Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skaičiai ant latviškų greičio ribojimo ženklų irgi nepasakyčiau, kad labai estetiškai atrodo, vokiškas tvarkingesnis, lietuviškas būtų geresnis jei tik apvadas būtų storesnis, nes irgi nesižiūri grynai dėl apvado. Font'as patiko, estetiškesnis nei sovietinis ar net estų (kuris irgi šiek tiek skiriasi nuo sovietinio nors nedaug). Nors ir sovietiškas man nėra pats blogiausias, gal tik tarpus sumažinus tarp raidžių gautųsi estetiškesnis rezultatas. Labai daug duotų ir mažųjų raidžių naudojimas. Sovietinis font'as, naudojantis mažąsias raides, atrodo geriau negu font'as vien iš didžiųjų raidžių. Bendras vaizdas toks, kad Latvijos ženklų dizainas yra geresnis, tik tiek, kad papildomai kainavęs. Estai irgi yra pasikeitę dizainą, tik ne tiek radikaliai. Estų dizainas, sakyčiau, racionalesnis, ankstesnio dizaino atžvilgiu. Pakeista tai, kas atrodė tikslinga pakeisti, kad atrodytų geriau 
Prasiplečiant apie išdėstymą, tai gembinės konstrukcijos Latvijoje kryptims žymėti gal ir atrodo įspūdingiau, bet aš geriau kryptis žymėčiau lėtėjimo juostos pradžioje. Taip pigiau ir greičiau pastebima nuoroda. Ant Gembinių konstrukcijų įrengtuose krypčių ženkluose ir įžvelgčiau kaip didžiausią trūkumą latvių krypčių dėstyme, juokinga, kad 2+2 keliuose jos beveik nenaudojamos, o 1+1 daug kur. Dar nepatinka, kad ant gembinių konstrukcijų įrengtuose ženkluose nežymimi nei atstumai nei maršrutų numeriai. Lietuvoje ant gembėse įrengtų ženklų (ženklas 604, jei konkrečiau) turi būti kelio maršrutų numeriai. +daugelyje šalių taip pat. Tokių atveju, kai nežymimi numeriai, nors juos turi, beveik nėra.








Comment