą į automagistralę ar greitkelį, o ne greitėjimo juostos pabaigoje. Tokiu būdu vairuotojas ženklą matys tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne prie kiekvienos sankryžos. Automagistralės / greitkelio pabaigos ženklai bus statomi ties kiekvienu išvažiavimu.
 
 Aišku yra ir daugiau pasikeitimų, galima ir patiems pasižiūrėti Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.14, 23:25. Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.14, 23:25.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuo pačiu tada reikia keisti KET ir nurodyti kitokią draudžiamųjų ženklų galiojimo zoną, o ne iki sekančios sankryžos.Parašė dsanto Rodyti pranešimąKelio ženklų įrengime nauja tai, kad pagal europinę praktiką Automagistralės ir Greitkelio ženklai bus statomi prieš įvažiavimą į automagistralę ar greitkelį, o ne greitėjimo juostos pabaigoje. Tokiu būdu vairuotojas ženklą matys tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne prie kiekvienos sankryžos. Automagistralės / greitkelio pabaigos ženklai bus statomi ties kiekvienu išvažiavimu.
 Iki šiol bent jau automagistralėje buvo patogu (ir logiška) matyti tarkim greičio ribojimo pabaigą, kai už kiekvienos sankryžos, greitėjimo juostos pabaigoje matydavai Automagistralės ženklą ir žinodavai, kad nuo jo papildomas greičio ribojimas baigiasi. Dabar kaip ir miestuose, kuriuose nėra sudėlioti pirmumo ženklai 201, teks dairytis į šalutinius kelius ir bandyti surasti ten ženklus 203 Duoti kelią arba 204 STOP. Čia gaunasi tarsi žaidimas, kuris peržengia protingumo ribas.
 Ženklinimas turi būti aiškus (ypač automagistralėse ir greitkeliuose), o dabar vairuotojai priversti ieškoti, atrasti, įžvelgti kelio ženklus, kurie skirti važiuojantiems kertamąją kryptimi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va čia tai gerai, mes čia jau ginčijomės kažkada apie tai.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 Kelio ženklų įrengime nauja tai, kad pagal europinę praktiką Automagistralės ir Greitkelio ženklai bus statomi prieš įvažiavimą į automagistralę ar greitkelį, o ne greitėjimo juostos pabaigoje. Tokiu būdu vairuotojas ženklą matys tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne prie kiekvienos sankryžos. Automagistralės / greitkelio pabaigos ženklai bus statomi ties kiekvienu išvažiavimu.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man nepatinka kai pvz. po ženklu "lenkti draudžiama" yra lentele "5 km"... kaip aš tuos 5 km matuosiu?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va būtent, kad dabar ženklai 201 "Pagrindinis kelias" turės būti statomi prieš kiekvieną sankryžą gyvenvietėseParašė sleader Rodyti pranešimąTuo pačiu tada reikia keisti KET ir nurodyti kitokią draudžiamųjų ženklų galiojimo zoną, o ne iki sekančios sankryžos.
 Iki šiol bent jau automagistralėje buvo patogu (ir logiška) matyti tarkim greičio ribojimo pabaigą, kai už kiekvienos sankryžos, greitėjimo juostos pabaigoje matydavai Automagistralės ženklą ir žinodavai, kad nuo jo papildomas greičio ribojimas baigiasi. Dabar kaip ir miestuose, kuriuose nėra sudėlioti pirmumo ženklai 201, teks dairytis į šalutinius kelius ir bandyti surasti ten ženklus 203 Duoti kelią arba 204 STOP. Čia gaunasi tarsi žaidimas, kuris peržengia protingumo ribas.
 Ženklinimas turi būti aiškus (ypač automagistralėse ir greitkeliuose), o dabar vairuotojai priversti ieškoti, atrasti, įžvelgti kelio ženklus, kurie skirti važiuojantiems kertamąją kryptimi.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Normaliose salyse taip ir yra... kas čia keisto?Parašė dsanto Rodyti pranešimąVa būtent, kad dabar ženklai 201 "Pagrindinis kelias" turės būti statomi prieš kiekvieną sankryžą gyvenvietėse Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment







 
							
						
Comment