Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Formaliai ženklų kabintojai teisūs, nes kelio ženklas LT baigia galioti ties artimiausia sankryža. Bet vietoj to, kad keistų šitą debilišką taisyklę (kur beje knisa protą ir automobiliuose esančioms ženklų atpažinimo sistemoms), kabinėja perteklinius ženklus.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Formaliai ženklų kabintojai teisūs, nes kelio ženklas LT baigia galioti ties artimiausia sankryža. Bet vietoj to, kad keistų šitą debilišką taisyklę (kur beje knisa protą ir automobiliuose esančioms ženklų atpažinimo sistemoms), kabinėja perteklinius ženklus.
      Lietuvoj naudojama tvarka naudojama ir kitose šalyse, netgi Nyderlanduose. Naudoja visi mūsų kaimynai, išskyrus Švediją (jei klystu apšvieskit). Abejoju, kad keis.

      Teko skaityt apie vokiška tvarką, kur ženklas galioja kol nepamatai kito ženklo man kažkokiu chaosu dvelkia Žmonės iš tų šalių, kurie naudoja mūsų (lietuvišką) tvarką, stebėjosi, kaip iš vis vokiečiams sekasi eismą reguliuot

      Visokie greičio ribojimai, kurie numato kitokį nei default'inis greitis, pasibaigus ribojimui tiesiog nurodyti tą standartinį greitį (pvz. įkali ženklą 90 užmiestyje), arba jei yra poreikis 30 ar 40 km/h visur kalt už sankryžos, tai kodėl tiesiog neįkalus vieno ženklo Zona 30?

      Tikrai įsivaizduoju galimybę gyvent be daugybės Pagrindinis kelias ženklų gyvenvietėse. Šalutiniame stovintis Duoti kelią ženklas galiotų ir pagrindiniam. kaip žyma, kad toliau važiuoji pagrindiniu. Duoti kelią ženklas vis tiek nebūtų aktualus, nes situacijos būna intuityvios. Pvz. Kauno Raudondvario pl. Mažai pamatysi Pagrindinis kelias ženklų, nors sankryžų su gatvėmis (su pavadinimu) daugybė, bet tavęs ir nebombarduoja mintys, kad čia kažkoks ribojimas buvo ar dar kažkas, 50 greitis ir viskas.

      Pagrindinio kelio ženklas būtų naudingas kai nesuprasi važiuojant ar tikrai duoti kelią (pvz. panašaus pločio gatvelių sankryža).
      Pagrindinio kelio pabaigos ženklas mūsų sistemai iš vis kelia abejonių ar reikalingas, kai yra ženklas Duoti kelią. Nebent gal su Stop'u naudot, kad parodyt, kad esi šalutiniam kelyje, nežinau.

      Kai kur naudinga priminti ribojimus, kai sankryžos nėra dažnos. Tas ypač aktualu greitkeliuose.
      Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.15, 14:56.

      Comment


        Pasitikslinau - 201 ženklas "Pagrindinis kelias" neturi galiojimo ribos. T.y. sykį uždėjus 201, jis galioja iki 202 arba 203. Tokios yra kelių eismo taisyklių nuostatos.

        Bet yra straipsnyje minėtos Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės, kurių 94.1 papunktyje nustatyta:
        "Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo."

        T.y. pagal tas taisykles pirmumo ženklai turi būti statomi prie visų sankryžų. Aišku taisyklė debiliška ir greičiausiai įkišta pačių kelininkų ir pakišta ministerijai patvirtinti, kad galėtų įsisavinti kuo daugiau lėšų, bet formaliai jie teisūs.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Lietuvoj naudojama tvarka naudojama ir kitose šalyse, netgi Nyderlanduose. Naudoja visi mūsų kaimynai, išskyrus Švediją (jei klystu apšvieskit). Abejoju, kad keis.

          Teko skaityt apie vokiška tvarką, kur ženklas galioja kol nepamatai kito ženklo man kažkokiu chaosu dvelkia Žmonės iš tų šalių, kurie naudoja mūsų (lietuvišką) tvarką, stebėjosi, kaip iš vis vokiečiams sekasi eismą reguliuot
          Užtai tie, kurie važinėja automobiliais su kelio ženklų atpažinimo sistemomis sako, kad tas pats automobilis Vokietijoje rodo viską teisingai, o Lietuvoje - nesąmones (nes automobilis nežino, kad pravažiavo pro sankryžą, panaikinančią ženklo galiojimą).
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Lietuvoj naudojama tvarka naudojama ir kitose šalyse, netgi Nyderlanduose. Naudoja visi mūsų kaimynai, išskyrus Švediją (jei klystu apšvieskit). Abejoju, kad keis.
            Galite pateikti pavyzdžių iš Nyderlandų ir minimų kitų šalių, su tokiu kiekiu pagrindinio kelio ženklų?

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Bet yra straipsnyje minėtos Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės, kurių 94.1 papunktyje nustatyta:
              "Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo."

              T.y. pagal tas taisykles pirmumo ženklai turi būti statomi prie visų sankryžų. Aišku taisyklė debiliška ir greičiausiai įkišta pačių kelininkų ir pakišta ministerijai patvirtinti, kad galėtų įsisavinti kuo daugiau lėšų, bet formaliai jie teisūs.
              Šis punktas neliepia įrenginėti ženklų kiekvienoje sankryžoje. Čia tik pabrėžiama, kad gyvenvietėse ženklai statomi arčiau nei užmiestyje.
              Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.15, 20:48.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Galite pateikti pavyzdžių iš Nyderlandų ir minimų kitų šalių, su tokiu kiekiu pagrindinio kelio ženklų?
                Gal rašyt nemoku, žinosiu, bet turėjau omeny, pati tvarka kai galioja ženklas X tik iki sankryžos, o ne iki kito ženklo.
                Taip tvarka Lietuvoje su pagr. kelio ženklų kiekiu atrodo unikali. Neteko matyt NL.
                Iš pasąmonės pamenu nuotraukų iš Lenkijos, kur irgi durnas ženklų miškas su pagr. kelio ženklais jose, bet dabar tingiu krapštytis.
                edit: Paėmiau random Street View gatvelę Grajeve, Lenkijoje (gana random pakelės gyvenvietė tarp Lietuvos ir Varšuvos). Pavažinėjus aplink panašu irgi sudėti prie kiekvienos sankryžos su gatve turinčia pavadinimą, gal tik ženklai mažesni, gal tas truputį pagelbėtų ir Lietuvos situacijai, kai tie pagr. ženklų daug ir jie milžiniški. https://goo.gl/maps/Gosa7BfJMU6UDskf8
                Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.15, 23:33.

                Comment


                  Lietuva Vienos kelių eismo konvenciją ratifikavo gerokai anksčiau, nei NL, tad patirties turime daugiau
                  Vokietija prie jos irgi yra prisijungusi, bet panašu, kad jie turi itin prastą konvencijos vertimą, todėl elgiasi gana keistai.
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Vienna...acting_parties

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Šis punktas neliepia įrenginėti ženklų kiekvienoje sankryžoje. Čia tik pabrėžiama, kad gyvenvietėse ženklai statomi arčiau nei užmiestyje.
                    Čia tik tavo interpretacija neturinti teisinės galios. O teisės aktai Lietuvoje vykdomi pažodžiui ir paraidžiui, ką kelininkai ir daro.

                    Punkto formuluotė bloga. Blogai yra ir tai, kad kelininkai kompleksiškai nevertina KET nuostatos, kad pagrindinio kelio ženklas neturi galiojimo ribos. Blogai, kad Susisiekimo ministerija neperžiūri tų taisyklių ir neištaiso tokių absurdų.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Čia tik tavo interpretacija neturinti teisinės galios. O teisės aktai Lietuvoje vykdomi pažodžiui ir paraidžiui, ką kelininkai ir daro.

                      Punkto formuluotė bloga. Blogai yra ir tai, kad kelininkai kompleksiškai nevertina KET nuostatos, kad pagrindinio kelio ženklas neturi galiojimo ribos. Blogai, kad Susisiekimo ministerija neperžiūri tų taisyklių ir neištaiso tokių absurdų.
                      Taip pat ir kelininkai interpretuoja, nes ne visada net lietuvių kalbos gramatiką supranta. Pvz. 94 punkte jau panaikinti žodžiai "turi būti", tad net užmiesčio kelyje nebūtina žymėti pagrindinio kelio.
                      Mūsiškiai tikrai nevertina to kompleksiškai. Pati formuluotė "iki kitos sankryžos" gali būti skirtingai suprasta skirtingose šalyse, pagal vertimo tikslumą. Kai kur kelio kirtimas suprantamas tik kai kerti iš šalutinio kelio, o pagrindiniame galiojimas nesibaigia iki sąlygų pasikeitimo, t.y. kito ženklo
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.16, 10:19.

                      Comment


                        Šiandien Antakalnyje pastebėjau, jog vietomis, kur per pastarąsias kelias savaites buvo naujai nupiešti balti kelio ženklinimai, jie yra visiškai pajuodavę.
                        Kažkaip nesusipratau padaryti foto, bet labai keistai atrodo, ypač atkreipiau dėmesį ties sankryža Antakalnio g. link Šilo tilto - visas baltų dažų ženklinimas yra aiškiai naujas, bet labai stipriai pajuodavęs.

                        Comment


                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                          Šiandien Antakalnyje pastebėjau, jog vietomis, kur per pastarąsias kelias savaites buvo naujai nupiešti balti kelio ženklinimai, jie yra visiškai pajuodavę.
                          Kažkaip nesusipratau padaryti foto, bet labai keistai atrodo, ypač atkreipiau dėmesį ties sankryža Antakalnio g. link Šilo tilto - visas baltų dažų ženklinimas yra aiškiai naujas, bet labai stipriai pajuodavęs.
                          Nes dabar daug kur šviežiai priasfaltuota ir bitumas nešiojasi ant padangų ištisus kilometrus. Paprastai dažoma praėjus kokiam mėnesiui po asfaltavimo, bet šiemet nėr kada laukt

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Nes dabar daug kur šviežiai priasfaltuota ir bitumas nešiojasi ant padangų ištisus kilometrus. Paprastai dažoma praėjus kokiam mėnesiui po asfaltavimo, bet šiemet nėr kada laukt
                            o gal nėra baudų už ištisinių linijų kirtimą? Linijos būtų baltos, jei ant jų nevažinėtų, čia yra problema, o ne tarpas tarp asfaltavimų ir dažymų.

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              o gal nėra baudų už ištisinių linijų kirtimą? Linijos būtų baltos, jei ant jų nevažinėtų, čia yra problema, o ne tarpas tarp asfaltavimų ir dažymų.
                              Esmė, kad juoduoja ne ištisinės juostos, o pėsčiųjų perėjų "zebrai" ir kiti ženklinimai, kurių net sunku būtų išvengti bent kažkiek neužvažiuojant (rodyklės, šalutinio trikampiukai ir t.t.).
                              Šandien miestu važiuojant daugely vietų mačiau tą patį reiškinį - naujai nudažytos juostos praktiškai juodos (Žirmūnuose, pvz.).

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                Esmė, kad juoduoja ne ištisinės juostos, o pėsčiųjų perėjų "zebrai" ir kiti ženklinimai, kurių net sunku būtų išvengti bent kažkiek neužvažiuojant (rodyklės, šalutinio trikampiukai ir t.t.).
                                Šandien miestu važiuojant daugely vietų mačiau tą patį reiškinį - naujai nudažytos juostos praktiškai juodos (Žirmūnuose, pvz.).
                                Tas pats ozo g. - ketvirtadienį dar nebuvo linijų, tai anksčiausiai penktadienį nupiešė - išsukant nuo Ozo PC A juostos žymėjimas jau pilkos spalvos.

                                Comment


                                  Šiandien kaip tik padariau greitą foto (Antakalnio sankryža su Šilo tiltu), bet kaip minėjau, tokių vietų yra daug. Naujai nupieštos linijos, dar aiškiai naujas, storas dažo sluoksnis (foto gal net ne taip aiškiai matosi tas pajuodumas, kaip realybėje):

                                  Click image for larger version

Name:	20230612_114140.jpg
Views:	503
Size:	2,99 MB
ID:	2057059

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                    Tas pats ozo g. - ketvirtadienį dar nebuvo linijų, tai anksčiausiai penktadienį nupiešė - išsukant nuo Ozo PC A juostos žymėjimas jau pilkos spalvos.
                                    Linijas piešė šiąnakt. Užteko pusdienio.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Nes dabar daug kur šviežiai priasfaltuota ir bitumas nešiojasi ant padangų ištisus kilometrus. Paprastai dažoma praėjus kokiam mėnesiui po asfaltavimo, bet šiemet nėr kada laukt
                                      O kas šiemet turi įvykti tokio ypatingo? NATO samitas yra eilinis dalykas, kurio metu nereikia imtis papildomo gatvių tvarkymo.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        O kas šiemet turi įvykti tokio ypatingo? NATO samitas yra eilinis dalykas, kurio metu nereikia imtis papildomo gatvių tvarkymo.
                                        No shit?

                                        Comment


                                          Vakar Ukmergės g. mačiau štai tokią niekad iki šiol nematytą mašiną olandiškais numeriais. Skuto įstrižą žymėjimą tarp juostų.

                                          Click image for larger version

Name:	20230723_204322.jpg
Views:	1030
Size:	1,59 MB
ID:	2064939

                                          Comment

                                          Working...
                                          X