Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kai kur ženklinimas tikrai yra grybaujantis. Vakar važiavau į oro uostą tai prisiminiau.

    Ženklas 60: https://www.google.com/maps/@54.6504...oASAFQAw%3D%3D

    Sankryža galima nustatyti iš matomo šalutinio kelio ženklo, po jos jau nebegalioja 60: https://www.google.com/maps/@54.6480...oASAFQAw%3D%3D

    Dar viena nereguliuojama sankryža (ženklą užstoja sunkvežimis: https://www.google.com/maps/@54.6454...oASAFQAw%3D%3D
    Kur sunkvežimis - ne sankryža pagal mūsų projektuotojus.

    Comment


      Iš principo, viešoje erdvėje norėtųsi matyti daugiau pranešimų, kurių žinutė būtų daugmaž tokia: "Automobilių kelių atpažinimo funkcija yra pagalbinė vairavimo funkcija ir neatstoja vairuotojo asmeninio budrumo ir sprendimų priėmimo. Automatinės atpažinimo funkcijos yra linkusios daryti klaidas bei nepašalina vairuotojų prievolės ir atsakomybės tiesiogiai stebėti ženklus ir vairuoti pagal KET" - čia aišku labai buitiškai, bet tokią mintį reikia perteikti, nes su ateinančiais "self-driving" ir kitais automatizavimais susidaro įspūdis, jog dalis vairuotojų palengva priima asmeninę nuomonę, jog tam tikri dalykai nebėra jų atsakomybė.

      Tai pasakius, pridėsiu nuo savęs - vairuoju dabartinės kartos RAV4. Tai ne tik kad grybauja (nepamato ženklų), bet būna, kad konkrečiai nesąmones nuskaito. Esu pastebėjęs per kelis metus jau DEŠIMTIS atvejų, kai vidury Vilniaus mašina yra užfiksavusi greitkelio (balta mašinytė su mėlynu fonu) ženklą. "Ant durniaus" nusimetęs atsakomybę tada galiu pralėkt Vilniaus gatvėmis 120 km/h greičiu?

      Comment


        Man kažkurioje Geležinio vilko g. vietoje 40 ribojimą "mato"

        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
        Iš principo, viešoje erdvėje norėtųsi matyti daugiau pranešimų, kurių žinutė būtų daugmaž tokia: "Automobilių kelių atpažinimo funkcija yra pagalbinė vairavimo funkcija ir neatstoja vairuotojo asmeninio budrumo ir sprendimų priėmimo. Automatinės atpažinimo funkcijos yra linkusios daryti klaidas bei nepašalina vairuotojų prievolės ir atsakomybės tiesiogiai stebėti ženklus ir vairuoti pagal KET" - čia aišku labai buitiškai, bet tokią mintį reikia perteikti, nes su ateinančiais "self-driving" ir kitais automatizavimais susidaro įspūdis, jog dalis vairuotojų palengva priima asmeninę nuomonę, jog tam tikri dalykai nebėra jų atsakomybė.

        Tai pasakius, pridėsiu nuo savęs - vairuoju dabartinės kartos RAV4. Tai ne tik kad grybauja (nepamato ženklų), bet būna, kad konkrečiai nesąmones nuskaito. Esu pastebėjęs per kelis metus jau DEŠIMTIS atvejų, kai vidury Vilniaus mašina yra užfiksavusi greitkelio (balta mašinytė su mėlynu fonu) ženklą. "Ant durniaus" nusimetęs atsakomybę tada galiu pralėkt Vilniaus gatvėmis 120 km/h greičiu?

        Comment


          Į temą apie ženklų atpažinimą...
          Attached Files

          Comment

          Working...
          X